Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Areenasimulaattori 2: Warlock  (Luettu 4916 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Areenasimulaattori 2: Warlock
« : 09.06.14 - klo 23:11 »
Tutustutaan seuraavaksi yhteen jännittävimpään areena classiin, Warlockkin.

Pickkaaminen alkaa tästä.

Ja omat pickkini tässä.

Pohdiskelua pickeistä:

(click to show/hide)
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa SalaHyena

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #1 : 09.06.14 - klo 23:47 »
Tässä omat pikit

En lähde erittelemään montaa pikkiä, mutta.
(click to show/hide)
Irkki on kaiketi nykyään vain vasemmistolaisille.



Poissa Meltyman

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #4 : 10.06.14 - klo 11:24 »
omat pikit

(click to show/hide)


Poissa Padishar

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #5 : 10.06.14 - klo 12:11 »
Pakkani

Spoiler-tageissa tarkempi analyysi, mutta pari geneeristä mielipidettä:
- Yhden Hellfiren haluaa aina jos mahdollista, mutta ei useampaa.
- Succubus ei ole kovin hyvä, vaikka toki se heikoista lapuista on pikattavimmista päästä.

(click to show/hide)

Poissa monkoosi

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #6 : 10.06.14 - klo 13:00 »
Jaksa tarkemmin listata, mutta ite otin kaikki impit ja arcane golemin. Lokilla ei niin välttis tarvi tuijottaa sitä kakkosen slottia ku voi hyvin hyperagroilla ja ottaa impit,lepragnomet jne siksi helppo golem>protector. Sucut on ihan jees jos ei oo mitään herkkua siinä, mutta ne tahtoo lähinnä tradee niihin kakkosen droppeihin ja antaa sulle tempolossia sen laputuksen muodossa. Toki välillä pääsee hyvillä ja se onki si siin, muttei niit ny ehkä varsinaisesti halua.

Poissa Karhumies

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #7 : 10.06.14 - klo 15:23 »
pikit

Enhän minä Warlockia osaa Areenassa pelata, mutta 3x Flame Imp, 2x Succubus, Arcane Golem, 2x Scarlet Crusader, Emperor Cobra, 3x Chillwind Yeti ja Pit Lord vaikuttaa äkkiseltään ihan kelpo dekiltä.

EDIT:
Curve
10 - 3 - 8 - 5 - 1 eli loppuu viiteen

Non-minionit
1 Demonfire
1 Hellfire
1 Shadowflame

Ei tainnut kovinkaan moni muista lähteä ihan yhtä hyperaggro pläänille?
« Viimeksi muokattu: 10.06.14 - klo 15:27 kirjoittanut Karhumies »

Poissa Padishar

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #8 : 10.06.14 - klo 15:40 »
Olis ihan mielenkiintoista nähdä kuinka tuo Karhumiehen decki pärjää, mutta en vaan oikein näe, kuinka lukuisat 2/1:t pärjäävät edes niitä classeja vastaan, jotka eivät powerillaan saa tehtyä yhtä damagea. Sitten kun vihu pelaa jotain omaa Harvest Golemia tai melkeinpä mitä vaan 3+ healthin äijiä, niin tuossa on board controllin pitäminen melko vaikeata. Vieläpä kun ei ole yhtään [hs]Power Overwhelming[/hs]iä eikä [hs]Soulfire[/hs]a, niin reachin määrä on aika pieni, joten ei varmaan ehdi 30 damagea ajaa päähän, ennen kuin vihu stabiloi.

Poissa Thalian

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #9 : 10.06.14 - klo 16:22 »
Pickailin itse aikalailla samoin kuin Padishar. Suurimpana erona varmaan se, että en ottanut gianttia, mikä on näin jälkikäteen ajateltuna varmaankin virhe.

Yleisesti olen sitä mieltä, että Succubus sukkaa aika hitosti, kun se kuitenkin tradeaa 3/2 mieheen ja siinä menettää ylimääräisen kortin. Flame Imp on parempi, mutta senkin kanssa on nihkeää, kun se vain tradeaa usein yhteen korttiin, mutta olet ottanut sen ylimääräisen 3 päähän. Olen aika vahvasti sitä mieltä, että Warlock on areenassa aika nihkeä, kun classin commonit tukevat vain aggroilua, mutta siihen on vaikea saada kortteja. Ylivoimaisesti eniten negatiivisen recordin areenoita olen warlockilla saanut, muilla saa sentään käytännössä aina jonkinlaisen dekin kasaan, mutta Warlock tuntuu vain usein tosi huonolta.

Poissa rayenni

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #10 : 10.06.14 - klo 16:50 »
Warlock, tuo salainen suosikkini!

(click to show/hide)

Keskustelusta: Pelkkä omien pikkien linkkaaminen ei tuo keskusteluun mitään. Suosisin edes jonkunlaista kommentointia tai kysymystä ko. classista tai yksittäisistä pikeistä.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #11 : 10.06.14 - klo 16:52 »
Olen aika vahvasti sitä mieltä, että Warlock on areenassa aika nihkeä, kun classin commonit tukevat vain aggroilua, mutta siihen on vaikea saada kortteja. Ylivoimaisesti eniten negatiivisen recordin areenoita olen warlockilla saanut, muilla saa sentään käytännössä aina jonkinlaisen dekin kasaan, mutta Warlock tuntuu vain usein tosi huonolta.

Warlock vaatii ihan balls-to-the-wall mentaliteetin areenassa tai sitten pitää saada todella poistorikas pooli. Omalla kohdalla olen kahdesti pärjännyt hyvin Warlockilla (yksi 12-2 ja yksi 10-3) ja molemmilla kerroilla dekki oli todella aggro, sisältäen runsaat Flame Impit ja Succubukset. Tosin tästä poolista poiketen niissä oli myös [hs]Soulfire[/hs]jä ja muuta poistoa enemmälti.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa KukistajA

Vs: Areenasimulaattori 2: Warlock
« Vastaus #12 : 10.06.14 - klo 18:36 »
Mun mielestä tää on kompakysymys. Ei voi tulla ikinä sellasta tilannetta missä joudut pelaa areenaa warlockilla.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.