Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290605 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6180 : 16.03.15 - klo 15:53 »
Kummastuttaa miten tuo liittyy vitutusketjuun?  ???
Aamulla herää paranormaaliin valoilmiöön paljon ennen herätyskelloon merkattua aikaa.

Tämähän kertoo lähinnä siitä että herätyskelloon on merkattu täysin väärä aika...

Poissa pyyhttu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6181 : 16.03.15 - klo 16:10 »
Lainaus käyttäjältä: Markku
Aamulla herää paranormaaliin valoilmiöön paljon ennen herätyskelloon merkattua aikaa.

Mulla on kombo pimennysverho Ikeasta, herätyskello ja aurinkolamppu (Innolux) toimineet hyvin. Ja jos illalla käyttää tablettia niin Twilight app (en tiedä onko oikeasti auttanut).

Tosin eivät nekään suojaa kesäaikaan siirtymiseltä (pitäis bännätä), mikä heittää kehon kellon aina vähäksi aikaa vikaan.

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6182 : 16.03.15 - klo 16:29 »
Kummastuttaa miten tuo liittyy vitutusketjuun?  ???
Aamulla herää paranormaaliin valoilmiöön paljon ennen herätyskelloon merkattua aikaa.

Verhot?  ;)
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Saimu

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6183 : 16.03.15 - klo 16:41 »
Lainaus käyttäjältä: Markku
Aamulla herää paranormaaliin valoilmiöön paljon ennen herätyskelloon merkattua aikaa.

Mulla on kombo pimennysverho Ikeasta, herätyskello ja aurinkolamppu (Innolux) toimineet hyvin. Ja jos illalla käyttää tablettia niin Twilight app (en tiedä onko oikeasti auttanut).

Tosin eivät nekään suojaa kesäaikaan siirtymiseltä (pitäis bännätä), mikä heittää kehon kellon aina vähäksi aikaa vikaan.

Kesäaika. Hyötyä nolla, vaivaa kahdesti vuodessa.
Normaaliaika. Miksi pitää olla valoisaa yöllä? Nyt on paljon parempi.

Jälleen ajankohtainen.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Salevanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6184 : 16.03.15 - klo 17:14 »
Vuoden ekat kärpäset bongattu. Tietenkin omassa huoneessa pörräämässä.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6185 : 17.03.15 - klo 04:59 »
Luman noheva tuomaritoiminta sääntökysymykset -palstalla (ja vielä enemmän muiden tuomarien reaktiot tähän toimintaan :P)
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6186 : 17.03.15 - klo 12:40 »
Ärsyttää saada ebayssa tälläistä palautetta kun joku ostaa Wow:tcgn pelimattoja ja postikulutkin on niin selvästi nähtävissä kun vain voi olla.

"Good transaction but shipping cost are HUGE! And not free!"
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6187 : 17.03.15 - klo 14:12 »
Samsung galaxy s4 ja jonkin aikaa sitten tullut ohjelmistopäivitys.

Puhelimen selain ei enää toimi normaalisti. Jossakin kohtaa jäätyy eikä varmasti enää liikahda sen jälkeen mihinkään. Selain pitää sulkea ja käynnistää uudelleen että taas toimii... kunnes se sitten taas jäätyy.

Nyt harmittaa.

Poissa Retardi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6188 : 17.03.15 - klo 14:41 »
Ärsyttää saada ebayssa tälläistä palautetta kun joku ostaa Wow:tcgn pelimattoja ja postikulutkin on niin selvästi nähtävissä kun vain voi olla.

"Good transaction but shipping cost are HUGE! And not free!"

Tykkään erityisesti "HUGE and not free" :).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa Avez

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6189 : 17.03.15 - klo 15:12 »
Samsung galaxy s4 ja jonkin aikaa sitten tullut ohjelmistopäivitys.
Puhelimen selain ei enää toimi normaalisti.
Nyt harmittaa.
Itsellä auttoi tähän ja muihin päivityksen jälkeisiin ongelmiin Cachen nollaaminen Recovery Modessa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6190 : 17.03.15 - klo 15:21 »
kokemukseni on osoittanut että ruskeasilmäisiin ei ole luottamista. yksi huijasi minulta kameran latureineen ja toinen huijasi minulta neitsyyden.
en saa enää koskaan unohtaa että niihin ei voi luottaa. muuten tulee taas itkuparku pari vuotta. enkä taatusti sitä halua.

run back into the shadows you brown-eyed thieves! run for your miserable little lives!

Poissa Rhaderis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6191 : 18.03.15 - klo 21:43 »
Kredutin kuponkeja poroille ja tietenki sekoitin aiemmin tulostamani järjestyslistan ja sen viimeisimmän..
-10% ropisee niin että uuuuuuuuuuu.

Pahoittelen jo valmiiksi uudelleenjärjestämisen vaivaa  :-[

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6192 : 18.03.15 - klo 23:05 »
Ilmeisesti tulostamani vintage pakka on niin OP, ettei välttämättä kaikki vastustajat viitti pelata mun kanssa. Joka on vähän harmillista kun ei näitä proxy vintage jannuja täällä tampereella varmaan ihan loputtomiin ole. (vielä)
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa kundi joka makeilee

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6193 : 19.03.15 - klo 08:31 »
Kismittää kun työsuojelunäyttely ei pidäkkään sisällään tynnyripalojen sammuttamista, vaan ergonomisia työtuoleja.
W: legakäyttiksiä H: standardkuraa

"Shufflaa dekkis niin mä kuttaan, sitten judge postaa seatingsit."

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6194 : 19.03.15 - klo 09:12 »
Kismittää kun työsuojelunäyttely ei pidäkkään sisällään tynnyripalojen sammuttamista, vaan ergonomisia työtuoleja.

Tynnyripaloja varten on sitten tulityökorttikurssi.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6195 : 19.03.15 - klo 12:50 »
Ihmiset jotka kasvattavat virtuaalipippeliään pätemällä "deckillään", joka on saatu kasaan painamalla kotona tulostimen print-painiketta ja leikkaamalla "kortit" sitten siitä kuvitetusta A4:sta irti.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6196 : 20.03.15 - klo 07:52 »
Ihmiset jotka ryöstävät toisia ihmisiä  >:(
« Viimeksi muokattu: 20.03.15 - klo 08:00 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa KajaaninOlli

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6197 : 20.03.15 - klo 08:06 »
Ihmiset jotka kasvattavat virtuaalipippeliään pätemällä "deckillään", joka on saatu kasaan painamalla kotona tulostimen print-painiketta ja leikkaamalla "kortit" sitten siitä kuvitetusta A4:sta irti.

Sekö siitä buildista tekee paremman, että on laittanut puoli omaisuutta rahaa kyseisiin pahvilappuihin?

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6198 : 20.03.15 - klo 09:14 »
Ihmiset jotka ryöstävät toisia ihmisiä  >:(

Juiceleskiaainen, ilmaisun tiivistämiseen tähtäävä tekstianalyysi:

Ylläoleva on ilmaistavissa napakammin kun pitää mielessä, että ryöstäminen määritelmän mukaan vaatii uhrin ("toisia ihmisiä") läsnäolon. Täten kiven vitutus voidaan - hymiöt karsien - tiivistää sanatrioon "Ihmiset jotka ryöstävät." Ilmoituksessa on silti vielä huomattavan paljon löysää ja esim. Twitter-optimoinnin kannalta merkkien karsiminen voi olla oleellista. Kirjoitetun historian aikana ei ole tiedossa vahvistettuja, uskottavia tapauksia, joissa lakitekninen "ryöstäjä" olisi ollut muu kuin homo sapiens. Voidaan siis tehdä perusteltu oletus, että "ryöstäjä" viittaa ihmiseen. Tästä seuraa, että kiven kommentti voidaan ilmaista tyylikkään minimalistisesti muodossa "Ryöstäjät." Näin päästiin alkuperäisestä 38 merkistä kymmeneen, joka on vain n. 26 % alkuperäisen vitutuksenaiheen merkkimäärästä mutta välittää täsmälleen saman sisällön. Säästyvät merkit voi käyttää vaikka lisätunnetilojen välittämiseen hymiöiden avulla tai esim. 28 yksikköä pitkän ASCII-peniksen mallintamiseen: 8==========================o
« Viimeksi muokattu: 21.03.15 - klo 09:57 kirjoittanut Hopo »
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6199 : 21.03.15 - klo 04:58 »
Luin tokeni-keskustelun läpi.

(click to show/hide)
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6200 : 21.03.15 - klo 10:41 »
Luin tokeni-keskustelun läpi.

(click to show/hide)

No sehän ei ketään yllättänyt että kepun kanta naisten asemaan on tämä :)

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6201 : 21.03.15 - klo 11:52 »
Luman asenne.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6202 : 21.03.15 - klo 11:54 »
Urpojen asenne.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa Rei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6203 : 21.03.15 - klo 12:51 »
No sehän ei ketään yllättänyt että kepun kanta naisten asemaan on tämä :)

Nyt oikeesti. Yllättävää oli että ylläpito suoltaa tuonlaista tuubaa. Aikamoisia olettamuksia saat tehdä jotta vedät tuosta kommentista moisia johtopäätöksiä. Jos jätetään vaan se itse julistettu paremmuus sivuun..

Itselläkin teki mieli hakata naamaa palmuun tuota ketjua lukiessa.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6204 : 21.03.15 - klo 13:03 »
No sehän ei ketään yllättänyt että kepun kanta naisten asemaan on tämä :)

Nyt oikeesti. Yllättävää oli että ylläpito suoltaa tuonlaista tuubaa. Aikamoisia olettamuksia saat tehdä jotta vedät tuosta kommentista moisia johtopäätöksiä. Jos jätetään vaan se itse julistettu paremmuus sivuun..

Itselläkin teki mieli hakata naamaa palmuun tuota ketjua lukiessa.

Maa kutsuu. Luman heitto ei ehkä ollut ulkoisesti napakymppi mutta sisältö on spot on. Virri väittää lukeneensa keskustelun, jolloin hän ei voinut missata luman esilletuomaa wotc-linjausta siitä miten yksittäisen kepu-gamerin oikeus pelata rumilla toksuilla jää toiseksi kun pyritään luomaan kaikille miellyttävää turnausilmapiiriä. Tämän voi joko sisäistää tai sitten heittäytyä syystä tai toisesta tyhmäksi ja jatkaa huutelua vaikka muille asia oli selvä ja loppuunkäsiteltt jo aikaa sitten.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6205 : 21.03.15 - klo 13:23 »
Just kun pääsin muualla kehumaan, että keskustelu aiheesta oli keskimäärin asiallista...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rei

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6206 : 21.03.15 - klo 15:51 »
Maa kutsuu. Luman heitto ei ehkä ollut ulkoisesti napakymppi mutta sisältö on spot on. Virri väittää lukeneensa keskustelun, jolloin hän ei voinut missata luman esilletuomaa wotc-linjausta siitä miten yksittäisen kepu-gamerin oikeus pelata rumilla toksuilla jää toiseksi kun pyritään luomaan kaikille miellyttävää turnausilmapiiriä. Tämän voi joko sisäistää tai sitten heittäytyä syystä tai toisesta tyhmäksi ja jatkaa huutelua vaikka muille asia oli selvä ja loppuunkäsiteltt jo aikaa sitten.

"Maa kutsuu". Pointtihan oli kommentin olkiukkoilu ja asenne(vastaavaa dissailua kun on jossain määrin on muutenkin rajoitettu tällä foorumilla), en missään vaiheessa ollut jatkamassa "huutelua".

Poissa J-Ohraaho

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6207 : 21.03.15 - klo 16:02 »
Koko absurdi tokeni keskustelu. En vaan ymmärrä miksi täytyy jatkaa tähänkin treediin asiasta kinastelua. OK, ihmisillä on nyt vahvat mielipiteet omiensa oikeellisuudesta ja tuskastuminen molemmin puolin on varmaan ainakin kohtalaista. Ei tää taida hieromalla muuksi. Muuttua ja mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan. Eiköhän se itse peli ole tärkein asia kaikille ja judget mahdollistaa vapaaehtoistyöllään meille muille turnaukset. Ymmärrän kaikkien mielipiteet ja en kenenkään mielipiteen oikeellisuudesta ota kantaa.
En varmasti ole ainoa joka toivoo koko kalabaliikin kuoppaamista tältä seisomalta.

Onneksi kohta tulee taas snookeria :)

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6208 : 21.03.15 - klo 18:29 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Poissa mahonen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6209 : 21.03.15 - klo 18:46 »
mun mielestä judgeja, jopa täällä parjattuja `räsäsiä` täytyy kunnioittaa - ainakaan mulla ei maailma kaadu jos ei pääse todella tyylikkäilläkään tokeneilla pelaamaan.

Niin siis olet sitä mieltä, että auktoriteetti riittää syyksi sille, että päätöstä ei voi kritisoida? Itse olen sitä mieltä, että väitteen esittäjällä ei pitäisi olla väliä, vaan ratkaisevana tekijänä ovat argumentit.

Kuinka hyvin pärjäsit armeijassa?