Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Jyväskylä] EDH Peliseuraa?  (Luettu 8329 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
[Jyväskylä] EDH Peliseuraa?
« : 03.06.11 - klo 12:55 »
Luulisin tämän olevan oikea alue nimikkeen "ja peliporukat" pohjalta. Ainakaan mikään muu alue ei ole lähelläkään tämän aiheen sisältöä.

Eli siis, sain tässä tilattua alustavan version EDH-pakkaan, ja olisi mukavaa päästä tietenkin pelaamaankin sitä, kunhan kortit saapuvat. Fantasiapeleissä kuulin, että Jyväskylässä kysellään jonkin verran EDH-turnauksien perään, mutta järjestäjiä ei ole vielä löytynyt. No, en minäkään luultavasti aio ainakaan heti olla sellaista järkkäämässä - mutta onpahan tuo ainakin todiste, että kiinnostuneita pitäisi löytyä.

Lisäksi tietenkin kai jo ensi viikolla ilmaantuvat Commander-pakat myyntiin, joten luulisin formaatin suosion kasvavan jonkin verran entisestäänkin. Ainakin monilla tulee olemaan mahdollisuus pelata, vaikka nuo pakat tulisikin hankittua esimerkiksi vain tiettyjen korttien saamiseksi.

Kiinnostuneet Jyväskylän seudulta ilmoittatutumaan tähän ketjuun, ja samalla voi keskustella käytännön järjestelyistä myös?
« Viimeksi muokattu: 25.10.11 - klo 17:39 kirjoittanut miinin »
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Thalian

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #1 : 03.06.11 - klo 13:25 »
Jyväskylässä GermaaniHL on älyttömästi suositumpaa (onhan se hitosti parempi formaattikin...) kuin EDH, joten pelaajapopulaatio lienee suht pieni. Toki ilmeisesti EDHn pelaajiakin löytyy jokunen, mutta eivät ole kyllä pitäneet itsestään ääntä yhtään.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #2 : 03.06.11 - klo 17:19 »
Jyväskylässä GermaaniHL on älyttömästi suositumpaa (onhan se hitosti parempi formaattikin...) kuin EDH, joten pelaajapopulaatio lienee suht pieni. Toki ilmeisesti EDHn pelaajiakin löytyy jokunen, mutta eivät ole kyllä pitäneet itsestään ääntä yhtään.
Hmmm. Tiesinkin saksalaisen harrastajien löytymisestä siltä pohjalta, että Levelsissä oli näillä turnaus. Itseäni se ei aivan kamalasti tosin kiinnosta, koska nimenomaan nautin EDH:n pakanrakennushaasteista ja kenraalipohjaisuuden "Vorthos"-tekijästä - mutta toki molemmat näistä ovat aika casuaalia tavaraa loppujen lopuksi, koska kyllä vastaan on tullut aivan tarpeeksi monta pakkaa, joihin kenraali on valittu vain mahdollistamaan joitakin sairaita comboja väriensä puolesta. Koska kyse on kuitenkin vain näkökulmista tässä yhteydessä - ellei sitten kyetä tarjoamaan jonkinlaista objektiivista perustaa - jätän tosin formaattien arvovertalun väliin. Eihän se ole myöskään tarkoitus.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #3 : 11.09.11 - klo 19:21 »
vähän kokeneena:
Itse voin pyynnöstä ja muutenkin tulla sen mukaan mitä työjärjestys(<ammattikouluwilma) ja asuntolan säännöt minulle sanovat. Joku ilmoittaa ajan (ehkä paikankin jos poiketaan fantasiapeleistä) ja sitä voidaan vähän säätää kaikkien menojen mukaisesti.

muuta
...on mietityttänyt käykö torstaina paljonkin pokemon-liigalaisia siellä... ainakin nyt järjestys on sellainen että pääsisin fantasiapeleihin aikaisemmin kuin klo 17 to-pe päivinä. en tiedä seuraavasta viikosta
« Viimeksi muokattu: 11.09.11 - klo 19:28 kirjoittanut yeou »

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #4 : 11.09.11 - klo 19:53 »
Asuntolan säännöt rajoittavat liikkumista...? Voin toki ylireagoida ja ymmärtää väärin, mutta tuo tuntuu oudolta ajatukselta.

Joskus mielestäni kävin torstaina siellä, ja ilmeisesti Pokemonin pelaajia oli jonkin verran - ja koska harrastan myös taskuhirviöiden kouluttamista DS:llä, tiedän, että Jyväskylässä pitäisi olla suhteellisen aktiivisia pelaajia korttipelille. Tosin, ainakaan silloin heitä ei ollut niin paljoa, etteikö pelaamaan olisi mahtunut. Tosin, myymälän puolella takatilan sijaan.

Oma aikatauluni tällä hetkellä on, että olen yliopistolla ma 12-14, ke 8-16, to 14-16 ja pe 12-16. Toisin sanoen tiistaini on täysin vapaa, ellen ole päättänyt opiskella itsenäisesti tai käydä tentissä (kuten nyt 13.9. klo 13 eteenpäin). Loppuviikosta tosin aikatauluni ovat - kuten todeta saattaa - aika painajaismaisen iltapäiväpainotteisia opistolla, mikä voi rajoittaa hieman. Voisi hieman katsoa, kuinka pelaajia saa kasaan - myös ainakin shadowthreadia.

Käytännössä minulla on tällä hetkellä käytössäni aika competitive Rafiq-pakka (josta puuttuu vain myöhemmin saapuva Jace Beleren, jos tällä viikolla lähteneet tilaukset saapuvat ajallaan) ja vahvasti keskeneräinen eli vähemmän competitive Ghave-pakka, jonka saan kuitenkin valmiiksi kuun loppuun mennessä. Jos olen ymmärtänyt oikein, sinulla on aika vähän modattu Mirror Mastery, joten voinen ihan hyvin pelata Ghavella, vaikka koenkin sen keskeneräiseksi. Saa nähdä, kuinka ylivoimainen shadowthread silloin olisi, jos hänet saadaan mukaan. :D
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #5 : 11.09.11 - klo 20:10 »
En voi viikonlopuksi jäädä asuntolaan ja sieltä pitää perjantaina lähteä neljään mennessä. (sellainen asuntola joka on oikeastaan ilmainen ja laskuja ei tule jos siivoaa säännöllisesti)
oma tiistai: klo 8-16 +ns tunnin matka koulusta jyväskylään

ajattelin ostaa seuraavalla viikolla yhden M12 boosterin, jos vähän värittäisi sumukettua.. kotiin tullessani tein siihen pari muokkausta kanssa ja kissa vaihtui liskoon. siinä on vähän enemmän järkeä nyt xD
otan vielä kaikki kortit jotka minulla on mukaan seuraavalle viikolle niin ei tule tylsää.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #6 : 11.09.11 - klo 21:02 »
Ok, eli tiistaikaan ei vaikuta välttämättä parhaalta mahdolliselta ratkaisulta. Katson muuten, jos minulla on commoneissa ja uncommoneissa jotakin, mikä voisi sopia pakkaasi sekaan ja yritän ottaa mukaan sitten, kun pelaaminen oikeasti onnistuu.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa shadowthread

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #7 : 12.09.11 - klo 10:19 »
Noh, lauantain Magic celebrationin mini-masterin jälkeen siin oli noin 4 muuta pelaamassa EDH:ta, johon olisin hypännyt mukaan mikäli mini-master turnauksen jumbofinaali olisi ratkennut kahdessa pelissä.

Tässä mukana ne kaksi muuta, jotka pelasivat perjantaina meidän kanssa, yeou.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #8 : 12.09.11 - klo 11:10 »
Ohoh - niin monia kuitenkin löytyy? Yllättävää - ja hienoa.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #9 : 12.09.11 - klo 19:09 »
Tässä mukana ne kaksi muuta, jotka pelasivat perjantaina meidän kanssa, yeou.
kiva :D

E: tein kenttätutkimusta... perjantaina sitten nähdään.

« Viimeksi muokattu: 13.09.11 - klo 18:20 kirjoittanut yeou »

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #10 : 13.09.11 - klo 23:03 »
Tässä mukana ne kaksi muuta, jotka pelasivat perjantaina meidän kanssa, yeou.
kiva :D

E: tein kenttätutkimusta... perjantaina sitten nähdään.
Pelaatte siis perjantaina? Monenko aikoihin - on täysin mahdollista, että minäkin pääsisin mukaan. Luultavasti luennot loppuvat vähän ennen neljää.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #11 : 14.09.11 - klo 20:23 »
Olin tiistaina istumassa fantasiapeleissä niin kaikki pöydät oli täytetty mini-jutuilla (pienet ukkelit, linnat, puut, kaikkea tällaista). Ja kassan puolella pelasivat yu-gi-ohhia, näki kortin selkäpuolesta.
Kaikki päivät torstaihin asti on muita pelaavia ihmisiä, perjantaina sitten olisi MTG:lle ainut tilaisuus koko arkipäivien ketjulle. (kuulemma)
Itse ehdin perustavalle klo 15-ajalle, ja klo 19 jälkeen matkakeskuksessa olen vapaana tekemisestä siihen asti kun linja-auto lähtee (tapahtuu klo 22).
Siellä voi jatkaa jos vielä jaksaa tai on menossa jonnekin.

Poissa Arirmind

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #12 : 14.09.11 - klo 21:05 »
Tulin JKL opiskelemaan tuolta Tampereen legacy / EDH scenestä. Kai sitä germaninki voi pistää kasaan jos pääsee pelailemaan. Kuinka säännöllisesti täällä harrastetaan lekaa/muuta constructed pelaamista? Suurinosa korteista on viä tre, mutta ens kerralla voisin kuskata ne tänne.
« Viimeksi muokattu: 14.09.11 - klo 23:09 kirjoittanut Arirmind »

Poissa fuba

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #13 : 14.09.11 - klo 21:51 »
Voisin kanssa tulla perjantaina jonnekkin pelaamaan jos olen maisemissa :)

Poissa shadowthread

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #14 : 14.09.11 - klo 23:26 »
Fiksuinta olisi pelata ennen FNMää. Eli aloitusta varmaan joskus klo 14-15? ehtisi sen yhden pelin pelata ennen FNMää, jos enemmän kuin kaksi pelaajaa. Itse vielä arpomassa olenko mukana FNMssä vai en.

Poissa t-m

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #15 : 15.09.11 - klo 14:50 »
Tulin JKL opiskelemaan tuolta Tampereen legacy / EDH scenestä. Kai sitä germaninki voi pistää kasaan jos pääsee pelailemaan. Kuinka säännöllisesti täällä harrastetaan lekaa/muuta constructed pelaamista? Suurinosa korteista on viä tre, mutta ens kerralla voisin kuskata ne tänne.

Vasta hiljattain paikallinen non-fnm skene on saanut uuden organisaattorin/tuomarin (Ilkka_s). Aikasemmin tällä on järjestetty muutama turnaus vuodessa lähinnä yo-kylän seutuvilla. Eiköhän tästä aktivoiduta Ilkan myötä. Ymmärtääkseni syksylle on jo muutama turnaus suunnitteilla ja edellinen Legacy-turnaus taisi olla yleisömenestys 30+ pelaajalla. Taisit itsekin pelata siellä? Toinen hyvä uutinen on, että paikkakunnalle on muuttanut joitakin muitakin eternal harjoja. Ilmeisesti Mikkelistä useampikin kolli on tänne koulun perässä asettunut.

Fantasiapeleissä siis pelataan taikakorteilla viikoittain, lähinnä typeä ja limitediä. Saksalaista länderiä siinä lomassa ollaan läiskitty.

Poissa Ilkka_s

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #16 : 15.09.11 - klo 19:48 »
turnauksia on tulossa muutamiakin eri formaatteja syksyn aikana (ainakin lekaa ja saksalanderia on tiedossa). Näistä infoan tarkemmin ensi viikon alkupuolella kunhan turnauspaikat ja ajat alkavat varmistua.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #17 : 16.09.11 - klo 21:14 »
Jee, ehdin kuitenkin pelaamaan tänään ensimmäisen live-pelini EDH:ta, kun en päässyt FNM:ään mukaan. Jäi tosin yhteen, mutta kyllä kelpaa.

Onko ihmisillä millainen aikataulu maanantaina? Ajattelin näet mennä Fantsulle luentojen loppuessa about klo 14, ja aikaa on vajaa klo 18 saakka, jos peliseuraa löytyy. Tarkoitus on tietenkin ilmoittautua Innistradin prerelease-turnaukseen heti klo 16 aikaan, kun ilmoittautuminen avautuu. Ja koska minulla ainakin on mahdollisuus olla paikalla tuon aikaa, ajattelin saman tien kysyä, löytyisikö sinne seuraakin. Yhtä hyvin kelpaa muuten myös saksalainen 'lander, koska en käytännössä ole ehtinyt peluuttamaan sen pakkaani yhtään EDH:ta enempää.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #18 : 17.09.11 - klo 13:55 »
Jee, ehdin kuitenkin pelaamaan tänään ensimmäisen live-pelini EDH:ta, kun en päässyt FNM:ään mukaan. Jäi tosin yhteen, mutta kyllä kelpaa.

Onko ihmisillä millainen aikataulu maanantaina? Ajattelin näet mennä Fantsulle luentojen loppuessa about klo 14, ja aikaa on vajaa klo 18 saakka, jos peliseuraa löytyy. Tarkoitus on tietenkin ilmoittautua Innistradin prerelease-turnaukseen heti klo 16 aikaan, kun ilmoittautuminen avautuu. Ja koska minulla ainakin on mahdollisuus olla paikalla tuon aikaa, ajattelin saman tien kysyä, löytyisikö sinne seuraakin. Yhtä hyvin kelpaa muuten myös saksalainen 'lander, koska en käytännössä ole ehtinyt peluuttamaan sen pakkaani yhtään EDH:ta enempää.

KUKA OLET.
...pakastani ei luultavasti ole vastusta muttakun itsekin ajattelin käydä ilmoittautumassa heti linja-autosta tullessani. (klo 17 viimeistään, voi olla että tulen aikaisemminkin riippuen työhalustani koululla >itsenäistä työskentelyä, ei virallisia tunteja) Voitten pyytää jos haluatte lyhytaikaista ärsytystä peliin.

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #19 : 17.09.11 - klo 14:47 »
Jee, ehdin kuitenkin pelaamaan tänään ensimmäisen live-pelini EDH:ta, kun en päässyt FNM:ään mukaan. Jäi tosin yhteen, mutta kyllä kelpaa.

Onko ihmisillä millainen aikataulu maanantaina? Ajattelin näet mennä Fantsulle luentojen loppuessa about klo 14, ja aikaa on vajaa klo 18 saakka, jos peliseuraa löytyy. Tarkoitus on tietenkin ilmoittautua Innistradin prerelease-turnaukseen heti klo 16 aikaan, kun ilmoittautuminen avautuu. Ja koska minulla ainakin on mahdollisuus olla paikalla tuon aikaa, ajattelin saman tien kysyä, löytyisikö sinne seuraakin. Yhtä hyvin kelpaa muuten myös saksalainen 'lander, koska en käytännössä ole ehtinyt peluuttamaan sen pakkaani yhtään EDH:ta enempää.

KUKA OLET.
...pakastani ei luultavasti ole vastusta muttakun itsekin ajattelin käydä ilmoittautumassa heti linja-autosta tullessani. (klo 17 viimeistään, voi olla että tulen aikaisemminkin riippuen työhalustani koululla >itsenäistä työskentelyä, ei virallisia tunteja) Voitten pyytää jos haluatte lyhytaikaista ärsytystä peliin.
Se mustahiuksinen tyyppi, joka tuli kommentoimaan peliänne sen loppupuolella. Sääli sinänsä, että päädyit silloin lähtemään, ennen kuin peli, johon minäkin osallistuin, edes alkoi. Itse asiassa minä taisin olla se, joka suositteli sinua ilmoittatumaan tuohon prelluun mahdollisimman nopeasti ja kertoili siihen liittyviä yksityiskohtia.

Vielä jos saisi kolmannen pelaajan ainakin, olisi se todella jees. :D
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa Ilkka_s

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #20 : 17.09.11 - klo 18:57 »
Luennot loppuu maanantaina kahdelta. voisin tulla noin 15.45 asti pelailemaan...

Poissa shadowthread

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #21 : 19.09.11 - klo 07:42 »
Kahdelta itsekkin menossa fantsuun odottamaan prerelease ilmoittatumisen aukeamista. Voinpa samantien ottaa sitten EDH läjän mukaan..

Poissa Ilkka_s

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #22 : 20.09.11 - klo 08:48 »
kiitoksia kaikille eilisistä peleistä, koska uudestaan?

Ilkka

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #23 : 24.09.11 - klo 00:50 »
Tässä juttelin hollantilaisen vaihtarin Xandorin kanssa (kenties tuttu FNM:stä), ja hieman ajattelimme, että parjantaina FNM:n joka tapauksessa jäädessä välistä voisi ehkä pelata isohkolla porukalla EDH:ta. Hänellä olisi ilmeisesti kaveri, jonka saisi ehkä mukaan, ja minullakin olisi kanssaopiskelija, jota yritän saada mukaan. Veikkaisin tosin, että kyseessä voi olla aika kilpailuhenkinen porukka - kaverinikin esimerkiksi pelaa kai pääpakkanaan Niv-Mizzetiä Curiosityllä, Ophidian Eyellä ja Mind over Matterilla.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #24 : 25.09.11 - klo 03:16 »
Yeou kanssa oli hieman puhetta myös maanantaina pelaamisesta - luultavasti samalailla klo 2 aikoihin kuin viimeksikin. Ehkä porukkaa ilmaantuu - tällä kertaa olisi kuitenkin kiinnostuneilla myös Game Dayhyn ilmoittautuminen.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa VariSami

  • Jyväskylä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Drawn to the scent of screaming
Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #25 : 27.09.11 - klo 13:12 »
Tarkennetaan vielä tuota perjantaita. Koska tajusin, kuinka vähän tietoa lopulta olen antanut. Siis, minulta loppuvat silloin luennot klo 15.30, mistä tulen mahd. nopeasti Fantasiapeleille. Jos muut menevät aiemmin - mikäs siinä. Minä pääsen tosin vasta tuolloin. Arvip kuitenkin on, että tarpeeksi monen pelaajan EDH voi helpohkosti venähtää yli Fantasiapelien aukioloajan, joten tuskin pelaamme siellä, jos pelaajia on esim. 5+. Suhteellisen varmoja on ainakin kolme: minä, Xandor ja Xandorin kaveri. Oma kanssaopiskelijani ei pääse pelaamaan, koska tämän pakat olivatkin vielä eri kaupungissa. Sanoi tosin seuraavan kerran siellä käydessään pyrkivänsä ottamaan ne mukaan. Mahdollisia paikkoja pelata ovat ainakin viereisen Elosen kahvilan pöydät - osa niistä on ilmeisesti kahvilasta riippumattomia, ja aikaa pitäisi olla niin kauan kuin Jyväskeskus on auki. Siis klo 22 saakka. Näin Xandor pääsisi kotiinsa vielä bussilla kaupan päälle.
"Morality is just shorthand for the constraints of being powerless."
"The correct answer to a barbarian's riddle is to choke on your cleverness and die."
Minä: Timmy-Spike-Melvin

Poissa shadowthread

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #26 : 27.09.11 - klo 15:54 »
Eli siis nyt perjantaina olisi suunnitteilla isompaa EDH:ta? Olisin itse kyllä menossa mukana, jos sellaista vain on, ja jos joku kertoo että missä ja milloin.

Poissa Arirmind

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #27 : 27.09.11 - klo 16:52 »
Hyvänkuuloista liikehdintää. Ensiviikolla lisää kun viimein saan haettua kortit tänne jyväskylään! :)

Poissa yeou

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #28 : 27.09.11 - klo 17:09 »
Itselläni lähtee linja-auto klo 22. Sopii minulle kahvilan pöydät ja melkein kenen tahansa koto kunhan pysytään keskustan ympärillä.
...... ... .... tavaroiden pakkaamistahdista riippuen tulen sitten klo (jopa 14- hastella) 15-16.
Muistan aikaisemmat tapaukset, tulen siis avittamaan ihmis..tä sen mukaisesti.
nähkäämme sinä päivänä.
ja jos se hydra ei ole minua apokalyptisempi niin voisin tavata hänetkin.

Poissa Ilkka_s

Vs: EDH Peliseuraa Jyväskylässä?
« Vastaus #29 : 27.09.11 - klo 17:26 »
(...alustavaa epävirallista tietoa tulossa...) Marraskuun alkupuolella olisin järjestämässä Villen kanssa leka/modern turnausta ja siinä voisi sivuturnauksina pyöritellä 4-5 pelaajan casual-non-rated commander pöytiä boosteripalkinnoilla. Olisko tällaisesta porukka kiinnostunut?