Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella  (Luettu 2052 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zirenda

Joo elikkä jos joku German highlander -pelaaja olis kiinnostunut ensi viikolla pelaamaan highlanderia mun kanssa. Uusi pakka tarvis kipeesti playtestaamista. Fantasiapelit on varmaan aika hyvä paikka, toki muitakin saa ehdotella. Pääkirjasto on kans ok, itse asun Yo-kylässä, joten Three Beers käy mulle myös :) Jos kiinnostaa, laita yksäriä.

Poissa Anrix

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #1 : 13.11.10 - klo 12:42 »
Itse olen rakentelemassa RDW-pakkaa, mutta korteista vain 1/2 -2/3 on kasassa(jouluun mennessä varmaan loput myös kasassa). Jos pystyt siirtämään pakkas vaikka MWS:ään, ni vois testailla sitä kautta..eihän siitä täysin oikeaa tuntumaa saa, mutta viitteellisen ainakin.

Poissa Zirenda

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #2 : 13.11.10 - klo 18:02 »
MWS? Joku Magic online homma? :P

Poissa Rikke

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #3 : 13.11.10 - klo 18:27 »
En ole ihan varma ehdinkö ensi viikolla pelata, mutta muuten olisi kyllä mukava pelailla Three Beersissä ihan viikollakin(siis muinakin viikkoina) kun muitakin highlanderia pelailevia löytyy Yo-kylästä.

Poissa Anrix

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #4 : 13.11.10 - klo 18:33 »
MWS? Joku Magic online homma? :P

Magic Workstation..siitä löytyy täältäkin foorumeilta threadi. Ilmainen ja toimiva, kun tietää kenen kanssa pelailee. Ja juurikin onlinessa pelaillaan;)

Poissa Zirenda

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #5 : 13.11.10 - klo 18:59 »
Hmm, tuo Workstation näkyy olevan maksullinen, joten ehkä se jää väliin tässä tilanteessa :P

Rikke, pistä yksäriä pari päivää etukäteen(pienemmälläkin varoitusajalla saatan ehtiä :P), kun tiedät jonkun päivän, jolloin sulle sopii. Itsellä on sen verran koulussa kirjatenttejä, että yleensä ehtii viikollakin hyvin iltaisin pelailla, jos vaan asiat järjestää :)

Poissa Anrix

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #6 : 13.11.10 - klo 19:41 »
Hmm, tuo Workstation näkyy olevan maksullinen, joten ehkä se jää väliin tässä tilanteessa :P

Maksullinen vain jos rekisteröi sen, mikä ei vaikuta pelattavuuteen millään tapaa. Pystyy siis pelaamaan ilmaiseksi täysin kuten rekisteröidylläkin, paitsi, että ei saa jotain avataria yms. turhaketta. Tosin oikeat laput ovat aina oikeita ja koitan saada omanikin kasaan, jotta pääsee viimeistään ensi vuoden alkupuolella pelailemaan.

Poissa Zirenda

Vs: Highlanderpelaaja testivastustajaksi Turun alueella
« Vastaus #7 : 13.11.10 - klo 22:35 »
Okei, koitan ladata sen maanantaina ja ilmoittelen sitten :)