Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ikävä tapahtuma Banzerin kanssa  (Luettu 2716 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa SonniEriksson

Ikävä tapahtuma Banzerin kanssa
« : 29.05.06 - klo 20:45 »
Kävin kauppaa Banzer nimimerkillä toimivan henkilön kanssa kolmisen viikkoa sitten. Ostin kortteja alle 10 eurolla (en nyt muista tarkkaa summaa). Sovimme, että postikulut sisältyvät hintaan. Kyseinen ihminen lupasi lähettää viimeistään seuraavana päivänä. Postiluukusta ei muutamaan päivään mitään tippunut, mutten sitä ihmetellyt. Kaikille tulee joskus yllättäviä kiireitä.
Kuutisen päivää kaupan sopimisesta postista saapuu kirjeen lunastuskuitti. Postimerkkiä ei oltu maksettu, joten jouduin maksamaan 2.15 euroa ylimääräistä. Kirjeen lunastuksen jälkeen otin yhteyttä lähettäjään. Kerroin, että haluan joko korvauksen siitä 2.15 eurosta tai vaihtoehtoisesti peruuttaa kaupan. Hän vastasi tähän, että oli varmasti maksanut postimaksun ja se on postin ongelma, jos merkki on hävinnyt. Lisäksi hän kertoi lähtevänsä ehkä sopalle (oletan tämän tarkoittavan ryyppäämistä) ja katsovansa tuon jälkeen jos rahaa jää tilille. 10 minuuttia myöhemmin Banzer lähetti uuden viestin. Sain siitä semmoisen käsityksen, ettei hänellä ole aikomusta maksaa 2.15 euroa/kauppoja peruuttaa. Elättelin kuitenkin toivoani ja lähetin hänelle muutaman viestin. Viimeisimmästä viestistäni on 1.5 viikkoa eikä vastausta ole kuulunut.

Tämän tapahtuman jälkeen Banzer lakkasi käymästä vaihdetaan.netissä. Eihän tuo mikään iso summa ole, mutta harmittaa tuommoinen käytös.

Poissa Banzer

Vs: Ikävä tapahtuma Banzerin kanssa
« Vastaus #1 : 17.07.06 - klo 20:41 »
Vaikka vanha aihe onkin niin tämä asia on nytten sovittu kun pääsin taas kotia koneelle. Hyvää kesää vaan kaikille.
Voisi vielä Sonni varmistaa asian

Poissa SonniEriksson

Vs: Ikävä tapahtuma Banzerin kanssa
« Vastaus #2 : 17.07.06 - klo 21:14 »
Jep, asia on nyt kaikin puolin hoidettu. =)
Banzerilla taisi olla vähän netti ongelmia.