Muuta > Muuta keskustelua

Vitutusketju

<< < (2/1754) > >>

instiqma:

--- Lainaus käyttäjältä: teemuhy - 05.06.07 - klo 00:57 ---modo ja sen paska vituttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Todellakin. Ensin hyvällä poolilla 0-2drop, sanomattakin selvää että on lähdettävä kostamaan.
Kun avaa kostidraftin ekan pussin iskee disconnect. Pussit meni, refundia ei kuulu.

Mut yleisesti elämä on ihanaa ja mahtavaa, pitää vaan hyväksyä että nallekarkit ei vaan aina mee tasan.

Rancid-:

--- Lainaus käyttäjältä: instiqma - 05.06.07 - klo 02:11 ---Kun avaa kostidraftin ekan pussin iskee disconnect.

--- Lainaus päättyy ---

Hei Kosti! (Oon ihan varma että nyt Kostia vituttaa. Sori Kosti.)

Icirtus:
Minua vituttaa pomoni, ilmiselvä ääliö! Ei tiedä firman asioista mitään ja ei osaa vastata kysymyksiin suoraan, vaan selittää ummet ja lammet asian vierestä. Kaikkein pahinta, hän tykkää tinkiä työturvallisuudesta! Jumalauta! Naistakaan ole pitkään aikaan saanu! :<

*huokaus* Jos sitä vaan nukkuis.

olppari:
minua vituttaa janssoninkiusaus

Hezzu:
Minua vitutti ja vituttaa se miten omilla ideoilla varustettuja paskoja keräilykorttipeli pakkoja mä teen. Aina pitää kopioida joku dekkilista. Ja täällä sonkajärvellä samanikäiset tytöt, ei ehkä niin suuri mut kumminkin...
Ja eräs Liisa, en selittele yksityiskohtia :) Ja tottakai vanhemmat vituttaa aina välillä.
Kiitos kun on tällänen ketju jossa saa avautua! Tuun kirjottelee lissee jatkossakin. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta