Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290658 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Zwine

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5460 : 04.04.14 - klo 11:44 »
Amazon.uk poisto ilmaisen postituksen ilman mitään varoitusta. Itselle loppujen lopuks aika sama maksaako postit vai ei, mut ois ollut kiva saada joku varoitus et oisin voinut käyttää lahjakortit pois.

Jonkunlainen notuli aiheesta löytyy täältä: http://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html/ref=hp_rel_topic?ie=UTF8&nodeId=201210860

Poissa Masa88

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5461 : 05.04.14 - klo 10:57 »
Vituttaa, kun vahvasti näyttää että Modern Champsit jää väliin
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa SalaHyena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5462 : 05.04.14 - klo 15:10 »
Tunne kun muistin että Spirit of the Labyrinth Foil maksais 4€ ja vaihdoin sen mukaan sen pois, vaikka se maksaa oikeasti sen 20€. Se Normaali Nonfoil maksaa 4€.
Sinne meni sekin ~16€.

Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5463 : 05.04.14 - klo 19:15 »
Eilen sain autosta moottorinmerkkivalon sammumaan pitkän tappelun jälkeen, niin eikö se perkele tänään taas syttynyt... Ja rekaiden vaihdon yhteydessä keskiön pultti katkesi. En olisikaan halunnut viidellä rengasta kiinni.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Demppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5464 : 05.04.14 - klo 19:32 »
Tunne kun muistin että Spirit of the Labyrinth Foil maksais 4€ ja vaihdoin sen mukaan sen pois, vaikka se maksaa oikeasti sen 20€. Se Normaali Nonfoil maksaa 4€.
Sinne meni sekin ~16€.
10-11 EUR ovat MCM:ssä nuo enkkufoilit. Takkiin tuli muttei ihan noin paljoa.

Poissa ramela

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5465 : 08.04.14 - klo 11:54 »
Vituttaa karpaajat jotka tulevat ohjeistamaan miten lapsemme diabetesta hoidetaan, sen perusteella mitä joku hullu (itse omat kirjansa kustantava) foliohattuinen ortopedi on kirjoittanut ravitsemuksesta.

Poissa Pifase

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5466 : 08.04.14 - klo 12:04 »
Yhdyn vitutukseen foliopäisestä ortopedista, joka on mm. väittänyt, että mikroaaltouunissa lämmitetty vesi tappaa kasveja. No kyllä perkele varmaan niin, jos sen kaataa kasvien päälle kiehuvan kuumana!

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5467 : 09.04.14 - klo 07:05 »
Uusi LG Nexus 5, tiputan kerran asvaltille, näyttö murusina. Korjaus yli puolet puhelimen arvosta.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa rayenni

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5468 : 09.04.14 - klo 08:35 »
Säätilasta ja näytön tuijottamisesta johtuvat kuivat silmät, olivat yöllä niin kipeät ettei voinut nukkua. Kukaan ei myöskään ole vieläkään toimistolla kertomassa, mihin mun pitäis näiden kanssa mennä :poss:

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5469 : 09.04.14 - klo 13:44 »
Rillit menossa paskaks. Nenän yli menevässä metallinpalassa semmonen kiva halkeama jonka takia eivät meinaa pysyä päässä, ja kohta se pätkä luultavasti katkeaa kokonaan. Pitää vissiin ostaa uudet. Johan näitä kerettiinkin pari vuotta pitää...
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5470 : 09.04.14 - klo 15:58 »
Ihmiset (idiootit) palvelupisteillä (Posti, Apteekki, Matkahuolto yms.) jotka jäävät kertomaan kuulumisiaan kassahenkilökunnalle, vaikka takana olisi kuinka pitkä jono. Tulin juuri postista, joka ylättäin sattui olemaan täynnä porukkaa. Siellä mukavan oloinen naisihminen oli kassalla postittamassa yhtä vaivaista kirjettä. Tämän lisäksi hän sitten innostui kertomaan kassavirkailijalle juttua siitä mitä muuta hän aikoo vielä tänään tehdä, mm. ruoaksi. Välillä hän vilkuili taakseen ja jatkoi sitten keskustelua.
Ei ***** oikeesti... Onhan se kai vähän awkward sille kassatyöntekijällekin sitten yrittää sanoa että menehän nyt jo vatukkoon siitä, jos ei ihmisillä itsellään järki sen vertaa juokse.

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5471 : 09.04.14 - klo 16:09 »
Mikän ei vituta kun hitaat vastaajat, odottelee monta päivää vastausta eikä kuulu mitään!
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa weaselface

Vitutusketju
« Vastaus #5472 : 09.04.14 - klo 16:16 »
@Ksanen

Samaa oon kironnut monta kertaa. Oon melko varma että nää tyypit nauttivat siitä, että saavat odotuttaa muita.

Viimekertaisin tapaus oli sellainen, että vanhahko suomalaistaustainen mies oli postissa ostamassa merkkejä, ja päätti sitten ohimennen kerrata kassaneidille millaisia merkkejä viime vuosina on printattu, ja millaisia tulevaisuudessa pitäisi printata.

Tähän kun yhdistetään se, että muutaman vuoden sisällä mun lähipostiin on yhdistetty aika monen lähialueen lakkautetut toimipisteet, eli jonoa on aina, olen näissä tilanteissa melko kypsä.

Poissa Sigu7

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5473 : 09.04.14 - klo 18:22 »
@Ksanen

Samaa oon kironnut monta kertaa. Oon melko varma että nää tyypit nauttivat siitä, että saavat odotuttaa muita.

Viimekertaisin tapaus oli sellainen, että vanhahko suomalaistaustainen mies oli postissa ostamassa merkkejä, ja päätti sitten ohimennen kerrata kassaneidille millaisia merkkejä viime vuosina on printattu, ja millaisia tulevaisuudessa pitäisi printata.

Tähän kun yhdistetään se, että muutaman vuoden sisällä mun lähipostiin on yhdistetty aika monen lähialueen lakkautetut toimipisteet, eli jonoa on aina, olen näissä tilanteissa melko kypsä.
Ihmiset (idiootit) palvelupisteillä (Posti, Apteekki, Matkahuolto yms.) jotka jäävät kertomaan kuulumisiaan kassahenkilökunnalle, vaikka takana olisi kuinka pitkä jono. Tulin juuri postista, joka ylättäin sattui olemaan täynnä porukkaa. Siellä mukavan oloinen naisihminen oli kassalla postittamassa yhtä vaivaista kirjettä. Tämän lisäksi hän sitten innostui kertomaan kassavirkailijalle juttua siitä mitä muuta hän aikoo vielä tänään tehdä, mm. ruoaksi. Välillä hän vilkuili taakseen ja jatkoi sitten keskustelua.
Ei ***** oikeesti... Onhan se kai vähän awkward sille kassatyöntekijällekin sitten yrittää sanoa että menehän nyt jo vatukkoon siitä, jos ei ihmisillä itsellään järki sen vertaa juokse.

Varmaankin yleensä 70+ eläkeläisiä nuo jotka jäävät hitsaamaan? Heille kuitenkin kyseinen tapahtuma voi olla ainoa ihmiskontakti koko päivänä, joten sallittakoon heillekin pieni "ilon" hetki. Vaikka kyllähän tuo semirasittavaa onkin, niin ei se minuutti elämästä ole niin paha menetys mitä hyötyä vanhukset tuosta saavat.

Poissa weaselface

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5474 : 09.04.14 - klo 18:54 »
Varmaankin yleensä 70+ eläkeläisiä nuo jotka jäävät hitsaamaan?...

No ei oikeastaan. Aika laidasta laitaan. Ongelma taitaa ennemmin olla se, että joillain ihmisillä vaan on Kantti aika heikoissa kantimissa.

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5475 : 09.04.14 - klo 20:28 »
Lainaus
niin ei se minuutti elämästä

Minuutti pari tiskillä menee joka tapauksessa, mutta näiden ihmisten kohdalla puhutaankin jo viidestä ellei jo lähemmäs kymmenestä minuutista (kyllä olen ollut todistamassa). On ihmisiä joilla on "kiire" ja sitten taas ihmisiä joilla on oikeasti kiire. Jutella voisi jonossakin, vaikka meille suomalaisille se onkin tunnetusti hieman kiusallista. Jostain syystä on sitten kuitenkin niin helppoa avautua sille virkailijalle.

Jepetus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5476 : 10.04.14 - klo 03:04 »
Noah 3d oli hirveä leffa, en suosittele kenellekkään.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5477 : 12.04.14 - klo 01:05 »
Vituttaa taloyhtiöt ja amatöörit niiden hallituksissa (ja muutenkin asukkaat)... On se kivaa kun on kysynyt hallitukselta luvat ja ohjeet takapihaterassin rakentamiseen, saanut ohjeet ja toteuttanut niiden mukaan, ja sitten vuosi myöhemmin joku yhtiössä keksii että hei, "meillähän on täällä terasseja joilla ei ole kaupungin lupia" -> terassit puratetaan asukkaiden laskuun ja taloyhtiö teetättää arkkitehdillä suunnitelmat 3x3 metrisistä katoksista (ilman lattiaa obv)... Mitähän helvettiä suunnittelija (ja hyväksyjä) on ajatellut 3x3 terassilla tehdä, käyttää mahdollisesti ulkohuussina. Samassa taloyhtiössä pihojen raja-aidat on "tavattu tehdä asukasvoimin" joten mukavan loogisesti noudatellaan taloyhtiölakia milloin kenenkin päähänpistojen mukaan.

Ja "tee itse paremmin" huutelijoille, olin pari vuotta hallituksessa mutta hermot ne menee sielläkin.

:tldr: Välttäkää rivitalo-taloyhtiöitä viimeiseen asti, ei siellä tule kuin paha mieli
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa FailSafe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5478 : 12.04.14 - klo 01:37 »
Vituttaa taloyhtiöt ja amatöörit niiden hallituksissa (ja muutenkin asukkaat)... On se kivaa kun on kysynyt hallitukselta luvat ja ohjeet takapihaterassin rakentamiseen, saanut ohjeet ja toteuttanut niiden mukaan, ja sitten vuosi myöhemmin joku yhtiössä keksii että hei, "meillähän on täällä terasseja joilla ei ole kaupungin lupia" -> terassit puratetaan asukkaiden laskuun ja taloyhtiö teetättää arkkitehdillä suunnitelmat 3x3 metrisistä katoksista (ilman lattiaa obv)... Mitähän helvettiä suunnittelija (ja hyväksyjä) on ajatellut 3x3 terassilla tehdä, käyttää mahdollisesti ulkohuussina. Samassa taloyhtiössä pihojen raja-aidat on "tavattu tehdä asukasvoimin" joten mukavan loogisesti noudatellaan taloyhtiölakia milloin kenenkin päähänpistojen mukaan.

Ja "tee itse paremmin" huutelijoille, olin pari vuotta hallituksessa mutta hermot ne menee sielläkin.

:tldr: Välttäkää rivitalo-taloyhtiöitä viimeiseen asti, ei siellä tule kuin paha mieli

Onko kyseessä katettu terassi? Kattamattomaan terassiinhan ei pääsääntöisesti pitäisi tarvita rakennus- tai toimenpidelupaa. Tässä tapauksessa lupaa katetulle terassille voinee hakea myös jälkikäteen ennenkuin tarvii purkaa. Luulisin myös, että viime kädessä asukas saa itse purkaa, eli kellekään ei tarvitse maksaa, jos purkamiseen joudutaan. Melkein kyselisin vähän isännöitsijältä, että miten mahtaisi kuvio pykälien mukaan mennä.

Aika rajulta kuulostaa, jos ilman yhtiökokouksen päätöstä lähdetään suunnittelemaan ja rakennuttamaan terasseja koko taloyhtiölle.

Meillä on takapihalla katettu vilpola, jonka mitat taitaa olla n. 2x2 metriä, joka antaa kohtalaisesti talvisäilytystilaa ja sateensuojan, jos tykkää istuskella muulloinkin kuin aurinkoisella säällä. Tosin pöytä siihen tilaan ei oikein mahdu kuin kokoontaitettuna.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5479 : 12.04.14 - klo 02:19 »
Vituttaa taloyhtiöt ja amatöörit niiden hallituksissa (ja muutenkin asukkaat)... On se kivaa kun on kysynyt hallitukselta luvat ja ohjeet takapihaterassin rakentamiseen, saanut ohjeet ja toteuttanut niiden mukaan, ja sitten vuosi myöhemmin joku yhtiössä keksii että hei, "meillähän on täällä terasseja joilla ei ole kaupungin lupia" -> terassit puratetaan asukkaiden laskuun ja taloyhtiö teetättää arkkitehdillä suunnitelmat 3x3 metrisistä katoksista (ilman lattiaa obv)... Mitähän helvettiä suunnittelija (ja hyväksyjä) on ajatellut 3x3 terassilla tehdä, käyttää mahdollisesti ulkohuussina. Samassa taloyhtiössä pihojen raja-aidat on "tavattu tehdä asukasvoimin" joten mukavan loogisesti noudatellaan taloyhtiölakia milloin kenenkin päähänpistojen mukaan.

Ja "tee itse paremmin" huutelijoille, olin pari vuotta hallituksessa mutta hermot ne menee sielläkin.

:tldr: Välttäkää rivitalo-taloyhtiöitä viimeiseen asti, ei siellä tule kuin paha mieli

Onko kyseessä katettu terassi? Kattamattomaan terassiinhan ei pääsääntöisesti pitäisi tarvita rakennus- tai toimenpidelupaa. Tässä tapauksessa lupaa katetulle terassille voinee hakea myös jälkikäteen ennenkuin tarvii purkaa. Luulisin myös, että viime kädessä asukas saa itse purkaa, eli kellekään ei tarvitse maksaa, jos purkamiseen joudutaan. Melkein kyselisin vähän isännöitsijältä, että miten mahtaisi kuvio pykälien mukaan mennä.

Aika rajulta kuulostaa, jos ilman yhtiökokouksen päätöstä lähdetään suunnittelemaan ja rakennuttamaan terasseja koko taloyhtiölle.

Meillä on takapihalla katettu vilpola, jonka mitat taitaa olla n. 2x2 metriä, joka antaa kohtalaisesti talvisäilytystilaa ja sateensuojan, jos tykkää istuskella muulloinkin kuin aurinkoisella säällä. Tosin pöytä siihen tilaan ei oikein mahdu kuin kokoontaitettuna.

Katettu terassi siis kyseessä, ja kyllä yhtiökokous aiheesta pidettiin (johon itse olin estynyt osallistumasta), kyseisessä kokouksessa oli paikalla noin 75% äänioikeutetuista ja päätös oli "lähes yksimielinen". Ja joo, asukas saa tietty itse purkaa mutta vähän perseestä alkaa purkamaan valmiiksi hyvin rakennettua ja uusienkin ohjeiden mukaista terassia ja saada tilalle joku kärpäsenpaska (nykyisen mitat luokkaa 3x7). Ja ideana tosiaan on, että "kaikille samanlainen", aiemmin itserakennettuja terasseja yhtiössä on muutamia (parisen tusinaa) ja näistä osa on ihan ihmeellisiä virityksiä joiden muuttaminen 'normin' mukaiseksi olisi imo ollut se järkevin ratkaisu.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5480 : 12.04.14 - klo 17:59 »
Enpä sitten tajunnut, että tämä kulttuuritapahtuma olis ollut jo tänä viikonloppuna.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Willi4m

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5481 : 12.04.14 - klo 20:55 »
"Poliiseilla kestää ajokorttilupahakemusten käsittely sellaset pari-kolme viikkoa, soittele sit pääsiäisen jälkeen tänne ni voidaan kokeilla varata sulle teoriakoetta."

Ei järkeen mahdu miten helvetissä voi kestää parhaimmillaan 3 viikkoa tarkistaa ettei ole rikoksia tai muita esteitä ajokortin päivittämiselle. Olin jo henkisesti täysin valmistautunut siihen että parin viikon päästä pääsee päristelemään prätkällä mutta ei... Byrokratia, se on sitten kaunista.

16 vuotta jo odoteltu että saa oman gixxerin tai r6-ninjan, miten voi olla että pari viikkoa tuntuu niin pitkältä ajalta?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5482 : 14.04.14 - klo 13:25 »
No varmaan sen takia se kestää, että sinä et ole ainoa joka niitä hakemuksia polisiisedälle lähettelee.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5483 : 22.04.14 - klo 01:47 »
Tämän maalin hyväksyminen ja kaikki siihen liittyvät lieveilmiöt.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa rukif

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5484 : 22.04.14 - klo 07:34 »
Mä en kyl jaksa ymmärtää miks tästä maalista täytyy noin kova paskamyrsky nostaa. Kärpät teki teki viime pelissä ihan selvästä paitsiosta maalin, nyt on tilit siltä osin tasan.

Poissa teemuhy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5485 : 22.04.14 - klo 10:12 »
Hieno ajattelutapa, jos virheen voi kuitata virheellä. Miten sitten naalien hylätyn 2-0-johtomaalin kanssa?
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa WoRMaSTeR

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5486 : 22.04.14 - klo 10:18 »
Liigaa ei oikein pysty muulla mentaliteetilla katsomaan kuin että "tuomarivirheet kuuluu peliin". Sympatiat toki Tapparan puolella että sikäli ei haittaa. Tuomarit voisivat kyllä oikeasti ruveta katsomaan järjen kanssa noita Metsolan selälleen heittäytymisiä, hienosti saanut jo useamman maalin hylättyä/pelastettua filmaamisella. Se ei kuulu jääkiekkoon.

Poissa tutka

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5487 : 22.04.14 - klo 10:54 »
Liigan otteluvalvojaa lainatakseni: "Ei näitä pelejä sääntökirjan mukaan vihelletä" mikä sinänsä pitää ihan paikkaansa.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5488 : 22.04.14 - klo 23:08 »
draft/sealed voittoputki modossa jo 15erää/5peliä juuri oikeaan aikaan kun Fowia halajan mocsista :)
ilman yhtään avattua mythicciäkin ;D
ja siihen se päättyikin .. erän sai ja 1-2 4sealedissa 1tix poll 0mythic
1-3 daily ths sealed 3tix poll 0 mythic
vissiin nyt joku ~35boosteria putkeen ilman mythicciä

Poissa opo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #5489 : 24.04.14 - klo 21:56 »