Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290661 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa minics4

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4980 : 15.07.13 - klo 04:03 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:23 kirjoittanut minics4 »

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4981 : 15.07.13 - klo 14:33 »
Itselle jäi ihan hyvä maku suuhun formaatista, toistaiseksi. Mutta voi olla että formaatti ei ole niin "diippiä shittiä" että siihen kyllästyy melko nopeasti.

Sain vihdoinkin katsottua Inceptionin, joka oli erinomainen, mutta sen loppu jäi vituttamaan.

(click to show/hide)

Jotenkin tuntuu että tuo jätettiin auki ihan vaan ollakseen muodikkaasti taiteellisia ja epäyksiselitteisiä.

Poissa Viikumi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4982 : 15.07.13 - klo 17:16 »
Kohta jo vuosi täynnä siitä kun ostin F1 2012-pelin tietokoneelle, eikä sen nettipeli toimi vieläkään. Kyllä oli viimeinen codemasters-sonta minkä ostan.
Osaaminen on taitolaji.

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4983 : 20.07.13 - klo 02:32 »
Hiostava lämpötila new yorkissa. Huomenna helpotusta myrskyn muodossa.
Edit: ilmeisesti vuoden kuumin päivä Xc. No ei enää pahemmaksi mene.
« Viimeksi muokattu: 20.07.13 - klo 02:46 kirjoittanut DoorToNothingness »

Poissa Rancid-

Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Alesi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4985 : 20.07.13 - klo 22:43 »
Theros

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4986 : 21.07.13 - klo 00:55 »
https://twitter.com/wizards_magic/status/358669169488695296

Jos tämä tarkoittaa että "starter deckit" tekevät paluun niin se ei sinäänsä liikuta, mutta luulen että tämä liittyy siihen että prelluissa pitää valita joku sankari kortti niinkuin killat valittiin.

Jos sitten se sankari vaikuttaa siihen mitä lappuja saadaan prellussa, niin sitten minuakin alkaa vituttaa. Tuo idea oli kiva RtR:ssä mutta GTC:hen mennessä se jo otti päähän ja DGM:ssä se alkoi jo vituttaa kunnolla.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4987 : 21.07.13 - klo 02:19 »
Hiostava lämpötila new yorkissa. Huomenna helpotusta myrskyn muodossa.
Edit: ilmeisesti vuoden kuumin päivä Xc. No ei enää pahemmaksi mene.

Itse olin viikon ajan 30+ asteen lämmössä Venäjällä, kävin uimassa, vilustuin, ja tulin takaisin varsin pilviseen Suomeen :D
Olisinpa terve niin pyöräilisin taas virnuillen sateessa, jos sade olisi.

Poissa mairou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4988 : 21.07.13 - klo 02:42 »
Modo ja sen salat.

Illan saldo 5 DGR 8-4 draftia, 1 voitto, 4 häviöö quartereissa. Ainut voitto 4c läjäl feat Progenitor Mimic. Quartereissa hävisin solideilla kaks väridekeillä (2x Simic, 1 Boros, 1 Gruul). En kyl hitto tajua, että kun colorscreewaa kaks väridekeillä ja 5c:llä sulla on aina domain vuorolle 5.

Viimeisimmässä hävisin seminutsborosilla näihin peluisiin vuoroilla 2 ja 3 -- ja kyseessä oli game1 ja vihulla 43 kortin dekki.

[@P]ducksause169 casts [a:url=card://990001664][@xFF006600]Heroes' Reunion[/@][/a] targeting ducksause169.
1:54 AM [@P]ducksause169 puts triggered ability from [a:url=card://990000891][@xFF006600]Centaur Healer[/@][/a] onto the stack ( When Centaur Healer enters the battlefield, you gain 3 life.).

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4989 : 21.07.13 - klo 10:27 »
https://twitter.com/wizards_magic/status/358669169488695296

PAX Australiassa sanottua: "M14 is likely to be the last prerelease without a gimmick, such as Helvault or Guild Packs."
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4990 : 21.07.13 - klo 10:51 »
Theros
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Porokki

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4991 : 21.07.13 - klo 15:20 »
Vituttaa ihmiset jotka vittuuntuvat Theroksesta, ihan kuin olisivat jo nähneet setin kaikki kortit.

Poissa hall0n

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4992 : 21.07.13 - klo 15:26 »
Vituttaa ihmiset jotka vittuuntuvat Theroksesta, ihan kuin olisivat jo nähneet setin kaikki kortit.

Tämä. Joka spoilerkausi sama juttu. "Yhyyhhyyh kusikin on paskaa yhyyh".

Ennen pakollista "tää on vitutusketju, mitäs valitat toisten vitutuksista"-viestiä totean vain, että mua vituttaa juuri ylläolevat "Theros"-onelinerit, joten tää on erittäinkin on-topikkia.

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4993 : 21.07.13 - klo 17:25 »
Pax Australiasta:

Lainaus
- Magic 2014 was very likely the last Pre-Release to not have a gimmick.

Tämä ottaa pattiin. Mitä vikaa tavallisissa Prelluissa muka on? Ainakaan siinä määrin että joka Prellussa pitää olla joku kikka kolmonen.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4994 : 21.07.13 - klo 18:21 »
Pax Australiasta:

Lainaus
- Magic 2014 was very likely the last Pre-Release to not have a gimmick.

Tämä ottaa pattiin. Mitä vikaa tavallisissa Prelluissa muka on? Ainakaan siinä määrin että joka Prellussa pitää olla joku kikka kolmonen.

Mun mielestä on loppujen lopuksi ihan kiva että joku prellussa on jotain erikoista. Kyllä sitä normaali-sealediä pääsee pelaamaan, jos oikeasti haluaa (mutta kukapa haluaisi.).
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4995 : 21.07.13 - klo 19:09 »
Itse ei tule pelattua Sealediä Prellujen ulkopuolella juuri ollenkaan ja tuollainen kikkailu joka prellun yhteydessä alkoi jo DGM:än yhteydessä ottaa päähän.

Nyt kun olen miettinyt asioita tarkemmin, voi olla että kiukkuni johtuu muutospelosta koskien noita kaikkia Pax Australiassa ilmoitettujen muutosten suhteen. Huolestuttaa että kaikki tuo kikkailu on Hasbrolta peräisin ja johtaa lopulta perikatoon.

Lainaus
- New goal moving forward for Standard: Have competitive decks feature cards from all Standard-legal sets.


Esimerkiksi tuo haiskahtaa sellaiselta tavoitteelta jota ajavat kaupalliset motiivit ja joka voi olla liian vaikeaa saavuttaa ilman että sekaannutaan liikaa (mielestäni korkealaatuiseen) suunnittelutyöhön mitä viime aikoina noitten settien tekemisessä on nähty.

Toisaalta pakko sitä on pelin jatkuvasti myös kehittyä...

Poissa Demppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4996 : 21.07.13 - klo 20:26 »
En tiennyt että LCD-projuun voi noin helposti palaa kuva kiinni, mutta evidently.

Poissa Puska

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4997 : 21.07.13 - klo 20:31 »
Eipä noissa spessuprelluissa välttämättä itsessään mitään vikaa olisi. RTR-blokin kohdalla se vaan munattiin täydellisesti, kun pakanrakennuksessa ei tarvinnut enää miettiä kahden värin väliltä, yhden yhdistelmän ollessa aina ylitse muiden. Jatkossa kunhan limited pysyy limitedinä niin gimmickit prelluihin ovat ihan tervetulleita.

Poissa duracel

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4998 : 22.07.13 - klo 12:27 »
Eipä noissa spessuprelluissa välttämättä itsessään mitään vikaa olisi. RTR-blokin kohdalla se vaan munattiin täydellisesti, kun pakanrakennuksessa ei tarvinnut enää miettiä kahden värin väliltä, yhden yhdistelmän ollessa aina ylitse muiden.

Olen ymmärtänyt, että noiden tarkoitushan on nimenomaan ollutkin helpottaa pakanrakennusta prelluissa. Tämän hetken tieto Therosista on "valitse väri", mikä kuulostaa kyllä todella paskalta, mutta ehkä siihen joku järkevä koukku saadaan (spoiler: ei saada). Aiemmin prellut olivat mielestäni enemmän maistiaisia tulevasta formaatista. Nykyisellään ne eivät tätä oikein toteuta, mutta ehkä olenkin vähemmistöä, jolle näitä turnauksia ei ole tarkoitettu.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #4999 : 22.07.13 - klo 12:36 »
Joo, täällä ollaan samoilla linjoilla aiempien kommenttien kanssa. Helvault ja Innistradin hirviöbileet on ollut tähän mennessä ainoat edes semisti hauskat prellugimmickit. Niille yhteistä on se, että core-pelaaminen pysyy ennallaan ja sen kylkeen lyödään jotain kivaa nannaa&töfföä. RTR-blokin ja Mirrodin Besiegedin prellukassit sen sijaan pakottivat tekemään pakanrakennukseen olennaisesti vaikuttavan valinnan (jossa vieläpä jokin vaihtoehdoista on selkeästi muita huonompi) ennalta ja elämänlaatu heikkeni merkittävästi.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5000 : 23.07.13 - klo 00:24 »
Ihmiset, jotka eivät ymmärrä, etteivät osaa kirjoittaa järkeviä lauseita.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa Vartijainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5001 : 23.07.13 - klo 13:44 »
Tahallisen epärealistisia kauppapyyntöjä lähettelevät ihmiset.

Poissa monkoosi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5002 : 23.07.13 - klo 15:06 »
 Ei taida olla mullekkaan enään tarkotettu noi prellut (joo, menen varmaan silti). Ne on kuitenki ainoot turnaukset mitkä kokonsa ja formaattinsa takia koen enään mielekkäiksi(muutamaa satunnaista draftia lukuunottamatta) vaikka nautin pelistä sinänsä vielä suurestikkin.
  Ei ollut kovin kivaa katsella ku poolien ääripäät korostu kohtuu rankasti eivätkä pelaajat olleet edes lähtökohtasesti tasoissa pooliarvonnassa. Ei myöskään ollut kovin mielekästä kun dekki tuli suoraan valmiina ilman vaihtoehtoja tai vastaavasti kun kortit eivät osuneet kiltaan sai tuskailla 5 pussin kanssa jotain edes etäisesti pelattavaa.

 Eli joo, vituttaa gimmicit jotka sotkee itse turnausta. Ottaisin prellut prelluina kiitos.

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5003 : 23.07.13 - klo 15:34 »
Ei taida olla mullekkaan enään tarkotettu noi prellut (joo, menen varmaan silti). Ne on kuitenki ainoot turnaukset mitkä kokonsa ja formaattinsa takia koen enään mielekkäiksi(muutamaa satunnaista draftia lukuunottamatta) vaikka nautin pelistä sinänsä vielä suurestikkin.
  Ei ollut kovin kivaa katsella ku poolien ääripäät korostu kohtuu rankasti eivätkä pelaajat olleet edes lähtökohtasesti tasoissa pooliarvonnassa. Ei myöskään ollut kovin mielekästä kun dekki tuli suoraan valmiina ilman vaihtoehtoja tai vastaavasti kun kortit eivät osuneet kiltaan sai tuskailla 5 pussin kanssa jotain edes etäisesti pelattavaa.

 Eli joo, vituttaa gimmicit jotka sotkee itse turnausta. Ottaisin prellut prelluina kiitos.

Prellut sealedina siis ? 

Prelluthan on juhlimista sen uuden setin vuoksi; aika loogista että siinä on jotain teemaan sopivaa kikkailua.

En itsekkään kyllä arvostanut sitä "valitse kilta"-systeemiä, mutta kaikki muu pieni fluffi mitä on ollut tähän asti on ihan tervetullutta.

EDIT: niin ja nuo theroksessa tulevat monsterit sun muut härpäkkeet näyttää tuovan hyvää fluffia tähän settiin! :)
« Viimeksi muokattu: 23.07.13 - klo 15:38 kirjoittanut Meltyman »

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5004 : 23.07.13 - klo 16:23 »
En itsekkään kyllä arvostanut sitä "valitse kilta"-systeemiä, mutta kaikki muu pieni fluffi mitä on ollut tähän asti on ihan tervetullutta.

Myös Besiegedin "valitse RW tai BG"?

Mun on toki hyvä huudella kun en ole vuosiin pahemmin itse pelannut, mutta allekirjoitan Markun viestin täysin. Ei gimmickit ole automaattisesti paskaa, sen sijaan se miten merkittävällä osalla tähänastisista on ollut tapana sanella dekinrakennus ennalta on juuri sitä itseään.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Etheraven

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5005 : 23.07.13 - klo 16:24 »
Poromagian kirje, ei tullut eilen, ei tullut tänään, huomenna ei ole aikaa pelata.
Unohtamatta tietysti emp-tilausta joka on jossain vitun espoossa. Tästä vitutuksesta pääsin aijemmin yli kun "tiesin" että poromagian kirje pitäisi olla kuitenkin tullut.
Vittu mitä paskaa, voisi nukkua loppu-illan.

Poissa Stils

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5006 : 23.07.13 - klo 16:45 »
Avasin tänään pari kuukautta sitten hommatut Dragonshieldit. Onneksi menee vain Commanderiin, mihinkään turnaukseen en näitä merkkauksia kehtaisi viedä.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5007 : 23.07.13 - klo 17:01 »
En itsekkään kyllä arvostanut sitä "valitse kilta"-systeemiä, mutta kaikki muu pieni fluffi mitä on ollut tähän asti on ihan tervetullutta.

Myös Besiegedin "valitse RW tai BG"?

Mun on toki hyvä huudella kun en ole vuosiin pahemmin itse pelannut, mutta allekirjoitan Markun viestin täysin. Ei gimmickit ole automaattisesti paskaa, sen sijaan se miten merkittävällä osalla tähänastisista on ollut tapana sanella dekinrakennus ennalta on juuri sitä itseään.

Besieged ei ollut ongelma kun eikö kaikki pussit ollut faction-pusseja? Eli kaikki sai just sitä mitä tilas.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5008 : 23.07.13 - klo 17:11 »
Besieged ei ollut ongelma kun eikö kaikki pussit ollut faction-pusseja? Eli kaikki sai just sitä mitä tilas.

Silloin sai kolme Besiegedin faktiopussia ja kolme Scarsin normaalipussia.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5009 : 23.07.13 - klo 17:25 »
En mä sen kummemmin yksityiskohtia muista mutta mun mielestä kahden dekin formaatit ei ole määtsikin parasta antia.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)