Nekrotaampas vähäsen. 1.13 patch alkaa olla beta testauksen loppuvaiheessa. Itseä alkoi taas kiinnostaa diablon pelailu (Viimeiset puol vuotta ollut aika satunnaista, sen verran ettei hahmot häviä) kuhan tuo patchi tulee.
Suurimmat muutokset koskevat Hammerdinia ja lightning sorsaa joilla molemmilla dmg tippuu radikaalisti
Sorsalla -15% ja hammeri ei ignoraa enää resistejä (Hammer tekee œphysical ja œmagical damagea) joten nm physical dmg laskee -50% ja hell-75%. Immune to magic möröt tulee olemaan hellillä tuskaa hammerillekkin tämän päivityksen myötä.
Positiiviset muutokset taas koskevat werebearia:
Druid
-Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
-Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
-Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
Hienoa, pääsinkin vasta omalla nallellani 39k dmg ja 11k life
saa nähä minkälaisen tankin tuosta saapi aikaiseksi.
Bugeja on poistettu huomattava määrä (Tähellisimpänä varmaan soulien 256 kertaa liian suuri dmg määrä
sekä dupe bug. Eli ei enää dupetettuja runeja ja soj:eja)
Muitakin muutoksia on:
- Stashin koko ei ole enää levelistä riippuvainen.
- Oblivion Knightien Iron Maiden on poistettu kokonaan.
- High runejen drop ratea on nostettu huomattavasti.
- Jotkut todella uniikit esineet on muutettu väriltään oransseiksi ja näitä voi käyttää vasta kun on suorittanut uuber tristramin (Griffon etc...
)
+ Ja paljon muuta, mutta nuo on jo blizardsin puolelta julistettu varmasti tuleviksi muutoksiksi.
Ja sokerina pohjalla:
A new Mystery has been revealed!
- Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again,
that a series of new and challenging tests await you! The answer lies
within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil
to the Throne of Destruction...
Kuhan tuo patchi julkaistaan niin peliseuraksi voi ilmoittautua yv:llä. Siis jos täällä vielä pyörii diablon pelaajia.