Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Etsittyäni hyvin pitkän ajan kolmea Ruby Medallionia tein listahaun maaliskuun alussa ja vain SirWelbolta löytyi medaljonkeja vaihdossa. Ehdotin vaihtoa ja samalla huomautin olevani hyvin tarkka korttien kunnoissa ja siksi pyysin häntä tarkastamaan minulle tulevat kortit huolella. SirWelbo oli myös halukas vaihtamaan ja hän vieläpä tarjoutui lähettämään kortit minulle ensin, jotta voisin varmistua niiden kunnoista, mikä oli todella reilu teko.

Listasin molemmille varmasti löytyvät kortit ja vaikka minulle tulevan kasan arvo saattoikin olla arvokkaampi, ehdotti SirWelbo silti vaihtoa ilman minkään kortin poistoa, koska minulta löytyi suurikokoinen kiiltävä Edric, Spymaster of Trest, jota SirWelbo halusi todella paljon haltijakokoelmaansa. Molemmat olivat siis saamassa jotain todella vaikeasti löytyvää: minä medaljonkeja ja hän edriciä.

Siirtyessämme viimeisten vaihtotietojen antoon ilmaisin vielä kerran sen, kuinka tarkka olin korttien kunnoista, koska pelaan läpinäkyvillä suojilla. SirWelbo ehdotti, ettei hän vain lähetä kortteja ensin, vaan hän myös pistää mukaan palautuskuoren ja postimerkkejä siltä varalta, etten olekaan tyytyväinen vaihtoon. Sovimme myös, että hän pistää mukaan myös kaksi Cabal Cofferssia, joita voitaisiin käyttää mahdollisten minulle pelikelvottomien korttien korvaajina. Tämä järjestely kävi minulle ja SirWelbo lähetti kortit matkaan.

Kortit saapuivat maaliskuun lopussa. Kortit oli kuitenkin pakattu turhan tiukkaan ja niiden turvallisessa ulossaannissa kesti jonkin aikaa. Tiukan pakkaamisen takia eräs päälliskauppakorteista oli kärsinyt vaurioita. Tämä harmitti, mutta kortti oli vain ylimääräistä. Vaihdon varsinaiset kortit olivat kuitenkin pääosin hyvässä kunnossa. Spirit of the Night oli ikäänsä nähden suorastaan priimakunnossa ja Ruby Medallioneista kaksi oli suureksi ilokseni minulle käyttökelpoisia, mutta kolmatta en pystynyt käyttämään sen huonokuntoisuuden takia. Otin siis toisen Cabal Coffersseista medaljongin tilalle.

Valmistautuessani lähettämään omia korttejani huomasin kaverini omistavan suuren joukon venäjänkielisiä haltijoita ja kysyin, oliko SirWelbo kiinnostunut niistä. Hän oli hyvinkin kiinnostunut ja kysyi, mitä minä niistä haluan. Ajan ja vaivan säästämiseksi ehdotin, että saisin toisenkin Cabal Cofferssin ja antaisin vastaavasti kaikki vieraskieliset haltijat, jotka vain kaveriltani saisin. Tämä kävi ja niin minä keräsin kaikki kaverilta saatavat haltijat ja lähetin ne minulle käyttökelvottomien korttien kera SirWelbolle.

SirWelbo sai kortit huhtikuun alussa ja kertoi olevansa melkein sanaton antamani päälliskaupan määrästä. Lisäksi hän oli tyytyväinen siihen, että edric oli saapunut priimakunnossa perille. Olin nähnyt suurta vaivaa edricin suojaustoimenpiteitä varten ja oli hienoa kuulla, että se oli toiminut.

Vaikka SirWelbolla kesti välillä vastata, oli vaihto molemmille todella onnistunut. SirWelbo sai kokoelmaansa vaikeasti saatavan isokokoisen Edric, Spymaster of Trestin sekä suuren määrän haltijoita. Minä puolestani sain priimakuntoisen Spirit of the Nightin sekä yli puolitoista vuotta etsimiäni Ruby Medallioneja, jolloin pystyin lopultakin pelaamaan rakenteilla olleella lohikäärmepakallani. Kaiken huipuksi SirWelbo oli ainoa, jolta medaljonkeja edes löytyi vaihdossa. Lisäksi arvostan todella paljon SirWelbon luottamusta minua kohtaan. Ainoa pieni miinus tuli liian tiukasta pakkaamisesta, mikä johti yhden päälliskauppakortin vaurioitumiseen. Toivon, että vastaisuudessa SirWelbo ei pakkaisi korttejaan liian kovaan puristukseen, jottei näin pääsisi enää käymään. Mutta kaikin puolin tämä vaihto oli menestys. Minä kiitän.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System