Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Boffaus  (Luettu 4741 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa zilec

Boffaus
« : 31.07.07 - klo 00:05 »
Eli siis Keskustelua boffauksesta.Onko täällä joku joka boffaa?

No niille jotka eivät tiedä mitä boffaus on niin selvennetään:
Boffaus on urheilulaji, pehmomiekkailua. Se ei ole larppaamista vaan oma lajinsa. Itse en osaa kovin hyvin selittää joten kannattaa katsoa nämä linkit:
http://personal.inet.fi/yhdistys/pbry/sivu.htm

http://fi.wikipedia.org/wiki/Bofferi

kyseessä ei todellakaan siis ole larppaus, vaikka monet larppaajat lajia harrastavatkin (Itse en larppaa). Eli pelkkää urheilua, ei ole mitään hahmoja, tarinoita yms. Suurin tapahtuma boffauksessa on ollut Sotahuuto 2007 johon osallistui vähän alle 400 ihmistä (Sotahuudon viralliset sivut http://www.sotahuuto.fi/ ).
Jos olet kiinnostunut toisten mätkimisestä niin ota vaikka yhteyttä minuun niin voin katsoa paikkakuntasi treenejä (Kannattaa kokeilla on oikeasti hauskaa!  )
Jos yhtään kiinnostaa niin ilmoita.
Tässä vielä video sotahuuto 2006 tapahtumasta: http://www.youtube.com/watch?v=MUbjddtWndQ
Itse olen boffannut noin vuoden ja osallistuin sotahuuto 2007 tapahtumaan ja se veti täysillä kyllä mukaansa.
Saatte haukkua lajia ihan niin paljon kun haluatte ei se minua haittaa 

Jos viesti mielletään liian mainostukseksi niin poistakaa tämä.

 Boffausta sitten voivat harrastaa kaiken ikäiset eli ei ole mikään lasten laji. Tosin 12 vuoden suositus ikäraja on ihan hyvä.
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: Boffaus
« Vastaus #1 : 31.07.07 - klo 12:05 »
No itse en pahemmin harrasta boffausta, mutta onhan sitä tullut muutamien kavereiden kanssa, jotka boffaavat Mannunvartijoiden klaanissa (zilec varmaankin tiedät jos olet ollut sotahuudossa). Olen myös käynyt muutaman kerran siellä treeneissä, mutta ei oikein kuitenkaan nappaa lopullisesti. Ihan hyvää ajanvietettä, mutta itselläni ei vain ole sitä viimeistä kipinää jotta harrastaisin tosissaan...

Poissa tutka

Vs: Boffaus
« Vastaus #2 : 31.07.07 - klo 13:02 »
Ihan ensimmäisessä sotahuudossa kyllä tuli oltua. Silloin se oli vielä "vain" vajaa sadan hengen tapahtuma, mutta kyllä hauskaa oli. Tämä siis vuonna 2005. Kahteen edelliseen sotahuutoon en syystä tai toisesta ole päässyt(2006 työt, 2007 Tuska), vaikka mieli olisi tehnyt. Ehdottomasti kokemisen arvoisia tapahtumia.
Lainaus
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa zilec

Vs: Boffaus
« Vastaus #3 : 31.07.07 - klo 13:08 »
Juu ehdottomasti paras tapa kokeilla boffausta on tulla sotahuutoon. Kyllähän sen ymmärtää, että kaikkia ei vain kiinnosta tämä laji.

Itse olisin halunnut olla jo sotahuto 2006, sen verran hienolta näytti. :)
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa Icirtus

Vs: Boffaus
« Vastaus #4 : 31.07.07 - klo 14:27 »
Paras tapa kokeilla on mennä Sotahuutoon? Shit, mä olen ymmärtänyt asian ihan väärin sitten. Mielestäni paras tapa aloitella boffausta on parin kaverin kanssa huiskia menemään ja siitä sitten siirtyä isompaan porukkaan mättäämään.

Itse kun harrastan larppaamista, niin nuo bofferit on tullut tutuksi ja olen silloin tällöin kesäsisin käynyt mättäämässä boffoilla toisia.. Paikallisten kanssa olisi tarkoitus järjestää näin syksyn tultua ihan vakioporukka, jolla treenattaisiin tosissaan tulevaan Sotahuutoon.. Saas nähdä miten tämä ajatus sitten kurvahtaa.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa zilec

Vs: Boffaus
« Vastaus #5 : 31.07.07 - klo 21:02 »
Paras tapa kokeilla on mennä Sotahuutoon? Shit, mä olen ymmärtänyt asian ihan väärin sitten. Mielestäni paras tapa aloitella boffausta on parin kaverin kanssa huiskia menemään ja siitä sitten siirtyä isompaan porukkaan mättäämään.

Itse kun harrastan larppaamista, niin nuo bofferit on tullut tutuksi ja olen silloin tällöin kesäsisin käynyt mättäämässä boffoilla toisia.. Paikallisten kanssa olisi tarkoitus järjestää näin syksyn tultua ihan vakioporukka, jolla treenattaisiin tosissaan tulevaan Sotahuutoon.. Saas nähdä miten tämä ajatus sitten kurvahtaa.

No ehkä muotoilin sen vähän väärin. Siis kannattaa treenata pari kertaa, että tietää "alkeet", mutta kyllä 3-5 kerralla ennen sotahuutoa on ihan järkevää tulla sotahuutoon. Ikinä ei kannata jättää menemättä jos tuntuu siltä etteivät taidot riitä. Tottakai on järkevää tapella ensin pari kertaa ennen kuin menee sotahuutoon (Se 3-5 on ihan hyvä).

Älkää nyt vaan lopettako tätä harrastusta.  :)

ED it: kannattaa muuten käydä tuolla http://forum.sotahuuto.fi/index.php
« Viimeksi muokattu: 31.07.07 - klo 21:11 kirjoittanut zilec »
Katti keräilijä.
Tämän foorumin epävirallisesti pässein ihminen.

Poissa YuHo

Vs: Boffaus
« Vastaus #6 : 19.10.07 - klo 23:48 »
No kyllähän sitä sillon tällön on tullut boffattua, mutta mieluummin larppaan.   :)
(vaikkakin boffereilla, kun mulla on vaa yks "aito" larppaus ase)  :(

Poissa Altair

Vs: Boffaus
« Vastaus #7 : 20.11.07 - klo 17:09 »
Itse Boffailen Catalonian komppania(sotahuudossa mukana) nimisen porukan kanssa (Miero tarkemmin). En vain päässyt mukaan ikärajan takia, mutta enköhän heti sinne mene kuin vain mahdollisuus olisi.

Poissa Sigu7

Vs: Boffaus
« Vastaus #8 : 20.11.07 - klo 21:27 »
Itsekkin boffaan Galenien veljeskunnassa. Onko kellään tietoa miksei Sotahuudon foorumi toimi?