Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Android: Netrunner  (Luettu 3879 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Android: Netrunner
« : 31.07.13 - klo 21:50 »
Löytyykö pelaajia? Maistuisko turnaus? Olisko joku parempi foorumi jossa kysellä tätä?

.p

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Android: Netrunner
« Vastaus #1 : 01.08.13 - klo 00:42 »
ostiin justiiin kortit en oo vielä opetellut kun säännöt. en oo päässyt siis pelaan.

Iteltä lötyyy core setti ja neljä lisäriä.
Tämän lisäksi toinen coresetti ja what lies ahead data pack.
Tekeekö tupla corella ja what lies aheadilla mitään eli ...siis parantaako nämä pakanrakennus vaihtoehtoja vai onko mulla vaan vitusti duplicaatteja XD

Ajattelin että myyn tai vaihdan tuon extra setin jos siitä ei oo iloa mulle.
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa azmotus

Vs: Android: Netrunner
« Vastaus #2 : 01.08.13 - klo 01:24 »
Turun suunnalla peliseuraa voi etsiä ainakin torstaisin Fantsulasta viidestä eteenpäin. Pelaajia yleensä paikalla 4+, eli kaikille halukkaille pitäisi löytyä vastustaja.

Poissa vhirvela

  • Porttikiellossa
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Can do a little dance. (but not huge)
Vs: Android: Netrunner
« Vastaus #3 : 01.08.13 - klo 01:38 »
niin tosiaan jos tampereella joku haluaa kokeilla niin multa löytyy siis vitusti deckkejä XD
Saa tulla kokeileen joko mun luo keskustaan tai vaikka voin ottaa mukaan puolenkuunpeleihn. :) Jos esim. miettii hankintaa niin ei tartte sokkona ostaa ja saa samalla helposti opeteltua sääännöt ilman, että tarttee lukea.  (tosin sääntöihin on hyvä videokin youtubessa)
Yksityisviestillä voi napata...
Kiinnostaisi kuulla myös tykkääkö porukka enemmän pelata runnereilla vai corporaatiolla ja eroaako puolet niin dramaattisesti kun voisi kuvitella sääntöjen pohjalla?
Onko peli balancessa eli että runnerit tai corpo voittaa keskimäärin vain 51-61% kerroista. eikä niinkuin jossain epä balanssisissa lautapeleissä (twilight struggle), että  puolet on tasapainotettu tyyliin 75-25 voittomahikset. (ei sillä voi sekin olla hauskaa)
-Väinö Are you ready?
-I was fabricated, programmed and built ready.
-I can also do a little dance.

Poissa chlb

Vs: Android: Netrunner
« Vastaus #4 : 01.08.13 - klo 10:57 »
Tekeekö tupla corella ja what lies aheadilla mitään eli ...siis parantaako nämä pakanrakennus vaihtoehtoja vai onko mulla vaan vitusti duplicaatteja XD

Sen verran mitä olen peliin tutustunut, niin näytti että competitive-pelaaminen aloitetaan yleensä ostamalla 3x peruspeli, jotta saa playsetit kaikkia hyviä kortteja.

Poissa kapek

  • Pääkaupunki
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • you know my decks don't lie
Vs: Android: Netrunner
« Vastaus #5 : 04.08.13 - klo 13:13 »
Tupla- ja jopa triplacoreja jengi ostelee, juu. Tuplacore ei ainkaan väärin ole. Itse mennään ihan yhdellä corella ja kaikilla ekspansioilla mitä on käsiin saatu.

What Lies Ahead tuplana on turha, tarjoutuisin muuten sen ostelemaan pois mutta meiltä se löytyy jo.

Me pelaillaan pk-seudulla.