Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

MCM ja ongelmat

(1/76) > >>

Arska:
Myyjä lähetti kaksi korttia saksankielisenä, vaikka oli ilmoittanut vain yhdestä. Olen parin päivän aikana laittanut 2 viestiä, mutta ei ole tullut mitään vastausta. Jos myyjästä ei kuulu mitään tai hän ei halua mitenkään sovitella asiaa, onko tuossa muuta tehtävissä kuin antaa asianmukainen arvio MCM:ssä?

Demppa:
https://www.magiccardmarket.eu/?mainPage=showContactForm

Varmaan parempi paikka kysyä.

Tiemuuu:
lainaan lankaa ja kysyn miten pitäisi menetellä, kun postiin tuli tällainen ilmoitus:

(click to show/hide)Hello Teemu.

"JK-Store" has requested to cancel shipment nr. 8027300 for the following reason:

I am going on vacation
Ich gehe in den Urlaub
Je vais prendre des vacances
Me voy de vacaciones
Vado in vacanza

Please log-in and either accept or reject this request. If you fail to do so within 7 days the request will be automatically accepted by our system.

The items contained in that shipment were the following:

--------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------
4x Smoldering Marsh (Battle for Zendikar) 3,55 EUR
4x Sunken Hollow (Battle for Zendikar) 4,95 EUR
--------------------------------------------------------------------------
34,00 EUR


--------------------------------------------------------------------------

Thank you very much for your cooperation,

Your Cardmarket Team
en ole vielä voinut maksaa tilausta, mutta aioin niin tehdä heti kun saan rahat tililleni. korteille on luonnollisesit vielä käyttöä. tarkoittaako tämä että jos en peruuta tilausta vaan vaadin kortteja edelleen lähetettäväksi, niin myyjä voi vapaasti alkaa kenkkuilla ja pistää kortit myöhässä postiin tjsp? en varsinaisesti ymmärrä miksi lomalle meneminen on ongelma ennakkotilauksista puhuttaessa, tai miksi kukaan korttimyyjä lomailisi keskin kuumimman sesongin.

Tomppa:
Kannattaa kysellä JK-storelta mitä he tuolla tarkoittivat. Jos MCM:ään ilmoittaa poistavansa kortit hetkeksi myynnistä, eikä huomaa laittaa täppää oikeaan checkboxiin, niin tuo ilmoitus tulee automaagisesti kaikille ostajille. Voi siis olla pelkkä inhimillinen virhe, joka on sattunut omalle kohdallekin myyjänä kertaalleen.

Itselläni on myyjästä vanhastaan positiivisia kokemuksia, joten suosittelen yhteydenottoa.

Tomppa

Kide:
En sit tiedä onko tämä ihan samaa lajia kuin muiden ongelmat, mutta: tilasin ennakkotilauksena läjän irtokortteja, ja kun kävin hakemassa lähetyksen postista, se olikin paketti, ja paketin avattuani löysin irtokorttien lisäksi fat packin. Noh, kun en mokomasta ollut mitään maksanut, laitoin myyjälle viestiä, ja fat pack paljastuikin virhelähetykseksi.
Ongelmani on siis seuraava: moraalinen velvoitte olisi toki lähettää paketti takaisin, mutta vaikka myyjä onkin lupautunut maksamaan postikulut, en oikein jaksaisi lähteä säätämään asian kanssa. Onko mulla laillista velvoitetta palauttaa kyseinen boksi?

Ps. en ole avannut boksia enkä oikein moista kaipaakaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta