Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS  (Luettu 6141 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa NIB

Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« : 09.09.07 - klo 01:36 »
Kirjoitus hetkellä olin melko väsynyt joten sisältö on mitä on, toivon siitä ja muista viesteistä huolimatta että saat tästä jotain hupia irti arvon lukija.
Terveppä terve, kerron hippasen tampereonpaskamaa lekastani:
Olin suunnitellut viettäväni viikonloppuni kotona uutta PS3sta pelaten.

Kyseistä laitetta en koskaan saanut enkä tiedä tulenko saamaan, mutta kuitenkin olin kuullut VuRkan ja hall0nin herjanneen tampere lekaan menemisestä, itselläni ei ollut mitään tarkotusta kyseiseen tapahtumaan mennä kun odottelin konettani.
Mutta koska selvisi että en sitä saa sanoin läpällä via irkki että tuun VuRkan paskalla suikalla haastelemaan ja jotenkin ne otti sen tosissaan ja saivat mut yli puhuttua siihen.
Minulla oli siis 2 päivää aikaa tehdä decki tyhjästä pohjana oli VuRkan suikan raato, joka, no.. ei jaksa. Muutenkin periaatteisiini ei kuulu pakkojen kopioiminen saati suora lainaaminen.
Ensin olin tekemässä suikkaa, totesin peli testailun jälkeen (via MWS) että yksi väri käytettävissäni olevilla korteilla on perseestä.
Siinä sitten ähkin ja puhkin ja koitin hommata kortteja kuten: Perish, Cabal Therapy, Null Rod, Shattering Spree ja Leyline of the Void
No jee en niitä sitten saa, no en saa mitään muitakaan lähes pakollisia lappuja kokoon.
Saan onneksi uutta informaatiota VuRkan omistamista lapuista ja huomaan että lähes pelattava drafti pakka on tehtävissä:

LISTA:

Manabase:
11x Swamp
2x Graven cairns - VuRkalta
1x Sulfurous Springs - VuRkalta
4x Blood Crypt - höhöö oma tekemääni
YHT:18
Manabaseni on vielä huonompi käytännössä kuin se näyttää repsahdin muutaman kerran sille kuinka paska se oikeasti on: 0 Fetchiä 0 Oikeaa dualia. Taitavat pelaajat nostavat paremmin, päti jälleen en ennen ole pelannut legacya kuin satunnaisesti via MWS joka ei anna kyseisestä formaatista suomessa oikeaa kuvaa joten uutena lekan pelaajana nostin huonosti JA FLOODASIN suurimmassa osassa peleistä 18 ländillä! ja jos en floodannut punanen väri kusi.


Kavut:
4x Carnophage - VuRkalta (Kuuhaa. Sarcomancy ei olisi ollut paljoa parempi eikä sekään vielä kova.)
4x Nantuko Shade - VuRkalta
3x Grim Lavamancer - VuRkalta (Kun nostin näitä punainen mana kusi, tai en muusta syystä sitä voinut pelata.
2x Nezumi Shortfang - VuRkalta
2x Plague Sliver - "?Shazzle?": En oo koskaan älynny miks toi muka on hyvä. "Minä": No eehän se kyllä olekaan, mulla ei vaa oo negatorei, tein tän parissa päivässä. :DD.
YHT:15

Instaa ja Sorsaa
4x Dark Ritual - VuRkalta
4x Lightning Bolt - VuRkalta
4x Duress - VuRkalta
3x Blackmail - Oma techi therpyitten puuttumisen takia tälle repsahtelimme myös.
4x Hymn to Tourach - Vurkalta (jee tämä oli ihan jees näitten puuttuessa en olis kyllä edes tätä kuuha pakkaa koonnu : > )
YHT:19

Faksit sun muut:
4x Umezawa's Jitte - VuRkalta (voi jumalauta kuinka monta peliä olisin voittanu jos olisin nostanut sen, se nousi
aina vasta silloin kun olin jo voittanut.
2x Blood Moon - Oma Tekemääni, MAIN deckin Blood Moonit olisivat takuulla törkeen hyvä veto. Jee!
2x The Rack - VuRkalta (Tekeekö tää jotain?)
YHT:8

SB: ON JÄRKYTTÄVÄÄ JÖRSSIÄ ois pitäny vaan laittaa 15 street wraithiä.

4x Extirpate - no eehän se mitään kyllä tehny. Hulkkia koitin mutta Brainstorm vastustajalta, käden raiskaamisesta huolimatta topdeck varmisti että en koskaan tätä kuponkia ehtisi nostaa. (eli sillä brainstormilla nostettiin reanimate ja hävisin.)
4x Pyroblast - VuRkan viime hetken techi sain yhden kyseessä olevan kupongin resolvaamaan hulkkia konpoa vastaan hymnin ja Duressin jälkeen (mun ois kuulunu voittaa :'<) sain vielä noiden häirintöjen lisäksi counteroitua ?shazzlen? mystisen tuuttorin, mutta kaveri on possu ja nostaa Brainstormin ja sitä kautta Reanimaten ja kaverin konpot lopettaa pelin.
4x Engineered Plague - VuRkalta en sit tietenkään päässy goblineita tai elf stäxiä vastaan tai jotain muuta etw:tä haastamaan.
2x Stromgald Crusader - oma techi EI OSU STOPPI HÖHHÖÖ olivat mainissa ensin mutta paikan pällä luotailin ja katoin että jumalauta eehän sillä mitään tee ja vaihoin Blood Moonit mainiin pokkana.
1x Withered Wretch - voi jumal**** ku mulla ei ollu ees tormods cryptei tai Perishei tai mitään tresshiä vastaan. Crypta nyt olisi ollut jotain muutakin vastaan ihan jeesh.

Eka peli:
Affinity, saan ekassa erässä Blood Moonin kolmannella vuorolla pöytään ja voitan sitten sillä ku läänit eivät enää olekaan artifacteja taisin siinä jotain Disruptiotakin heittää ekoilla vuoroilla.
Toinen erä punainen mana kusee ja en saa kolmannen vuoron Blood Moonia jolla todennäköisesti olisin voittanut pelin.
Kolmas erä menee päin ****** kun affinity näyttää todellisen luontonsa ja kaiken maailman kuuha platingit ja myrrit tulevat silmään pystyyn. JEE! Ei niillä Shattering Spreeillä olisikaan ollu käyttöä.
1-2

Toka peli:
Oisikohan ollu joku ihme reanimaattori, ekassa erässä kaverin homma kusee kun tämä pelaa Thran Quarryn ja sillä pulun, puLulle näytän bolttia ja se on GG.
Toinen erä: Uskomattoman kuuha sideltähän EI LÖYDY KLOL LOL LEYLINEÄ joten otan Extirpatet. Ammun kaverin pulun jota hän ei valitettavasti pelannut Thran Quarrylla,  sen jälkeen pelaan runsaasti Disruptia ja olen yhden ajon päässä voitosta kun kaveri top deckaa 5 ländin pelatakseen Living Deathin ja sieltähän ne Survival of the Fittestoidut läskit nousevat resispossena Living Deathiin pelaan kuuha-paten avatariin joka pyrkisi peliin mutta Living Death sanoo myös että minun Plague Sliver ja Nantuko Shade menevät gravelle riittää Uktabi Kong ja Genesis hakkaamaan minut hengiltä, huh huh kun ei ollut sitä  KLOL LOL LEYLINEÄ tirautan muutaman kyyneleen kuuha korttieni päälle.
Kolmas erä: Olen voittamassa peliä kuuha sliverillä, olen discinyt vastustajani oblivioon mutta JITTEÄ eikä Lightning BoltTIA eikä edes mahtikäyttis BlackmailIA näy, olen siis nähnyt vastustajan käteen Duressilla jossa mahtikäyttis Verdant Force lymyää ja en saa sitä pois enkä hänen mana tonttujaan ja lintujaan joilla hän sitten sen muutaman vuoron kuluessa hardcastaa, tässä välissä nostin 3 ländiä putkeen ja minullahan oli 4 ländiä tiskissä ja 3 kädessä + kuuhaa, joten kyllä häviän paskoihin nostoihin.
1-2
Kolmas peli:
JEE BYE!!!! Tässä välissä seuraan kun VuRkka sekoilee Portentin kanssa ja nimeää Predictiin VÄÄRÄN kortin ja homma hajoo siihen.
2-0       oikeesti!

Neljäs peli:
Vastassa on ?Shazzle? en ole varma mutta kuulin sellasta legendaa että kaveri olisi shazzle, pahoittelen kovasti joseiOLE.
Hulk konpo, no mä häviän vaikka saan aika reippaasti Disruptiota molemmissa peleissä. Kaveri sai Hulkin aina alotus käteen :/
0-2

Viides peli:
Vastustajani on joku yläneläinen hermanni joka on tehny visanen ja hauskan kontrollin (LANDSTILLIN), tunnetaan myös hall0nina. Olemme tasoissa, tätä en saa hävitä.
Tässä kohdassa tahdonvoimani oli suuremoi kuin hall0nin Force of Will ja voitan nopan heiton, se tulisi sinetöimään hänen kohtalonsa.
Eka erä: Swamp Dark Ritual Duress hymn sun (kerrankin sain Dark Ritualin ALOITUS KÄTEEN enkä top deckaa niitä tyhjään tai punaseen manaan puutteiseen käteen.)
Tästä hermannin kontrolli ei pidä ja hänellä ei ole näyttää sellaista kuponkia kuin FOW ja homma kusee ennenku alkaa.

Toka erä: hall0n tietää pakastani sen paskuuden lisäksi myös sen että Chalice of the VoidS[/card] on konpo yhdellä countterilla minua vastaan koska se estää minua pelaamasta pakkani 60 kupongista 24jää, ja näihän siinä käy, pelaan kyllä Duressin-->Brainstorm, chalice piiloon toka vuoro hall0nille ja chalice yhdellä nappulalla. Siinä sitten hippasen ähkin ja puhkin kun kädessä on 5 kuponkia joita ei voi lunastaa. Saan jotenkin nitkutettua yhden Blood Moonin tiskiin mutta tämä mahdollistaa hall0nin 2väriselle pakalle Engineered explosiven pelaamisen 3 napilla ja Blood Moonin tuhoamisen, jonka jälkeen keijut sun muut tehdas työläiset ajelee yli ja olihan oikeuden asteella pyöräillyt solttu pojatkin pileissä mukana.

Kolmas erä: Aloitan vahvasti Duressilla ja seuraavalla vuorolla pyöräytänkin tiskiin Dark Ritual in kanssa Blood Moonin. hall0n vastaa haasteeseen pelaamalla TYHJYYS MALJAN yhdellä nappulalla voijumalautamitätouhua onneksi olin taitava poika ja sidetin yhden maksavia läpysköjä pois ja otin sisään Engineered Plague ITA ja Stromgald CrusaderEITA, mutta minullahan ei tietenkään ole tuota Crusaderia joten pelaan shaden, endissä se saa maistaa stoppia hall0nin täppimän ainoan perusmaan Plainssin ansiosta, no ei se mitään pelaan ensi vuorolla toisen shaden, endissä se saa maistaa stoppia. Tämä toiminta alkaa hiukan kyrsimään koska nyt minulla on taas käsi täynnä yhden manan kuponkeja. hall0ninkaan peli ei edisty koska hän vaikuttaa nostavan kaikki non basic ländinsä pakan päältä putkeen. hall0n pyöräilee jossain välissä yhden solttu pojan mutta se saa maistaa Engineered Plagueta saan jiten pöytään mutta ei ole miestä ja nostelemme siinä vuoron tuubaa ja sitten saan sen, Nezumi Shortfangin onneksi hall0n ei ole nostanut kuin täppi Mountaineja ja yhden cruciblen jolla Mountaineja voi pelata graveltakin ja 5 läimää lyövä rotta omistaa aika äkkiä. HAHHAA! olen paras! ainakin lekaan lähteneestä pikku seurakunnastamme jossa jokaisella oli aivan tuuba pakat josta syystä toisesta puuttui tärkeitä lapppuja.
 
Pakka oli äärettömän paska mutta hauskaa oli.

+ hall0n: "tampereonpaskamaa"
+ "No eehän se kyllä ole."
+ Voitin hall0nin
+ hall0n PYÖRÄILI oikeuden asteet
+ Plague Sliver NO EEHÄN SE KYLLÄ OLEKAAN
+ Eka leka turnaus "Ja viiminen."-->No eehän se kyllä ole
+ Leka on hyvä formaatti.
+ Tein pakan valmiiksi matkalla autossa ja kupongot oli pisin auton lattioita.
+ VuRkka nimes väärän kortin predictiin pelattuaan ensin Portentin.

- Kortit auton lattioilla.
- Floodasin 18 ländillä
- Maailman paskin side
- Plague Sliver on paska kortti
- Paska pakka
- Muuta mitä en just muista. No on, ja aika paljonkin
- MAHAMOTI
« Viimeksi muokattu: 10.09.07 - klo 08:51 kirjoittanut NIB »

Poissa Akspee

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #1 : 09.09.07 - klo 02:12 »
shazzlehan se oli joka sitä hulkki-viritystä pelas.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa Rancid-

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #2 : 09.09.07 - klo 02:22 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
hall0n vastaa haasteeseen pelaamalla TYHJYYS MALJAN yhdellä nappulalla
Lainaus käyttäjältä: NIB
pelaan shaden, endissä se saa maistaa stoppia

Nice moves.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Teroin

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #3 : 09.09.07 - klo 02:25 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
hall0n vastaa haasteeseen pelaamalla TYHJYYS MALJAN yhdellä nappulalla
Lainaus käyttäjältä: NIB
pelaan shaden, endissä se saa maistaa stoppia

Nice moves.

2nd Rakkula.
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa hall0n

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #4 : 09.09.07 - klo 10:05 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
hall0n vastaa haasteeseen pelaamalla TYHJYYS MALJAN yhdellä nappulalla
Lainaus käyttäjältä: NIB
pelaan shaden, endissä se saa maistaa stoppia

Nice moves.

Tässä nyt on selvä virhe, terkko aloitti 1. pelin ja pelasi visiin Carnophagen jolle näytin sitten Stoppia ja seuraavalla vuorolla hän pelasi Shaden, joten en voinut pelata Chalicea yhdellä tokalla vuorollani ja se tulikin vasta kolmannella (jolloin Stopit oli siis jo näytetty). Tosin Brainstormia yritin pelata Chalicen ollessa kentässä (arvaa kuinka monella napilla), mutta Tarkkopa huomasi tämän ja pistin 'stormin kiltisti garvella kuuhaa sen kummemmin siirtelemättä.

Poissa Laava

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #5 : 09.09.07 - klo 10:48 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
Eka peli:
Affinity, saan ekassa erässä Blood Moonin kolmannella vuorolla pöytään ja voitan sitten sillä ku läänit eivät enää olekaan artifacteja taisin siinä jotain Disruptiotakin heittää ekoilla vuoroilla.
Tässä vaiheessa olisi kannattanut huutaa tuomari paikalle, nimittäin Blood Moon ei muuta landien typeä. Artifact landit ovat yhä artifakteja, mutta niistä saa vain punaista manaa (ne ovat Artifact Land - Mountain).
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Kavu

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #6 : 09.09.07 - klo 13:36 »
EI LÖYDY KLOL LOL LEYLINEÄ

Onko se samantapainen kortti kuin Lol Lkol Leyline?

Raportin lukeminen sattuu silmiin vieläkin.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #7 : 09.09.07 - klo 13:56 »
Onko se samantapainen kortti kuin Lol Lkol Leyline?

Alkuperäinen kirjoitusasuhan on LKOL LOL, mutta siitä on sitten jostain syystä muokkautunut LOL LKOL.

Poissa NIB

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #8 : 09.09.07 - klo 14:02 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
Eka peli:
Affinity, saan ekassa erässä Blood Moonin kolmannella vuorolla pöytään ja voitan sitten sillä ku läänit eivät enää olekaan artifacteja taisin siinä jotain Disruptiotakin heittää ekoilla vuoroilla.
Tässä vaiheessa olisi kannattanut huutaa tuomari paikalle, nimittäin Blood Moon ei muuta landien typeä. Artifact landit ovat yhä artifakteja, mutta niistä saa vain punaista manaa (ne ovat Artifact Land - Mountain).
Itse kysyin kaverilta ovatko ne enää artifacteja ja kaveri sanoi että eivät, tosin se olisi kannattanut varmistaa judgelta.

EI LÖYDY KLOL LOL LEYLINEÄ

Onko se samantapainen kortti kuin Lol Lkol Leyline?

Raportin lukeminen sattuu silmiin vieläkin.
Sattuuhan se ois pitäny laittaa se varotus alkuun. :/

Lainaus käyttäjältä: NIB
hall0n vastaa haasteeseen pelaamalla TYHJYYS MALJAN yhdellä nappulalla
Lainaus käyttäjältä: NIB
pelaan shaden, endissä se saa maistaa stoppia

Nice moves.

Tässä nyt on selvä virhe, terkko aloitti 1. pelin ja pelasi visiin Carnophagen jolle näytin sitten Stoppia ja seuraavalla vuorolla hän pelasi Shaden, joten en voinut pelata Chalicea yhdellä tokalla vuorollani ja se tulikin vasta kolmannella (jolloin Stopit oli siis jo näytetty). Tosin Brainstormia yritin pelata Chalicen ollessa kentässä (arvaa kuinka monella napilla), mutta Tarkkopa huomasi tämän ja pistin 'stormin kiltisti garvella kuuhaa sen kummemmin siirtelemättä.
Totta, ihan niin paljon ei pelivirheitä tullut, paitsi sen brainstormin hall0n koitti pelata ja sen huomasin, stopit viuhuivat ennen sitä. Väsyneenä muisti hippasen temppuilee. :U
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo 14:05 kirjoittanut NIB »

Poissa Laava

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #9 : 09.09.07 - klo 14:29 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
Eka peli:
Affinity, saan ekassa erässä Blood Moonin kolmannella vuorolla pöytään ja voitan sitten sillä ku läänit eivät enää olekaan artifacteja taisin siinä jotain Disruptiotakin heittää ekoilla vuoroilla.
Tässä vaiheessa olisi kannattanut huutaa tuomari paikalle, nimittäin Blood Moon ei muuta landien typeä. Artifact landit ovat yhä artifakteja, mutta niistä saa vain punaista manaa (ne ovat Artifact Land - Mountain).
Itse kysyin kaverilta ovatko ne enää artifacteja ja kaveri sanoi että eivät, tosin se olisi kannattanut varmistaa judgelta.



Sääntökysymyksiä ei ikinä kysytä kaverilta, silloin kilautetaan tuomarille, vaikka se kaveri olisi kuinka guru.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa NIB

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #10 : 09.09.07 - klo 14:33 »
Tilanne pelattiin väärin ja siitä oli etua minulle, kuitenkin hävisin yllättäen tuon pelin silti 1-2 joten suurempaa vääryyttä tässä ei ole tapahtunut. (en siis tosiaankaan tiennyt blood moonin vaikutusta artifacti ländeihin.)
Ymmärrä toki että judgeja tuo hirvittää mutta tapahtuma oli muutenkin casuaalimpi kun decki listojakaan ei käytetty.

Poissa Jetch

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #11 : 09.09.07 - klo 14:37 »
Lainaus käyttäjältä: NIB
Eka peli:
Affinity, saan ekassa erässä Blood Moonin kolmannella vuorolla pöytään ja voitan sitten sillä ku läänit eivät enää olekaan artifacteja taisin siinä jotain Disruptiotakin heittää ekoilla vuoroilla.
Tässä vaiheessa olisi kannattanut huutaa tuomari paikalle, nimittäin Blood Moon ei muuta landien typeä. Artifact landit ovat yhä artifakteja, mutta niistä saa vain punaista manaa (ne ovat Artifact Land - Mountain).
Itse kysyin kaverilta ovatko ne enää artifacteja ja kaveri sanoi että eivät, tosin se olisi kannattanut varmistaa judgelta.



Sääntökysymyksiä ei ikinä kysytä kaverilta, silloin kilautetaan tuomarille, vaikka se kaveri olisi kuinka guru.
Omasta puolestani jotenkin tuntuu "turhalta" (en parempaa sanaa keksinyt) huutaa judgea ja kysyä. Suomalaisten luonteeseen, kun ei pahemmin ole iskostunut kysyminen.

NIB, multa olisi löytynyt shattering spreetä jos olisi kysynyt. Mutta kiitti kummiskin raportista, kun muut laiskimukset eivät varmaankaan jaksa tehdä team nassikasta. Tarkoitan VuRkka ja hall0n.

Ja NIB ehti sitten kirjoittaa minua aikasemmin. Ja viimeinen lausehan on totta.
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo 22:03 kirjoittanut Jetch »

Poissa NIB

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #12 : 09.09.07 - klo 15:41 »
Lainaus
Sääntökysymyksiä ei ikinä kysytä kaverilta, silloin kilautetaan tuomarille, vaikka se kaveri olisi kuinka guru.
No voi jumanji, nyt vasta ymmärsin mikä tässä niin kismitti, tosiaan en tarkoittanut sanalla "kaveri" VuRkkaa tai hall0nia tai ketään muutakaan jonka tunnen vaan tuntematonta vastapelaajani jolta asiaa kysyin. (Eli jos jäi epäselväksi, kysyin siltä samalta affis pelaajalta jota vastaan pelasin ja hän sanoi että eivät ole enää artifacteja.)
EDIT: Äh luovutan, judget on liian provoja. Tosiaan myös sen verran että kyseessä oli käytännössä casual kisa.
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo 15:47 kirjoittanut NIB »

Poissa duracel

Re: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #13 : 09.09.07 - klo 15:44 »
Vastustajaltakaan ei kysytä riippumatta siitä onko hän kaverisi vai ei.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #14 : 09.09.07 - klo 15:51 »
Lainaus
Omasta puolestani jotenkin tuntuu "turhalta" (en parempaa sanaa keksinyt) huutaa judgea ja kysyä.

Kaikille, joiden mielestä tuomarin kutsuminen on turhaa, suosittelen tätä threadia: http://mtg.bore.org/article.php?id=201#com
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Jetch

Vs: Re: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #15 : 09.09.07 - klo 21:09 »
Vastustajaltakaan ei kysytä riippumatta siitä onko hän kaverisi vai ei.

~jari

Lainaus
Omasta puolestani jotenkin tuntuu "turhalta" (en parempaa sanaa keksinyt) huutaa judgea ja kysyä.

Kaikille, joiden mielestä tuomarin kutsuminen on turhaa, suosittelen tätä threadia: http://mtg.bore.org/article.php?id=201#com

"Jos pelaaja ei halua kysyä vastustajaltaan kysymystä tai uskoo, ettei saanut tarvitsemaansa tietoa, heidän on syytä kutsua paikalle tuomari. Pelaajat eivät voi kieltäytyä vastaamasta tuomarin esittämiä kysymyksiä (ja vastausten on oltava tyhjentäviä ja totuudenmukaisia), mutta he voivat pyytää saavansa vastata kysymyksiin kauempana pelipöydästä."

Duracelin juttuun, että mites tuon yllä olevan lauseen tuolta nyt ottaisi. Mikäli pelaaja A ei halua kysyä B'ltä jne. Eli sitä ei ole kielletty, kuten annat lauseellasi ymmärtää.

Ja johanna, oliko jotain tietty kohtaa, onko jotain kohtaa, johon haluaisit huomion? Eipä mitään maata kaatavaa löytynyt, lukuunottamatta lorwynia koskeva trample säännöstö. Ja selventääkseni ajatusta, että tuomarin kutsuminen ei mielestäni ole välttämätöntä (vaikka tosin suositeltavaa, jokainen tekee, miten parhaaksi näkee sääntöjen nojalla judgen kutsumisen)

Mutta henkilökohtaisesti aivan sama, en pelaile sanktioiduissa, kun täällä niitä ei ole. Itse huutelin viime sanktioiduissa judgea (terveisiä Kostille), jos nyt epäselvyyttä tuli ja vastustajaltakin kyselin, kun kyseessä nyt ei ollut mitkään, ja judgeakin silloin, kun kummallakaan ei ollut tarkkaa tietoa/vastustaja vastaus jäi mietityttämään. Mutta näyttävästi joutunee tutustumaan pilkunviilaajan tavalla näihin asioihin, jos judgeksi jaksaisin ryhtyä.


Topiciin itsessään takaisin: missä maininta, että WW on multa ja grimit (ehdinhän ne ostella ennen turnausta VuRkalta). Muistappa laittaa huomenna postissa tulee ;) Ja missä ne mountainit on O.O, luulin, että sulla olisi ollut...


Ja miksi puutuin vielä asiaan. Jäin vain miettimään asioita ja saada selvyyttä.
(pahoittelen, jos nyt tämä loukkaa jotain tai olen väärin ymmärtänyt/antanut ymmärtää, väsymys tuottaa sitä).
« Viimeksi muokattu: 09.09.07 - klo 21:18 kirjoittanut Jetch »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #16 : 09.09.07 - klo 21:36 »
Pointtini oli se, että vastustajalta ei kannata kysyä sellaista minkä voisi kysyä tuomarilta, koska vastustaja ei välttämättä tiedä, ja hän voi myös vastata harhaanjohtavasti jos osaa. Ja tulevia tapahtumia koskeviin kysymyksiin hän voi vastata jopa valheellisesti.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa NIB

Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #17 : 09.09.07 - klo 21:44 »
Yhyy, mun hienosta raportista tuli judgejen ja partojen pätemiskenttä. ;(
Tää oli viiminen kerta ku postaan tälle osiolle jotain... No eehän se kyllä ole.
Meen suihkuun, haiskaa pahalle. HÄHHÄÄ!
EDIT: Kyseinen viestihän on sarkastinen ja vitsi, joten siitä ei kannata ottaa hernettä nenään, minulle on aevan sama mitä tähän postaatte so no panic.
« Viimeksi muokattu: 10.09.07 - klo 08:49 kirjoittanut NIB »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Team Nassikan kötevä tampere LEKASTUS
« Vastaus #18 : 09.09.07 - klo 21:54 »
Sinä voit toki käyttäytyä turnauksissa juuri niin tyhmästi kuin itse haluat, mutta tämä on julkinen foorumi ja raporttiasi lukevat muutkin ihmiset (se lienee koko homman idea). Katson, että tuomareilla ja muillakin ihmisillä on oikeus opastaa lukijoita siitä, miten turnauksissa oikeasti pitäisi toimia. Jos et halua, että kommentoidaan, niin postaa sellaiselle nettisivulle jota voi editoida vain sinä :)
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?