Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2290645 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7500 : 10.05.16 - klo 13:01 »
Työläppäristä pamahti emolevy. On muuten tosi kivaa käyttää tämmöistä alitehoista paskaa varakonetta, ja asennella siihen kaikki tarpeellinen ihan vaan parin päivän huolto-odottelua varten.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7501 : 10.05.16 - klo 16:06 »
Vintage



entä rahat?
sulla on näköjään ylimäärästä saanks mäkin
voit vaikka 100 euroo vastaan käyttää mun pokemon/mtg korttei sytykkeinä haluutko vaihtaa :D
« Viimeksi muokattu: 10.05.16 - klo 16:08 kirjoittanut yeou »

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7502 : 10.05.16 - klo 21:17 »
Se, että vanhat, hassut sedät touhuavat seurassa/yhdistyksessä omiaan ja minäminäminä-asenteella saa aikaan yleistä ahdistuneisuutta ja kohtalaisen kookkaan k*rvän kasvamisen keskelle otsaa. Kun tähän yhdistetään toimiva tiedotuskäytäntö (ei siis toimi), saa tämä aikaan suoranaisia ilonpurskahduksia. Päätöksenteon kruununa toimivat lainvastaiset päätökset, joista sitten tapellaan.

Esimerkkinä hyvästä tiedottamisesta toimikoon tämä: olen kaverin häissä, ja loppuillasta/alkuyöstä pamahtaa puhelimeen viesti, että huomiselle tarvittaisiin talkooväkeä. Jos et tule paikalle, olet paska jätkä ja saat sanktioita. Korvaavia juttuja ja mahdollisuus tehdä talkoohommia myöhemmin luvataan muttei hoideta, eli saat leiman otsaasi ilman omaa panostusta sen leiman eteen.

En ole enää kyseisen yhdistyksen jäsen, sisäinen masokistini on sen verran vähä-ääninen.
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa chillygel

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7503 : 11.05.16 - klo 07:02 »
Rakko poskessa just ikävästi takahampaan vieressä. Koko ajan hammas hieroo haavaa ja tekee kipeää. Koko ajan tuntuu et tahtoisi vain puraista poskesta palanen.. syöminenkin yhtä tuskaa välillä...

Poissa laakkeer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7504 : 11.05.16 - klo 08:00 »
Rakko poskessa just ikävästi takahampaan vieressä. Koko ajan hammas hieroo haavaa ja tekee kipeää. Koko ajan tuntuu et tahtoisi vain puraista poskesta palanen.. syöminenkin yhtä tuskaa välillä...

onko takahammas viisaudenhammas? itsellä sama vaiva uusiutui vähän väliä ja syynä oli vino viisaudenhammas joka aina hierti limakalvon rikki ja teki rakkulan.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7505 : 11.05.16 - klo 09:00 »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7506 : 11.05.16 - klo 22:28 »
onko takahammas viisaudenhammas?

Malin osannee vastata tähän.
On, mutta kolme on liikaa.

Vastus PT:llä ajaa Akroma, Angel of Wrathilla. Blokkaan Ornithopterilla. Lämät stackiin, trampleliha jakaa lämät tietty 2-4. ylläriTakahammas pelastaa.
Seuraavalla vuorolla 3-3, takahammas nro 2 pelastaa.
Seuraavalla vuorolla 4-2, takahammas nro 3 pelastaa.
Seuraavalla vuorolla 5-1, Welding Jar (tää oli sentään pelissä) pelastaa.
Seuraavalla vuorolla 5-1, no nyt se Ornithopter menetti henkensä (robottiudensa?)
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7507 : 13.05.16 - klo 04:09 »
Perjantai ja 13. päivä.

On ihan tavallista (farseerin runeilla) bustata parin tonnin pinosta turnaus alas ilman yhtään bountya. Mutta aika eeppistä että kolme viikkoa sitten rekattu lottosatelliitti käynnistyy 10 minuuttia sen jälkeen ja lopputulos (voittajalle 1050$ lippu, muille ei mitään) on tämä:

(click to show/hide)
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa luma


Poissa LoneFox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7509 : 14.05.16 - klo 21:38 »
Puhelin.
Aamulla kotoa lähtiessä se näytti, että virtaa olisi jäljellä neljä pykälää viidestä. Sitten puolenpäivän aikaan se valitti, että akku on tyhjä, ja myöhemmin sammui kokonaan. Illalla kotiin päästyäni tämä perkeleen rakkine ei jostain syystä hyväksynyt PIN-koodiani, ja on nyt sen seurauksena lukossa. Ja palveluntarjoajan helpdesk on tietenkin kiinni viikonloppuisin...
God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa Thalian

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7510 : 15.05.16 - klo 02:08 »
Illalla kotiin päästyäni tämä perkeleen rakkine ei jostain syystä hyväksynyt PIN-koodiani, ja on nyt sen seurauksena lukossa. Ja palveluntarjoajan helpdesk on tietenkin kiinni viikonloppuisin...

Ainakin DNA kertoo puk-koodeja webbipalvelunsa kautta eli niitä ei tarvitse soitella mistään.

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7511 : 15.05.16 - klo 10:14 »
Illalla kotiin päästyäni tämä perkeleen rakkine ei jostain syystä hyväksynyt PIN-koodiani, ja on nyt sen seurauksena lukossa. Ja palveluntarjoajan helpdesk on tietenkin kiinni viikonloppuisin...

Ainakin DNA kertoo puk-koodeja webbipalvelunsa kautta eli niitä ei tarvitse soitella mistään.

Telefinlandilla sama homma.


Poissa chlb

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7513 : 24.05.16 - klo 19:09 »
Werebear-reprintistä puuttuva alkuperäinen flavour text.

Poissa Lorttopena

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7514 : 26.05.16 - klo 02:24 »
tietoja sinusta ei voi olla tyhjä

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7515 : 26.05.16 - klo 12:36 »
http://www.iltalehti.fi/popstars/2016052621624514_ps.shtml
Byhyhyy!!
Mitä?!! Miksi!!??
Niillähän on vain se yksi hyvä biisi. Luulin itse asiassa näiden lopettaneen jo arviolta 15 vuotta sitten.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Prenger

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7516 : 26.05.16 - klo 13:00 »
Niillähän on vain se yksi hyvä biisi. Luulin itse asiassa näiden lopettaneen jo arviolta 15 vuotta sitten.

Tuollaisten kommenttien takia miinuskarma pitäisi palauttaa.
Voi tätä mielensäpahoittajien valtakuntaa. Mitä tapahtui kansalle joka ei itkeny turhasta ja pohti kokemaansa epäoikeudenmukaisuutta yksin pimeässä tai purki vihansa viikonloppuisin snägärin jonossa.

Poissa Anssi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7517 : 26.05.16 - klo 18:55 »
"Heh". Joku onnistui loggaamaan mun reddit-tilille viime yönä ja scammaamaan ihmisiltä erinäisiä lahjakortteja. Tietty onni onnettomuudessa itselle, että päässyt käsiksi mihinkään mistä olis itselle oikeaa haittaa, kuten paypal-tilille.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7518 : 26.05.16 - klo 19:09 »
Niillähän on vain se yksi hyvä biisi.

Mikä se on?
(click to show/hide)

Poissa FailSafe

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7519 : 26.05.16 - klo 19:38 »
Niillähän on vain se yksi hyvä biisi.

Mikä se on?
(click to show/hide)

Väärin! Manowarilla on yksi hyvä levy. Muutoin vastaus on oikea :P

Poissa Harvestman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7520 : 26.05.16 - klo 20:02 »
"Kings of Metal"

(click to show/hide)

Poissa 326

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7521 : 27.05.16 - klo 16:05 »
Vituttaa kun kortit maksaa liikaa rahea.
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7522 : 27.05.16 - klo 18:27 »
Containment priest ei tullut EMA:ssa :|

Poissa l33twash0r

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7523 : 27.05.16 - klo 18:38 »
Containment priest ei tullut EMA:ssa :|
Eikä Berserk, Imperial Seal, Grim Tutor, Rishadan Port, yms..

Poissa LoneFox

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7524 : 27.05.16 - klo 20:17 »
Kolmas drafti putkeen, missä minulla on (todennäköisesti) podin paras pakka, mutta jään palkinnoitta, koska manat pelleilevät...
God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa mora

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7525 : 27.05.16 - klo 20:28 »
Lainaus
Kolmas drafti putkeen, missä minulla on (todennäköisesti) podin paras pakka, mutta jään palkinnoitta, koska manat pelleilevät...
::)

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7526 : 27.05.16 - klo 21:25 »
Containment priest ei tullut EMA:ssa :|
Eikä Berserk, Imperial Seal, Grim Tutor, Rishadan Port, yms..

Ketä nyt nuo kiinnostaa, foilaus priestiä vaille valmis.. Prioriteetit kuntoon hyvä henkilö!

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7527 : 28.05.16 - klo 10:08 »
Kolmas drafti putkeen, missä minulla on (todennäköisesti) podin paras pakka, mutta jään palkinnoitta, koska manat pelleilevät...

Liekö teissä inkarnoitunut muuan takavuosien MTG-suuruus?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Mozzam

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7528 : 28.05.16 - klo 15:57 »
Kolmas drafti putkeen, missä minulla on (todennäköisesti) podin paras pakka, mutta jään palkinnoitta, koska manat pelleilevät...
Todistusaineistoa vaadittu.
Yleensä kun itse pidän pakkaani todella hyvänä, on podissa vaan ollu keskivertoa paremmat buusterit.

 - Jussi
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #7529 : 29.05.16 - klo 00:38 »
Ramosin paitsiomaali.
Griezmannin rankkari ylärimaan.
Jan vitun Oblak ja -1000 torjuttua rankkaria viidestä.
Ja sitten kaikista maailman oksettavista jalkapalloilijoista CR7 pääsee tuuttaamaan ratkaisevan rankkarin sisään.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.