Poromagia

Kirjoittaja Aihe: B/G/U top-down Khans -pakka  (Luettu 3068 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
B/G/U top-down Khans -pakka
« : 09.11.14 - klo 16:16 »
Terve!

Olen loren, kerronnallisuuden ja top-down -tyylin ystävä, ja se näkyy myös omissa pakoissani sekä pelityylissä ja -harrastuksessa. Toivoisin ajatuksia millaisen pakan voisi rakentaa seuraavien korttien alapuolelle:

1. Rakshasa Vizier
2. Embodiment of Spring
3. Icefeather Aven

perustelut, kuta kiinnostaa:

Vizier: aivan liian tyylikäs korttitaide jotta tämän voisi jättää huomiotta, palautti mieleeni jonkin lapsuuden kirjan jossa joku demoni mässäili ihmisellä samanlaisessa asennossa. rakkautta ensisilmäyksellä! kaiken lisäksi vedin näitä draftissa pari peräjälkeen eli nyt ne viekoittelee ja vaatii huomiota tuolta kammioni kätköistä.

Embodiment: Mekanismi on vimosen päälle hauska casual-ominaisuus. Samalla taide ja "flavor" palauttaa mieleen linjan mukaisesti Ice Age / Homelands muistoja... tämäkin kortti oli puhdasta rakkautta!

Jääsulka: Niin ikään lennettää takaisin siihen aikaan kun maailma oli vielä nuori ja vuoret matalia, tai ainakin minä olin. Hieno taide, hieno tunnelma, mukava mekanismi ja aimo hirviö samassa kehyksessä.

Eli näiden korttien ympärille olisi kiva brainstormata ideoita. Rakennan pakat pääosin vain korteista jotka saan drafteissa tai paketeista, tai jotka voin vaihtaa sisään. harvemmin ostelen irtokuvia. eli neljän kortin play-settejä harvemmin on mahdollista laittaa standardi-pakkaani, ellei ne ole commonia joita toki joskus on niin paljon että roskiin saa heittää.

edellytyksiä?
- standardi
- mieluiten Khansia /ei pakollista, mutta ei tarvi vain repiä koko pakkaa auki juuri sillä samalla hetkellä kun standardi muuttuu
- monipuolisia toiminnallisuuksia, yhteensopivia kompoja
- tunnelmaa ja rakkautta
- pakkaa huutaa selvästi morphia ja delveä
- yksinkertaisuus ja suoraviivaisuus kammottavat


"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/

Poissa Samulai

Vs: B/G/U top-down Khans -pakka
« Vastaus #1 : 10.11.14 - klo 06:33 »
Olen loren, kerronnallisuuden ja top-down -tyylin ystävä

edellytyksiä?
- standardi
- mieluiten Khansia /ei pakollista, mutta ei tarvi vain repiä koko pakkaa auki juuri sillä samalla hetkellä kun standardi muuttuu

Kerroinkos ikinä flavorikkuuteen perustuvasta keittiönpöytäformaatista nimeltä EDH (nyk. Commander)

Poissa Anaconda

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • kotirintamamies, naisten vapaussodan veteraani
Vs: B/G/U top-down Khans -pakka
« Vastaus #2 : 10.11.14 - klo 15:46 »
et ole muistanut kertoa.
"Curwen, a man can't tamper with Nature beyond certain limits, and every horror you have woven will rise up to wipe you out."

Anaconda's second-hand scrolls: http://mtgsuomi.fi/listat/Anaconda/hw/