Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290605 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tekintakka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4500 : 05.03.13 - klo 12:00 »
 :-X Hammaslääkäri päätti tänään, että kaikki mun viisaudenhampaat lähtee ensviikolla irti :-X

Poissa Peikko

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4501 : 05.03.13 - klo 12:08 »
Vaihtamalla paranee.
Yleinen harhaluulo, kaikki ne on loppujenlopuksi rasittavia. Pitää vaan oppia sietämään tai olla ilman.

Yleinen harhaluulo.

Poissa Kavu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4502 : 05.03.13 - klo 12:29 »
:-X Hammaslääkäri päätti tänään, että kaikki mun viisaudenhampaat lähtee ensviikolla irti :-X

Miksi tämä vituttaa? OK, vähän epämukavaa voi olla hetken aikaa, mutta sitten on loppuelämän ajalta viisurimurheet takanapäin. Ei nimittäin ole herkkua sitten kun myöhemmin alkaa viisaudenhammasta särkemään ja vaihtoehdot on pitkä jono kunnalliselle tai iso lasku yksityiselle.

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4503 : 05.03.13 - klo 13:58 »
Ei. Tuo kuvaus on kyllä jo sellainen, että vaihtamalla pitäisi olla helppoa saada edes yhdeltä kohdalta parempi. Mahdollinen ongelma "Vaihtamalla paranee" -neuvoon tulee siitä miten suuresti on toiseen kiintynyt ja onko vaihtaminen "valittajan" mielessä enää edes toivottavaa.
Valittajan kommentti: Kyseessähän siis OLI valmiiksi potentiaalinen "vaihdokki" (jos tilannetta voi edes vaihtamiseksi sanoa, tutustumistahan tuo käytännössä oli), joka kyseisen todella näreisen rantin on saanut aikaiseksi. Kyllä näissä tunnelmissa alkaa jopa se entinen ruohokin näyttämään kumman kirkkaanvihreältä, kun huomaa että asiat vaan on jopa ennen olleet paljon paljon paremmin. Kyllähän se niin on, että kaikissa ihmisissä on omat vikansa mutta toisissa ne ovat vaan siedettävämpiä kuin toisessa vaikka vertailun puuttuessa ei kyennyt huomaamaan ettei ne viat nyt niin pahoja välttämättä ole. ;)

Nyt vaan tiedän, että maailmassa on vieläkin pahempia yksilöitä. :D

PS. Naiset ovat silti ihania!
« Viimeksi muokattu: 05.03.13 - klo 14:03 kirjoittanut Enterorrhexis »
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4504 : 05.03.13 - klo 14:00 »
:-X Hammaslääkäri päätti tänään, että kaikki mun viisaudenhampaat lähtee ensviikolla irti :-X

Mitäs pahaa tässä on? Itselle tehtiin sama ja olin tyytyväinen että kyseinen kärsimys oli kerralla ohi.

Nimim. 90 minuutissa neljä pois paikallispuudutuksella joka katosi tunnin kohdalla.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4505 : 05.03.13 - klo 14:13 »
Naiset.

Ei, ei nyt ihan noin laaja-alaisena käsitteenä. Naiset kyllä itsessään ovat ihania olentoja mutta ei siinä hetkessä, kun..

1. Luulevat itsestään aivan helvetisti liikaa joka suhteessa
2. Hälytyskellot soivat jo pienestä jos jokin ei mee tasan heidän tavallaan
3. Katoat kahdeksi tunniksi Facebookista eli et enää käsittääkseen piittaa hänestä
4. Ristus mikä ulina
http://knowyourmeme.com/memes/overly-attached-girlfriend
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4506 : 05.03.13 - klo 14:58 »
Miehet.

1. Luulevat itsestään aivan helvetisti liikaa joka suhteessa
2. Hälytyskellot soivat jo pienestä jos jokin ei mee tasan heidän tavallaan
3. Katoat kahdeksi tunniksi Facebookista eli et enää käsittääkseen piittaa hänestä
4. Ristus mikä ulina


(ei koske Pasia joka on kaikin puolin ihq <3 <3 <3 halipusipusi)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4507 : 05.03.13 - klo 15:27 »
(Kyllä mä tiedän, että mä oon ihq, koska kaikki Pasit on ihkuja <3 <3 <3)

Kyllä tuota totta tosiaan voi myös soveltaa miehiin ja valitettavasti tunnen myös tapauksia jotka toimivat juuri tuolla kyseisellä tavalla.. joiden valituksia on saanu kuunnella että mikähän on kun Jenniä/Annaa/Mariaa/Adalmiina-Helmiina-Annastiinaa ei voi ymmärtää. Valitettavan usein myös valitusta tehdään aivan turhan päiten. Ristus mikä ulina!

http://knowyourmeme.com/memes/overly-attached-girlfriend
Touché. Käväisi myös mielessä jo ennenku aloin alunperin valittamaan. ;)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa tekintakka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4508 : 05.03.13 - klo 16:09 »
:-X Hammaslääkäri päätti tänään, että kaikki mun viisaudenhampaat lähtee ensviikolla irti :-X
Ei nimittäin ole herkkua sitten kun myöhemmin alkaa viisaudenhammasta särkemään ja vaihtoehdot on pitkä jono kunnalliselle tai iso lasku yksityiselle.
Ennen niin siistit ja hyvässä kunnossa olevat viisurit menivät helvetti lohkeamaan ja nyt ollaan kohdassa "iso lasku yksityiselle"...

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4509 : 06.03.13 - klo 11:08 »
Agh. Vituttaa kun ihmiset eivät osaa tehdä asioita suunnitellusti ja selkeästi.

Meillä on meneillään eräänlainen leffaprojekti, joka toteutetaan yhdessä EU:n kanssa. Tarkoituksena on oppia enemmän kaikesta kuvamateriaalin käsittelystä, editoinnista, käsikirjoituksesta jne ja samalla oppia muista kulttuureista ja ympäristöistä. Joka vuosi populaa lähetetään johonkin euroopan maahan n. viikon kestävälle "leirille" jossa sitten opetellaan näitä.

Mikä tässä sitten menee päin persettä? Meidän vastuuhenkilöt eivät osaa mitään. Kysytään aina millon on valmista vaikka mitään aikatauluja tai ohjeita ei anneta. Ei olla johdonmukaisia, ja auktoriteetti pettää. Hurgh. Kesän viikonreissua odotellessa kauhulla
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4510 : 06.03.13 - klo 11:49 »
Lentsua pukkaa. En vihaa mitään niin paljon kuin kipeänä oloa. Nousisi edes kuume ja tappaisi taudin niin pääsisi siitäkin, mutta ei, täällä sitä kärvistellään nokka tukossa.

Poissa Random Turtti

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4511 : 06.03.13 - klo 13:17 »
:-X Hammaslääkäri päätti tänään, että kaikki mun viisaudenhampaat lähtee ensviikolla irti :-X

Mitäs pahaa tässä on? Itselle tehtiin sama ja olin tyytyväinen että kyseinen kärsimys oli kerralla ohi.

Nimim. 90 minuutissa neljä pois paikallispuudutuksella joka katosi tunnin kohdalla.
Käsittääkseni noita viisureita ei enää kyllä oteta kaikkia samalla kertaa irti, ettei syöminen vaikeudu (tikit, vuoto) liikaa

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4512 : 06.03.13 - klo 13:24 »
Suomen posti. Taas yksi kuori ollut matkalla pari viikkoa.

Viime vuonna katosi / joutui silppuriin 7 tai 8 kuorta. Taitaa sama kirjeensyöjä olla edelleen Ilmalassa tuhoamassa materiaalia. Eikä posti toki ota mitään vastuuta.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4513 : 06.03.13 - klo 14:01 »
Suomen posti. Taas yksi kuori ollut matkalla pari viikkoa.

Viime vuonna katosi / joutui silppuriin 7 tai 8 kuorta. Taitaa sama kirjeensyöjä olla edelleen Ilmalassa tuhoamassa materiaalia. Eikä posti toki ota mitään vastuuta.

Oletko kokeillut viedä eri postilaatikkoon kuoria tai ihan eri alueelle kuin missä majailet? Tai postikonttoriin?

Jos vaikka alueella sattuisi olemaan ns. huono postinhakija.

Poissa Augustus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4514 : 06.03.13 - klo 14:46 »
Lentsua pukkaa. En vihaa mitään niin paljon kuin kipeänä oloa. Nousisi edes kuume ja tappaisi taudin niin pääsisi siitäkin, mutta ei, täällä sitä kärvistellään nokka tukossa.

Mullaki on ollut järjettömän intensiivinen flunssakausi. Tuntuu, että olen napannut joka germin, jota on liikkellä ollut. Räkäpaperia ja Nasolinia kului tolkuttomasti ja niiden sivuvaikutukset kävivät lähes yhtä ärsyttäviksi kuin itse nuha. Niinpä kokeilin ekaa kertaa vanhan kansan niksiä, eli kärsän huuhtelemista suolaliuoksella. Se tepsi nopeasti!

Apteekista saa virallisia kannuja, mutta kova jätkä lontraa vaikka kahvikupilla. Laitetaan siis lämmintä vettä kuppiin ja sekoitetaan sinne teelusikallinen ruokasuolaa. Sitten vaan pää lavuaarin ylle sivuttain käännettynä ja kaadetaan härskisti suolaliuosta suoraan ylempään sieraimeen. Silmät kannattaa pitää kiinni, koska touhu on melkoista sotkemista. Huuhtelu tuntuu järkyttävältä kun suola korventaa nenää ja nielua, mutta räkä saa todella huutia. Välissä pitää rääsätä litkut ulos ja sitten sama toiselle puolelle. Tuntuu kamalalta, mutta auttaa!

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4515 : 06.03.13 - klo 14:48 »
Suomen posti. Taas yksi kuori ollut matkalla pari viikkoa.

Viime vuonna katosi / joutui silppuriin 7 tai 8 kuorta. Taitaa sama kirjeensyöjä olla edelleen Ilmalassa tuhoamassa materiaalia. Eikä posti toki ota mitään vastuuta.

Oletko kokeillut viedä eri postilaatikkoon kuoria tai ihan eri alueelle kuin missä majailet? Tai postikonttoriin?

Jos vaikka alueella sattuisi olemaan ns. huono postinhakija.

Ei vaikutusta. Paria paikkaa käytän ja molemmissa ollut ongelmia (postin toimipisteeseen ja lähimpään laatikkoon). Koska ilmeisesti Ilmalan lajittelukeskuksessa se ongelma niin vähän pitkiä postireissuja pitäisi heittää että eivät sinne päätyisi.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4516 : 06.03.13 - klo 15:07 »
Haluan esittää teille pienimuotoisen runoelman:

aina kun joku pölhö sanoo "enään"
vedän välittömästi herneen nenään
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4517 : 06.03.13 - klo 15:23 »
Lentsua pukkaa. En vihaa mitään niin paljon kuin kipeänä oloa. Nousisi edes kuume ja tappaisi taudin niin pääsisi siitäkin, mutta ei, täällä sitä kärvistellään nokka tukossa.

Mullaki on ollut järjettömän intensiivinen flunssakausi. Tuntuu, että olen napannut joka germin, jota on liikkellä ollut. Räkäpaperia ja Nasolinia kului tolkuttomasti ja niiden sivuvaikutukset kävivät lähes yhtä ärsyttäviksi kuin itse nuha. Niinpä kokeilin ekaa kertaa vanhan kansan niksiä, eli kärsän huuhtelemista suolaliuoksella. Se tepsi nopeasti!

Apteekista saa virallisia kannuja, mutta kova jätkä lontraa vaikka kahvikupilla. Laitetaan siis lämmintä vettä kuppiin ja sekoitetaan sinne teelusikallinen ruokasuolaa. Sitten vaan pää lavuaarin ylle sivuttain käännettynä ja kaadetaan härskisti suolaliuosta suoraan ylempään sieraimeen. Silmät kannattaa pitää kiinni, koska touhu on melkoista sotkemista. Huuhtelu tuntuu järkyttävältä kun suola korventaa nenää ja nielua, mutta räkä saa todella huutia. Välissä pitää rääsätä litkut ulos ja sitten sama toiselle puolelle. Tuntuu kamalalta, mutta auttaa!

Ei tunnu kamalalta, jos suola on oikeanlaista ja vesi sopivan lämmintä. www.google.com jos tarvii tietää tarkennuksia

Poissa jotudin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4518 : 06.03.13 - klo 15:37 »
Lentsua pukkaa. En vihaa mitään niin paljon kuin kipeänä oloa. Nousisi edes kuume ja tappaisi taudin niin pääsisi siitäkin, mutta ei, täällä sitä kärvistellään nokka tukossa.

Mullaki on ollut järjettömän intensiivinen flunssakausi. Tuntuu, että olen napannut joka germin, jota on liikkellä ollut. Räkäpaperia ja Nasolinia kului tolkuttomasti ja niiden sivuvaikutukset kävivät lähes yhtä ärsyttäviksi kuin itse nuha. Niinpä kokeilin ekaa kertaa vanhan kansan niksiä, eli kärsän huuhtelemista suolaliuoksella. Se tepsi nopeasti!

Apteekista saa virallisia kannuja, mutta kova jätkä lontraa vaikka kahvikupilla. Laitetaan siis lämmintä vettä kuppiin ja sekoitetaan sinne teelusikallinen ruokasuolaa. Sitten vaan pää lavuaarin ylle sivuttain käännettynä ja kaadetaan härskisti suolaliuosta suoraan ylempään sieraimeen. Silmät kannattaa pitää kiinni, koska touhu on melkoista sotkemista. Huuhtelu tuntuu järkyttävältä kun suola korventaa nenää ja nielua, mutta räkä saa todella huutia. Välissä pitää rääsätä litkut ulos ja sitten sama toiselle puolelle. Tuntuu kamalalta, mutta auttaa!

Ei tunnu kamalalta, jos suola on oikeanlaista ja vesi sopivan lämmintä. www.google.com jos tarvii tietää tarkennuksia

Kädenlämpöistä vettä ja merisuolaa. Ei Pan- eikä muuta kukkusuolaa. Huuhtelu ei oikeastaan tunnu juuri miltään. Nopsaan oppii pään asennon ja vesi ei sen jälkeen valu nieluun, vaan tulee kiltisti toisesta sieraimesta pois. Hemmetin hyvä fiilis ja nenässä tuoksuu tuntikausia merellinen ilmasto. En voi muuta kuin suositella kaikille. Rakenteellinen ahtaus nenätunneleissa pakotti tähän empiiriseen kokeeseen aikanaan.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4519 : 06.03.13 - klo 18:03 »
Haluan esittää teille pienimuotoisen runoelman:

aina kun joku pölhö sanoo "enään"
vedän välittömästi herneen nenään
9/10. Hieno runo oli vaikka alkusoinnut uuppuivat. Alkusointujen puute voidaan laskea tässä tapauksessa runoilijan omaksi tyyliksi.
On-topic: Minun piti lukea eilen YO-kokeisiin kaksitoista tuntia, mutta näköjään käytin kyseiset kaksitoista tuntia nukkumiseen.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4520 : 06.03.13 - klo 21:55 »
Vituttaa Danske Bank, ihan vitunmoista säätämistä tilin avaamisesta ja käyttötunnuksista, sitten kun sen vihdoin saa useamman viikon tappelun jälkeen auki, selviää ettei KENELLÄKÄÄN koko vitun maailmassa ole käyttöoikeutta siihen tiliin... Sitten kun vaivautuu paikanpäälle kyselemään että mitäs helvettiä, sopimuksen mukaan saan käyttää avaamaani tiliä, siellä sanotaan että asia korjataan ja että nyt sen pitäisi olla ok. Nyt ~9 tuntia selvittelyä myöhemmin yritän maksaa Tarmogoyffia, minulla ei edelleenkään ole oikeutta käyttää tiliäni!
Ei voi muuta sanoa, kun että haistakaa Danske Bank pitkä paska!
Vittu mitä paskaa.
- Vittuuntunut kansalainen
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4521 : 07.03.13 - klo 02:28 »
avannu nyt yhteinsä 207gtc boosteria live/modo ja jostain syystä 0 frontline medic xD

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4522 : 07.03.13 - klo 06:49 »
avannu nyt yhteinsä 207gtc boosteria live/modo ja jostain syystä 0 frontline medic xD

Varianssia. Itsehän en koskaan modossa avannut ensimmäistäkään Hinterland Harboria, 4x settiä redeematessa piti ostaa noita tixuilla koko satsi  :o
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Augustus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4523 : 07.03.13 - klo 09:58 »
Kädenlämpöistä vettä ja merisuolaa. Ei Pan- eikä muuta kukkusuolaa. Huuhtelu ei oikeastaan tunnu juuri miltään. Nopsaan oppii pään asennon ja vesi ei sen jälkeen valu nieluun, vaan tulee kiltisti toisesta sieraimesta pois. Hemmetin hyvä fiilis ja nenässä tuoksuu tuntikausia merellinen ilmasto. En voi muuta kuin suositella kaikille. Rakenteellinen ahtaus nenätunneleissa pakotti tähän empiiriseen kokeeseen aikanaan.

No, aistimukset ovat toki yksilöllisiä. Ei toi mun parempipuoliskokaan ollut millänsäkään, kun taas meikä yrjöili ja yski kuin tapettava. Riippuu se myös siitä, kuinka lujasti räkä on onteloihin pakkautunut - jos se suolavesi ei yksinkertaisesti pääse tulemaan ulos toisesta nenärööristä, niin johonkin sen on mentävä, kun ei tuo sierain kuitenkaan määräänsä enempää vedä. Jossain vaiheessa saa tietenkin tukokset auki ja vesi alkaa soljua tuskattomasti.

Merisuola on muuten ihan samaa natriumkloridia kuin ruokasuolakin. Pan-suola on mautonta kukkua.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4524 : 07.03.13 - klo 10:00 »
Merisuola on muuten ihan samaa natriumkloridia kuin ruokasuolakin. Pan-suola on mautonta kukkua.

Aika moneen ruokasuolaan on lisätty esim. jodia. En tiedä sen vaikutuksista, mutta eivät ne suolat ihan puhdasta tavaraa useinkaan ole.

Poissa Augustus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4525 : 07.03.13 - klo 10:17 »
Aika moneen ruokasuolaan on lisätty esim. jodia. En tiedä sen vaikutuksista, mutta eivät ne suolat ihan puhdasta tavaraa useinkaan ole.

Jeps. Kaupasta saa ainakin "Jodioitu ruokasuola" -nimistä kamaa. Wikipedian mukaan normipöytäsuola on 99,9% natriumkloridia, kun taas merisuola olisi vain 94% natriumkloridia. 

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4526 : 07.03.13 - klo 19:25 »
Minä ja pankki. Nyt kun ne tunnukset on saatu käyttöön, käytän rahaa ihan vastuuttomasti/vitusti. Jotenkin helpompaa kun se on vaan joku numero jossain eikä kylmää käteistä.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4527 : 07.03.13 - klo 19:47 »
Minä ja pankki. Nyt kun ne tunnukset on saatu käyttöön, käytän rahaa ihan vastuuttomasti/vitusti. Jotenkin helpompaa kun se on vaan joku numero jossain eikä kylmää käteistä.
haluatko minusta henkilökohtaisen elämän-neuvojan

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4528 : 07.03.13 - klo 19:49 »
Minä ja pankki. Nyt kun ne tunnukset on saatu käyttöön, käytän rahaa ihan vastuuttomasti/vitusti. Jotenkin helpompaa kun se on vaan joku numero jossain eikä kylmää käteistä.
haluatko minusta henkilökohtaisen elämän-neuvojan

AAAAA++++ would read again
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4529 : 08.03.13 - klo 02:43 »
Ostin 2kpl RTR-boostereita kun piti ostaa Gatecrashia, joiden sijaan olisi pitänyt ostaa kymppisarjaa (X). En tajua millaisessa ajatusvamma-epähuomiossa senkin tulin tehneeksi, mutta kuitenkin. Ilmeisesti välillä on suhteellisen vaikeaa erottaa punaista sinisestä ja vice versa, prkl.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post