Muuta > Hearthstone

hmm onpas kuollutta/screenshotteja putoa-tuolilta tilanteista

(1/10) > >>

yeou:
kävin katsomassa suomalaista hearthstone-sivustoa mutta se ei ole paljon paremmassa jamassa kuin tämäkään osio. joten kai se on ihan sama mihin kirjottaa.
meinasin laittaa screenshotin/aloittaa uuden ketjun sitä varten kai se on yks lysti... mut laitan silti

(click to show/hide)
oman pakkani päättömyyden voi selittää sillä etten koskaan ole ollut erityisen hyvä korttipelien kanssa vaan pelaan siksi että se on joskus hauskaa. valitettavasti moni on tavallisesti vakavempi asian suhteen joten suodatun joukosta nopeasti pois, hearthstone on minulle hyvä peli koska kukaan ei oikeasti jaksa välittää miksi siellä toisella puolella kenttää ollaan kunhan saa voiton kotiin. joten kaikki on tyytyväisiä anonyymisti.

(asia) mistä on kyse: ensinnäkään minun pakassa ei ole mitään ihmeellisiä kortteja. vastustaja siis pelasi malygosin ja riehui pikkuisen, innostuin mind control (priest kortti) kädessä kovasti siitä ja nappasin lohkun heti kun manat riitti. sitten vastustaja kopsasi lohkun faceless manipulaattorilla. minulla oli pakan toinen mindcontrol kädessä ja nappasin senkin itselle. starfall on kädessä thoughtstealin (priest kortti) ansiosta. tosiaan voitin sen pelin.

vhirvela:
aika nasta!:)
ite joskus kännissä pelasin Magea ja kädessä oli 4 x auchenai soulpriestiä jotenkin hassusti päätynyt.

rukif:
Vaatii kyllä melkoisen ketjureaktion että niitä saa 4x käteen yhtä aikaa..

vhirvela:
taisi niitä olla pöydässäkinvielä lisäksi 1.

meni jotenkin

Mirror entity into duplicate  pari pöytään ja echo of meredith tai kaksi perään.

yeou:
jälleen druidiin, tällä kertaa hunterilla
(click to show/hide)
marlone (peura) itselle tuli yhden manan webspinneristä. druidi laittoi peuran hiljaiseksi ja vaikka levitti armeijan minioneja (ilman chargeja) seuraavalla vuorolla niin hänellä ei nähtävästi ollut poistoja kädessä.
ei mulla ole mitään henkilökohtaista druideja vastaan.
nyt joku pistää kiinnostavempia tilanteita...
kerran tuli ns. tasa peli, molemmat pamahti yhtä aikaa abominationista mutta en keksinyt ottaa screenshottia. en tiedä miten se toimii, mitä jos kyseinen rogue saikin voiton ja minä häviön, kun se pamahdukset aiheutti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta