Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Aloittelijalle peliseuraa ja tyhmä kysymys  (Luettu 1817 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Strillballs

Aloittelijalle peliseuraa ja tyhmä kysymys
« : 20.05.13 - klo 13:47 »
Huomenta!
Pikku esittely näin alkuun. Olen tälläinen kodittoman näköinen -90 syntynyt stadilainen aloittelija, joka on melkein vuoden päivät kortteja keräyllyt, enkä ole vielä FNM tms. uskaltanut osallistua.
Kortti harrastus alkoi viime kesänä silloisen naikkosen kanssa WoW korteilla ja siinä sivussa vähän MtG. Nyt nykyisen naikkosen kanssa keskitytään vain MtG kortteihin ja olisi mukava pelata välillä vähän muitakin vastaan.

Tällä hetkellä minulta löytyy kolme "valmista" deckiä, jotka ovat ihan kuraa, eikä niillä kyllä pitkälle pötkitä. Neljäs(tyttöystävän) deck sisältää muutaman proxyn, eli sitä en tule käyttämään, ellei se vastustajalleni sovi(casual ofc).

Eli jos joku haluaa pelata tämmöstä avutonta pelleä vastaan ja opetella siinä samalla itse pelaamaan/opettaa minua pelaamaan, pistä ihmeessä viestiä niin sovitaan treffit jossain(porossa, fantsussa, kahvilassa tjsp) :)
Tässä on vielä kaksi viikkoa kesälomaa jäljellä, että lähes joka päivä pystyn lähtee läiskimään korttia, loman jälkeen tietysti vähän harvemmin.
Tai jos kiinnostaa pelata MtG - Duels of the Planeswalkers 2013(PC), pistä toki viestiä.

Nyt sitten tämä tyhmä kysymys. . .

Jos minulla on pöydässä 2x Parallel Lives ja castin/pelaan(mikä on oikea termi?) Call of the Conclave, kuinka monta tokenia pöytään tulee?


Kiitos ja kumarrus :)

Poissa luma

Vs: Aloittelijalle peliseuraa ja tyhmä kysymys
« Vastaus #1 : 20.05.13 - klo 13:59 »
Jos minulla on pöydässä 2x Parallel Lives ja castin/pelaan(mikä on oikea termi?) Call of the Conclave, kuinka monta tokenia pöytään tulee?

Sääntökysymyksille paras paikka on sääntökysymykset-palsta, jossa saa varmasti pätevän vastauksen viralliselta tuomarilta.

Tuossa tilanteessa tokeneita tulee neljä. Ensin toinen Parallel Lives tuplaa yhden tokenin kahdeksi, sitten toinen tuplaa kaksi tokenia neljäksi.