Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli buusterista?  (Luettu 84865 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Stefan

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #30 : 21.09.10 - klo 17:29 »
Sen ymmärsin, en vain käsitä miten se vaikuttaa bulkkirarejen(mythiccien) jatkuvaan nostamiseen pusseista.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #31 : 21.09.10 - klo 18:22 »
Viime aikojen satsauksista sain draftista paanuenkelin, joka menikin eteenpäin tuoreeltaan ja jostain random ww pussista foilijaska, josta voin myöskin luopua. Aiheen vierestä vain, että myyntitopikista noita edelleen halukkaat löytävät.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #32 : 21.09.10 - klo 18:58 »
Alan kyllä ihan kiusallanikin nostamaan boostereista kortteja. Laitan boosterin pöydälle, leikkaan varovasti sen auki ja *nostan* sitten päällimmäisen kortin. Ja käkättelen itsekseni niin että kuulevat Tampereella asti.

Olen hyvin pettynyt jos en pääse todistamaan tällaista toimenpidettä youtuben välityksellä.

http://www.youtube.com/watch?v=hEmCcMSHPzk
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Rancid-

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #33 : 21.09.10 - klo 19:01 »
En kuule käkättelyä :(
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Saimu

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #34 : 21.09.10 - klo 19:24 »
Niin, boosterista nostetaan ja pakasta avataan... eikö?

M11:sta olen sen huomannut, ettei yhdestäkään draftipussista ole tullut itselle mitään muuta kuin bulkkirareja. Eikä oikeestaan kenelle muullekkaan.

Olen avannut mm. 4 Grave Titania, 3 Inferno Titania, 4 Sun Titania, 2 Frost Titania, 2 Primeval Titania ja 3 Baneslayer Angelia. Oon varmaan aikamoinen onnisäkki  :D
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa YTY

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #36 : 21.09.10 - klo 19:35 »
Eipä kuulu edelleenkään mitään.

Kuinkas monta boosteria olet ostanut, Saimu? Komea saalis näet.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #37 : 21.09.10 - klo 19:47 »
Niin, boosterista nostetaan ja pakasta avataan... eikö?

M11:sta olen sen huomannut, ettei yhdestäkään draftipussista ole tullut itselle mitään muuta kuin bulkkirareja. Eikä oikeestaan kenelle muullekkaan.

Olen avannut mm. 4 Grave Titania, 3 Inferno Titania, 4 Sun Titania, 2 Frost Titania, 2 Primeval Titania ja 3 Baneslayer Angelia. Oon varmaan aikamoinen onnisäkki  :D

Toisesta buusterista mitä minä olen koskaan ostannut tuli Sun Titan.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa IceFish

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #38 : 21.09.10 - klo 20:30 »
Ei helvetti...Tommone hälinä yhestä "nosto boosterista", kandesko läski hankkii elämä ku ei muuta osaa ku tulla nussii pilkkui tänne xD!JA viel judge?!En vittu haluis pelata pelii mis sä oisit judgena -.-'...

Poissa miinin

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #39 : 21.09.10 - klo 20:32 »
Ei helvetti...Tommone hälinä yhestä "nosto boosterista", kandesko läski hankkii elämä ku ei muuta osaa ku tulla nussii pilkkui tänne xD!JA viel judge?!En vittu haluis pelata pelii mis sä oisit judgena -.-'...

Esimerkki käytöksestä, jota ei todellakaan foorumilla suvaita - 14vrk porttikieltoa.

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #40 : 21.09.10 - klo 20:37 »
Jaa, että sillä lailla. Johan otti nokkiinsa mokomasta. Ei sillä itsekin ihmettelen miten boosterista ei voi nostaa kortteja, mutta ei nyt ihan noin paljon voi ruveta riehumaan.

Parhaat pussit joita omalle kohdalle on osuneet ovat sisältäneet Jace, The Mind Sculptor'in, WoG'in ja foili Marsh Flatsin. Taitavat nuo olla ainoita mainitsemisen arvoisia kortteja. Parhaat kortit sattuu aina sille viereiselle kaverille.
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Karjanvarastaja

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #41 : 21.09.10 - klo 21:21 »
Eräs hassun hauska sattumus tapahtui puolisen vuotta sitten Lpr:n sm-karsinnoissa.

Tuolloin käyttäjä nimeltä mairou pelaili itsensä miehekkäästi ulos topista ja sai palkinnoksi Worldwaken suolapussin. Siinä mies sitten harmitteli onnetonta pelailuaan ja läpsi itseään huolestuttavalla nautinnolla jos kohta sangen rytmikkäästi. Sitten hän kääntyi minun puoleeni ja pelkäsin jo saavani osani tästä hämmentävästä rituaalista. Sen sijaan mies ojenteli pussiaan perin kummallinen kiilto silmissään. Lé taitis? Osta pois, että saisin sokeripussin suolan sijaan? Kuin mies kieltäydyin. Taitisboostereita kun ei ikinä osteta. Ne ansaitaan turnauksista, jolloin voiton arvo moninkertaistuu.

Pettyneenä siihen, etten sortunut paheisiin tuo Mikkelin mies sitten yritti tarjota ilmaisena. Taikasana, siispä aloin kuoria boosteria auki hitaasti ja tuumiskella ääneen, että Jaskaa vailla olin muutenkin. Moisista puheista pöyristyneenä mies otti pussin takaisin, mutisi asioita ja riipaisi sen auki salamannopeasti. Pikainen selaus, hämmentynyt äännähdys, uusi selaus, jälleen esihistoriallinen äännähdys ja hetken kuvittelin löytäneeni puuttuvan renkaan. Sitten hän suoritti pantomiimia, ikävä kyllä en saanut siitä selkoa mitä hän oli esittävinään, kunnes viimein tajusin mistä oli kyse. Ilonaihe oli itse Jaska vol.2. Sinä silmänräpäyksenä ymmärsin että hän esitti vahingoniloista, lihavaa pikkuenkeliä joka sirosti sirotteli NaClia pääni päälle.

Kehtasi sentään kiittää...

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #42 : 21.09.10 - klo 21:49 »
No en minä tätä topiikkia avannut että täällä ruvetaisiin jo melkein toisia nylkemmään eläviltä.  ;)
Eiköhän yhteishengen kunniaksi unohdeta tämä "nosto" jupakka ja jatketa asiatekstistä eli buustereista. Jos jotkut ovat sitä mieltä että buustereista ei nosteta kortteja niin ei siitä tarvitse tehdä suurta mielenilmaisua tekemällä youtubeen videoita nostamisesta.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #43 : 21.09.10 - klo 22:01 »
No en minä tätä topiikkia avannut että täällä ruvetaisiin jo melkein toisia nylkemmään eläviltä.  ;)
Eiköhän yhteishengen kunniaksi unohdeta tämä "nosto" jupakka ja jatketa asiatekstistä eli buustereista. Jos jotkut ovat sitä mieltä että buustereista ei nosteta kortteja niin ei siitä tarvitse tehdä suurta mielenilmaisua tekemällä youtubeen videoita nostamisesta.

Jaa että sinä saat tehdä videoita mutta mä en?  :o :'(
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Vilhis

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #44 : 21.09.10 - klo 22:10 »
Mun paras avaus on Underground Sea (rv) ja Misty Rainforest - samasta pussista.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa tride

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #45 : 21.09.10 - klo 22:16 »
Foil Marsh Flats ja Misty Rainforest. Ei iha pärjää Vilhikselle.

Poissa GhettoBoyFIN

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #46 : 21.09.10 - klo 22:26 »
No en minä tätä topiikkia avannut että täällä ruvetaisiin jo melkein toisia nylkemmään eläviltä.  ;)
Eiköhän yhteishengen kunniaksi unohdeta tämä "nosto" jupakka ja jatketa asiatekstistä eli buustereista. Jos jotkut ovat sitä mieltä että buustereista ei nosteta kortteja niin ei siitä tarvitse tehdä suurta mielenilmaisua tekemällä youtubeen videoita nostamisesta.

Jaa että sinä saat tehdä videoita mutta mä en?  :o :'(
Sun videosihan nyt oli enemmän henkilöön kohdistuva video, kun tuommoinen "ostin tässä pussin ja näytämpä teille youtuben katsojille minkälaisia kortteja näistä oikein tulee" -tyylinen video. Pakko kyllä sanoa karmamiinuksen uhallakin että ei kyllä kovin judgemaista käytöstä. Ei ei ei.
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Rancid-

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #47 : 21.09.10 - klo 22:31 »
Annan täten kaikille erikoisluvan suolata itteäni, paitsi niille, joitten mielestä lekasy on ensteksparas vormaatti ikinä.

Jatkakaa.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #48 : 21.09.10 - klo 22:32 »
Mun video kohdistui korkeintaan Rancidiin ja se on niin iso poika että kaiketi kestää sen.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Stefan

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #49 : 21.09.10 - klo 22:33 »
Sun videosihan nyt oli enemmän henkilöön kohdistuva video, kun tuommoinen "ostin tässä pussin ja näytämpä teille youtuben katsojille minkälaisia kortteja näistä oikein tulee" -tyylinen video. Pakko kyllä sanoa karmamiinuksen uhallakin että ei kyllä kovin judgemaista käytöstä. Ei ei ei.

Täytyy sanoa, että ei tossa mun mielestä mitään pahaa ole, kyseessä ei kuitenkaan ole suoraan tiettyyn henkilöön kohdistuvaa 'haista paska' meininkiä, vaan enemmänkin humoristinen kannanotto. Itseäkin kummastuttaa, mikä siinä kuorimisessa, nostamisessa ja avaamisessa nyt niin ärsyttää, jokainen käyttäköön omia termejään, eikä siitä oikeestaan kuulu muiden valittaa, varsinkaan tälläisessa asiassa.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #50 : 21.09.10 - klo 22:36 »
[22:36] <@Rancid-> kaverit ei anna kavereiden kuvata jukkaa kuorimassa kassejaan
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa KajaaninOlli

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #51 : 22.09.10 - klo 00:21 »
Mä avasin Worldwake prellussa Jaskan, joka tahditti mun Uw:n 5-1 tuloksella turnausvoittoon.. 20 pussia tuli palkinnoksi, joista kuoriutui sitten vielä toinenkin Jaska.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #52 : 22.09.10 - klo 06:30 »
Boosterit avataan
Pakasta nostetaan
Banaani kuoritaan
Pussit tyhjennetään
Pankki ryöstetään
Nasu parrataan
Paisti suolataan
Turnaus voitetaan
ja sitten dunkutellaan

 ;D ;D ;D

Jatkakaa vaan, ei ole vähään aikaan ole ollut niin hauskaa kuin tätä topiccia lukiessa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #53 : 22.09.10 - klo 06:39 »
No en minä tätä topiikkia avannut että täällä ruvetaisiin jo melkein toisia nylkemmään eläviltä.  ;)
Eiköhän yhteishengen kunniaksi unohdeta tämä "nosto" jupakka ja jatketa asiatekstistä eli buustereista. Jos jotkut ovat sitä mieltä että buustereista ei nosteta kortteja niin ei siitä tarvitse tehdä suurta mielenilmaisua tekemällä youtubeen videoita nostamisesta.

Jaa että sinä saat tehdä videoita mutta mä en?  :o :'(

En tehnyt videota vittuilu silmäkuvassa.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa mairou

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #54 : 22.09.10 - klo 12:38 »
Eräs hassun hauska sattumus tapahtui puolisen vuotta sitten Lpr:n sm-karsinnoissa.

Tuolloin käyttäjä nimeltä mairou pelaili itsensä miehekkäästi ulos topista ja sai palkinnoksi Worldwaken suolapussin. Siinä mies sitten harmitteli onnetonta pelailuaan ja läpsi itseään huolestuttavalla nautinnolla jos kohta sangen rytmikkäästi. Sitten hän kääntyi minun puoleeni ja pelkäsin jo saavani osani tästä hämmentävästä rituaalista. Sen sijaan mies ojenteli pussiaan perin kummallinen kiilto silmissään. Lé taitis? Osta pois, että saisin sokeripussin suolan sijaan? Kuin mies kieltäydyin. Taitisboostereita kun ei ikinä osteta. Ne ansaitaan turnauksista, jolloin voiton arvo moninkertaistuu.

Pettyneenä siihen, etten sortunut paheisiin tuo Mikkelin mies sitten yritti tarjota ilmaisena. Taikasana, siispä aloin kuoria boosteria auki hitaasti ja tuumiskella ääneen, että Jaskaa vailla olin muutenkin. Moisista puheista pöyristyneenä mies otti pussin takaisin, mutisi asioita ja riipaisi sen auki salamannopeasti. Pikainen selaus, hämmentynyt äännähdys, uusi selaus, jälleen esihistoriallinen äännähdys ja hetken kuvittelin löytäneeni puuttuvan renkaan. Sitten hän suoritti pantomiimia, ikävä kyllä en saanut siitä selkoa mitä hän oli esittävinään, kunnes viimein tajusin mistä oli kyse. Ilonaihe oli itse Jaska vol.2. Sinä silmänräpäyksenä ymmärsin että hän esitti vahingoniloista, lihavaa pikkuenkeliä joka sirosti sirotteli NaClia pääni päälle.

Kehtasi sentään kiittää...

<3

Poissa luma

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #55 : 22.09.10 - klo 12:51 »
jokainen käyttäköön omia termejään, eikä siitä oikeestaan kuulu muiden valittaa, varsinkaan tälläisessa asiassa.

Tästä syntyy sellainen ongelma, että kun termillä X on jokin yleisesti hyväksytty merkitys, niin jos joku käyttää sitä aivan toisessa merkityksessä, syntyy todella helposti väärinkäsityksiä siitä, mitä tarkoitetaan. Sikäli olisi hyvä pysytellä termien tavallisissa merkityksissä. Jos omia sanoja ja merkityksiä haluaa keksiä, niin siitä vain, mutta julkisessa keskustelussa valitettavasti täytyy ottaa huomioon myös muut ihmiset. Tietenkään tässä tapauksessa ei mistään radikaalista merkityserosta ole kysymys, mutta tämä periaate olisi hyvä ottaa huomioon joka tapauksessa.

'-- There's glory for you!'
'I don't know what you mean by "glory,"' Alice said.
Humpty Dumpty smiled contemptuously. 'Of course you don't—till I tell you. I meant "there's a nice knock-down argument for you!"'
'But "glory" doesn't mean "a nice knock-down argument,"' Alice objected.
'When I use a word,' Humpty Dumpty said in rather a scornful tone, 'it means just what I choose it to mean—neither more nor less.'
'The question is,' said Alice, 'whether you CAN make words mean so many different things.'

-- Lewis Carroll: Through the Looking-Glass

Poissa Laukkanen

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #56 : 22.09.10 - klo 13:06 »
No sanoilla on yleisesti hyväksytty merkitys silloin kun kyseistä merkitystä käyttää riittävän moni ihminen. Ei siis ole mahdotonta etteivätkö merkitykset voisi muuttua. Minusta ei ole viisasta olla jonkin termistön suhteen liian fanaattinen ja mukautumiskyvytön.

ps. Itse ainakin avaan boosterista asioita ja pakasta nostan, sikäli kun ketään kiinnostaa.

pps. Avasin viimeksi yhdestä boosterista baneslayerin ja kymmenestä jörssiä. Ihan huono idea tää boosterien avaaminen.

Poissa Saimu

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #57 : 22.09.10 - klo 13:33 »
Eipä kuulu edelleenkään mitään.

Kuinkas monta boosteria olet ostanut, Saimu? Komea saalis näet.

Veikkaisin avanneeni noin 350-400 boosteria. Hyvin villiveikkaus, mutta sitä luokkaa kuitenkin.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa Rancid-

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #58 : 22.09.10 - klo 15:59 »
Postissa tuli foil Day of Judgment, kolme Doom Bladea, kaksi Brave the Elementsiä, Unmake, Volcanic Fallout, Sign in Blood, Terminate ja Bituminous Blast. Ihan hyvä sealed-buusteri, etenkin kun kaikki olivat tekstittömiä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa teemuhy

Re: Mitä tuli buusterista?
« Vastaus #59 : 23.09.10 - klo 18:41 »
Avasin kersana yhdestä Odysseyn kassista kolme foilia, yhden joka rariteettia. Onkohan nykyään niin, että voi saada vain yhden per kassi?
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine