Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290640 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6060 : 10.02.15 - klo 21:19 »
Excel ja ikuinen taistelu graafin X- ja Y-akselin arvoista.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Daemin

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6061 : 11.02.15 - klo 22:30 »
Ymmärtäähän sen valituksen, jos asiat tekee huonosti, mut näköjään valituksia saa siitäkin, jos tekee asiat liian hyvin. Huoh, vastakkainen sukupuoli  :-'

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6062 : 11.02.15 - klo 22:35 »
Kakkoselta parhaillaan tulevan makasiiniohjelman reportteri-juontajan tätimäinen suhtautuminen aiheeseen.
"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6063 : 13.02.15 - klo 00:28 »
Muut ihmiset, minä itse ja ennen kaikkea banaanien aukomisen mahdottomuus.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Sigu7

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6064 : 14.02.15 - klo 05:16 »
Vituttaa italialaiset.

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6065 : 14.02.15 - klo 17:38 »
Ymmärsin tänään miksi ihmiset valittavat, että Fatessa on liian paljon pommirareja.
Ranking tippui samalla alle 1700 ensimmäistä kertaa sen jälkeen kun aloitin pelaamisen uudestaan. Numero ei kiinnosta, mutta viimeiset kymmenen draftia on sekoittaja antanut pelikelvottomia nostoja ehkä 50% ajasta. Ei kai pitäisi olla vihainen sattumalle, mutta turhauttaa kun draftaa hyvän dekin eikä sillä pääse kunnolla pelaamaan.
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6066 : 15.02.15 - klo 10:45 »
menis helposti draftis finaaliin, mutta missclickaan väärät manat ponybackin kääntämiseen kun sitä ollaan poistamassa ja poisto resolvaakin ilman kääntämistä manat poolissa, jee jee. Peli venyy ja venyy ja häviän niukasti, nyt vituttaa :)

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6067 : 15.02.15 - klo 10:53 »
menis helposti draftis finaaliin, mutta missclickaan väärät manat ponybackin kääntämiseen kun sitä ollaan poistamassa ja poisto resolvaakin ilman kääntämistä manat poolissa, jee jee. Peli venyy ja venyy ja häviän niukasti, nyt vituttaa :)

Opitpas olemaan klikkailematta manaa pooliin ennen kuin castaat niitä spellejä.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6068 : 15.02.15 - klo 11:29 »
menis helposti draftis finaaliin, mutta missclickaan väärät manat ponybackin kääntämiseen kun sitä ollaan poistamassa ja poisto resolvaakin ilman kääntämistä manat poolissa, jee jee. Peli venyy ja venyy ja häviän niukasti, nyt vituttaa :)

En ymmärrä miten tämä tapahtuu, vaatii kuitenkin F2:n painamista ilman, että Ponyback on kääntynyt, ja manat voi ottaa uusiksi undolla?
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6069 : 15.02.15 - klo 13:38 »
menis helposti draftis finaaliin, mutta missclickaan väärät manat ponybackin kääntämiseen kun sitä ollaan poistamassa ja poisto resolvaakin ilman kääntämistä manat poolissa, jee jee. Peli venyy ja venyy ja häviän niukasti, nyt vituttaa :)

En ymmärrä miten tämä tapahtuu, vaatii kuitenkin F2:n painamista ilman, että Ponyback on kääntynyt, ja manat voi ottaa uusiksi undolla?

EDIT: Undon cancelin jälkeen unohdin painaa uudestaan ponybackia ja painoin ok. \o/
« Viimeksi muokattu: 15.02.15 - klo 13:43 kirjoittanut Meltyman »

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6070 : 15.02.15 - klo 14:28 »
Mocsin finaalit 5-2.  :-'

Poissa Stlingdom

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6071 : 15.02.15 - klo 14:35 »
Mocsin karsinnat 6-0 keskinkertaisella pakalla ja finaaleissa pooli, jossa jokainen fiksi siniselle ja sinisellä 0 pelattavaa. -> 0-2 drop.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6072 : 15.02.15 - klo 16:50 »
Orastava flunssa, ties monettako kertaa tänä vuonna. Ja sit lupasin paremmalle puoliskolle imuroida enimmät puolet kämpästä. Voin muuten kertoa että tuntuu lepakkomieheltä just nyt.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6073 : 15.02.15 - klo 16:52 »
Game dayn totaalinen unohtaminen. That's fine, en olis halunnukkaan pelata.  :P
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6074 : 15.02.15 - klo 17:31 »
kai mulla on oikeus vetää JOSKUS herne nenään ja JOSKUS oikeus kirjottaa vitutusketjuun ja oikeus itkeä jonkun vitun pelin takia, ja miettiä omia mahdollisuuksiaan tuuria pitkin tulevaisuudessa, eli se, ettei luultavasti sovi siihen ammattiin mihinkä haluaa, kun ei tiedä mitä muutakaan tekis, ja että olis parempi vaan hukuttautua kuin olla allapäin lopun elämäänsä? sitä sanotaan turhaksi kärsimykseksi, siksi metsästyslakikin sanoo että pitää olla tarpeeksi hyvät panokset jotta eläin kuolee kerrasta. ei kestään oo hauskaa kärsiä turhaan... joten vaikuttaa järkevältä kuolla loputtoman kärsimyksen sijaan?

tässä oli trigger:
pelissä on kerran elämässä tapahtuva event kusti johon pitää tappaa 2 tiettyä bossee jotka saa spawnaamaan randomisti yks viidestä bossesta tappamalla tarpeeksi monstereita. olen grindannu monstereita nyt pari päivää ja käyny niitä "tarpeettomia" elite bosseja läpi joilla ei kustin kannalta tee mitään. puolet kustista on tehty.

sain puuttuvan puolikkaan kustista spawnaamaan. olin niin iloinen. alan lyömään ja yhtäkkiä paikalle tulee tyyppi joka on kyseisen kustin jo tehnyt ja siitä palkinnoksi tulleella damage skinillä hakkas bossea. pyysin partyyn monta kertaa, sanallisesti ja teknisesti. tyyppi on kuin minua ei olis vaan jatkaa hakkaamista. onhan se totta että kerran elämässäni olen kovasti sutkannut ja pettänyt yhden miehen ja OIKEASTAAN KADUN SITÄ VITTU VIELÄKIN eikä aikomus ole tätä virhettä vittu toistaa mutta kuitenkin tämä tuntuu vähän törkeältä.
jos en elämässäni saa pitää hauskaa yhden vanhan ukon takia, niin ihan vittu sama lupaan tässä ja nyt hukuttautua lähivuosina. sanon uudestaan että turha kärsimys on turhaa.
...
paikalle tuli vaan lisää ihmisiä enkä saanut kill countia kustiin.

niin, tein kovasti töitä JOSSAKIN ASIASSA ja sitten en saa mitään takaisin.
joo.
näin.
kyllä, kyllä, olen muutenkin inhottava ihminen joka ei ole 90% ajasta tullut toimeen kenenkään kanssa, no nyt on yks ystävä mikä on suuri ihme, ja järkeväkin tyyppi sellainen, en ymmärrä miksi minulla on ystävä mutta hieno homma, mutta joo, kaikille muille olen torakka, ja minä olen aina ollut jotenkin ulkona ... pelistä.
lapsena siksi, koska en ollut alunperin suomalainen, ja myöhemmin... en osaa edes sanoa, mutta vika ei voi olla missään muussa kuin minussa.
minussa on jotain vikaa ja se aiheuttaa minulle lisää kärsimystä mikä varmaan jotenkin lisää sitä vikaa ja olen vielä vastenmielisempi toisille ihmisille.
en vittu saatana tiedä.

viime syksynäkin yritin rakastaa mutta lopulta minut heitettiin ulos talosta. en ymmärrä sitäkään.
tällä tuurilla on kai turha ostaa yhtäkään lottokuponkia enää ikinä, vaikka se oliskin yks rivi, mikä on kylmää ja loogista säästäväisyyttä ja mahdollisuudet on käytännössä suunnilleen yhtä suuret kuin 15 rivillä.
paska tuuri, paska elämä, ja seuraavaksi näemme paskat taidot työssä johon tahtoo.

have fun sanon minä.


edit:

kyse on maplestory pelistä. mutta tämän purkamisen jälkeen tuli kyllä parempi mieli. sanoin alliance (monta kiltaa sama chatti) sätissä, vastaantulijoille, ch1 henesyksessä, EMS foorumilla, että tulkaa KS black knightilla tulkaa tulkaa... ja jatkan varmasti tätä vitsiä kunnes en jaksa.
kuka hullu nyt wowia pelaisi. (niin, no minä lopetin 2 vuotta sitten.) runescape on ymmärrettävä siinä ei ole niin kova subbi, ja sen voi vielä pelissä itsessään tienata pelaamalla (!) mutta wowin hintavuus on ihan yli. yhtä paljon hauskaa saa B2P ja F2P peleistä, jos aivonarikka kestää enemmän kuin yhtä peliä.
joskus tällä foorumilla minulle ehdotettu grim fandagokin on nyt ladattavissa wowin kuukauden subbihintaan.
niin, ihmetelkää, ihmetelkää.

« Viimeksi muokattu: 16.02.15 - klo 13:30 kirjoittanut yeou »

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6075 : 15.02.15 - klo 17:40 »
have fun sanon minä.
Kannattaa lopettaa se wowittaminen. Ei siitä tuu ku paha mieli.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa psyno

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6076 : 15.02.15 - klo 18:01 »
kai mulla on oikeus vetää JOSKUS herne nenään ja JOSKUS oikeus kirjottaa vitutusketjuun ja oikeus itkeä jonkun vitun pelin takia, ja miettiä omia mahdollisuuksiaan tuuria pitkin tulevaisuudessa, eli se, ettei luultavasti sovi siihen ammattiin mihinkä haluaa, kun ei tiedä mitä muutakaan tekis, ja että olis parempi vaan hukuttautua kuin olla allapäin lopun elämäänsä? sitä sanotaan turhaksi kärsimykseksi, siksi metsästyslakikin sanoo että pitää olla tarpeeksi hyvät panokset jotta eläin kuolee kerrasta. ei kestään oo hauskaa kärsiä turhaan... joten vaikuttaa järkevältä kuolla loputtoman kärsimyksen sijaan?

tässä oli trigger:
pelissä on kerran elämässä tapahtuva event kusti johon pitää tappaa 2 tiettyä bossee jotka saa spawnaamaan randomisti yks viidestä bossesta tappamalla tarpeeksi monstereita. olen grindannu monstereita nyt pari päivää ja käyny niitä "tarpeettomia" elite bosseja läpi joilla ei kustin kannalta tee mitään. puolet kustista on tehty.

sain puuttuvan puolikkaan kustista spawnaamaan. olin niin iloinen. alan lyömään ja yhtäkkiä paikalle tulee tyyppi joka on kyseisen kustin jo tehnyt ja siitä palkinnoksi tulleella damage skinillä hakkas bossea. pyysin partyyn monta kertaa, sanallisesti ja teknisesti. tyyppi on kuin minua ei olis vaan jatkaa hakkaamista. onhan se totta että kerran elämässäni olen kovasti sutkannut ja pettänyt yhden miehen ja OIKEASTAAN KADUN SITÄ VITTU VIELÄKIN eikä aikomus ole tätä virhettä vittu toistaa mutta kuitenkin tämä tuntuu vähän törkeältä.
jos en elämässäni saa pitää hauskaa yhden vanhan ukon takia, niin ihan vittu sama lupaan tässä ja nyt hukuttautua lähivuosina. sanon uudestaan että turha kärsimys on turhaa.
...
paikalle tuli vaan lisää ihmisiä enkä saanut kill countia kustiin.

niin, tein kovasti töitä JOSSAKIN ASIASSA ja sitten en saa mitään takaisin.
joo.
näin.
kyllä, kyllä, olen muutenkin inhottava ihminen joka ei ole 90% ajasta tullut toimeen kenenkään kanssa, no nyt on yks ystävä mikä on suuri ihme, ja järkeväkin tyyppi sellainen, en ymmärrä miksi minulla on ystävä mutta hieno homma, mutta joo, kaikille muille olen torakka, ja minä olen aina ollut jotenkin ulkona ... pelistä.
lapsena siksi, koska en ollut alunperin suomalainen, ja myöhemmin... en osaa edes sanoa, mutta vika ei voi olla missään muussa kuin minussa.
minussa on jotain vikaa ja se aiheuttaa minulle lisää kärsimystä mikä varmaan jotenkin lisää sitä vikaa ja olen vielä vastenmielisempi toisille ihmisille.
en vittu saatana tiedä.

viime syksynäkin yritin rakastaa mutta lopulta minut heitettiin ulos talosta. en ymmärrä sitäkään.
tällä tuurilla on kai turha ostaa yhtäkään lottokuponkia enää ikinä, vaikka se oliskin yks rivi, mikä on kylmää ja loogista säästäväisyyttä ja mahdollisuudet on käytännössä suunnilleen yhtä suuret kuin 15 rivillä.
paska tuuri, paska elämä, ja seuraavaksi näemme paskat taidot työssä johon tahtoo.

have fun sanon minä.
(click to show/hide)

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6077 : 16.02.15 - klo 19:23 »
Ihmiset jotka valittavat FTV-foilien käyryyttä.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6078 : 16.02.15 - klo 19:26 »
Ihmiset jotka valittavat FTV-foilien käyryyttä.
Toiset tykkää pelata korteillaan turnauksissa.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6079 : 16.02.15 - klo 19:28 »
Ihmiset jotka valittavat FTV-foilien käyryyttä.

Olin pari vuotta sitten päätuomarina PTQ:ssa, jossa jouduin antamaan ainakin viidelle ihmiselle gamelossin merkatuista korteista, kun pakassa oli FTV-foilattuja Grove of the Burnwillowseja. Vittu niitä bumerangeja.

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6080 : 16.02.15 - klo 19:40 »
Ihmiset jotka valittavat FTV-foilien käyryyttä.
Toiset tykkää pelata korteillaan turnauksissa.

En tiedä missä höyryhuoneesa olet foilejasi pitänyt, mutta allekirjoittaneella ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa FTV-versioiden kanssa, kun on suoristanut ne kertaalleen.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6081 : 16.02.15 - klo 19:44 »
Ihmiset jotka valittavat FTV-foilien käyryyttä.
Toiset tykkää pelata korteillaan turnauksissa.

En tiedä missä höyryhuoneesa olet foilejasi pitänyt, mutta allekirjoittaneella ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa FTV-versioiden kanssa, kun on suoristanut ne kertaalleen.

Luman mainitsemassa PTQ:ssa ulkona oli pakkasta ja erittäin kuiva ilma. Turnaussalissa oli seksikkään kuumankosteaa. Kotitehtäväksi jää selvittää, mitä tämä ilmastonvaihdos tekee kaikille salin FTV foileille.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6082 : 17.02.15 - klo 01:01 »
Kotitehtävät ja mulligointi neljään neljästi.

Poissa Otus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6083 : 17.02.15 - klo 09:50 »
Cubessa 2-0 -> 2-1 koska en muistanut (taaskaan) maksaa pactia upkeepissa. Käsikortit ja boardikin oli vielä ihan ok. Tästä eteenpäin täytyy muistaa aina se noppa pakan päälle kun on upkeep efekti tulossa.
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa Warma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6084 : 17.02.15 - klo 10:14 »
Olin pari vuotta sitten päätuomarina PTQ:ssa, jossa jouduin antamaan ainakin viidelle ihmiselle gamelossin merkatuista korteista, kun pakassa oli FTV-foilattuja Grove of the Burnwillowseja. Vittu niitä bumerangeja.

KuukkaCon 2013 never forget.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6085 : 17.02.15 - klo 10:36 »
FtV: Realmsin paskinta antia ei edes ole torspon lavan muotoiset Grovet, vaan tämä kortin irvikuva:



Kuka helvetti tuon hyväksyi?
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6086 : 17.02.15 - klo 10:49 »
Mark Purvis
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6087 : 17.02.15 - klo 10:50 »
FtV: Realmsin paskinta antia ei edes ole torspon lavan muotoiset Grovet, vaan tämä kortin irvikuva:



Kuka helvetti tuon hyväksyi?

Hetkinen, nyt en ymmärrä. Mikä tarkalleen ottaen tuossa on vikana? (Muuten kuin siis FtV foilaus)

Kortti ei ole spelli, joten landikehys osuu omasta mielestä hyvin. Muuten kehys antaa heti ymmärtää, että kyseessä on myös creature. Kuva Jokseenkin hieno ja on flavoriltaan juuri korttiin osuva. Nyt jos koskaan maistuu rölläys, mutta Rancidista ei koskaan voi olla niin varma.

Muuten premiumpakkaukset voisi kaikki syöstä suohon.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6088 : 17.02.15 - klo 10:55 »
En osaa lukea Rigoulan ajatuksia, mutta 1) toi on esteettisesti aika ankea 2) se näyttää ihan liikaa tavalliselta forestilta ja voi siksi aiheuttaa sekaannusta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6089 : 17.02.15 - klo 10:56 »
2) se näyttää ihan liikaa tavalliselta forestilta
..ja sit tosiaan se, että FtV-foilauksen jälkeen se on tavallinen foresti josta ei oikein missään valaistuksessa näe mikä hitto se on.

Vertailun vuoksi aito ja alkuperäinen:
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 17.02.15 - klo 10:58 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.