Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290673 kertaa)

0 jäsentä ja 5 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Otus

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6330 : 24.05.15 - klo 15:32 »
Juurihoito ei (tälläkään kertaa) juurikaan auttanut. Nyt sitten eletään taas pari päivää kipulääkkeillä ja toivotaan, että seuraavalla käynnillä saadaan hammaskalusto kuntoon.
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa mork

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6331 : 25.05.15 - klo 23:12 »
joku soul read vastukselta..
en pelaa enchamentteja game 1-2
game 3 boardaan ancestral vengeance ja kaveri oli sokkona boardannu azban advantagen
sai osuttua mun enchamenttiin jonka seurauksena tuli savage puncilla ukko pois ja 6 naamaan xD
Joskus tuurilla on liikaa osuutta peliin :/


Pakko muokata kun sama aihe...
on ihan vitun pitkä downswing nyt.. -50tix tjsp
normaalisti pysyy aika samoissa ja pitkän ajan keskiarvo on kai jotain +1tix per draft
Swissi pelejä dtk/frf/frf frf/ktk/ktk
Taas ihan jes deck ktk draftissa mut ei vaan voi voittaa wingmateroccia :/
Paras avaus viimeseen 20draftiin taitaa olla tyyliin 4.5tix :D
« Viimeksi muokattu: 26.05.15 - klo 19:10 kirjoittanut mork »

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6332 : 26.05.15 - klo 12:44 »
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6333 : 26.05.15 - klo 14:11 »
Kehityskeskustelu oli jälleen hyödyllisyysarvoltaan lähellä nollaa. Miksi näitä täytyy pitää ollenkaan jos tarkoitus on vain muodollisuudenomaisesti raksia paperiin pakolliset kohdat ja näkemiin?

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6334 : 26.05.15 - klo 14:23 »
Kehityskeskustelu oli jälleen hyödyllisyysarvoltaan lähellä nollaa. Miksi näitä täytyy pitää ollenkaan jos tarkoitus on vain muodollisuudenomaisesti raksia paperiin pakolliset kohdat ja näkemiin?

Ehkä teillä on ymmärretty kehityskeskustelujen idea väärin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Assariah

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6335 : 26.05.15 - klo 16:05 »
Eka työpäivä loman jälkee ja saman tie paukkuu neljä tuntia ylitöitä
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Sigu7

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6336 : 28.05.15 - klo 08:33 »
Aamuvuoro ja parin tunnin yöunet....

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6337 : 28.05.15 - klo 12:13 »
Eräiden ihmisten aivan käsittämättömät peliliikkeet.

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6338 : 28.05.15 - klo 12:42 »
Vieläkö harmittelet Pelakka Wurmia?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6339 : 28.05.15 - klo 13:30 »
Mitä pahaa Pekka Mato on tehny?
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6340 : 28.05.15 - klo 14:42 »
Mitä pahaa Pekka Mato on tehny?

Top deckkasi itsensä eilisessä draftissa kriittisellä hetkellä peliin..

Poissa kaMeli85

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6341 : 28.05.15 - klo 14:44 »
Eräiden ihmisten aivan käsittämättömät peliliikkeet.

Vai omia peliliikkeitä, kun 4x Sunlance ja Tupla Cranialit ei sittenkään jaksanut uw affiksessa..? =D

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6342 : 28.05.15 - klo 15:06 »
/ketjureaktio
=ylityöt pitäisi siirtää työttömille. --> ongelma? --> palkkaa pitäisi vähentää JO NYT koska muuten tämä liukumäki jatkuu. niin. ei pidä lisätä tupakkaveroa, vaan vähentää palkkaa. kaikki raitisneidit voi nyt olla hiljaa. tupakka tekee miehestä monta kertaa paremman hajuisen, ja intiimisesti houkuttelevan. älä väitä ettet lukenut tuota.
...ammattiliitot voi työntää tapin pyllyynsä. ja pysyä vittu hiljaa nekin. tai mennä vaikka venäjälle, siellä tarjoillaan järki nyrkistä. niin byrokraattinen tuo rakas äitimaa. niitä ammattiliittoja ei nyt oikein tarvita atm, ne on vaan pahentamassa tilannetta jos palkkaa lasketaan.
/
ja alunperin meinasin kirjottaa että hearthstonen lagi. etenkin kun on voittamassa sillä vuorolla, ja jos lagi iskee niin häviäisi seuraavalla.

suorastaan pelottaa myös vihaiset ihmiset... niiden viha ja minun reaktioni ovat ohimeneviä onneksi.
ei kuulu tänne mutta kirjoitan kuitenkin. luin supersexy mangaa jossa oli hiton seksikkäitä noitia joilla on isot rinnat ja muotoa ja nätit vaatteet ja ne on niinku the bosseja mutta se aiheutti minussa sen että aloin olemaan huolissani omasta naisellisuudestani ja rintojen koosta. mietin että jos tekisin vauvan, rintani kasvaisivati isommiksi. mutta tein todellisesta syystä abortin aikaisemmin tänä vuonna joten se ei oikein ole vaihtoehto. sitten olen vähän köyhä. kokeilen lottoa. 5 riviä, ja sen perusteella ruksin numerot joita ei niissä riveissä esiinny. varmasti ymmärrät mitä ajan takaa.
mut joo, puhuin tästä asiasta yhden 30~v miehen kanssa ja yhden 50~v miehen kanssa ja he lohduttivat minua internetin kautta. sain hyvät vastaukset kysymyksiini ja tuli parempi mieli.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6343 : 28.05.15 - klo 18:33 »
Pitäisköhän sun kokeilla työntekoa ja opetella ymmärtämään politiikkaa, ennen kun rupeet puhumaan mitään AY-liikkeestä?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6344 : 28.05.15 - klo 18:51 »
isäpuoli kiroaa niitä koko ajan :)

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6345 : 28.05.15 - klo 19:03 »
My point still stands...

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6346 : 28.05.15 - klo 19:46 »
Jos kaikki hevosenpaska poltetaan energiaksi niin mitä meille opiskelijoille sen jälkeen syötetään. :(
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6347 : 28.05.15 - klo 20:38 »
My point still stands...

niin, eli oot voittaja ja saat pillua. congrats

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6348 : 29.05.15 - klo 21:17 »
Mä en kyllä koe voittaneeni mitään kun ei se pointti vieläkään aukea.

Ketjuun liittyen: Vituttaa, koska kun joku droppaa, niin tuntuu kun mä olisin aina se joka saan venailla vieressä kun muut pelaa...

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6349 : 29.05.15 - klo 21:39 »
Mä en kyllä koe voittaneeni mitään kun ei se pointti vieläkään aukea.

aukes kyllä
miksen tietäisi mikä surkea olemus olen? mut siitäkin huolimatta elämä maistuu...
pff miesten* (korjaus, noh, ihmisten.) kanssa on siinä mieles vaikeaa että joistakin tietyistä asioista on aina oltava hiljaa.

vaihtoehtoisten sääntöjen seuraaminen on siis ... advantage.
se oikeastaan sinänsä on vähän vituttavaa mutta koska suurin osa seuraa näitä sääntöjä se toisaalta pitää maailman osittain kasassa.

olisiko sitten ollut parempi jos en olisi kirjottanut tähän mitään? onko joku ongelma sen kanssa mitä sanoin, kenties minun olemassaoloani myöten? ei, koska suomalaiset ovat välinpitämättömiä. kaikki siis O.K.

ps. !"#¤%&
« Viimeksi muokattu: 29.05.15 - klo 21:52 kirjoittanut yeou »

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6350 : 29.05.15 - klo 22:34 »
Jos sun mielestä pointti oli haukkua sua surkimukseks, se ei ole auennut.
Tarkoitus oli huomauttaa, että sä et taida oikeasti tietää yhtään mistä sä puhut...

Lainaus
palkkaa pitäisi vähentää JO NYT koska muuten tämä liukumäki jatkuu.
Ensinnäkään palkkoja ei todellakaan tule laskea. Se ei hyödytä mitään ja pahentaa luokkaeroa entisestään. Mä oletan, että toi sun mainitsema liukumäki
tarkoittaa suomen/suomalaisten velkamäärää/velaksi elämistä/alijäämää. Jos olen väärässä kerro ihmeessä mistä on kyse.
Oli miten oli, velaksi eläminen ei helpotu jos liksoja leikataan ja hinnat jatkaa nousua. Päinvastoin.

Lainaus
ei pidä lisätä tupakkaveroa, vaan vähentää palkkaa. kaikki raitisneidit voi nyt olla hiljaa. tupakka tekee miehestä monta kertaa paremman hajuisen, ja intiimisesti houkuttelevan. älä väitä ettet lukenut tuota.
Edelleen palkkojen laskeminen ei auta. Tupakkaveroa kannattaa sen sijaan nostaa, mutta maltillisesti, ettei jengi hamstraa sitä ulkomailta.  Tupakanhaju asiana ei vois kiinnostaa vittuakaan. Haluaisin huomauttaa, että poltan itsekin.

Lainaus
...ammattiliitot voi työntää tapin pyllyynsä. ja pysyä vittu hiljaa nekin. tai mennä vaikka venäjälle, siellä tarjoillaan järki nyrkistä. niin byrokraattinen tuo rakas äitimaa. niitä ammattiliittoja ei nyt oikein tarvita atm, ne on vaan pahentamassa tilannetta jos palkkaa lasketaan.
Tää mua vituttaa eniten. Vaikka AY-liike ei ole täydellinen, niin duunareilla olisi vitun paljon paskemmat oltavat jos porvarit sais mielivaltaisesti sanella työoloja/palkkoja/yms. Esimerkkejä voi katsoa vaikka jenkeistä, aasiasta tai venäjältä.

Mulla ei ole mitään mielipiteitä vastaan ja niitä pitää olla. Mä en myöskään ole todellakaan sitä mieltä, että asioista pitäisi vaieta. Pointti on siinä, että asiasta kannattaa tietää jotain, eikä heittää kommentteja jotka on kuultu jonkun muun suusta. Sun olemassaoloas vastaan mulla ei ole mitään. Lääkkeet voisit ottaa joskus...

Poissa Vartijainen


Poissa maybach

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6352 : 30.05.15 - klo 08:34 »
Helmiä sioille ja niin edelleen
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6353 : 30.05.15 - klo 12:39 »
vittu en ota mitään lääkkeitä, mulla pää toimii tavalla tai toisella. oon aika varma että jos ottaisin lääkkeitä ilman varsinaista syytä niin olisin seuraava hitler.
en ota "lääkkeitä", en menneisyydessä, en tulevaisuudessa.
mikä siinä on että mulle pitää AINA niitä pönkittää.

lääkkeet ei auta minun sosiaalista tilannetta.
lääkket ei auta minun päätä.
lääkkeet ei auta toisia ihmisiä.
lääkkeet on turhia ellei ole tappava virus esim. ebola ihmisessä.

lääkkeet = huumeet

yks helvetin helsinkiläinen joka ei meinannu zatknutsa tyrkytti mulle hoitoo lääkkeitä huumeita.
EN HALUA

...joo tää syrjintä vaan jatkuu. eskarista asti tällasta. sitten kun namusedät ei tee minulla enää mitään, jään varmaan erakoksi, siinä tapauksessa etten ole päässyt tästä maasta pois. eiköhän me kaikki haluta että terve yeou joka ei todellisuudessa tarvitse minkäänlaista muuta hoitoa kuin seksiä, muuttaa suomesta pois ja jättää teidät kaikki niin rauhaan kuin olla voi.

Poissa Ksanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6354 : 30.05.15 - klo 12:53 »
Vicard puhui aikalailla asiaa. Tosin kun asialinjalle lähdettiin, niin yksi korjaus lienee tuohon tekstiin tehtävä.

Lääkkeet voisit ottaa joskus...

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6355 : 30.05.15 - klo 15:17 »
ANTAA TULLA NYT

Poissa jupu_

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6356 : 30.05.15 - klo 16:10 »
Kukaan ei tässä nyt ole sinua mitenkään halveksunut tai vähätellyt. Vicard vaan oli eri mieltä kanssasi ja löi fiksuja perusteluita. Lääkkeiden ottamis kommentti oli tarpeeton heitto mutta tuskin silläkään mitään henkilökohtaista haettiin. Olisi muuten mukava kuulla kuinka sinua ollaan syrjitty tällä foorumilla?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6357 : 30.05.15 - klo 17:22 »
"lääkkeet, joskus"
ja muutenhan nämä kaikki on herrasmiehiä

Poissa Orion

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6358 : 31.05.15 - klo 10:35 »
Vieläkö harmittelet Pelakka Wurmia?

Ei, kun töissä eräs asiakas aiheuttaa pientä hajoilemista.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #6359 : 31.05.15 - klo 14:45 »
Lähde yeou vaihteeks pelaamaan määtsikkiä niin saat iloisempia tarinoita kerrottavaksi.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''