Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.  (Luettu 4546 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ravenousrane

Itse haluaisin, että olisi "kansio järjestelmä" mahdollisuus yksityis viesti osiossa.
Kerran tällä hetkellä on vain saapuneet/lähtetyt viestit.
Olisi kiva lisäys minulle, jos olisi mahdollista lisätä vaikka 2 omaa kansiota ja ne saisi nimetä ihan miten itse haluaa ja
viestejä saapuneet/lähetetyt kansiosta voisi laittaa/siirtää niihin.
Noihin lisäyksiin olisin itse erittäin tyyvyväinen.
Ajattelin, että tällaiselle ketjulle voisi olla käyttöä.

Ps. Jos tämä on jonkun moderaattorin mielestä aiheeton "uudeksi ketjuksi" niin siinä tapauksessa tämän saa poistaa.

- Rane

Alue ainakin oli väärä, olkoon täällä palauteosiolla ainakin toistaiseksi. -Nastis
« Viimeksi muokattu: 07.02.14 - klo 22:42 kirjoittanut Nastaboi »

Poissa Etheraven

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #1 : 09.02.14 - klo 13:22 »
Se olisi ihan kätevää jos näkisi lähetetyt yksityisviestit.

Poissa syfilisx

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #2 : 09.02.14 - klo 13:26 »
Se olisi ihan kätevää jos näkisi lähetetyt yksityisviestit.
Sun tarttee painaa viestiä lähettäessä sieltä valikosta, että tallentaa sen viestin, en tiedä oisko asetuksissa jopa semmoi, että tekee sen oletuksena kaikille tai voisko olla?

Poissa ElfRiderX

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #3 : 09.02.14 - klo 13:27 »
Se olisi ihan kätevää jos näkisi lähetetyt yksityisviestit.

Kyl ne näkee kun siinä viestiboxin alapuolel on  ruutu mihin laittaa raxi niin tallentaa lähetetyn viestin en tiiä oisko siinä ideaa jos se tallentuis automaattisesti kun ei aina sitä muista painaa.

Poissa Saimu

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #4 : 09.02.14 - klo 13:33 »
Se olisi ihan kätevää jos näkisi lähetetyt yksityisviestit.

Kyl ne näkee kun siinä viestiboxin alapuolel on  ruutu mihin laittaa raxi niin tallentaa lähetetyn viestin en tiiä oisko siinä ideaa jos se tallentuis automaattisesti kun ei aina sitä muista painaa.

Olishan se kätevää, jos asetuksissa olisi semmoinen kohta kuin: Tallenna kopio lähetetystä viestistä lähettyjen kansioon oletuksena.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa miinin

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #5 : 09.02.14 - klo 21:44 »
Kyl ne näkee kun siinä viestiboxin alapuolel on  ruutu mihin laittaa raxi niin tallentaa lähetetyn viestin en tiiä oisko siinä ideaa jos se tallentuis automaattisesti kun ei aina sitä muista painaa.

Kuten Saimu jo tuossa totesikin, niin tämä asetus on jo käytössä. Asetuksen löytää: Profiili->Muokkaa profiilia->Yksityisviestinä->Tallenna kopio lähetetystä viestistä lähettyjen kansioon oletuksena.

Poissa Etheraven

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #6 : 10.02.14 - klo 18:56 »
Hyvähän se tässä vaiheessa saada selville. :D
Mutta kiitos kuitenkin.

Poissa Lunaddict

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #7 : 05.04.14 - klo 10:14 »
Päivän pickistä keskustelu on mielestäni todella hankalaa, kun pitää seikkailla parilla välilehdellä tirkistelemässä boosteria ja tutkia ihmisten postausten päivämääriä. Olisi erittäin kiva jos päivän boosteri postautuisi automaattisesti viestiketjuun, jolloin pysyisi kärryillä mistä boosterista puhutaan kulloinkin ja kortit olisi suoraan nähtävillä.

Poissa KukistajA

Vs: Mitä lisäystä/muokkausta haluaisit foorumille.
« Vastaus #8 : 16.05.14 - klo 15:44 »
Mä hyppään suoraan ykköskaljasta heroiiniin jos foorumille ei oo mahollista saada ignoretoimintoa.

EDIT: Kukaan ei oo kertonu että täällä on sellanen toiminto! Jumansviidu!
« Viimeksi muokattu: 16.05.14 - klo 15:46 kirjoittanut KukistajA »
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.