Muuta > Muuta keskustelua

Asia, joka ilahdutti -ketju

(1/1743) > >>

lithium:
Kaikki on niin synkkää nykyään tällä foorumilla, karmasta pillitetään ja vitutusketju löytyy. Ajattelinkin laittaa tällaisen vähän positiivisemman ketjun.

Eli mikä asia ilahdutti?

Minua ilahdutti se, että olen ilmeisesti vastannut ihan asiaakin yhteiskuntaopin kirjoituksiin.

Aamen


(en löytänyt vastaavaa ketjua, ja jos turhalta tuntuu niin modet polkekoon tämän suohon)

miinin:
Tarkistin juuri luokkani kokeet niin matematiikassa, kuin äidinkielessäkin - tulokset olivat erittäin hyviä.
Muutenkin luokan käyttäytyminen on parantunut ja ihan jokaisesta asiasta ei enää tarvitse huomauttaa - ainakaan ihan joka kerralla.
Mm. näiden asioiden ansiosta aamulla on mukava lähteä töihin ja se jos mikä ilahduttaa.

HN IPPO:
Saan tatuoinnin ja huomenna saa taas olla rauhassa asuntolalla <3<3.. Nämä ilahduttavat :D

Chaosworm:
Tämä ketju ilahdutti minua, koska luin sen nimen ensiksi "Asia, joka laihdutti". ;D

Ketjun nimen voisi muuttaa vaikkapa "Iloitkaamme-ketjuksi" IMO.

EDIT: Ai niin, ja ilahduttipa muuten tiistaipäivä; aamulla liikuntaa kaksoistunti. Kaaduin, polvet sen verran kipeät, ettei tarvinnut osallistua opetukseen. Sitten kemiaa kaksoistunti. Pelattiin korttia ja päästiin ehkä noin 20 minuuttia aiottua aikaisemmin syömään. Sitten matematiikkaa kaksoistunti ATK-luokassa, mikä tarkoittaa obv sitä, että pääsee surffailemaan mm. tällä foorumilla. Sitten sellotunti, joka meni aivan loistavasti. Aurinko paisteli juuri sopivasti koko päivän, ettei häikönyt juurikaan mutta oli silti kiva.

deFreak:
Kohta neljän viikon työputki katkeaa (viikonloput toimistolla luonnottomasti), ja tulevan teekkarin tajunta pääsee lähestymään rajattomasti nollaa Suomen Ateenassa. Bonuksena parin kuukauden tauon jälkeen pääsee taas lätkimään korttia ja vieläpä uuden setin kera. Oi autuutta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta