Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ropecon 11-13.8.2006  (Luettu 6100 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tharna

Ropecon 11-13.8.2006
« : 25.07.06 - klo 11:33 »
Tämän vuotinen ropecon lähestyy hyvää vauhtia, ja taas on tarjolla meille MtG:n harrastajillekin runsaasti turnauksia.

Ohjelma korttipelien osalta

Poissa miinin

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #1 : 08.08.06 - klo 01:23 »
Olisiko ihmisillä mahdollisesti halukkuutta pitää jonkinlaista pienimuotoista miittiä, jossa voisi tutustua naamoihin nimimerkkien takana? Jos jonkin paikan ja ajan sopisi - todennäköisesti korttipelisaliin pystytetty kylttikin hoitanee homman, mutta moniko täältä on paikalle saapumassa?

Poissa SirWelbo

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #2 : 08.08.06 - klo 07:22 »
Minä ainakin olen tulossa Ropeconiin. Ja taitaa olla jo nyt 11. coni, jos en väärin laskenut. Miitti olisi kyllä paikallaan.
“After waking to the magic of Llanowar, no dreams can compare.”

Panzerkunst: W/H

Panzerkunst: M/O

Poissa Shmn

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #3 : 08.08.06 - klo 09:13 »
Juu mikä ettei. Olen kyllä tulossa. Mitään suunniteltua ei Vintage-turnauksen lisäksi ole, joten mikä tahansa aika sopii. Paikkana mielellään Dipoli. ;)
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa vodel

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #4 : 08.08.06 - klo 09:28 »
Ovatko ne ropeconin single elimination draftit  DCI-sanktioituja?
Nopeat elävät, kuolleet eivät.

Poissa miinin

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #5 : 08.08.06 - klo 11:01 »
Ovatko ne ropeconin single elimination draftit  DCI-sanktioituja?

Kyllä ovat.

Poissa kolatatti

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #6 : 08.08.06 - klo 11:10 »
Itse ajattelin myös tulla Vintage-turnaukseen häviämään. ;) Jotain miitin tapaista voisi kyllä kehittää..
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Nastaboi

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #7 : 08.08.06 - klo 13:28 »
En pääse paikalle, mutta voin lähettää kuvan naamastani, jotta voitte heittää siihen vaikka tikkaa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Sammakko

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #8 : 08.08.06 - klo 19:15 »
Heh. Olen samoilla linjoilla Nastaboin kanssa. Paikalle en kerkiä,mut kuvan saatte jos se ketään kiinnostaa. ;)

Poissa kolatatti

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #9 : 08.08.06 - klo 19:22 »
Jos tehdään niin että lähetätte kuvanne ja jokainen paikalle tuleva printtaa jomman kumman ja käyttää sitä naamarina. Voidaan sitten kertoa tapahtuman jälkeen kumpia oli enemmän.. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Farseer

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #10 : 11.08.06 - klo 02:16 »
Ropeconiin tulossa, jo kait neljättä kertaa. Tosin pyörin siellä aina muuallakin kuin mtg-puolella mut anastazia ainakin tunnistanee meikän :D
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa madnes

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #11 : 11.08.06 - klo 18:52 »
olisin ihan halukas tulemaan miittiin mutta missä päin maailmaa tämä on mahdollista?
missä noita ropeconeja on?
karmani puolesta alan pikkuhiljaa muistuttaa wall of icea.


H/W

Poissa jooniz

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #12 : 11.08.06 - klo 21:16 »
ropeconit pidetään espoon dipolissa, niinkuin nuo avausviestin takaa löytyvät sivutkin kertovat.

Poissa miinin

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #13 : 14.08.06 - klo 00:40 »
No niin, 'coni on nyt takana ja perinteiseen tapaan vähällä yöunella ja vielä vähäisemmällä ravinnolla tuo viikonloppu on selvitetty. Itselläni oli erittäin hauskaa ja  samoin koko seurueellamme. Kiitoksia kaikille järjestyspuolen ihmisille, judgeille ja muuten vain mukana olleille!

Jos jostain täytyy miinuksia tarjota, niin se on ehdottomasti tiettyjen pelaajien käyttäytyminen turnauksissa. Kuinka vaikeaa voi olla hyväksyä tuomarin antama tuomio - miksi siitä pitää jatkaa urputusta vielä kolme kierrosta tuomion jälkeenkin? Tämä asiahan ei minulle nyt mitenkään kuulunut (itse en edes ko. turnauksessa pelannut), mutta koin suurta myötähäpeää itkijän puolesta. Toisaalta taas toinen esimerkki tästä mukavaa henkeä vievästä pelaajaryhmästä on henkilö, joka suhtautuu hyvin ylimielisesti muihin, ei anna pienintäkään arvostusta voittajalleen, vaan hävittyäänkin syy on vain huonossa nostossa yms. ja mikä törkeintä käy vielä turnauksen jälkeen pilkkaamassa toista pelaajaa hänen pelaamisistaan - todella reilua ja sivistynyttä! (kuriositeettina mainittakoon, että tämä ylimielisesti muihin suhtautunut pelaaja pelasi samanlaisen recordin, kuin tämä hänen pilkkansa kohde). Eikö olisi kaikille mukavampaa, jos pelaajat osaisivat antaa kunnioitusta toisten pelille ja myöntää tappionsa reilusti? Ei tämä peli niin vakava asia ole, hauskaahan tämän pitäisi olla!

Mutta näistä pikkuseikoista huolimatta siis todella hieno 'coni! Ehdottomasti ensi vuonna uudestaan ja pienemmässä mittakaavassa jo tulevana viikonloppuna Lepraconin merkeissä. Erkalle vielä onnittelut mauttomasta possuttelusta Vintagessa, vaikkei käytössä ollutkaan mehulanderia!

Poissa Shmn

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #14 : 14.08.06 - klo 00:54 »
Se meni ihan mukavissa merkeissä. Nukuin sunnuntaina pommiin enkä kerinnyt turnaukseen, mutta ehtihän sitä lappua lätkiä. :)
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa kolatatti

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #15 : 14.08.06 - klo 08:44 »
Joo kivaa oli. Itse osallistuin vain Vintageen ja jouduin valitettavasti droppaamaan kahden matsin jälkeen henkilökohtaisten kiireiden takia. Ehdin kuitenkin voittamaan toisen matsin 2-0, molemmat pelit kahdessa vuorossa, josta olen hyvin tyytyväinen.

Kiitoksia kaikille kanssani vaihtoja tehneille ja pelanneille.. Ja tietenkin järjestäjille.
EHLO you say? I'm interested...

Poissa p1kk1s

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #16 : 14.08.06 - klo 09:10 »
Joo kivaa oli. Itse osallistuin vain Vintageen ja jouduin valitettavasti droppaamaan kahden matsin jälkeen henkilökohtaisten kiireiden takia. Ehdin kuitenkin voittamaan toisen matsin 2-0, molemmat pelit kahdessa vuorossa, josta olen hyvin tyytyväinen.

Kiitoksia kaikille kanssani vaihtoja tehneille ja pelanneille.. Ja tietenkin järjestäjille.

Millasia pakkoja suomen vintagessa oikeen pyörii, ku itse olen tällänen casualmies joka parin kaverin kans läiskii lappuja,niin olisin mukava kuulla vähän suomen vintagepiirist. Ei tiä vaikka joskus lähtis mukaan kokeileen ku olen aivan tuhottamasti upottanut rahaa lappuihin casualmieheks...

Poissa Silens

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #17 : 14.08.06 - klo 09:15 »
Hauskaa oli, niinkuin edellisenäkin vuonna.

Itse pelaaminen meni päin persettä, typoja tuli tehtyä enemmän kuin olis ollu tarve.
2 Standardista dropattiin, ja neljäs meni 2-2, 4 draftia pelattiin, kaikki penkin alle, Team Sealed menikin sitten ihan kiitettävästi ;)

Tuttuja ihmisiä näkyi paljon, ja täältäkin väkeä tapasin.

Ensi vuonna uudestaan!

Poissa korpi

Vs: Ropecon 11-13.8.2006
« Vastaus #18 : 14.08.06 - klo 09:42 »
Millasia pakkoja suomen vintagessa oikeen pyörii, ku itse olen tällänen casualmies joka parin kaverin kans läiskii lappuja,niin olisin mukava kuulla vähän suomen vintagepiirist. Ei tiä vaikka joskus lähtis mukaan kokeileen ku olen aivan tuhottamasti upottanut rahaa lappuihin casualmieheks...

Kaipa Suomen vintagessakin pyörii aika monta random aggroa, kalaa, tms. Sitten on muutamia poweroituja pakkoja suuren maailman malliin ja sitten ilpon vihastaksi. Täältä löytyy esimerkiksi SM-kisojen side-eventtinä pelatun Vintageturnauksen top 4 pakat: http://mtg.bore.org/article.php?id=59
(Ei kannata säikähtää vaikka ekana onkin GW-Glare -> siinä alussa on junnujen top 8 ennen niitä Vintagepakkoja)