Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290682 kertaa)

0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5070 : 12.08.13 - klo 18:46 »
"Ostan polkuhintaan, myyn ylihintaan"- threadit tässä foorumissa

Ärsyttävää ehkä, mutta myös ymmärrettävää. Ne myy kalliimmalla, joilla ei oo aitoa tarvetta päästä nopeasti eroon lapuista. Kun ostajia niille kalliillekin ajoittain löytyy, niin kaikki on pelkkää plussaa. Nopeasti lapuista eroon pyrkivät ja harvat good guy gregit myyvät lappunsa sitten alimmilla mcm-hinnoilla, harvoin kuitenkaan tuota halvemmalla. Ei ole köyhän harrastus tämä, mutta saahan sitä kaikki yrittää :D

Jos olen valmis maksamaan korteista preemiota, voin samantien ostaa ne isommilta jälleenmyyjiltä jotka kilpailevat hinnan sijaan valikoimalla ja palvelulla. Listaamalla neljä korttia ja läjän paskaa porojen hinnastolla tuhlaa vain omaa ja potentiaalisten ostajiensa aikaa.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5071 : 12.08.13 - klo 18:57 »
Jos olen valmis maksamaan korteista preemiota, voin samantien ostaa ne isommilta jälleenmyyjiltä jotka kilpailevat hinnan sijaan valikoimalla ja palvelulla. Listaamalla neljä korttia ja läjän paskaa porojen hinnastolla tuhlaa vain omaa ja potentiaalisten ostajiensa aikaa.

Olet oikeassa, mutta täältä löytyy aika monenlaisia eläjiä (=ostajia) foorumin kätköistä. Olen itsekin saanut lievään ylihintaan monen monta lappua kaupaksi aikanaan, joita ei ollut kiire myydä, mutta jotka olisin toisaalta ollut valmis myymään halvemmallakin. En nyt aivan pelikauppahinnoilla, mutta kannattavalla erotuksella kuitenkin.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Viikumi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5072 : 12.08.13 - klo 18:58 »
"Ostan polkuhintaan, myyn ylihintaan"- threadit tässä foorumissa

Ärsyttävää ehkä, mutta myös ymmärrettävää. Ne myy kalliimmalla, joilla ei oo aitoa tarvetta päästä nopeasti eroon lapuista. Kun ostajia niille kalliillekin ajoittain löytyy, niin kaikki on pelkkää plussaa. Nopeasti lapuista eroon pyrkivät ja harvat good guy gregit myyvät lappunsa sitten alimmilla mcm-hinnoilla, harvoin kuitenkaan tuota halvemmalla. Ei ole köyhän harrastus tämä, mutta saahan sitä kaikki yrittää :D

EDIT: Ai niin ja tuo polkuhintaan ostaminen, no käyhän sekin vähän hermoon, mutta on myöskin ymmärrettävää. Opiskelijana esim. on koitettava saada mahdollisimman monta hyvää mätik-korttia mahdollisimman halvalla, ei helppo tehtävä ollenkaan. Niillä surkeillakin ostoehdotuksilla varmaan saa monen myyjän tarjoamaan kalliimpaa lappusta YV:llä kompromissihintaan, jolloin tinkijä ainakin kokee voittaneensa jotakin hinnan suhteen.

Siis kyllähän sitä ymmärtää että ostetaan halvemmalla kuin myydään, mutta joku roti. En nyt viitsi nimeä täällä sanoa, enkä sitä muistakaan, mutta myynti- ja ostohinnoissa oli sellaista, että samalla hinnalla kuin häneltä sai ostettua 2 Tibalt, the Fiend-Bloodedia, hänelle sai myytyä 1 Liliana of The Veilin (Avacyn). Ja ei, tämä ei ole liioittelua, tämä oli siis myös aikaa kun liliana oli jo hinnoissaan, eli käytännössä 50snt korttia myi 8 eurolla ja 40e korttia osti 16 eurolla.
Osaaminen on taitolaji.

Poissa jambo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5073 : 12.08.13 - klo 19:09 »
Siis kyllähän sitä ymmärtää että ostetaan halvemmalla kuin myydään, mutta joku roti. En nyt viitsi nimeä täällä sanoa, enkä sitä muistakaan, mutta myynti- ja ostohinnoissa oli sellaista, että samalla hinnalla kuin häneltä sai ostettua 2 Tibalt, the Fiend-Bloodedia, hänelle sai myytyä 1 Liliana of The Veilin (Avacyn). Ja ei, tämä ei ole liioittelua, tämä oli siis myös aikaa kun liliana oli jo hinnoissaan, eli käytännössä 50snt korttia myi 8 eurolla ja 40e korttia osti 16 eurolla.

Joo huomasin kanssa ja naureskelin kaverille asiaa (lilliä lähinnä), mutta ehkäpä tuota tilannetta ei mikään varsinaisesti korjaa? Noita tulee aina olemaan melko varmasti tietty määrä, pitäis lähteä jokaiselle erikseen YV:tä laittamaan että mitä helvettiä, jos haluaa asiaa kaiken aikaa parantaa. Kuitenkin kaupankäynnin kannalta lienee YLEENSÄ parempi, että siellä ostopuolella on edes listattuna ne korttien nimet ja joku liian alhainen hinta, kuin ettei niitä olisi ollenkaan. Mutta ehkeipä sitä minun olisi kannattanut vitutuksenaiheisiin kommentoida mitään, ne vituttaa anyway, koitin kai vain inhimillistää tuota toimea, että potuttaisi ehkä hieman vähemmän.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Puska

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5074 : 12.08.13 - klo 19:37 »
Kannattaako tuollaisista nyt niin hirveesti nyrpiintyä? Itse ainakin osaan jo ulkomuistista skippailla muutamien nimeltämainitsemattomien myyjien listat, kun ovat pitäneet hintansa niin tähtitieteellisissä mitoissa.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5075 : 12.08.13 - klo 19:41 »
Kannattaako tuollaisista nyt niin hirveesti nyrpiintyä? Itse ainakin osaan jo ulkomuistista skippailla muutamien nimeltämainitsemattomien myyjien listat, kun ovat pitäneet hintansa niin tähtitieteellisissä mitoissa.

Tää on vitutusketju, ja olet aika fakiiri jos pystyt tuosta Antsin seitsemän sanan viestistä päättelemään kuinka vakavissaan siellä on oltu. Eniten täällä tuntuvat nyrpiintyneen ne joiden mielestä ihmisiä vituttaa Väärät asiat.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5076 : 12.08.13 - klo 19:51 »
Lompakko pöllittiin tänään junassa. Kortit kuoletettu, käteistä ei ollut, joten sikäli ei suuria taloudellisia vahinkoja, mutta uusien korttien hankkiminen on vaivalloista ja aikaa vievää, koska siellä oli 3 maksukorttia, ajokortti, kelakortti (oma ja lasten), plussakortti, verkkopankin avainlukukortti ja KUNTOSALIKORTTI!

Ironista on että noin 5 minuttia ennen tapahtumaa olin siirtänyt lompakon taskuvarkaiden pelossa takataskusta etutaskuun...

Onni onnettomuudessa: olin just eilen maksanut kaikki jonossa olevat laskut, ja modotikettejäkin ostanut varastoon.

Poissa Puska

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5077 : 12.08.13 - klo 21:32 »
Kannattaako tuollaisista nyt niin hirveesti nyrpiintyä? Itse ainakin osaan jo ulkomuistista skippailla muutamien nimeltämainitsemattomien myyjien listat, kun ovat pitäneet hintansa niin tähtitieteellisissä mitoissa.

Tää on vitutusketju, ja olet aika fakiiri jos pystyt tuosta Antsin seitsemän sanan viestistä päättelemään kuinka vakavissaan siellä on oltu. Eniten täällä tuntuvat nyrpiintyneen ne joiden mielestä ihmisiä vituttaa Väärät asiat.

Lähinnä osallistuin keskusteluun, jossa pohdiskeltiin saako myyjä/ostaja tehdä millaisia ehdotuksia vain haluaa. Olet aika fakiiri, kun sait viestini tuomitsemaan muiden ihmisten vitutusten aiheet.

Poissa Polari

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5078 : 12.08.13 - klo 22:08 »
Lähinnä osallistuin keskusteluun, jossa pohdiskeltiin saako myyjä/ostaja tehdä millaisia ehdotuksia vain haluaa. Olet aika fakiiri, kun sait viestini tuomitsemaan muiden ihmisten vitutusten aiheet.

Olen vissiin aika fakiiri jos tähän pystyin ilman että olisin viestissäni moista väittänytkään.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa AlmostLikeHuman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5079 : 14.08.13 - klo 17:01 »
Alaikäisyys.
Whenever you feel sad, just remember that somewhere in this world there's an idiot pulling a door that says "PUSH".

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5080 : 14.08.13 - klo 17:32 »
Omaan tyhmyyteen missattu MOJO #1.  >:(
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5081 : 16.08.13 - klo 12:43 »
MAME ja sen tekijöiden kyky olla pätkääkään välittämättä alaspäin yhteensopivuudesta.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5082 : 16.08.13 - klo 18:57 »
unelma alkoi mennä mustaan aukkoon pikkuhiljaa, kun se on siellä ihan syvällä ulottumattomissa, olen jo rosvo.
tämä on vain toivottomuutta ennen ratkaisevaa iskua.

haluaisin myös hienon naamarin, koska naama nähdään ja
unohdetaan oliko nukella mitään sydäntä.

Poissa Fal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5083 : 17.08.13 - klo 22:36 »
MOJO, Modo Shuffleri ja 4 roundia manafloodia matsista toiseen.

Poissa Corpseriuz

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5084 : 17.08.13 - klo 22:42 »
Vituttaa kurkkukipu, päänsärky, flunssa ja lämpöily... PRKL

Poissa Armus79

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5085 : 17.08.13 - klo 23:32 »
MOJO, Modo Shuffleri ja 4 roundia manafloodia matsista toiseen.

Anti-climax vikassa rundissa. Manascrew-nopea voitto-mana screw

Tätä se sealed on. Syyskuussa uudestaan.
Does Black Lotus put you on a 20 turn clock? Does Tarmogoyf fly? Does Bob survive a gutshot? Can you pitch Emrakul to Force of Will?
Yeah. Didnt think so

Poissa jhavuka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5086 : 18.08.13 - klo 00:09 »
M14.

Poissa Lunsku

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5087 : 18.08.13 - klo 00:26 »
Haluaisin muistuttaa että manakusu on pelaajan ahneudesta johtuva pelivirhe!

Poissa Cloverdad

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5088 : 18.08.13 - klo 13:05 »
ja topdekissä jokainen ländi on floodia!

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5089 : 18.08.13 - klo 15:34 »
Vituttaa jatkuva ahdistus.
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5090 : 18.08.13 - klo 20:28 »
Vituttaa jatkuva ahdistus.

Miksi ahdistaa? Antaa mennä hus vain.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5091 : 19.08.13 - klo 02:40 »
Melkein tuhat taalaa taas takkiin pokeriin, kun olisi pitänyt voittaa vähintään sen verran. Ei vissiin olla pääsemässä mtg-korteista eroon :(
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Avez

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5092 : 19.08.13 - klo 14:53 »
Vituttaa Tampereen Vikkula-ravintolaan unohtunut olkalaukku ja sen pöllinyt henkilö.

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5093 : 19.08.13 - klo 15:56 »
Minulla on kaksi lasta. Toinen on vastuuntuntoinen, hyvämuistinen ja selviää omista asioistaan itsenäisesti eikä pelkää piikkejä. Toinen on hajamielinen haaveilija joka ei muista aamulla laittaa edes sukkia jalkaan kouluun lähtiessään ilman että erikseen äitinsä tai minä muistutetaan asiasta ja pelkää piikkejä kuollakseen.

Arvatkaa kummalle pitää nyt yrittää opettaa säännölliset ruoka-ajat ja insuliinipistokset diabeeteksen vuoksi.

Suvussa kun on diabetestä joka toisella, niin ei tämä vastoinkäyminen ketään yllättänyt, mutta miksi näiden pitää ilmetä juuri sille kakaralle jolle niihin sopeutuminen on mahdollisimman raskasta.  >:(

Bonus samassa teemassa:

(Minulla on kaksi kissaa. (molemmat noin 6v.) Toinen on rasittava mölyapina, joka ei viihdy ihmisten seurassa ja joka tuottaa kilokaupalla sisältöä kissanastiaan minun siivottavakseni. Toinen hiljainen ja pienikokoinen seurakissa.

Arvatkaa kumpi on sairastunut parantumattomaan munuaistautiin ja täytyy lopettaa lähipäivinä.)

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5094 : 19.08.13 - klo 16:12 »
Mulla oli täysin sama keissi kissojen kaa reilu vuos sitten

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5095 : 19.08.13 - klo 19:06 »
Itse en ole erityisen kiintynyt kissoihin, (ehkä siksi että jostain syystä minä siivoan 95% niiden ulosteista), suru tulee puseroon lähinnä sen seurauksena miten raskaasti vaimo ja lapset ottavat tuon menetyksen.  :-X

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5096 : 21.08.13 - klo 19:11 »
Vituttaa modon seasongrindaus. Nimimerkillä 28 QP:ta kasassa ja vielä tarviii...

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5097 : 21.08.13 - klo 20:12 »
Keitin itselleni iltapalaksi kaurapuuroa. Laitan puurot lautaselle ja otan jääkaapista anopin tekemää mansikkahilloa vielä päälle. Kun olen laittamassa kantta takaisin hillopurkkiin, niin huomaan sen olevan homeessa. Fuuuu.....
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5098 : 22.08.13 - klo 19:35 »
Ihmiset jotka lähettävät tulikivenkatkuisia valitusviestejä torstaina että missä ihmeessä paketti viipyy kun maksaneet aikoja sitten (maanantaina, näkynyt tilillä tiistaina). Eivät ne paketit aina yhdessä yössä kulje enkä aina ehdi viemään samana päivänä kun näkyy.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Vilhis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5099 : 23.08.13 - klo 17:43 »
Modo.

(click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.