Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Helinä otti yhteyttä kesäkuun alussa ehdottaen vaihtoa. Minulle ei ollut enää tarvetta valtaosalle Helinän korteista, mutta tarjosin Helinälle mahdollisuuden jatkaa vaihtoa, jos hän olisi valmis vaihtamaan minulle listaltaan lisää kortteja, mihin Helinä suostui.

Neuvottelimme korttien arvostuksista ja koska meillä oli näissä hieman eri käsitys, pyysin Helinää tekemään minulle tarjouksen. Hän teki minun kannaltani hyvän tarjouksen, johon suostuin ilomielin. Korttien kuntoja tarkistettaessa molemmin puolin ilmeni joitain ongelmia, mutta jotka molemmat osapuolet hyväksyivät. Vaihto sovittiin valmiiksi kesäkuun loppupuolella, jonka jälkeen kortit lähetettiin ja ne saapuivat uusille omistajilleen nopeasti.

Vaihdon aikana Helinän toiminnassa ei ollut mitään moitittavaa. Hän oli iloinen tyyppi, joka teki hyvän tarjouksen. Omasta puolestani voin vain pahoitella sitä, että katosin pari kertaa muutamien päivien ajaksi, minkä takia vaihto venyi turhaan noin 1,5 viikkoa. Onneksi Helinää tämä ei hirveästi haitannut.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System