Poromagia

Äänestys

Kuinka monta prosenttia Steam-kirjastosi peleistä olet läpäissyt?

75-100%
6 (10%)
50-74,9%
5 (8.3%)
0-24,9%
40 (66.7%)
25-49,9%
9 (15%)

Äänestäjiä yhteensä: 60

Kirjoittaja Aihe: Kuinka monta prosenttia Steam-kirjastosi peleistä olet läpäissyt?  (Luettu 5822 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 326

Myös muuta statistiikkaa olisi mukava kuulla, esim. koskaan asentamattomat ja kesken jääneet pelit.

Omasta tilistäni:
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 23.02.18 - klo 17:37 kirjoittanut 326 »
[00:23] <_326> Runoilet?
[00:23] <Retardi> Näin teen
[00:23] <_326> Anneli
[00:23] <Stormis> Päivi
[00:23] <Julppu> pippeli

[01:45:15]  jolssoni: niinku taksi mut ku kaikki kortit on tämmösiä low impact paskeita nii tilttaa vielä pahemmin

Poissa Yabo

233 peliä kirjastossa ja näistä varmaan se 33 pelattu läpi.
Steamin aleista ja Humble bundleista tuli aikanaan ostettua vähän turhankin paljon pelejä.

Poissa Karjanvarastaja

Itsellä on viitisenkymmentä peliä kirjastossa ja suurimman osan olen pelannut läpi nyt tai joskus aiemmin. Vastailimpa tuohon 75-100%. Esmes Dragon Age: Origins on konsolilla kahlattuna tusinan kertaa, mutta pcllä on ensimmäinen pelaus täysin kesken. Käytännössä ostelen Steamista harvakseltaan mitään uutta, lähinnä ostelen vanhoja hyviä jotka tiedän toimiviksi.


Muita keskenjääneitä:

Middle-Earth: Shadow of Mordor (tylsä & paska)
HITMAN (tylsä verrattuna Blood Moneyyn)
Borderlands 2 (ehkä joskus sen voisi edes asentaa)
X-COM sarjasta pari vanhempaa (Interceptor & Enforcer näytti ja tuntui turhilta, samoin Apocalypse ei oikein maittanut. Toisaalta UFO Defense ja Terror from the Deep on pelattuna jo natiaisesta asti)
Spec Ops: The Line (ei säväyttänyt)
Fallout 4 (paskaa)
Hatred (paskaa, ei toiminut lopulta edes meeminä)
Dark Souls 1 (en päässyt sinuiksi mekaniikkoihin & kontrolleihin, odottelen Remasteredia jos se vaikka kolahtaisi)


Läpimenneitä tai useita pelikertoja on sitten mm.

Far Cry 3 & Blood Dragon
Max Payne 1-3
KotOR 1 & 2
Witcher 1-3
Mass Effect
Fallout 3: New Vegas
Darksiders 1&2
Fable
Prey
Dishonored
Dark Souls 2 & 3

Gogista ostettuja pelejä on melkein saman verran kuin Steamissa ja niistä olen läpäissyt myös saman 75-100%.

Poissa sepatus_tiatus

Päälle 200 peliä ihelläkin kertynyt, myöskin aleista ja bundleista.

Noin 40% peleistä koskaan asennettu ja suurin osa mitä enemmälti tullut pelattua on ollut moninpelit joissa ei varsinaista läpäisemistä ole. Ja läpäistävistä peleistä varmaan <10% läpäisty  :-'

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
~25 peliä kirjastossa, näistä alle puolet on läpipelattu. Lasken esim. Civilizationin eri versiot läpipelatuiksi vaikka en todellakaan ole edes kokeillut vaikeimpia vaikeustasoja.

Ostan lähinnä sellaisia pelejä joista tiedän, että jaksan pelata niitä läpi/paljon, en jaksa haalia tarjouskampanjoista pelejä huvin vuoksi. Mulla on kirjastossa Crusader Kings II jonka pitäisi olla erittäin paljon Mun Juttu, mutta kärsivällisyys ei riitä opettelemaan ja oon aina sulkenut pelin viimeistään 10 minuutin pähkäilyn jälkeen. Jotain satunnaisia pelejä olen saanut lahjaksi ja jättänyt pelaamatta (mikä vitun Don't Starve Together ja miksi omistan sen?)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa FailSafe

Pikaisen laskelman perusteella 86 peliä, joista läpäistyjä (tai kymmeniä tunteja peliaikaa) 34, aloitettuja, mutta ei varsinaisesti läpäistyjä 25 (näissä puolet paikallisia moninpelejä, mitä väännetään kavereiden kanssa sohvalta). Kokonaan asentamattomia 27, joista ainakin kymmenkunta sellaista, jotka poistaisin listalta, jos se olisi mahdollista.

Siis:
Läpäistyjä: 40 %
Aloitettuja: 30 %
Asentamatta: 30 %

Poissa sepatus_tiatus

...jotka poistaisin listalta, jos se olisi mahdollista.

Onnistuu poistaa ja pikaset ohjeet: "Visit the Steam support site, then log in with your account information. Click Games, Software, etc., then select the game you want to delete (you may need to search for it). Next, select I want to permanently remove this game from my account."

Edit: onnistuu näemmä steamistäkin käsin: "Help->steam support->games&software->poistettava peli->"i want to permanently remove this game form my account"
« Viimeksi muokattu: 23.02.18 - klo 21:07 kirjoittanut sepatus_tiatus »

Poissa kaMeli85

1 peli ja ymmärtääkseni dodia ei voi pelata läpi?

Poissa Folero

140 peliä, 12 läpi, 52:ssa yli tunti pelattu. Suuri osa peleistäni ei ole mallia jonka voisi pelaa läpi.

Poissa Vartijainen

Kirjastossa käytännössä 22 peliä. Vain kolmea en ole pelannut mielivaltaisen määritelmäni mukaisen kriittisen määrän tai laadun verran, jotta voisin sanoa pelanneeni läpi. Ja yhdessä näistä peli ei jostain syystä tykännyt järjestelmästäni.

Poissa KMalm

18 peliä, noin puolet pelattu läpi. Läpäisemättömissä on pari raskaampaa roguelikeä ja joitain ilmaisia retropelejä. Mainitaan vielä, että kahteen pelatuimpaan peliin (Spellweaver ja The Binding of Isaac: Rebirth) on käytetty enemmän aikaa per peli kuin kaikkiin muihin peleihin yhteensä...

Poissa Orion

Itsellä steamin statistiikka näyttää hyvin karulta: 2 peliä asennettu ja aloitettu, muttei läpäisty.

Tosin itse ostan pelini fyysisinä kopioina aina kuin mahdollista, ja niiden statistiikat näyttäisivätkin kovin erilaisilta.

Poissa Thalian

Kylläpä porukka täällä pelaa/omistaa pelejä vähän. Mulla näyttäisi olevan 199 peliä kirjastossa, josta läpipelattuja 40, ja pelejä joita olen pelannut paljon, mutta en varsinaisesti läpi (niitä esim. ei voi pelata läpi perinteisessä mielessä) muutama kymmenen päälle. Suurimman osan niistä, jotka ovat yhä relevantteja (= en ole läpäissyt), olen myös asentanut, ja täysin pelaamattomia on kourallinen.

Poissa Uthen

259 Peliä joista varmaan 25 peliä pelattu läpi kun ostellut takasin vanhoja lemppareita n. 50 pelii asennettu ja pelattu se 5 min.  80 peliä en ole ikinä edes asentanut. 10 peliä mitä ei voi pelaa läpi. Loput n. 100 kpl sitten siltä väliltä. Lapset tekee jänniä asioita pelaamiselle aina puuttuu joko jaksamista/aikaa. Onneksi olen kumminkin innokkaasti pelejä ostanut aina ajatellen kyllä mä varmasti tätä...

Poissa Naabi

Aika iso osa ihan ostetuista peleistä on läpi pelattuna/aktiivisesti pelannut, mutta kun ainakin oma kirjasto on ihan täynnä jotain humble bundle pelejä mitä en ole ikinä edes asentanut. Ainoa harvoista peleistä, mitä en alkua pidemmälle päässyt ja olen ostanut, on ollut Deus Ex (se uusi) ja nyt kun miettii niin en tajua miksi en ole sitä refundannut.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Meltyman

259 peliä (Uthen ollaan tiimi), 127 peliä pelaamatta ja n.50 peliä olen pelannut läpi.

Lista läpipelatuista:
(click to show/hide)

« Viimeksi muokattu: 24.02.18 - klo 13:20 kirjoittanut Meltyman »

Poissa Karjanvarastaja

Kylläpä porukka täällä pelaa/omistaa pelejä vähän. Mulla näyttäisi olevan 199 peliä kirjastossa...

Ainakin itselläni Steam edustaa ehkä vähiten pelikirjastoani. Eri konsoleilla (xbox, xbox360 & ps4) erilaisia pelejä on vuosien varrella ollut huomattavasti enemmän ja valtaosa tärkeimmistä pc-kokemuksista on Winukka 3.11 ajoilta.

Peliharrastusta puuseellä myös haittaa ajantappopelit (mm. Mobat, Overwatch, Hearthstone & Diablo3), joihin voi mennä viikkokaupalla peliaikaa "hukkaan", kun unohtuu niiden pariin sen sijaan, että saattaisi keskeneräiset pelit loppuun. Esimerkiksi Dishonored 2 on näemmä odottanut läpipeluuta kohta vuoden, kun jonkun asian vuoksi päätin että "jatkan ensi viikolla".

Poissa jambo

91 peliä, joista noin 25 pelattu läpi. Aika isoa osaa ei ole vielä asennettukaan, mutta olen onneksi vähentänyt ale-ostelua viime aikoina niin, että käytännössä pelaan kaikkea nykyään ostamaani. Isoimmat tunnit on PvP-peleissä, joita ei läpi pelatakaan (Dota2 3850h, Rocket League 410h, CS:GO 170h), joista kaikkia voin suositella niille, joilla on intohimoa kilpailuhakuiseen pelaamiseen. Sitten vielä vahvoja suosituksia pienemmistä loistopeleistä, jotka on yleensä lisäksi hyvin halpoja alennuseventtien aikaan:

- SpeedRunners
- Mark of the Ninja
- BARRIER X
- Gunpoint
- DEADBOLT
- Hacknet
- INSIDE (ja edeltäjänsä LIMBO)
- Inside My Radio
- Shadow Tactics: Blades of the Shogun (ja luonnollisesti edeltäjänsä 20v takaa Commandos: BEL)
- The Swapper
- Trine 1&2
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa Kavu

Vastasin 50-74.9% töistä arvalla, mutta pitihän tämä tilastonikkarina vielä kotona tarkistaa.

Pelejä 49.
Läpi tai "läpi" 31 (63 %) Osuma!
Asentamatta 6 (12 %)
Lyhyen pelaamisen jälkeen hylätty 7 (14 %)

Loput sitten jotain noiden väliltä.

Poissa Gagis

No mitäs lottootte

''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Rancid-

Steamissa 185 peliä, joista enemmän tai vähemmän läpi 90. Odotin pienempää läpäisyprosenttia, koska aika hyvä pino noista on erilaisten bundlejen kautta sivuosumina tulleita pelejä, mihin en ole koskaan edes koskenut. Toisaalta sitten Telltalen episodiseikkailuja on läpi pelattujen joukossa jotain 30-40 tittelin verran. Pelatuimmat pelit: Rocket League 609h, Civ 5 405h, Throne of Lies 290h.

GOG: 86 peliä, 14 läpi, iso pino täysin kokeilematta. Merkittävä osa tämän kirjaston peleistä on vanhoja suosikkeja tai halvalla legitisti saatuja klassikoita, joita on sitten kursorisesti kokeiltu (esim. Ultima Underworldit, Master of Orion ja Baldur's Gate). Ensikosketus GOGin kautta ja läpipeluu -filtterin läpäisee vain neljä peliä.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.