Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Aluksi sovittiin yksi vaihto. Mikä suoritettiinkin nopeasti ja kivuttomasti. Tämän jälkeen alettiin välittömästi viritellä toista vaihtoa. Dark Knight onnistui kavereidensa kautta hommaamaan mulle tukun kortteja mulle, ja mun kansio taas keveni kivasti kun kävi ilmi että heillä oli käyttöä isolle osalle mun lapuista. Loppujen lopuksi tämäkin vaihto sujui suht mutkattomasti.

Sitten alettiinkin viritella vaihtoa foil Cavernista. Aluksi en ollut edes kovin kiinnostunut ylihintaisesta lapusta, mutta monen väännön jälkeen muutin mieleni ja lopulta saatin kaupat sovittua. Vaihto venyi useita viikkoja, aluksi molempien työ/koulukiireiden takia ja myöhemmin koska en onnistunut n. kolmesta RtR laatikosta nostamaan yhtään Utvara Hellkitea joka DK:lle oli ehdoton lappu jotta vaihto saataisiin suoritettua. Lopuksi sitten nousikin (onneksi) näitä kaksi kappaletta mun kuudesta viimeisestä buustereista ja vaihdot saatiin tehtyä.

Kaikin puolin jäi erittäin hyvä maku kaupoista, Dark Knight on mukava ja reilu kauppakumppani, ja itseäni ei viivästys sen kummemmin haitannut, koska hommat hoidettiin kasvotusen Turun fantsun lohikäärmeluolassa missä muutenkin molemmat käydään miltei joka viikko! Suurkiitokset vielä kerran!
Comment by: lefa
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System