Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mielenkiintoinen draftipooli kasattavaksi. Mitä pelaisit?  (Luettu 2663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SahtiAine

Hei!

Ikoriaa on tullut hieman draftailtua areenalla ja sain käsiini tämän mielenkiintoisen kasan kortteja päivän draftissa. Olin koko draftin ajan kahden suunnitelman (ihmiset/cycling) rajamailla. Onneksi korteissa on sen verran päällekkäisyyttä että kummastakin ideasta saa varmaan ihan toimivan pakan. Pidemmittä puheitta: Mikä on mielestänne oikea buildi?

https://imgur.com/a/wT40wVb

Poissa Padishar

Vs: Mielenkiintoinen draftipooli kasattavaksi. Mitä pelaisit?
« Vastaus #1 : 22.04.20 - klo 15:22 »
Cyclingiin kannattaa tuossa panostaa ja unohtaa ihmissynergiat. Eli kun siden humanit jää sidelle, pakkaan jää liian vähän ihmisiä Sanctuary Lockdowniin. Crater on pelkkä cycleri ilman hyvää toista moodia. Poistaisin nuo kaksi ja sitten onkin 40 korttia. 16 landia varmasti riittää. Mutta ottaisin vielä Fight as Onen pois ja lisäisin cyclerin tuomaan lisää triggereitä, eli 5/5 hastepihvin (parempi valinta kuin kraateri). Oletan että on BO3. Jos on BO1, niin ehkä tuon exile 4+ power voisi laittaa pakkaan jonkun tilalle.

Poissa SahtiAine

Vs: Mielenkiintoinen draftipooli kasattavaksi. Mitä pelaisit?
« Vastaus #2 : 22.04.20 - klo 20:29 »
Kiitos mielipiteestä!

Olin samoilla jäljillä kanssasi ja karsin pakasta lockdownin, valkoisen mentorin ja landin. Sekaan heitin Cycling-pihvin. 3 peliä floodasi aivan jäätävästi (vaikka voitinkin ne), jolloin poistin pakasta vielä yhden landin ja olin ihan tyytyväinen 14 landiinkin.

6-3 jäi kuitenkin recordiksi tällä pakalla.