Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)  (Luettu 2793 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Aribaba

Hei läheiset äänestäjäni, olen Ari Hämäläinen

Suurin osa varmaan toivon mukaan tunteekin minut Poromagiasta mutta ne jotka eivät vielä tunne niin pelityyliini kuuluu enimmäkseen Burnia kaikissa formaateissa mutta välillä olen tehny omatekemiä pakkoja Standartissa vähemmän pelatuista korteista esim. Waste Not, Master of the feast, Ensoul Artifacts taikka Modernin puolella rotista pakan  :P

Olen ollut mukana kaikissa Poro Tour turnauksissa tähän mennessä ja hyvin pisteilekkin päässyt ja yhden Poro GP Modernin voitinkin silloin Raumalla, mutta muutamasta pisteestä jäi Invitational turnaus paikka vajaaksi joka tietenkää ei johdu taidoistani vaan huonosta onnesta, mutta teidän äänillä se Poro Invitational paikka on vielä kirittävissä  8)


Äänestys hoituu lähetämällä siis mun nimi sekä oma nimesi ja DCI-numerosi sähköpostilla  osoitteeseen [email protected] äänestysaikana 20.10-27.10.


Jos pääsen mukaan Invitationaaliin lupaan yllättää teidät hauskoilla tosimies pakoilla enkä millään tylsillä 2 kortin combo neiti pakoilla taikka counter, counter voitto hitaus pakoilla  ::)
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 13:23 kirjoittanut Aribaba »

Poissa Condi

Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #1 : 20.10.15 - klo 15:58 »
Jos pääsen mukaan Invitationaaliin lupaan yllättää teidät hauskoilla tosimies pakoilla enkä millään tylsillä 2 kortin combo neiti pakoilla taikka counter, counter voitto hitaus pakoilla  ::)
Tarkoittaako tämä sitten lukko lukko hitsaus hitsaus lukko scoop pakkoja vai mitä muuta hauskaa magicissa on jos combot ja kontrolli jätetään laskuista.

Poissa Aribaba

Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #2 : 20.10.15 - klo 16:34 »
Jos pääsen mukaan Invitationaaliin lupaan yllättää teidät hauskoilla tosimies pakoilla enkä millään tylsillä 2 kortin combo neiti pakoilla taikka counter, counter voitto hitaus pakoilla  ::)
Tarkoittaako tämä sitten lukko lukko hitsaus hitsaus lukko scoop pakkoja vai mitä muuta hauskaa magicissa on jos combot ja kontrolli jätetään laskuista.
 
Iha mies ajamalla ne pelit hoidetaan ja jos Worldslayeria ja landituhot lasket lukoks nii niillä myös  ;D

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #3 : 20.10.15 - klo 19:57 »
Tosimiespakka on katsomatta sekoitettu startteri.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Anssi

Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #4 : 20.10.15 - klo 20:25 »
Tosimiespakka on katsomatta sekoitettu startteri.

Vai olisiko jopa sokkobidattu duel deck?
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Aribaba

Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #5 : 20.10.15 - klo 22:52 »
Annan jokaiselle minua äänestäneelle sitte luvan valita yhden kortin puna/valko/väritön/landi valikoimasta pakkani sillä.tavalla rakennetaa tosimies dekki  ;)

Voisin itse aloittaa vaikka laittamalla Tibaltin sisään
« Viimeksi muokattu: 20.10.15 - klo 23:00 kirjoittanut Aribaba »

Poissa Retardi

Vs: Invitational ehdokas: Aribaba (Ari Hämäläinen)
« Vastaus #6 : 20.10.15 - klo 23:30 »
Tosimiespakka on katsomatta sekoitettu startteri.

Vai olisiko jopa sokkobidattu duel deck?

Veikkaan, että Johanna tässä viittasi tosimies-nimiseen formaattiin (sori, rautalanka).
Joo tai siis ei eiku häh?