Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Posti ja sen toimivuus  (Luettu 177491 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa theBrains

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #420 : 07.11.18 - klo 20:47 »

Itse jouduin ottamaan oin 10 kertaa yhteyttä ennen kun mitään tapahtui. Kannattaa pistää päivittäin sinne viestiä että mistä kiikastaa, koska muuten menee viikkotolkulla aikaa ennen kun vastaavat.

Mihin otit yhteyttä ja miten?

Poissa Nekron

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #421 : 07.11.18 - klo 21:56 »

Itse jouduin ottamaan oin 10 kertaa yhteyttä ennen kun mitään tapahtui. Kannattaa pistää päivittäin sinne viestiä että mistä kiikastaa, koska muuten menee viikkotolkulla aikaa ennen kun vastaavat.

Mihin otit yhteyttä ja miten?

Postin aspassa olevaan sähköpostiin. Soitin sinne myös pari kertaa nyt kun muistelin. Puheluissa sanottiin, että "Nyt lähtee tapahtumaan". Ei lähtenyt.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa leshrac

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #422 : 07.11.18 - klo 23:12 »
Itse sain eilen päätöksen siitä, että kirjattu on kadonnut Saksaan ja saan korvaukseksi sen 36,5€ ja loput maksoi MCM. Tuo jumppa taisi kestää sen pari kuukautta.

Poissa zeeAbe

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #423 : 03.12.18 - klo 23:23 »
Itellä siellä mankelissa kirje joka saapunut Frankfurttiin 27. viimekuuta.

Juuh...

Kirjattu kirje on postitettu 24.8
Frankfurtissa 27.8
Postiin tehty tiedustelu 24.9 missä on kirje.
15.10 saatu väliaikatiedote että ei ole Saksasta kuulunut vielä mitään

Tänään on 5.11

Anteeksi nyt vaan mutta mitähän vittua....

Laitetaan nyt tarinan loppukin:

19.11 tuli viesti että odotellaan vielä viikko vastausta.

23.11 tuli viesti että selvityksestä huolimatta ei kirjettä löydetty (en saanut koskaan edes tietää vastasivatko Deutsche Postista). Vastaukseksi PDF-tuloste MCM tilauksesta ja kirjatun kirjeen kuitista (reilu 100e yhteensä) ja päivässä vastaus että maksavat 36 euroa joka jonkinsortin lakipykälän mukaan on maksimikorvaus. Rahat olivat tilillä seuraavana päivänä.

Tästä sitten MCM supporttiin viestiä mistä vastattiin pyytämällä lupaa siirtää meikäläisen MCM lompakosta 36 euroa ostajalle ja he refundaavat suoraan loput.

Eli lopputulos plusmiinus nolla, tajuton odottelu ja kortit jossain perseessä.

Poissa theBrains

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #424 : 04.12.18 - klo 09:57 »
Mulla meni tosiaan eka kirjattu arvolähetys Saksassa tulliin. Postiseurannassa näkyi että saapunut Frankfurtiin ja sen jälkeen ei mitään tapahtunut kuukauteen, eikä merkintää tullut ikinä kunnes vastaanottaja ilmoitti että on saapunut. Posti tarjosi minulle tästä korvauksia, mutta kerroin että on saapunut perille

Toinen kirjattu arvolähetys hävisi myös Frankfurtiin saavuttuaan kartalta. Tämä meni ostajalle perille yli 3vko odottelun jälkeen ja siitäkään ei tullut mitään kuittausta ei Saksan eikä Suomen systeemeihin. Tästäkin posti tarjosi minulle korvauksia mutta kerroin että on saapunut perille ja sanoin että yrittäisivät parantaa yhteistyötä Saksan kanssa.

Omien kokemusten perusteella siis kysyn, että onhan ihan varmaa että vastaanottaja on tässä luotettava tyyppi? Koska tuo Saksanmaa ei näemmä enää osaa seurantaan kirjata vaikka on saapunutkin perille.


Poissa mastaa

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #425 : 04.12.18 - klo 15:57 »
Itellä siellä mankelissa kirje joka saapunut Frankfurttiin 27. viimekuuta.

Juuh...

Kirjattu kirje on postitettu 24.8
Frankfurtissa 27.8
Postiin tehty tiedustelu 24.9 missä on kirje.
15.10 saatu väliaikatiedote että ei ole Saksasta kuulunut vielä mitään

Tänään on 5.11

Anteeksi nyt vaan mutta mitähän vittua....

Laitetaan nyt tarinan loppukin:

19.11 tuli viesti että odotellaan vielä viikko vastausta.

23.11 tuli viesti että selvityksestä huolimatta ei kirjettä löydetty (en saanut koskaan edes tietää vastasivatko Deutsche Postista). Vastaukseksi PDF-tuloste MCM tilauksesta ja kirjatun kirjeen kuitista (reilu 100e yhteensä) ja päivässä vastaus että maksavat 36 euroa joka jonkinsortin lakipykälän mukaan on maksimikorvaus. Rahat olivat tilillä seuraavana päivänä.

Tästä sitten MCM supporttiin viestiä mistä vastattiin pyytämällä lupaa siirtää meikäläisen MCM lompakosta 36 euroa ostajalle ja he refundaavat suoraan loput.

Eli lopputulos plusmiinus nolla, tajuton odottelu ja kortit jossain perseessä.

Hei,

en nyt oikein ymmärrä tätä tapausta. Menetit kortit, maksoit kirjatun kirjeen, sait 36e postilta jonka mcm otti sitten tililtäsi. Etkös jäänyt tässä siis kortit plus kirjatun kirjeen tappiolle?

Itellä kun ei syksyllä kirjattu kirje saapunut Saksasta, niin mcm palautti maksuni melko nopeasti mulle. Luulisi siis tässäkin tapauksessa, että ostaja on saanut maksunsa takaisin ja mcm ois korvannut sulle korttien arvon + kirjattu kirje - 36e. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Poissa zeeAbe

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #426 : 04.12.18 - klo 16:11 »
Itellä siellä mankelissa kirje joka saapunut Frankfurttiin 27. viimekuuta.

Juuh...

Kirjattu kirje on postitettu 24.8
Frankfurtissa 27.8
Postiin tehty tiedustelu 24.9 missä on kirje.
15.10 saatu väliaikatiedote että ei ole Saksasta kuulunut vielä mitään

Tänään on 5.11

Anteeksi nyt vaan mutta mitähän vittua....

Laitetaan nyt tarinan loppukin:

19.11 tuli viesti että odotellaan vielä viikko vastausta.

23.11 tuli viesti että selvityksestä huolimatta ei kirjettä löydetty (en saanut koskaan edes tietää vastasivatko Deutsche Postista). Vastaukseksi PDF-tuloste MCM tilauksesta ja kirjatun kirjeen kuitista (reilu 100e yhteensä) ja päivässä vastaus että maksavat 36 euroa joka jonkinsortin lakipykälän mukaan on maksimikorvaus. Rahat olivat tilillä seuraavana päivänä.

Tästä sitten MCM supporttiin viestiä mistä vastattiin pyytämällä lupaa siirtää meikäläisen MCM lompakosta 36 euroa ostajalle ja he refundaavat suoraan loput.

Eli lopputulos plusmiinus nolla, tajuton odottelu ja kortit jossain perseessä.

Hei,

en nyt oikein ymmärrä tätä tapausta. Menetit kortit, maksoit kirjatun kirjeen, sait 36e postilta jonka mcm otti sitten tililtäsi. Etkös jäänyt tässä siis kortit plus kirjatun kirjeen tappiolle?

Itellä kun ei syksyllä kirjattu kirje saapunut Saksasta, niin mcm palautti maksuni melko nopeasti mulle. Luulisi siis tässäkin tapauksessa, että ostaja on saanut maksunsa takaisin ja mcm ois korvannut sulle korttien arvon + kirjattu kirje - 36e. Vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?

Niin olisi varmaan pitänyt tarkentaa että koska ostaja ei osannut reagoida automaattiseen saapumiskyselyyn ajoissa, oli kortit merkattu saapuneeksi jo pari kuukautta sitten ja olin saanut hommasta rahat itselleni. Tämän takia siis hyvitettiin minulta 36e ja loput hoiti MCM.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #427 : 14.12.18 - klo 17:07 »
Meni tällä viikolla kirjattuna kolmessa päivässä Saksaan :o

Poissa theBrains

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #428 : 14.12.18 - klo 22:21 »
Meni tällä viikolla kirjattuna kolmessa päivässä Saksaan :o

Saksaan se aina meneekin kolmessa päivässä, mutta ei liikahda sieltä loppukohteeseen.  ::)
Hyvä että jollain onnistuu, ehkä ne Suomenkin postista ovat osaltaan antaneet sinne painetta hoitaa asiat kuntoon.(ainakin minun tapauksien yhteydessä)

Poissa cyctahoh

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #429 : 07.01.19 - klo 18:26 »
Nyt alkaa näyttämään vähän siltä että kirjattu kirje Saksasta on hävinnyt. Saksan seurannan mukaan kirje tullut suomeen 28.12.2018, mutta Suomen seurannassa sitä ei näy ollenkaan. 2.1.2019 tuli saapumisilmoitus lähetykselle mutta sitä ei löytynytkään toimipisteestä, eikä tosiaan seurannassa näy mitään. Täyttelin postin sivuilta lomakkeet, ja nyt odotellaan mitä sieltä sanotaan.

Poissa zille

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #430 : 08.01.19 - klo 10:04 »
Nyt alkaa näyttämään vähän siltä että kirjattu kirje Saksasta on hävinnyt. Saksan seurannan mukaan kirje tullut suomeen 28.12.2018, mutta Suomen seurannassa sitä ei näy ollenkaan. 2.1.2019 tuli saapumisilmoitus lähetykselle mutta sitä ei löytynytkään toimipisteestä, eikä tosiaan seurannassa näy mitään. Täyttelin postin sivuilta lomakkeet, ja nyt odotellaan mitä sieltä sanotaan.

Mulla sama. 25.12. tilattu Ranskasta MCM:n kautta ja eilen 7.1. tuli Postista kirje, että noudettavissa 7.1. klo 13 jälkeen. Tänään 8.1. aamulla kävin kyselemässä niin ei löytynyt ja tosiaan Postin seurannassa ei ole 4.1. maahan tulemisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään.
En oo vielä mitään jatkotoimenpiteitä suorittanut, venailen pari päivää ainakin.

Poissa kasta

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #431 : 08.01.19 - klo 10:27 »
Liittyy epäsuorasti: https://yle.fi/uutiset/3-10584513

Poissa Nekron

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #432 : 08.01.19 - klo 10:28 »
Nyt alkaa näyttämään vähän siltä että kirjattu kirje Saksasta on hävinnyt. Saksan seurannan mukaan kirje tullut suomeen 28.12.2018, mutta Suomen seurannassa sitä ei näy ollenkaan. 2.1.2019 tuli saapumisilmoitus lähetykselle mutta sitä ei löytynytkään toimipisteestä, eikä tosiaan seurannassa näy mitään. Täyttelin postin sivuilta lomakkeet, ja nyt odotellaan mitä sieltä sanotaan.

Mulla sama. 25.12. tilattu Ranskasta MCM:n kautta ja eilen 7.1. tuli Postista kirje, että noudettavissa 7.1. klo 13 jälkeen. Tänään 8.1. aamulla kävin kyselemässä niin ei löytynyt ja tosiaan Postin seurannassa ei ole 4.1. maahan tulemisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään.
En oo vielä mitään jatkotoimenpiteitä suorittanut, venailen pari päivää ainakin.

Kannattaa suorittaa asap, nimittäin ulkomaan toimituksissa postilla on lain mukaan 2kk aikaa tutkia asiaa ennen kun se todetaan kadonneeksi. Itse olen nyt kuukauden odottanut ja kuukauden päästä ne kertovat "Joo kyllä on kadonnut" Lähetin siis marraskuun alussa britteihin kirjattuna ja täällä päin näkyy tosiaan "Matkalla" ja on ollut matkalla siitä asti.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Animal

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #433 : 08.01.19 - klo 10:54 »
Mulla sama. 25.12. tilattu Ranskasta MCM:n kautta ja eilen 7.1. tuli Postista kirje, että noudettavissa 7.1. klo 13 jälkeen. Tänään 8.1. aamulla kävin kyselemässä niin ei löytynyt ja tosiaan Postin seurannassa ei ole 4.1. maahan tulemisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään.
En oo vielä mitään jatkotoimenpiteitä suorittanut, venailen pari päivää ainakin.
Mulla kun kävi tämmöinen, että tosiaan näytti että kirje oli hengannut viikon ulkomaan terminaalissa, niin se olikin jo omassa postissa. Eivät olleet vahingossa merkanneet koneelle sitä saapuneeksi lähipostiin ja kun kävin noutamassa, niin katsoivat vain koneelta, ei itse hyllystä/lokerikosta. Asia resolvasi niin, että postin chatissa kyselin sen perään, chattihenkilö soitti lähipostiin josta tuli vastaus että "oho täällähän se on".

Eli joko postin chatissa kyselyä tai sitten soittele lähipostiisi ja pyydä että tarkastaa fyysisesti eikä vain koneelta, että onko kirje siellä.

Poissa zille

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #434 : 08.01.19 - klo 18:11 »
Mulla sama. 25.12. tilattu Ranskasta MCM:n kautta ja eilen 7.1. tuli Postista kirje, että noudettavissa 7.1. klo 13 jälkeen. Tänään 8.1. aamulla kävin kyselemässä niin ei löytynyt ja tosiaan Postin seurannassa ei ole 4.1. maahan tulemisen jälkeen tapahtunut yhtään mitään.
En oo vielä mitään jatkotoimenpiteitä suorittanut, venailen pari päivää ainakin.

No tää ratkeskin mulla helposti ittestään. Iltapäivällä Postin seuranta näytti että se on nyt siellä missä aamulla kävin jo kyselemässä, ja oli kuin olikin. Toivottavasti cyctahohin kirje löytyy vielä perille.

Poissa cyctahoh

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #435 : 09.01.19 - klo 22:13 »
Heh, sieltähän se kirje ilmaantui normaalin postin mukana. Mukava näin, mutta mieluummin sitä ottaisi seurannalla kirjatut kirjeet arvokorteille jos semmoisesta on maksanut.

Poissa JamoK

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #436 : 04.02.19 - klo 18:18 »
Jaaha... 6 päivää odotellu prioriry kirjettä josko tupsahtais luukusta. Eipä ole kuulunut. Tietty viikonloppu välissä vaikuttaa asiaan pari päivää, mutta ei hyvältä vaikuta...

Poissa Dynellen

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #437 : 04.02.19 - klo 20:05 »
Mitäköhän ihmeen etanapostia tuolla Puolassa käytetään? Kirjattu kirje ollut kolme viikkoa sieltä matkalla ja luulin sen jo kadonneen mutta on näköjään Postin seurannan mukaan "jo" tänään ilmestynyt Suomeen asti. Katotaan nyt kauanko itse Postilla vielä menee.

Vielä olisi kaksi muuta Puolan kirjettä matkalla, lähtivät pari päivää tuota ensimmäistä myöhemmin ja näköjään vähintään samaan kolmeen viikkon pyrkivät.

Poissa Naabi

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #438 : 04.02.19 - klo 20:59 »
Mitäköhän ihmeen etanapostia tuolla Puolassa käytetään? Kirjattu kirje ollut kolme viikkoa sieltä matkalla ja luulin sen jo kadonneen mutta on näköjään Postin seurannan mukaan "jo" tänään ilmestynyt Suomeen asti. Katotaan nyt kauanko itse Postilla vielä menee.

Vielä olisi kaksi muuta Puolan kirjettä matkalla, lähtivät pari päivää tuota ensimmäistä myöhemmin ja näköjään vähintään samaan kolmeen viikkon pyrkivät.

Kuulostaa tutulta. Tilasin ite joulukuun alusta puolasta lappuja ja saapuivat Suomeen siinä tammikuun aikana.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa kasta

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #439 : 04.02.19 - klo 21:18 »
Mitäköhän ihmeen etanapostia tuolla Puolassa käytetään? Kirjattu kirje ollut kolme viikkoa sieltä matkalla ja luulin sen jo kadonneen mutta on näköjään Postin seurannan mukaan "jo" tänään ilmestynyt Suomeen asti. Katotaan nyt kauanko itse Postilla vielä menee.

Vielä olisi kaksi muuta Puolan kirjettä matkalla, lähtivät pari päivää tuota ensimmäistä myöhemmin ja näköjään vähintään samaan kolmeen viikkon pyrkivät.

Kuulostaa tutulta. Tilasin ite joulukuun alusta puolasta lappuja ja saapuivat Suomeen siinä tammikuun aikana.
Oma kirje oli leimattu 2.1. ja saapui 31.1.

Poissa Bassoveikka

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #440 : 04.02.19 - klo 23:25 »
Minullakin kesti kirjeellä yli neljä viikkoa tulla Puolasta. Toinen kirje on vieläkin matkalla, lähti 26.10. ...

Poissa Alemein

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #441 : 06.02.19 - klo 07:04 »
Ei kyllä tunnu tämä kotimaankaan kirjeposti omalla kohdalla toimivan, kun kaksi viikkoa sitten lähtenyt pahvit matkaan eivätkä vieläkään ole löytäneet perille. Omat vaihtopahvit kyllä viikon sisään kohteessa.

Poissa Sumendar

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #442 : 06.02.19 - klo 18:33 »
Sama juttu kävi Puolan kanssa, kirjeellä kesti joulu-tammikuussa kuukausi tulla perille. Myyjä sanoi, että hänellä oli kaksi kirjettä jumittamassa, molemmat Suomeen. Voi olla paikallinen ongelma siellä päässä, Torunista tuli noin viikossa samoihin aikoihin, Varsovasta kesti tuon kuukauden.

Poissa Pifase

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #443 : 07.02.19 - klo 09:26 »
Joo Alemeinin kanssa tässä tosiaan vaihto kesken ja mun kortit on jossain postin syövereissä Turku => Helsinki välillä. Hänen korttinsa tulivat kyllä normaalia tahtia.  :-'

Poissa Neuroosi

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #444 : 01.03.19 - klo 08:44 »
Olikos tämä vielä täällä:
Että tämmöstä
Plus-merkki

Eli sanotaanko että ihan hirviää shaissee ja rahastusta. Onhan tuo seurattavuus hyvä juttu, mutta mielestäni 1,50€ siitä on vähän liikaa kun miettii että se on vain viivakoodi etc. jonka robotti skannailee automaagisesti hihnalla.. Tuossa puhutaan vain lähettäjästä, mutta olettaisi että vastaanottaja voi myös seurata kirjeen liikkuja.

Poissa Farseer

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #445 : 01.03.19 - klo 14:58 »
Olikos tämä vielä täällä:
Että tämmöstä
Plus-merkki

Eli sanotaanko että ihan hirviää shaissee ja rahastusta. Onhan tuo seurattavuus hyvä juttu, mutta mielestäni 1,50€ siitä on vähän liikaa kun miettii että se on vain viivakoodi etc. jonka robotti skannailee automaagisesti hihnalla.. Tuossa puhutaan vain lähettäjästä, mutta olettaisi että vastaanottaja voi myös seurata kirjeen liikkuja.

Hyvä tuoda tämä esiin. Älkää siis kyselkö jatkossa 2-3 päivän päästä että mikä kestää kun kirje ei ole perillä.

Todella huono uudistus, mutta hyvin linjassa Postin hinnat ylös-palvelut alas-linjan kanssa. Kohta taas palvelutaso huononee kun jostain käsittämättömästä syystä kotimaan postin määrä vähenee.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa HalosenTarja

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #446 : 13.03.19 - klo 21:27 »
Menisi jo varmaan vitutusketjuunkin, mutta...

Tehtävä: lähetä kortteja Saksaan vakuutettuna

Toteutus: Postin kautta ei voi lähettää Saksaan postivakuutettua kirjettä, koska Saksan posti on tämän kieltänyt. Lähetä siis EMS-pikapakettina. Oikeaa pakettikokoa arvottaessa paikallisen Postin toimipisteen työntekijä konsultoi puhelimitse jotain Postin heeboa, joka sanoo, että varmaan pienimmässä paketissa kannattaa lähettää. Tätä varten sitten valitaan leveydeltään, korkeudeltaan ja syvyydeltään 23 x 15 x 1,7 cm oleva laatikko. Ostan sen. Kotona huomaan, että EMS-palvelussa paketin minimimitat ovat 27 x 18 x 3 cm. Tiedustelen Postin chatista, että mikä homma. Vastaus kuuluu vapaasti lainaten, että "laitat sen vaan pakettina menemään ja se toimitetaan sitten kirjeenä ja kaikki ok". Jaa... No täyttelen tiedot Postin nettisivuilla ja maksan lähetyksen. Maksamisen jälkeen huomaan, että paketin paino on näköjään oletuksena 30 kg (samainen paino on paketin maksimipaino) ja Postin pakkausohjeissa lukee, että paketin tulee kestää 5x oma painonsa. Jälkimmäisellä toivon viitattavan paketin todelliseen painoon.

Arvuuttelen tässä kovasti, että pitääkö se vielä huomenissa varmuuden vuoksi ostaa isompi laatikko tuolle pienemmälle laatikolle, joka sisältää kirjeen, jossa kortit ovat kuplamuoveissa ja kovissa muoveissa ihan vain siksi, ettei paketti nyt huku jonnekin Postin laitteisiin siksi, että se on liian pieni.

Ehkä se olisi ollut helpompaa ajaa 80 km lähimpään DHL:n toimipisteeseen ja laittaa laput liikenteeseen.

Poissa barros

  • Hidas vaihtaja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Totuus iski kuin salami.
Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #447 : 14.03.19 - klo 14:50 »
Posti on nyt hävittänyt kaksi minun noin sadan euron kirjettä Tsekkeihin. Nyt valoja pääle sielä päässä.
https://mtgsuomi.fi/listat/barros/ Scratching wall with claws.

What I learned there, during those weeks of rehearsal, would serve me for the rest of my life. - J. Huston

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #448 : 25.03.19 - klo 11:50 »
En ole pitkään aikaan lähettänyt paketteja ulkomaille ja tänään satuin vilkaisemaan Postin ulkomaanpakettihinnastoa: https://support.posti.fi/fi/hinnat-ja-maksutavat/hinnat-kateisasiakkaille/ulkomaan-pakettien-hinnat.html

Mitä helevettiä??? Pätkiikö vanhan muisti, onko nuo ulkomaanpakettihinnat aina pyörineet tuollaisissa sfääreissä vai onko niitä hiljattain nostettu?

Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Anssi

Vs: Posti ja sen toimivuus
« Vastaus #449 : 25.03.19 - klo 16:03 »
En ole pitkään aikaan lähettänyt paketteja ulkomaille ja tänään satuin vilkaisemaan Postin ulkomaanpakettihinnastoa: https://support.posti.fi/fi/hinnat-ja-maksutavat/hinnat-kateisasiakkaille/ulkomaan-pakettien-hinnat.html

Mitä helevettiä??? Pätkiikö vanhan muisti, onko nuo ulkomaanpakettihinnat aina pyörineet tuollaisissa sfääreissä vai onko niitä hiljattain nostettu?

Mun mielestä ne on aina ollut tollaiset. Joskus oli tarkoitus myydä nippu pelimattoja ulkomaille, mutta jäi sitten välistä kun ostaja ei halunnut 50€+ postikuluja.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä