Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Listojen poisto  (Luettu 4758 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anssi

Listojen poisto
« : 19.04.05 - klo 18:53 »
Olisi kiva, jos listoja ei H/W-osiolta poistettaisi ennen varoitusta. Siinä on sen verran työtä kirjoittaa niitä, haluan oman listani takaisin/sen backupin, koska se poistettiin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa duracel

Listojen poisto
« Vastaus #1 : 19.04.05 - klo 18:59 »
Mikäs juttu tää nyt on?

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #2 : 19.04.05 - klo 19:03 »
Jotenkin alko nyt naurattaa. Kun kirjoitan, että poistan ne listat sinne H/W osiolle, tarkoitan sitä myös. (No silloin kerran jätin väliin, koska viestini oli kadonnut johonkin, ja sitä ei ehkä kaikki nähnyt)

Käytä silmiäsi siis:
http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=3472
http://www.mtfinland.com/forums/viewtopic.php?t=2907

Poissa Anssi

Listojen poisto
« Vastaus #3 : 19.04.05 - klo 19:40 »
Niin siellä näyttää lukevan, mutta jos niitä listoja poistetaan täysin satunnaisesti ja harvinaisesti, ei noilla säännöillä hirveästi painoarvoa ole.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #4 : 19.04.05 - klo 20:25 »
Oletko varma ettei siinä ollut niitä sivuja sen vertaa, että heitin siitä pois?
EDIT: Milloin se katosi muuten?

Poissa evil_ewok

Listojen poisto
« Vastaus #5 : 19.04.05 - klo 22:14 »
luulen että andar tarkoittaa sitä että täällä on paljon semmoisia ikäänkuin
ehdottomia sääntöjä, esim. jos on 2 h/w listaa niin molemmat poistetaan
samantien. näin ei kuitenkaan tapahdu, sama juttu että jos joku rippaa
niin ehdottomasti heti bännit tms, ja silti täällä roikkuu nimeltä mainitsematon
ukko jonka sotkuista kirjoitettu varmaanki 5 sivua.

eli noihin sääntöihin ja ilmoituksiin ei välttämättä suhtauduta kovin vakavasti.

Poissa jambo

Listojen poisto
« Vastaus #6 : 19.04.05 - klo 22:34 »
Tämähän nyt ei koske minua mutta työnnänpä lusikan soppaan. Kyllä sen sieltä aika helposti löysi sen tiedon että ne poistetaan, ja jo reilusti aikaisemmin. Mutta olisipa sen voinut nimetä selvästi otsikkoon että ne poistetaan ne topicit (anteeksi vaan jos tehtiinkin niin, en ainakaan muista).
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #7 : 20.04.05 - klo 00:42 »
evil_ewok: Totaalibänni ei onnistu ikinä. Ei mitenkään. Ja niitä sotkuja selvitetään vielä. Esimerkkisi H/W listoista... Emme kuitenkaan voi vain laskea montako listaa kenelläkin on kokoajan. Jos niihin törmäämme, toinen lähtee metsään. (Usein itse olen tosin tunkenut sen poistetun listan myös siihen toiseen. Näin ei kaikki tee.)

Jambo, tosiaan. Hyvä ajatus, mutta kun unohdin oikeastaan listojenkin poiston ja tyhjensin päivän myöhemmin ne kuin ilmoitin... Mutta kuten näette, tuolla on toi backup topic juuri tälläistä varten. Sieltä voi haravoida oman listan (onnistuu muuten helposti jos laitoitte yhteistietoja sinne. Laitatte vain searchiin sen siltä sivulta niin löydätte omanne)

Poissa evil_ewok

Listojen poisto
« Vastaus #8 : 20.04.05 - klo 01:20 »
niin siis luin kyllä itsekin sen ilmoituksen noista listojen poistoista,
eli kyllä se siellä näkyi. eikä tarkoitus ollut ruveta pohtimaan teidän
bannimis politiikkaa, vaan käyttää sitä esimerkkinä tuossa että
kuinka vakavasti ihmiset suhtautuvat sääntöihinne, etenkin jos modet
sanovat yhtä ja tekevät jos tekevät. tarkoitus ei ole kritisoida, vaan
tuoda se ajatus julki mitä andar luultavasti ajoi takaa.

ja koska asia ei suoranaisesti minua koske eikä ollut tarkoitus
tehdä tästä mitään väittelyä, niin jätän asian tähän.

Poissa duracel

Listojen poisto
« Vastaus #9 : 20.04.05 - klo 07:44 »
Tuo maaginen seitsemän sivun raja on kyllä typerin sääntö koskaan missään. Varsinkin jos se tuhoaminen tapahtuu heti kun DogMeat sen seiskan huomaa, eikä jollain varoitusajalla. Jos sulla alkaa mennä hermo, niin ehkä sun kannattais lopettaa tää homma?

Edit: Okei, en huomannut, että olit varoittanut tuosta, mutta siltikin olen edelleen samaa mieltä. Et voi olettaa, että jokainen lukee jonkun tiedotteen varsinkin kun se postataan jonkun vanhan tauhkan perään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #10 : 20.04.05 - klo 09:28 »
Ei niitä seiskoja kokoajan siivota, vaan sitten kun ilmoitetaan, että tehdään tuo jollekkin päivälle. Ja siellä on yhä ne backupit peräkkäin.

Ja jos H/W osiolle yleensä moderaattori postaa niihin tärkeisiin topicceihin, niin eiköhän silloin ole yleensä jotain asiaa kuitenkin. Voisihan sitä ensikerralla muuttaa topicin nimeä tietenkin.

evil_ewok: Jos jossakin lukee että jokin on kielletty, se on kielletty. Eli sääntöjä ei saa rikkoa sillä periaatteella, että "ahaa, ei ole huomannut, tämähän on siis sallittua!". Sitten kun se huomataan, niin jotain tapahtuu kuitenkin.

Mutta hra, Andar voisi vastata piakkoin katosiko se lista tässä tyhjennyksessä vai missä?

Anonymous

Listojen poisto
« Vastaus #11 : 20.04.05 - klo 10:24 »
Juu, siis se lista oli kyllä siellä backupeissa.

Poissa Anssi

Listojen poisto
« Vastaus #12 : 20.04.05 - klo 14:18 »
Ei voi huomata, ettei ole kirjautunut. Ylläoleva teksi on minun.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #13 : 20.04.05 - klo 14:22 »
No mutta sitten hätä ei ole kovin suuri? Ensikerralla tosiaan sitten muutetaan topiccia myös. Onko tässä vielä jotain mistä halutaan jutella?

Poissa ilpo

jeah
« Vastaus #14 : 20.04.05 - klo 14:35 »
Onko liian vaikea ylläpitää omalla kotikoneella ajantasalla olevaa listaa siltä varalta, että MTF:ssä tapahtuu jotain kummia?
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa DogMeat

Listojen poisto
« Vastaus #15 : 20.04.05 - klo 20:58 »
Heh, tuo on kyllä hyvä kysymys. Muutenkin välillä ilmaantunut sitä datahävikkiä. (Sehän on tosin harvinasita, kerran tai kaksi kertaa tapahtunut tuo?)