Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290703 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7140 : 06.01.16 - klo 15:32 »
Urpot joiden on pakko kertoa kaikille että niiden mielestä urheilu/sen fanittaminen on typerää.

Ei minuakaan yleensä kiinnosta. Osaan kuitenkin etsiä jotain muuta tekemistä sen sijaan että olisin happamana muiden ilonpidosta (tai että iloitsisin siitä kun muut ovat pettyneitä oman joukkueen tappiosta).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Creepsy

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7141 : 06.01.16 - klo 15:51 »
Osaan kuitenkin etsiä jotain muuta tekemistä sen sijaan että olisin happamana muiden ilonpidosta (tai että iloitsisin siitä kun muut ovat pettyneitä

Tämä kiteyttää niin paljon imho. Onneksi voi antaa "kritiikin(?)" mennä vastakkaisesta korvasta ulos ja jatkaa fiilistelyjä.
The distance between insanity and genius is measured only by success.

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7142 : 06.01.16 - klo 16:33 »
jalat jäätyy käveli tai pyöräili. joten kannattaa pyöräillä.
Laita kunnon vaatteet niin ei jäädy.
Itse tässä ajellut 10km matkoja töihin -22 asteen pakkasilla pari päivää. Merinovillaiset kerrastot jeppiskamaa ja mukavia, suosittelen.
Tän päivän geari:

Jalat:
Diadoran lukkopoljin pyöräkengät mallia talvi/Everestin Polvipituinen merinosukka ja sen alla ohuet normisukat.
Devoldin merinovillaiset pitkät kalsarit ja talvijuoksuun tarkoitetut trikoot, eestä tuulisuojattu.

Vartalo:
Devoldin Duo Active merinopaita poolokauluksella ja sen päällä Niken sporttihuppari (ohuen ohut) ja sit Salomonin Ranger Softshell takki. Käsissä diadoran talvihanskat.

Pää:
KRNKY:n fillarihattu, buffihuivi joka peittää korvat ja otsan. Edit. + kypärä tietty...

Hyvin tarkenee, aiheeseen liittyvänä vitutuksena vois olla, että eilen ei ollu kotimatkalla buffihuivi korvilla ja paleltui korvanlehdet ku näkyi joku milli niitä hatun alta... Vincent van Gogh tyyliä ootellessa....
« Viimeksi muokattu: 06.01.16 - klo 17:41 kirjoittanut syfilisx »

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7143 : 06.01.16 - klo 16:41 »
sitten kun on rahaa ostaa ulkohousuu...
minut unohdettiin tänään ja kävelin sieltä kotiin parempaa tietämättä. huomenna kuitenkin koulua. oli kylmää

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7144 : 06.01.16 - klo 17:04 »
sitten kun on rahaa ostaa ulkohousuu...
minut unohdettiin tänään ja kävelin sieltä kotiin parempaa tietämättä. huomenna kuitenkin koulua. oli kylmää
Harmi juttu, ens viikolla pitäs olla lämpimämpää.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7145 : 06.01.16 - klo 17:26 »
Säätilasta lienee ihan aiheellistakin vittuuntua, jos sen sietämiseen vaaditaan moinen vaatesetti. ::) Toki kyseessä oli ilmeisestikin vain omakohtainen esimerkki, mutta huvitti silti. Geari tosiaan.
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7146 : 06.01.16 - klo 17:33 »
Säätilasta lienee ihan aiheellistakin vittuuntua, jos sen sietämiseen vaaditaan moinen vaatesetti. ::) Toki kyseessä oli ilmeisestikin vain omakohtainen esimerkki, mutta huvitti silti. Geari tosiaan.
Annoin lähinnä vaan vinkkinä oman gearin jos talvipyöräily kiinnostaa, ei ollu mikään semmonen, että ei sais olla pahoillaan että on kylmä. Ei muakaan varsinaisesti naurata, että korvanlehdet puskee rakkulaa.
Toisekseen noilla kamoilla ajetaan 25-30km/h keskareilla kymmentä kilometriä fillarilla, luulen, että esim. keskustassa kävelyyn riittäs vähän toisenlainenkin vaatetus, sinnekin tosin pätee se, että merinosta tehdyt alusvaatteet paras sijoitus omaan hyvinvointiin mitä oon tehnyt aikoihin.

Edit:
Moinen vaatesetti läpändeerukseen vielä:
Tossa on kaks paitaa ja takki, laittaaks joku näillä keleillä paljon vähempää?
« Viimeksi muokattu: 06.01.16 - klo 17:35 kirjoittanut syfilisx »

Poissa Kide

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7147 : 06.01.16 - klo 18:03 »
Urpot joiden on pakko kertoa kaikille että niiden mielestä urheilu/sen fanittaminen on typerää.

Siinä vaiheessa kun media antaa yhtä paljon tilaa ja hypetystä ringeten MM-kullalle, voin olla vähemmän hapan.
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7148 : 06.01.16 - klo 18:29 »
Juu, just näinhän tämäkin sosiaalinen epäkohta ratkaistaan.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa timis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7149 : 06.01.16 - klo 18:57 »
Urpot joiden on pakko kertoa kaikille että niiden mielestä urheilu/sen fanittaminen on typerää.

Siinä vaiheessa kun media antaa yhtä paljon tilaa ja hypetystä ringeten MM-kullalle, voin olla vähemmän hapan.

Taidat saada vähä pidemmän aikaa naamaa väännellä. Ei taida harrastajamäärät ja lajin yleisömäärät riittää isompaan hypeen. Toki onnittelut myös naisille kanadan kaadosta finaalissa..

Mutta itse asiaan..
Vituttaa noiden vanhojen partojen haastattelut kesken parhaiden pelaajien palkitsemista. Yle olis varmaan voinu haastatella ne seuraavaan urheiluruutuun näytettäväksi.

Poissa Reflektio

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7150 : 06.01.16 - klo 19:01 »
Moinen vaatesetti läpändeerukseen vielä:
Tossa on kaks paitaa ja takki, laittaaks joku näillä keleillä paljon vähempää?
Tuskinpa, huvitti vain kuinka tarkkaan kuvailit vaatetukses. :) Sinällään tosin voisin kysyä, onko asiassa oikeasti merkillä väliä? Ei siis mitään hajua jos vaikka valikoima onkin rajatumpi.

Aiheesta: vituttaa kun skippasin esseiden kirjottamiset myöhemmäksi ja nyt pitäis puskea viitisentoista sivua muutamastakin aiheesta ens maanantaihin mennessä. Ja ihan oma syy. ::)
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7151 : 06.01.16 - klo 19:15 »
Sinällään tosin voisin kysyä, onko asiassa oikeasti merkillä väliä? Ei siis mitään hajua jos vaikka valikoima onkin rajatumpi.
Merinoa on ihan ok tarjolla, mutta laatu ja eettisyys ei tietty oo aina taattuja. Itselläni mulesointivapaaksi luokiteltuja kamoja jotka oon käytössä todennut hyväks, muutenkin urheilukamoissa mun mielestä melko paljon vaihtelua laadussa, että siksi mielelläni itse kuulisin mitä muut on todennut hyviksi.
Devoldin paita kestänyt hyvin ja lämmittää hyvin, toisaalta Everestin kaulukseton paita lämmittää myöskin ok, mutta siinä jo lyhyehkön käytön jälkeen pieniä reikiä, jotka toisaalta eivät haittaa käyttöä tai vähennä lämmittävyyttä, mutta antavat huonon kuvan tuotteen kestosta.

Nyt kun päästiin asiaan niin vituttaa noi everestin paidan reiät ja itseasiassa oli pien reikä tullut myös toiseen pariin noita pitkiä sukkia jotka myöskin Everestiltä, mutta mitäpä voi toisaalta tolla hinnalla odottaa.

Poissa Kylooppi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7152 : 06.01.16 - klo 22:06 »
Sinällään tosin voisin kysyä, onko asiassa oikeasti merkillä väliä? Ei siis mitään hajua jos vaikka valikoima onkin rajatumpi.
Merinoa on ihan ok tarjolla, mutta laatu ja eettisyys ei tietty oo aina taattuja. Itselläni mulesointivapaaksi luokiteltuja kamoja jotka oon käytössä todennut hyväks, muutenkin urheilukamoissa mun mielestä melko paljon vaihtelua laadussa, että siksi mielelläni itse kuulisin mitä muut on todennut hyviksi.
Devoldin paita kestänyt hyvin ja lämmittää hyvin, toisaalta Everestin kaulukseton paita lämmittää myöskin ok, mutta siinä jo lyhyehkön käytön jälkeen pieniä reikiä, jotka toisaalta eivät haittaa käyttöä tai vähennä lämmittävyyttä, mutta antavat huonon kuvan tuotteen kestosta.

Nyt kun päästiin asiaan niin vituttaa noi everestin paidan reiät ja itseasiassa oli pien reikä tullut myös toiseen pariin noita pitkiä sukkia jotka myöskin Everestiltä, mutta mitäpä voi toisaalta tolla hinnalla odottaa.

Ehkä paremminkin vitutuksen aiheeksi sopisi hyvän talvivaatetuksen hinta, jos haluaa pysyä lämpimänä ja samalla säilyttää jonkinasteisen liikkumiskyvyn. Itellä kanssa merinovillaa alla ja samat housut joita olen käyttänyt kesävaelluksella +30 asteen lämpötilassa eli voin kyllä kompata. Lähinnä jäätyy pää tällä hetkellä eli jonkun kunnollisen korvia suojaavan hatun voisi käydä hakemassa viimeistään ennen Lapinreissua.
Killing you softly with triggers,
with triggeeeers!

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7153 : 06.01.16 - klo 22:51 »
Eniten talvivaatuksessa vituttaa se että sitä tarvitsee aina silloin kun ne parhaat talvivaatteet on jossain-en-tiedä-missä piilossa juuri kun niitä tarvitaan (keskimäärin se viisi päivää talvessa). Ja jos ne olisivat vaatekaapissa niin veisivät puolet tilasta.

Järkevin tapahan tähän olisi ostaa heti äkkilähtö etelään kun säätiedotus lupaa Danten Helvetin syvimmän tason saapumista Suomeen, mutta piru vie kun jotkut (isoveli) osaa mennä häihin sopivasti keskellä talvea.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Masafer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7154 : 06.01.16 - klo 22:54 »
Säästä ja kaikkeen siihen liittyvästä valittaminen. Hyvät ihmiset, se ei auta mitään, olkaa hiljaa. Viesti osoitettu fb-ystäville.

Poissa ADraw-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7155 : 07.01.16 - klo 00:12 »
Siinä vaiheessa kun media antaa yhtä paljon tilaa ja hypetystä ringeten MM-kullalle, voin olla vähemmän hapan.

Minua taas vituttaa se että kun Enni Rukajärvi voitti olymppialaisissa hopea mitallin niin sitä haastateltiin joka tuutissa ja sai kauheasti näkyvyyttä, mutta kun Malin voitti maailman metsurius kilpailut niin missä oli televisio kamerat häh?!

In other words: Suositumpi laji saa enemmän coveragea kuin vähemmän suosittu. En näe tässä tasa-arvo-ongelmaa. Ja joo, coveragen ja suosion välinen yhteys toimii myös itseääntoistavana kehänä, mutta mielestäni naisten tilanne ei varsinaisesti parane miesten saavutuksia väheksymällä. Esimerkiksi samaa sukupuolta olevien pariskuntien elämä parani aika paljon enemmän ns. homoliittojen laillistamisesta, kuin siitä jos naimisiinmeno olisi kielletty kaikilta muiltakin.

Suosittelenkin tilanteen korjaamiseksi ennemminkin postaamaan ilahdutusketjuun naisten ringettekullasta, kuin vitutusketjuun miesten jääkiekkokullasta.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7156 : 07.01.16 - klo 11:19 »
Hiki tuli kun laitoin pyöräilyssä liikaa vaatetta.

Poissa syfilisx

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7157 : 07.01.16 - klo 13:38 »
Hiki tuli kun laitoin pyöräilyssä liikaa vaatetta.
Itel varpaat vähän paleli, muuten just hyvä, sama geari ku eilen, paitsi että 2x merinopaita ton urheiluhupparin sijaan. Tarttis ehkä jonkun paremman pohjallisen noihin kenkiin, luulis sil paranevan.

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7158 : 07.01.16 - klo 20:09 »
Vituttaa natsit ja juntit.

Poissa maybach

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7159 : 07.01.16 - klo 21:48 »
Bussissa hedelmiä syövät ihmiset.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa Salevanen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7160 : 07.01.16 - klo 23:55 »


Kiitos Vantaa tästä. Alkokin oleen vähän liian lämmin ku pakkane oli siinä n. 23 pinnan paikkeilla viimeset monta päivää

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7161 : 08.01.16 - klo 00:16 »
Jo toista kertaa Raspberry Pi Zero myydään loppuun sillä aikaa, kun arvon jotain epäoleellista tuote ostoskorissa. Tolla on ns. ihan vähäsen kysyntää.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Andros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7162 : 08.01.16 - klo 11:03 »
Oishan se nyt pitänyt arvata ettei näillä keleillä voi juna hirveesti tuntia vähempää olla myöhässä.

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7163 : 09.01.16 - klo 23:57 »
Vituttaa kun en keksi millä sanalla viitata ihmiseen, kenen kanssa seurustelen ja asun. "Tyttöystävä" kuulostaa liian teiniltä, "naisystävä" keski-ikäiseltä, "avopuoliso" muodolliselta ja "seurustelukumppani" siltä, että seurustelen miehen kanssa enkä halua sanoa sitä. Kyllä, first world problems.
« Viimeksi muokattu: 10.01.16 - klo 01:51 kirjoittanut 326 »
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Shandalar

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7164 : 10.01.16 - klo 00:02 »
itse olen huumorimielessä käyttänyt termiä vihollinen.

Poissa Vicard

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7165 : 10.01.16 - klo 00:07 »
Mä ainakin puhuin yleensä vaan puolisosta ennen kun mentiin naimisiin.

Poissa Masafer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7166 : 10.01.16 - klo 00:18 »
Puoliso ompi hyvä.

Poissa FailSafe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7167 : 10.01.16 - klo 00:37 »
Itse käytin diplomaattisesti ilmaisua "Nainen-joka-meillä-asuu".

Poissa Etheraven

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7168 : 10.01.16 - klo 05:53 »
Me käytämme termiä tyttöystävä, kuulostaa minusta söpöltä, myös puoliso olisi hyvä jos se ei kuulostaisi niin viralliselta, sitähän aina lomakkeissa kysytään että onko puolisoa.

Poissa JosephCross

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7169 : 10.01.16 - klo 09:45 »
Umpilisäke on hilpein ja käytännöllisin universaalitermi.
Kauhavan Kandalffi,
Vaasan Väinämöinen,
Tampereen Tuntematon sotilas,
Rauman Juuso.