Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vastustajana nainen  (Luettu 11267 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Unski

Vastustajana nainen
« : 30.04.11 - klo 20:07 »
Täytyy nyt ihan uteliaisuuttani kysyä, että vaikuttaako se peliin jos vastustaja onkin nainen?
Itse naispuolisena pelaajan olen huomannut muutamissa vastapelaajissa lievää vaivautuneisuutta tai jonkinasteista hermostuneisuutta.

Poissa Assariah

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #1 : 30.04.11 - klo 20:23 »
 :D Omasta mielestäni siihen vaikuttaa hyvin paljon ikä ja se miten paljon olet tekemisissä vastakkaisensukupuolen kanssa. Esm. omalla kohdallani ei asialla ole oikein muuta vaikutusta kuin että piristää ja saa juttelemaan vähän siistimmällä kielellä  :D
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Chaosworm

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #2 : 30.04.11 - klo 22:14 »
Enemmän minulla vaikuttaa hermostuneisuuteen se, olenko joskus aikaisemminkin pelannut vastustajaani vastaan ja se, tiedänkö k.o. henkilön nimimerkin partiksella kuin se, kumpaa sukupuolta vastustajani edustaa. Näin siis turnauspeleissä.
« Viimeksi muokattu: 30.04.11 - klo 22:16 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Dark Knight

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #3 : 01.05.11 - klo 08:43 »
Moninpeleissä huomaan usein, että mukana olevalla naisella on ikään kuin suojakilpi yllään. Kukaan ei uskalla tehdä hänelle mitään...paitsi minä. Minulla tuntuu ainoastaan olevan rohkeutta tappaa tytöltä jotain useammin kuin kerran ja hyökätä häneen vähän isommalla laumalla olentoja. Palkinnoksi tästä saan yleensä varsin paljon puhuvan "ettäs kehtaatkin tehdä minulle noin" -mulkaisun, johon moni muu pelaajamme kilpistyisi ja peruisi aikeensa. Toinen vastaava on, että jos joku (poika) yrittää tehdä tytölle pahaa, niin hän yleensä hyvin maireaan sävyyn sanoo: "Et sinä halua tehdä noin. Nyt jätät sen rauhaan. Tuolla on vielä kamalampi olento, jonka haluat tuhota." Lähes kaikki pojat tässä kohdassa peruvat aikeensa ja vaihtavat kohdetta...paitsi minä. Minuun ei tuollainen tehoa. On se mielenkiintoista, millainen vaikutusvalta naisella on. ::)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #4 : 01.05.11 - klo 12:02 »
"Tuolla on vielä kamalampi olento, jonka haluat tuhota."

Tuollaista puhetta kuuluu aika usein meidän multiplayer -peleissä vaikka naisia ei olisikaan kilometrin säteellä. :D

Mutta takaisin kysymykseen. Kyllähän se pistää jännittämään (varsinkin isoissa turnauksissa) jos sattuukin ottamaan tytöltä turpaan. Eihän siinä sinänsä mitään häpeää ole, mutta kaverit on kavereita ja kaverit tykkää piikitellä. :P
Mutta jos naispuolinen vastustaja on selvästi heikompi pelaaja niin jotenkin säälittää ottaa hänestä murskavoitto. Mutta peliähän tämä vain on loppujen lopuksi? (Mua kaduttaa nyt jo tuo viimeinen lause)

Wrakis lisäsi toiseksi viimeiseen lauseeseen tärkeän sanan.
« Viimeksi muokattu: 02.05.11 - klo 05:28 kirjoittanut Wrakis »

Poissa Mexx

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #5 : 01.05.11 - klo 14:56 »
Mutta naispuolinen vastustaja on selvästi heikompi pelaaja niin jotenkin säälittää ottaa hänestä murskavoitto.

Tämä lause herättää epäilemättä suurta kunnioitusta kauniimman sukupuolen edustajien joukossa.
Karaô tû teko têrsos, kanô ois uis an dêvo.

Poissa Arcane

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #6 : 01.05.11 - klo 15:14 »
Yleisesti vihaan sitä, jos korttipeleissä/videopeleissä/lautapeleissä osa pelaajistaan muuttaa pelityyliään, jos yksikin pelaajista sattuu olemaan nainen. Pilaa hyvät pelit semmoinen, jos naisiin ei vaikkapa uskalla hyökätä, videopeleissä heidän perässään juostaan kuolaten tai muuta vastaavaa. Erityisesti pistää vihaksi se, jos pöydässä on seurusteleva pari, jossa nainen (tai mies, mutta harvemmin näin päin) sitten uhkaa pistää miehen sohvalle nukkumaan tai pihdata seuraavan kuukauden, jos tämä ei auta häntä voittoon. Tätä on nähty.

Yleensä huomaan itse suhtautuvani eri tavalla lähinnä aloitteleviin pelaajiin vs. kokeneisiin pelaajiin, ja lisäksi kavereihin vs. tuntemattomiin. Kavereille uskaltaa tottakai piikitellä enemmän ja näyttää turhautumistaan, ja kokemattomille pelaajille sitten luonnollisesti vähän enemmän yrittää selittää mitä on tekemässä, mitä kortit tekee, miksi tämä sääntö toimii näin, ja miksi heidän kannattaisi muuttaa pakassaan asiaa X. Välillä tietysti tulee vastaan erikoislaatuisia pelaajia, joilla on jonkin verran ymmärrättömyysongelmia, ja heitä vastaan ehkä pelaa tahallaan vähän heikommin ja leppoisammin, mutta samalla omalla puolella pöytää vähän ahdistaa, kun itse haluaisi tilanteesta eroon ja vähän sopivamman pelitoverin. Niissä harvoissa turnauksissa, jossa pelaan, kiinnostaa sitten voitto, ei se kuka siellä vastassa pelaa. Vastustajia yritän kuitenkin aina olla dissaamatta elleivät he ole kavereita, jotka varmasti ymmärtävät, sillä mikään ei ole rasittavampaa, kuin toisen pelaajan mollaaminen tai itsestään liikojen luuleminen.

Mielenkiintoista oli myös seurata aikoinaan Lorwyn -prereleasessa, jossa oli (minulle täysin tuntematon) sokea henkilö pelaamassa. Jotenkin tuntui vastapuolen pelaajista selkeästi ahdistavammalta ja nöyryyttävämmältä hävitä sokealle, vaikka mihinkäs Magicissa näköä vaaditaan, jos pöytätilanteen pystyy pitämään mielessä ja suurimman osan korteista muistaa lähes ulkoa? Itse ainakin kunnioitan sitä, että uskaltaa harrastaa sitä mistä tykkää, vaikka kyseiseen lajiin olisi omaa harrastamista vaikeuttavia rajoitteita.

...Magicissa, videopeleissä ym. miesvaltaisissa harrastuksissa saisi kyllä olla omasta puolestani runsaasti enemmän naisia, mutta saisivat myös lopettaa sen sukupuolensa hyväksikäyttämisen. Vaikka vikaahan on enemmän miehissä, jotka tähän umpityperään käyttäytymiseen sitten alistuvat.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Steep

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #7 : 01.05.11 - klo 17:58 »
Kyllähän se vaikuttaa jos vastustaja on nainen. Ei siinä kehtaa hävitä ni on pakko ottaa ihan tosissaan eikä jäädä leikkimään vaikka joskus sellaista tekisi. Voitonnälkää se vaan lisää

Poissa Rancid-

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #8 : 01.05.11 - klo 18:14 »
Taisin mainitakin asiasta aikoinaan turnausraportissani: räikeimpänä näkemänäni esimerkkinä Göteborgin GP:llä, etenkin trialissa, oli äärimmäisen naamapalmutuksen paikka, kun kahden paikan säteellä kaikki miespuolikkaat pistivät smalltalkiksi samaan trialiin osuneen semihyvännäköisen naispelaajan kanssa. Tämä oli muuten se sama nainen, jonka puoliso jätti Mana Leakkaamatta mun tapout-Fireballin.  ;D

Itse GP-päivänä kyseinen nainen oli selkeästi ottanut kaikki aseet käyttöön arsenaalistaan: naamalla oli aurinkolasit ja paidassa riittävän antelias kaula-aukko. Uskallan veikata, että taktisia eteenpäin nojaamisia on tapahtunut.

Sitä päivää odotellessa, kun naispelaajille Magicissa erikoiskohtelua ei anneta eikä odoteta...
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #9 : 01.05.11 - klo 18:29 »
Luultavasti, vaikka ainakin minä yritän vältellä vaikutuksen alaiseksi joutumista. Täällähän onkin tullut jo jokunen tapa, jolla asia vaikuttaa, esille - mm. jonkinlainen heikompana/hauraampana pitäminen (alitajuntaisesti, ei sovinistisesti?). Sex appeal on myös hauska asia, joka aina vedetään esiin naisten vaikutuksesta miehiin puhuttaessa - ja valitettavasti se on liiankin usein totta. Kyse on biologiasta, joka tekee miehistä heikkoja, ei niinkään välttämättä tyhmyydestä (kuten vitseissä usein annetaan ymmärtää). Hauska tutkimustulos (en nyt jaksa etsiä lähdettä): Miehen älykkyys laskee naisen seurassa. Ilmeisesti kyse ei myöskään ole aivan pienestä pudotuksesta - osa ei muista esimerkiksi edes kotiosoitettaan kysyttäessä. Antaako tämä etua? Kyllä. Onko se epäreilua? Kyllä. Voiko sille mitään? Ei. Case closed.

Sex appealista muuten vielä sen verran, että vitsailin kaverin kanssa siitä vähän aikaa sitten. Toimiiko se molempiin suuntiin? Noh, ymmärtääkseni pelaajakannassa ei ole kauheasti naispelaajia, joten välttämättä se ei ole olennaista, mutta hauskan ajatuksen sain kuitenkin: jos nainen voi käyttää apunaan mm. avonaista kaula-aukkoa, miten kävisi, jos six-packin omaava mies pelaisi esim. *pelkässä* aukinaisessa pikkutakissa? Loppupäätelmämme oli, että itse asiassa se olisi luultavasti sen verran vaivaannuttavaa muille miehille kiitos supressoitujen homoeroottisten ajatuksien, että etua saisi pikemminkin näitä vastaan. Tai sitten se vaivaannuttaisi silkalla normista poikkeavuudellaan, tiedä häntä.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #10 : 01.05.11 - klo 19:06 »
Itse casuaalipäivinä kun eräs Tamperelainen nainen opetti minut MTG:n ihmeeliseen maailman niin minä pyrin aina voittamaan pelit vaikka kyseessä oli nainen ja vieläpä kaunis sellainen. Kolmannessa pelissä huomasin että Valakut Firebroar ja Goblin Tunneler combo tekee rikkinäisiä juttuja niin siitä nainen vähän hermostui ja vaihtoi pakkoja.  :D Mutta muistakaa toverit se asia että naiset ovat MTG:ssä huonoja joten kohdelkaa niitä kuin kohtelisitte normaaleja casuaalipelaajia.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Stefan

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #11 : 01.05.11 - klo 19:13 »
Mutta muistakaa toverit se asia että naiset ovat MTG:ssä huonoja
Mutta naispuolinen vastustaja on selvästi heikompi pelaaja

Tässähän lentelee kohteliaisuudet jo suuntaan jos toiseen.

Poissa Unski

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #12 : 01.05.11 - klo 20:01 »
jos nainen voi käyttää apunaan mm. avonaista kaula-aukkoa, miten kävisi, jos six-packin omaava mies pelaisi esim. *pelkässä* aukinaisessa pikkutakissa? Loppupäätelmämme oli, että itse asiassa se olisi luultavasti sen verran vaivaannuttavaa muille miehille kiitos supressoitujen homoeroottisten ajatuksien, että etua saisi pikemminkin näitä vastaan. Tai sitten se vaivaannuttaisi silkalla normista poikkeavuudellaan, tiedä häntä.

En nyt tiedä siitä vatsalihasten näkyvyydestä, että isokokoinen/pelottavan oloinen mies on jo sinänsä hieman pelottava ja itse tuntee olevansa hitusen alakynnessä.

Jos naispelaajia on vähemmän, tietysti tilastollisestikin näyttää siltä, että ovat kehnompia pelaajia. Taidosta ja tuurista on kuitenkin loppupeleissä kyse, joten kohteliaisuuksien viljeleminen ei ole kyllä kovinkaan kannattavaa. Itse ainakin teen niin, että jos sattuu olemaan avonainen paita ja joku kommentoi sen häiritseväksi, en tee asialle yhtään mitään. Pitäisikö muka jonkun ison korston pienentää kokoansa vain koska joku tyttönen pelkää?

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #13 : 01.05.11 - klo 20:10 »
Ei ole vielä tullut vastaan mutta ei tämä kyllä omaan pelaamiseen vaikuta millään tavalla. Roolipeliporukassa on kiertänyt useampikin nainen ja kun on lipsahdettu lauta/korttipelien puolelle niin silloin ei armoa anneta eikä tunneta  ;D ja ihan samalla tavalla naljaillaan häviäjille sukupuoleen katsomatta.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Daemonhawk89

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #14 : 01.05.11 - klo 20:27 »
Jos vastustaja on nainen niin kyllähän siinä ensiksi katsoo että onko kentällä mountaineja vai plainseja, mutta ei se kyllä itse peliin vaikuta  ;D. Samalla tavalla sitä suhtautuu vastustajaan oli hän mies tai nainen. Pientä hermostuneisuutta saattaa joskus aiheuttaa se, että pelaa ihan uutta vastustajaa vastaan, mutta siitä se heti ensimmäisen erän jälkeen kaikkoaa.

Poissa Arcane

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #15 : 01.05.11 - klo 20:32 »
Itse ainakin teen niin, että jos sattuu olemaan avonainen paita ja joku kommentoi sen häiritseväksi, en tee asialle yhtään mitään. Pitäisikö muka jonkun ison korston pienentää kokoansa vain koska joku tyttönen pelkää?

Haistan kaksinaamaisuutta. Kaula-aukon ja niiden tissien esittelyyn voi vaikuttaa. Kokoonsa ei. Tässä pitäisi enemmänkin verrata sitä, että naisella iso kaula-aukko ja selvästi esittelee vakoaan vs. miehellä on... no, jotain samalla tavalla eroottista ja keskittymiskyvyn vievää.
Nahkaa ja niittejä, miehisiä riittejä.

Poissa Genesis

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #16 : 01.05.11 - klo 21:02 »
Itse ainakin teen niin, että jos sattuu olemaan avonainen paita ja joku kommentoi sen häiritseväksi, en tee asialle yhtään mitään. Pitäisikö muka jonkun ison korston pienentää kokoansa vain koska joku tyttönen pelkää?

Mikähän osa on sattumalla tässä tapauksessa :) Tiedän kyllä naisia ketkä tykkäävät pitää avoimempia paitoja oletuksena, ja vastaavasti naisia ketkä eivät tykkää. Tämähän on ihan oma valinta ja jos sillä sattuu saamaan etua mtg:tä pelattessa niin mikäs siinä sitten. Yleisin virhe ehkä miehillä on kun pelaavat naisia vastaan juurikin tuo aliarviointi. Vaikka tätä vastakkaisen sukupuolen edustajaa ei olisi näkynyt ikinä pelaamassa turnauksesas tai missään niin se ei tarkoita, että nainen ei osaisi pelata/tuntisi sääntöja/lappuja. Joskus nähnyt pelejä vierestä ja naureskellut osaksi ääneen ja mielessä kun mies on selittänyt kaikki laput ja tekemiset naiselle kädestä pitäen melkein..

Poissa Etzell

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #17 : 01.05.11 - klo 21:18 »
olen pelaillut mätkyä laskujeni mukaan kuutta eri naisen kanssa, useita eri kertoja kaikki vastaan.

En ole ainakaan huomannut mitään eroa pelityylissäniä oli vastustajan naisia tai miehiä, pelaan mielläni voittakseni ja oletan aina että myös vastustajani pyrkii voittamaan minut.

en siis muuta omasta mielestäni peli tyyliäni mitenkään vaikka vastassa olisi eri sukupuolen edustaja.

ja mitä taas kaulaukon kokoon tulee niin katselen useammin omia korttejani kuin vastustajan rintojen väliä.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #18 : 01.05.11 - klo 21:21 »
Hmmm, kommentti isokokoisesta ja siis pelkästään olemuksellaan ainakin jollakin tasolla uhkaavasta miehestä on kyllä varsin totta. Ymmärrän myös sen, että paidan vaihtamisen vaatiminen on aika kohtuutonta kesken turnauksen - vaikka kyse ei todellakaan ole kokoon verrattavasta asiasta, ellei henkilö ole syönyt itseään sellaiseksi (eikä aina silloinkaan). Kuitenkin se viittaa siihen, että miespuolisille pelaajilla olisi jonkinlainen ensisijaisuus, mikä ei luonnollisestikaan saisi olla totta.

Tuskin olen hyvä tekemään yleistyksiä, ja sellaisten tekeminen sukupuolen perusteella lähentelee tässä tapauksessa sovinismia, mutta itse asiassa on aika mielenkiintoista, miten ainoa naispuolinen henkilö, jonka olen nähnyt pelaavan MTG:tä on huomattavasti vähemmän aggressiivinen kuin esimerkiksi minä ja hänen poikaystävänsä. Tosin, ymmärtääkseni kyse on osittain neuvosta, joka hänelle on annettu: älä hyökkää kaikilla 1/1-olennoilla kaiken aikaa. Se on vain hauskaa, kun minä pelaan Ogre-Demon-pakalla, joka saattaa sylkäistä olennon ulos vasta vuorolla kolme (ensimmäiset vuorot equipmentteja tai sitten on vain huono tuuri), ja hän ei hyökkää sisään niitä paria vahinkoa, jotka voisi tehdä 100% turvallisesti. Minä puolestani hyökkään käytännössä sitten kaikella, vaikka hän olisi ehtinyt saada pöytään tarpeeksi tokeneita tappaakseen olentoni blockaamalla - koska niin häiritsen hänen peliään eniten / voitan.

Tuohon liittyen tosin sivuhuomatuksena - kolminpeleissä minun, hänen ja hänen poikaystävänsä välillä hän oli milteipä useimmiten voittaja, koska token swarmiin ei hirveästi huvita suicidettaa omia olentoja, ja sitten pöytään iskeytyykin Eldrazi Monument, kun Saprolingejä on ehtinyt kasautua 8-20. Ainoa tapa pärjätä on käyttää swarmaamista huomattavasti vihaavaa kontrollipakkaani, ja se on vain epäreilua. En sitten tiedä, onko mukana myös jonkinlaista naisen varomista, josta aiemmin puhuttiin.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Mexx

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #19 : 01.05.11 - klo 21:28 »

Haistan kaksinaamaisuutta. Kaula-aukon ja niiden tissien esittelyyn voi vaikuttaa. Kokoonsa ei. Tässä pitäisi enemmänkin verrata sitä, että naisella iso kaula-aukko ja selvästi esittelee vakoaan vs. miehellä on... no, jotain samalla tavalla eroottista ja keskittymiskyvyn vievää.

Kannattaa sonnustautua kilttiin. Jostain syystä monet ihmiset näkevät kiltin jotenkin eroottisena/seksistisenä vaatteena, ja vaikka magiaa pelatessa koivet ovatkin pöydän alla piilossa olen huomannut joidenkin ihmisten olleen hieman vaivaantuneita asuvalinnastani. Tämä tosin on koskenut molempia sukupuolia, siinä missä rinnat kiehtovat useimmiten vain miehiä.
Karaô tû teko têrsos, kanô ois uis an dêvo.

Poissa Unski

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #20 : 02.05.11 - klo 09:26 »
Turnauksissa otan ja annan turpiin ihan samalla mitalla. En varmaan ikuna ole saanut sukupuoleni takia minkäänlaatuista tasoitusta ainakaan moninpelien osalta ;D

Tähän rintavakojen esittely-keskusteluun vielä tällainen asia: Eräässä turnauksessa vastaan tuli Alluring Siren-pelimattoa käyttävä miespelaaja, joka itse asiassa sanoi että nyt ei taktiikka toiminutkaan (tavallisesti pitää siis mattoa niin että seireeni katsoo suoraan vastustajaan ja esittelee samalla rinnuksiaan). Taktiikkaa vai häpäisyä?

Ja kyllä, jos vastustajan takana oleva mies tai nainen vakoilee erittäin näkyvästi, se on häiritsevää. En tosin tiedä kehtaisiko mennä ehdottamaan vyön ostamista.

Poissa Nyller

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #21 : 02.05.11 - klo 11:09 »
Pelaatkaa tornipasianssi pari kertaa läpi Jallun keskiaukeaman päällä, niin loppuu kakoilu.  ;)
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa aatami

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #22 : 03.05.11 - klo 09:45 »
Eipä se pahemmin vaikuta 1vs1:ssä, olen vain hiukan jännittyneempi ja käytän ehkä vähän vähemmän Kuopion slangia. Voi ehkä johtua siitä että pelaan YU-GI-OH ja Pokémon korteilla tyttöjä vastaan viikottain.
Multissa taas vähän enemmän ehkä, riippuen tytöstä, yleensä hyökkään muihin kohteisiin... Noh, meidän multissa on yleensä muutenkin melkein aina yksi joka on paha uhka ja joka kerää kaiken haten.
« Viimeksi muokattu: 03.05.11 - klo 10:08 kirjoittanut aatami »
The father of trolls...

Poissa roussih

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #23 : 03.05.11 - klo 13:08 »
No onhan ne tissit iha helvetin kivoja, mut ei ne ny taida ihan liikaa vaikuttaa pelaamiseen ainakaan omalla kohdalla. Kerkee niitä tiirailla muuallakin, peliä pelataan voittaakseen :)

Poissa skuup

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #24 : 05.05.11 - klo 20:46 »
RoussiH: Kelpaako Manboobsit?  ;D



Poissa deviant

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #25 : 06.05.11 - klo 23:03 »
Minusta on seksikästä kun nainen kyykyttää oikein kunnolla. Jos jollekin pitää mtg:ssä hävitä, niin sitten hyvännäköiselle naiselle.
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Rancid-

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #26 : 06.05.11 - klo 23:06 »
Tai Heikkilän Markulle.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #27 : 07.05.11 - klo 00:17 »
Minusta on seksikästä kun nainen kyykyttää oikein kunnolla. Jos jollekin pitää mtg:ssä hävitä, niin sitten hyvännäköiselle naiselle.

Odotan sitä päivää kun missitasoiset naiset eksyvät MTG:n ihmeeliseen maailmaan vaikka tunnenkin muutamia ihan hyvännäköisiä naispelaajia. Kyllä minä ainakin otan sen buusterin FNM:stä kuin pelkän hymyn naispuoliselta vastustajalta. Buusteristahan voi nousta vaikka rahakortteja, mutta harvoinpa naisen hymystä saa rahaa.
« Viimeksi muokattu: 07.05.11 - klo 00:21 kirjoittanut Lochness »
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Nyller

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #28 : 07.05.11 - klo 09:54 »
Minusta on seksikästä kun nainen kyykyttää oikein kunnolla. Jos jollekin pitää mtg:ssä hävitä, niin sitten hyvännäköiselle naiselle.

Odotan sitä päivää kun missitasoiset naiset eksyvät MTG:n ihmeeliseen maailmaan vaikka tunnenkin muutamia ihan hyvännäköisiä naispelaajia. Kyllä minä ainakin otan sen buusterin FNM:stä kuin pelkän hymyn naispuoliselta vastustajalta. Buusteristahan voi nousta vaikka rahakortteja, mutta harvoinpa naisen hymystä saa rahaa.

Missitasoiset naiset saavat rahaa pelkällä hymyllä. Uikkareissa.
Partiksella -kaunis on maailma
Partiksella -rohkeus on voimaa
Partiksella -loistavaa tunnelmaa
Partiksella -hetki on aikaa

Poissa Triack

Vs: Vastustajana nainen
« Vastaus #29 : 07.05.11 - klo 19:39 »
Tai Heikkilän Markulle.

Vallan hämmennyin.