Kortit ja pakat > Keittiönpöytäpakat

Reanimatorviritys

<< < (2/3) > >>

instiqma:

--- Lainaus käyttäjältä: "cosminen" ---ite pelaan
4 barren moor
4 polluted mire
14 swamp
ja 2 dark rituaalia

...nii... ja unohin mainita creatureista ton Ancestor's Chosen, sillä o hyvä healata itteää, varsinki ko se o tarpeeks pieniki ni se kuolee helposti blokatessa ja taas voi animoida sen ja healata itteään lisää.....
--- Lainaus päättyy ---

Miksi pelata cycle-landeja, nehän vaan hidastaa? Miksi pelata vain kahta rituaalia? Miksi pelata Ancestor's Chosenia kun voi pelata jotain jolla voittaa pelin? Joku fiksu on joskus kuulemma sanonut että "winning is better than not losing".

cosminen:
Minun mielestä reanimatorissa on kyse siitä , että sulla on siellä creture joka tilanteeseen. ja JOSKUS tilanne vaatii healia, mutta yleensä phantom nishoba ja visara riittää... mulla ainaki monia erilaisia isoja mörköjä pakassa.....
Ja cyclet hidastaa? päin vastoin, nehä nopeuttaa, koska tuo pakka ei tarvi ko about 4 manaa pöytää, ja ei haitta mitää jos joutuu ekal rundil pelaa cycle landin, sen jälkee ko saanu sen 4 tiskii voi muut cyclaa helvettii saadakseen parempia lappuja tilalle. Ja miks vain 2 rituaalia? Ko en oo enempää tarvinnu :) Pelasin pitkään 0 rituaalilla ja pärjäs silti.

DogMeat:
Hum, siis Anchestorin valittu on hieman turha kun se ei muuta tee, kuin antaa lifeä. Phantom Nishoba sentää lyö kovaa, omaa tramplen ja antaa lifeä.

Barren Moorit hidastaa siinä mielessä, että ne tulee täpissä peliin, joten se vain häiritsee. Ehkäpä niitä yhtä tai kahta kappaletta voi pelata mielestäni, itse en tosin pelaa niitä ollenkaan. Rituaalei tosiaan kannattaa olla 4 mielestän myös. Verdant Force on myös ihan hyvä, jos ei halua kärsiä Diabolic Edicteistä (tai moninpelissä, kun saa joka kerta tokenia kun vuorovaihtuu)

Krosan Cloudscraper kannattaisi korvata mielestäni jollain muulla, sillä siihen pitää aina maksaa manaa joka vuoron alussa..

Pelasin itse omassa reanimaattorissani 2x Lake of the dead, ne oli ihan ok, jos manaa oli vähän, tai täytyi saada yhtäkkiä lisää manaa.. Parempiakin kuitenkin on kuin nuo. Duressit ovat mielestäni myös pelikelpoisia. Itse rikoin oman reanimaattorini joku aikaa sitten, joten voit löytää listastani mielenkiintoisia kortteja jopa  ;)

SuperKessu:
jep. chosen on mielestäni turha. nishobaa voisin harkita jos saan sen hommattua.

rituaalit on mukana tottakai...

Krosan Cloudscraperia ei ole tarkoituskaan pelata vaan se on osa kivaa ekan vuoron voittocomboa, joka tulee kerran miljoonassa? pelissä

instiqma:

--- Lainaus käyttäjältä: "cosminen" ---Minun mielestä reanimatorissa on kyse siitä , että sulla on siellä creture joka tilanteeseen. ja JOSKUS tilanne vaatii healia, mutta yleensä phantom nishoba ja visara riittää... mulla ainaki monia erilaisia isoja mörköjä pakassa.....
Ja cyclet hidastaa? päin vastoin, nehä nopeuttaa, koska tuo pakka ei tarvi ko about 4 manaa pöytää, ja ei haitta mitää jos joutuu ekal rundil pelaa cycle landin, sen jälkee ko saanu sen 4 tiskii voi muut cyclaa #€%& saadakseen parempia lappuja tilalle. Ja miks vain 2 rituaalia? Ko en oo enempää tarvinnu :) Pelasin pitkään 0 rituaalilla ja pärjäs silti.
--- Lainaus päättyy ---

Reanimaatorissa on varmaankin kyse siitä että voittaa pelin. Pelin voittaa isoilla ukoilla, ei sillä että saat maksimissaan jonku 10 lifeä ja 4/4 peliin.

Kumpi on mielestäsi parempi aloitus:
Swamp, ritual, buried alive
VAI
Barren Moor?
Tokalla vuorolla voi saada hyvällä säkällä jo kaksi olentoa peliin ekalla alotuksella, tokalla voi saada ehkä ne olennot gravelle. Ja mielestäni olisi ihan jees, jos animaattorilla voittaisi jo neljännellä vuorolla. Eli sen jälkeen ei pahemmin tarvi landeja cyclailla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta