Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Junioriturnauksia Tampereella 18.8. ja 1.9. PERUTTU!  (Luettu 1705 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Vielä on pari mahdollisuutta pelata junioriturnauksissa Tampereella: 18.8. ja 1.9. Formaatti on edelleen Standard, ja jos pelaajia on vähintään kahdeksan, saavat neljä parasta osallistumisoikeuden juniorimestaruuskisoihin. Myös palkintoja on tarjolla enemmän, jos pelaajia on vähintään kahdeksan, joten kannattaa tulla pelaamaan, vaikka olisi jo saanut paikan finaaliin tai vaikka finaali ei kiinnostaisikaan.

Osallistumismaksu on 4 euroa ja turnauspaikka Hervannan vapaa-aikakeskus. Molempina päivinä aloitetaan kello 11.

~jari
« Viimeksi muokattu: 14.08.07 - klo 14:07 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Tampereen junioriturnaukset peruttu
« Vastaus #1 : 14.08.07 - klo 14:07 »
Valitettavasti turnauspaikkaongelmien vuoksi molemmat syksyn junioriturnaukset joudutaan perumaan. Pahoittelut junioreille.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!