Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?  (Luettu 4902 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« : 21.08.18 - klo 08:12 »
Saavutin pitkäaikaisen tavoitteeni: WotC antoi minulle äänioikeuden tämän vuoden Hall of Fame -äänestyksessä. Aion toki itse tutkia tilastoja ahkerasti, mutta jos kiinnostaa puhua jonkun tietyn ehdokkaan puolesta, niin siitä vaan.

Sen olen jo päättänyt, että yksi ääni menee Pikulalle.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Prote

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #1 : 21.08.18 - klo 09:55 »
Itsekin antaisin Pikulalle ääneni ja hänen lisäkseen Gerry Thompsonille.

Thompson on käytökseltään esimerkillinen pelaaja, jolla on takana 3 PT (1 voitto) ja 12 GP (2 voittoa) Top 8 sijoitusta, joista viimeisimpänä Modern Pro Tour Rivals of Ixalanin 2. sija helmikuulta ja GP Seattlen 4. sija huhtikuulta. Pelillisten taitojen ohella painottaisin erityisesti tuota esimerkillistä urheiluhenkeä ja käytöstä, mitkä antavat kuvan siitä, miten ammattipelaajan pitäisi käyttäytyä ylipäänsä.

Poissa Gagis

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #2 : 21.08.18 - klo 10:20 »
Pikula on muun muassa paras.

Thompson on asiamies ja hänen lisäkseen lähes identtisillä stateilla olisi esikuvani ja Pienten Valkeiden Miesten Profeetta Craig Wescoe. Ei ole muita mutseja kuin Mother of Runes, ja Craig Wescoe on hänen lähettiläänsä. (WW-miesten vanha uskontunnustus)

Wescoe tunnetaan Oikeiden Dekkien lisäksi erinomaisen asiallisena henkilönä ja hyvänä kirjoittajana.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Prote

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #3 : 21.08.18 - klo 10:22 »
Pikula on muun muassa paras.

Thompson on asiamies ja hänen lisäkseen lähes identtisillä stateilla olisi esikuvani ja Pienten Valkeiden Miesten Profeetta Craig Wescoe. Ei ole muita mutseja kuin Mother of Runes, ja Craig Wescoe on hänen lähettiläänsä. (WW-miesten vanha uskontunnustus)

Wescoe tunnetaan Oikeiden Dekkien lisäksi erinomaisen asiallisena henkilönä ja hyvänä kirjoittajana.

Enpäs huomannutkaan Wescoeta listasta jostain syystä ollenkaan. Siinä on kyllä toinen asiallinen jäbä jolle voisin antaa kolmannen ääneni.

Poissa Suppis

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #4 : 21.08.18 - klo 11:07 »
Loistavaa että Pikula saa kannatusta, siinä on jätkä joka ansaitsee paikkansa.

Itse kannatan tän vuoden äänestyksessä Seth Manfieldia, Gerry Thompsonia, Ken Yukuhiroa ja Mike Sigristiä Brad Nelsonia. Kaikilla on omasta mielestäni riittävät saavutukset HoF varten ja muutenkin ovat esimerkillisiä pelaajia joita on ilo seurata.

Edit; En oo maailman eka ihminen joka sekoittaa Siggyn ja Nelsonin.
« Viimeksi muokattu: 21.08.18 - klo 21:49 kirjoittanut Suppis »

Poissa Assariah

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #5 : 21.08.18 - klo 14:15 »
Esitän tässä vain ohimennen kysymyksen: Mitä mieltä ihmiset ovat siitä että HoF:iin ollaan tyrkyttämässä enenemissä määrin vielä aktiivisesti pelaavia jannuja? Jotenkin tuntuu itsestä että koko valinnalta katoaa hohto kokonaan ku kaikki on jo siellä.

Ja pikula sisään ehdottomasti.
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Rhianne

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #6 : 21.08.18 - klo 15:15 »
Esitän tässä vain ohimennen kysymyksen: Mitä mieltä ihmiset ovat siitä että HoF:iin ollaan tyrkyttämässä enenemissä määrin vielä aktiivisesti pelaavia jannuja? Jotenkin tuntuu itsestä että koko valinnalta katoaa hohto kokonaan ku kaikki on jo siellä.

Ja pikula sisään ehdottomasti.

Tämä on ihan mielenkiintoinen näkökulma, jota olen itsekin pohtinut. Jos Hall of Famesta ei saisi muuta kuin mainetta ja kunniaa, niin ehdottomasti vain aktiiviuran lopettaneita sinne pitäisi laittaa. Tällä hetkellä kuitenkin HoF -jäsenyys sisältää sen luokan etuja, että on vaikea perustella aktiivipelaajien äänestämättä jättämistä, mikäli he täyttävät kaikki kriteerit. Mieluummin Hall Of Fame slotilla Pro Tourilla näen osaavia aktiivipelaajia, kuin aktiiviuransa lopettaneita turisteja. Tosin nykyään Pro Tourien sijainnit taitavat karsia nämä turistit jo pois, mutta se on toisen ketjun asiaa...

Poissa Anssi

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #7 : 21.08.18 - klo 15:33 »
Pikula on muun muassa paras.

Thompson on asiamies ja hänen lisäkseen lähes identtisillä stateilla olisi esikuvani ja Pienten Valkeiden Miesten Profeetta Craig Wescoe. Ei ole muita mutseja kuin Mother of Runes, ja Craig Wescoe on hänen lähettiläänsä. (WW-miesten vanha uskontunnustus)

Wescoe tunnetaan Oikeiden Dekkien lisäksi erinomaisen asiallisena henkilönä ja hyvänä kirjoittajana.

Wescoe tosin tiimasi tuolla viime PT:llä kaverin, joka otti DQ'n, kanssa ja vissiin muutenkin vähän shady. (Ei siis Wescoe vaan tää DQ'attu pelaaja). Mun mielestä se kuitenkin kertoo aina vähän pelaajasta jos on valmis pelaamaan samassa tiimissä näiden kanssa.

Ite äänestäisin Pikulaa, en ketään muuta.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa deviant

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #8 : 21.08.18 - klo 22:48 »
Eiks Lee Shi Tian ole aika locked?
Tietysti jos ajattelee et se menee sisään muutenkin ja jostain syystä haluaa ison luokan tälle vuodelle..
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Retardi

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #9 : 21.08.18 - klo 22:53 »
Vähän Anssia kompaten, itse äänestäisin vain Pikulaa ja ehkä Nelsonia, mutta en ketään muuta. HoFissa on muutenkin jo liikaa porukkaa, ja jos joka vuosi sisään menee se 3-5 ukkoa niin sitä naurettavammaksi se muuttuu.
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #10 : 21.08.18 - klo 23:06 »
Eiks Lee Shi Tian ole aika locked?
Tietysti jos ajattelee et se menee sisään muutenkin ja jostain syystä haluaa ison luokan tälle vuodelle..

Statseilla sisään voisi päästä Saitou, Carvalho ja Lee Shi Tian (kaikilla 5x PT top8, jota on pidetty "varman slotin" rajana).
Mutta kaikista näistä on myös shady-tilanteita tiedossa... (alla Chapin kirjoitti 4v sitten Marciosta ja Lee Shi Tianista)
http://www.starcitygames.com/article/29952_Cheating-At-The-Magic-World-Championship.html
Ja tämä taatusti vaikuttaa äänestäjien mielipiteisiin.

Muilla numeraalisia mittareilla kuin vain PT top8:ja mittaamalla kärjessä ovat Saito (26x GP top8, 590 PT-pojoa), Nelson (18 GP top8, 451 pojoa), Seth Manfield (4x PT top8, 436 pojoa, 2 voittoa, johon lasketaan myös WMC).
(tarkemmin kirjoitan pohdintojani myöhemmin)
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #11 : 22.08.18 - klo 08:19 »
Lee Shi Tianilla on tilillään yksi epäilyttävä tilanne, mutta ei yhtään DQ:ta tai pelikieltoa. Linkkaisin asiasta yhden blogikirjoituksen, mutta sen pääteemana on "rasismi Magicissa" ja olen huolissani Artun verenpaineesta jo valmiiksi. En pitäisi häntä erityisen epäilyttävänä kandidaattina.

Carvalho on sitten toinen juttu...
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #12 : 22.08.18 - klo 09:25 »
Varmaan kaveria, joka streamissa scg:n turnauksessa keväällä keksi pelaa Humans pakkaa. Ei varmaan vyöllä ole mainittelevia listasijoituksia, mutta valinta nyt tälle jantterille. Huey tainnut saada arvostuksen jo männävuosina! :-)))
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa zeeAbe

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #13 : 22.08.18 - klo 09:55 »
... Linkkaisin asiasta yhden blogikirjoituksen, mutta sen pääteemana on "rasismi Magicissa" ja olen huolissani Artun verenpaineesta jo valmiiksi....

Ulkona ketjusta: Eikö olisi jo Partiksen syysketjun aika kun kesäketjut meni jo?

Ketjun aiheesta: Ainoa kenen nimen tunnistan jostain GP/PT streamissa näytetystä "behind the scenes" tyyppisestä videosta on Pikula. Toisaalta empä varmaan muutenkaan oo kovin kummonen kommentoija ku oon tämmönen vauvaparta vasta teidän naavojen seassa.

Poissa Rhianne

Vs: Pro Tour Hall of Fame - ketä äänestäisit?
« Vastaus #14 : 22.08.18 - klo 10:57 »
Mark Herberholzia monet vanhan liiton pelaajat yrittävät ajaa Hall of Fameen, ja tilastojen valossa herra näyttää pätevältä. Miksi miestä ei ole aiemmin valittu sisään? Hirveän tuttu kaveri ei ole itselle, kun on saavutuksensa saanut ennen minun aikaani. Pikaisella googletuksella kiinnostuin tästä kovasti, koska häntä pidetään yhtenä kaikkien aikojen parhaista pakantekijöistä. Voitti jopa PT:n omalla tekeleellään.

Omissa kirjoissani saa paljon plussaa pakanrakentelutaidoista, sillä se tuntuu olevan katoavaa kansanperinnettä. Ilmeisesti häneltä myös uusimman PT:n breakout decki turbo fog lähti liikkeelle, tai ainakin hän oli mukana kehittämässä sitä aivan alkuvaiheissa. Voitti myös PTQ:n viikko takaperin, joten olisiko paluu kirkkaisiin valoihin tuloillaan? Näillä tiedoilla äänestäisin sisään, mutta jos jollain on enemmän tietoa herrasta niin saa jakaa.
« Viimeksi muokattu: 22.08.18 - klo 10:59 kirjoittanut Rhianne »