Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2152239 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Meltyman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8460 : 08.10.18 - klo 11:43 »
Tampereen lekaturnaus oli hieno kokemus. Turnaus oli organisoitu hyvin ja tiedotus pelasi, sekä porukka oli hyvällä tuulella.
Iso hatunnosto kaikille kekkereiden järjestäjille, tuomareille ja talkoolaisille, teette todella hyvää harrastuksellemme!
Tulen uudelleen, mikäli vielä rahkeet riittää uudelle turnaukselle.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8461 : 11.10.18 - klo 23:46 »
Arvatkaapa kuinka monta eri juttua stanussa on poksauttaa Induced Amnesia bant väreille.

T: Vastaus on mtgsuomi.fi aktiivisen osan kotsari eli nakki napsahti. ;)
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa HaccyZ

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8462 : 19.10.18 - klo 11:58 »
Pääsin ensimmäisen kerran pelaamaan pauperia. Hyvät pelit, mukava peliseura ja viihtyisä pelipaikka. Omg:lle iso peukku!

Poissa Dethkrush

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8463 : 19.10.18 - klo 17:16 »
Löytyi mukava rivitalonpätkä ja tarjous hyväksyttiin. Vitutusketjuun sitten asuntovelka..

Poissa Lightstorm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8464 : 19.10.18 - klo 22:08 »
Löyty arkistojen säilöistä Kroganien biisi, pakko pelata Mass Effect uudestaan.

https://www.youtube.com/watch?v=GwIaiLroKMk&list=RDGwIaiLroKMk&start_radio=1&t=7

Krogan for life <3
« Viimeksi muokattu: 19.10.18 - klo 22:10 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa JanneS

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8465 : 21.10.18 - klo 00:29 »
8-0 MOCS   :D

Poissa Tiemuuu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8466 : 21.10.18 - klo 00:37 »
0-2 -> 6-2 MOCS  :D

Poissa zeeAbe

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8467 : 21.10.18 - klo 00:42 »
Puoliyön heräteostoksena käyty hakemassa uusi SSD. Jos vihdoinkin saisi videopelejä taas pelailtua.

Poissa FailSafe

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8468 : 28.10.18 - klo 12:10 »
Eilisen commanderin aikana syntyi command zonelle kotoisa miljöö.
(click to show/hide)

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8469 : 28.10.18 - klo 13:49 »
^ No mutta: selkeesti Keaton ja kumppanithan tuossa Beetlejuice leffosta vaikutteena.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa JunioRcmf

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8470 : 28.10.18 - klo 18:57 »
Tuli tänään käytyä ensimmäisessä MtG turnauksessa noin vuoden pituisen tauon jälkeen pelistä.
Lopputulos oli 4-2 ja 19. sija, mutta hauskaa oli ja pakka tuntui juuri itselle sopivalta joten sitä on hyvä lähteä tästä kehittämään.
Kiitokset vielä kerran Simolle Goblin Rabblemasterien lainasta ja Pispalle turnauksen järjestämisestä!

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8471 : 31.10.18 - klo 14:39 »


Poissa Roinisto

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8473 : 02.11.18 - klo 00:05 »
standard

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8474 : 02.11.18 - klo 06:59 »
Varmaan aikas hassua, mutta muutto ilahduttaa omaan kämppään lähiseudulle toista kertaa!
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8475 : 03.11.18 - klo 21:07 »
Kirjoitan tähän iloisempaan ketjuun koska tässä on vähemmän sivuja kuin siinä masennusketjussa. Ihan vaan kuulumisia bittiavaruuteen.
Mua ei siis varsinaisesti ilahduta eikä vituta mikään... enää...
Tarvitsen todella paljon gintoniccia, kyllä. Onko rahaa, ei. Mut ehkä sit myöhemmin kun rahaa on. Koska mä tarvitsen pyhää juomaa puhdistaakseni itseni saastasta joka on minuun kerääntynyt. Toistaiseksi se on neutralisoitu. Olisi kuitenkin hyvä vetää kännit ihan kaiken varulta että mikä lie se onkaan, se olisi pysyvästi kuollut.

Mulla on siis ollut piinaavan vaikeata ... vaihtelevissa määrin jo pitkän aikaa, keväällä alkoi näyttää hyvältä ja sit yhtäkkiä elämä läimäsi paskapiirakan naamalle.
Vittu kiitos kaikesta.
Nyt olen... enempi selkein mielin.
Kiitos erään nuorenherran joka on minulle uusi tuttavuus. Luonnolliset toimenpiteet hänen kanssaan *kääntyy sivulle ja yskäisee* sekä ihan muuten vaan seura auttoivat minua vapautumaan jälleen kerran taakasta jonka olin itselleni luonut.

Joku toinen herra olisi voinut tehdä saman. Mutta hän on valintansa tehnyt. Ja mun on helpompi kallistua sille kannalle että ihan sama, haistakoon pitkät. Tämä on siis niin merkittävä muutos että minun on helpompi olla. Etten ole synkistelemässä tai miettimässä synkkiä niin paljon että alkaisi olla se tuttu paha olo josta ei olekaan niin helppo päästä pois. Ennen kuin se edes alkaakaan sivuutan synkkyydet sillä että ei ole minun murhe.
Se toinen herra ei oo mun ongelmani enää. Voin vihdoin antaa sen olla.

Mulla on omia vastuita joiden kanssa pitäis olla tarpeeksi kiireinen... mut niihin ei vielä oo voimia.
Täytyy siis yrittää nousta jälleen kerran synkästä suosta ja saada itsensä tekemään jotain.
Ah btw huomatkaa että ei-ammattilainen oli se mikä auttoi, vaikka käyn myös ammattilaisella. Käyminen auttaa kuitenkin selkeyttämään asioita itselleen jos ei muuta.

Ja sitten, olen ollut tupakoimatta 11 päivää. Kaipaan sitä kun voi puhaltaa savua suustaan, mutta se on kallista ja kaikki ei tykkää siitä. Mikään höyrypaska ei ole sama asia ollenkaan. Ja niin, ihoni voi paremmin ilman tupakointia. (ja on varmaan kauniimpi)
Olen kyllä yskinyt mielestäni aikaisempaa enemmän, ehkä keuhkoihin kerääntynyt loska yrittää tulla pois.

Jos olen näin väsynyt kaikkeen enkä pysty käymään mun kouluani ensivuonnakaan, mun on se käytävä joku toinen kerta. Se vain pitää hyväksyä.
Jotkut ihmiset ei vaan ole kaiken vaivan arvoisia, loppujen lopuksi. Ei mun tarvi käydä makaamaan uhrialttarille jonkun toisen takia.
En kyl tiedä kiinnostaako edes olla. Mutta olenpahan kuitenkin minun lähimmäisten takia.

Varmaan näyttää tosi synkältä sieltä euforisesta päivänvalosta katsottuna... tai missä vitussa enemmistö kansasta nyt elääkään kun elämä on "normaalia" kaikki menee hyvin jee jee. Onko se koskaan? Onko elämä ikinä normaalia?
Mut kuitenkin.
Minusta tuntuu että tilanteeni on liikahtanut parempaan suuntaan harppauksella. Joten sanoisin että se käy tähän ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 03.11.18 - klo 21:15 kirjoittanut yeou »

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8476 : 04.11.18 - klo 15:38 »
Arena on tuntuvasti vähemmän paska, kuin odotin.

Judgetkin saa pelata määtsikkiä, kun livenä pitää aina tuomita eläviä ja epäkuolleita scorekeepperin oikealla puolella.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8477 : 04.11.18 - klo 17:31 »
Arena on tuntuvasti vähemmän paska, kuin odotin.

Viikon pelannut standradia areenassa ja grindannut Abzan midrangen ja Grixiksen väreillä on pakka aluillaan. Kuulin huhuja, että Arenassa draft on botteja vastaan. Koska en rahaa laita atm. kuin paperi mätäkkään, niin en tiedä kuinka homma tosiaan draftin osalta toimii. Arenassa pahoja matcuppeja ovat golgari, merfolk ja nopeat aggrot noin yleensä.
« Viimeksi muokattu: 04.11.18 - klo 17:34 kirjoittanut barros »
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Gagis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8478 : 04.11.18 - klo 22:22 »
Joo ne on poistanu modosta tutut odottelut sillä, että jokainen draftaa 7 botin kaverina ja sit draftatuilla pakoilla pelataan avoimessa jonossa 7 voittoon tai 3 tappioon asti.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Druuge

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8479 : 04.11.18 - klo 22:50 »
Arenassa on se etu, että kun mieleinen pakan runko on kasassa, sillä voi tykitellä pelejä putkeen suhteellisen paljon pienessä ajassa verrattuna paperimässikkiin. Saa huomattavasti paljon enemmän treenietua kun pystyy vetämään matchupit "suoraan selkärankaan" vahvalla toistolla.

Miinuksena on se, että kun ohjelma huolehtii kaikki triggerit sun puolesta, niin takaisin paperimässikkiin mentynä saa virittää aivonsa taas takaisin oikeaan moodiin, tietysti jos nyt edes sattuu triggeri-pakkoja pelaamaan (ei siis pelkkää Mono-Rediä).

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8480 : 10.11.18 - klo 19:07 »
Pelikoneesta voitettu 75€ muuttu Mind Sculptoriksi
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8481 : 11.11.18 - klo 16:02 »
https://www.youtube.com/watch?v=OSXkdkZL5ug

Lightspeed kiva muisto parin vuoden takaa. Viime vuonna puoli vuotta olin kuuntelematta musiikkia, mutta trancen avulla tästä selvittiin. Vouti vei vanhempien farmari audin ja asunnon.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8482 : 11.11.18 - klo 19:22 »
5 päivää ja sit suunnataan kolille maksaa revittelemään  8)
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Samsson

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8483 : 11.11.18 - klo 20:51 »
Suomi - Ruotsi 3-0, kun oltiin paikanpäällä ja ykkösrivillä. :D

Poissa Thalian

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8484 : 12.11.18 - klo 08:42 »
Suomi - Ruotsi 3-0, kun oltiin paikanpäällä ja ykkösrivillä. :D

Olit Taiwanissa?
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000005895875.html

Poissa Prote

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8485 : 12.11.18 - klo 14:28 »
Suomi - Ruotsi 3-0, kun oltiin paikanpäällä ja ykkösrivillä. :D

Olit Taiwanissa?
https://www.is.fi/digitoday/esports/art-2000005895875.html

Mietin samaa, mutta John tais puhua Euro Hockey Tourin -jääkiekko-ottelusta ;D

Poissa Neuroosi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8486 : 12.11.18 - klo 16:43 »
Maanantai päivä parani kun saatiin ongittua liput TCBW (Tallinnan cräft beer viikonloppu) tapahtumaan.
Liput myytiin loppuun alta 3h. Nyt ettimään majotus + matkat.

Poissa HaccyZ

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8487 : 13.11.18 - klo 11:56 »
Threatin

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8488 : 17.11.18 - klo 00:44 »
Vihdoin EDH saa pakkaan sol ring:in kaveriksi alkuperäisellä kuvalla varustettuna (lue. revised), kun menin sellaisen poroilta tilaamaan. \o/
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa Lorttopena

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8489 : 17.11.18 - klo 01:12 »
Kaennimodo.
tietoja sinusta ei voi olla tyhjä