Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2274511 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Nastaboi

Vs: vitutusketju
« Vastaus #60 : 26.06.07 - klo 02:15 »
Ihmiset jotka postaavat tälle foorumille kysymyksen (esim. liittyen Tampereen turnaustoimintaan) välittämättä ensin katsoa, oliko samaa kysymystä käsitelty esimerkiksi aihealueen edellisessä topikissa.

Lounaissuomesta jaetut karmamiinukset.

Työtoverit, jotka eivät osaa kahlita jakokärryjä tolppaan siten, että siihen mahtuu niitä kolme kappaletta. Senkään jälkeen, kun joka yö asettelen ne kaikki erikseen paikoilleen.

Lisäksi vielä se, että tämän asian suhteen ei ole tapahtunut mitään edistystä.
« Viimeksi muokattu: 26.06.07 - klo 07:08 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa teemuhy

Vs: vitutusketju
« Vastaus #61 : 28.06.07 - klo 14:19 »
voi Suomen kesä, saatana. Ilmaston lämpeneminen my ass, tänä kesänä on ollu varmaan 2 päivää yli 20 astetta plussaa. Greenpeacet sun muut puunhalaajat voi painua teesiensä kanssa kauas helvettiin. Nytkin sataa poikittain ja on jotain kaks astetta lämmintä. Seuraava mulle kasvihuoneilmiöistä sun muista valittamaan tuleva ei välttämättä ole turvassa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa Shmn

Vs: vitutusketju
« Vastaus #62 : 28.06.07 - klo 18:16 »
voi Suomen kesä, saatana. Ilmaston lämpeneminen my ass, tänä kesänä on ollu varmaan 2 päivää yli 20 astetta plussaa. Greenpeacet sun muut puunhalaajat voi painua teesiensä kanssa kauas helvettiin. Nytkin sataa poikittain ja on jotain kaks astetta lämmintä. Seuraava mulle kasvihuoneilmiöistä sun muista valittamaan tuleva ei välttämättä ole turvassa.

Ihmiset, jotka luulevat, että vuosittaisella lämpötilojen vaihtelulla on jotain tekemistä ilmaston lämpenemisen kanssa, ja että omat rajoittuneet havainnot toimisivat edustavana pohjana johtopäätöksille. Se, että löytyy kiihkoilijoita ei tarkoita etteikö huolenaihe voisi olla aidosti perusteltu -- sen sijaan vastakkaisen kannan omaksuminen silkan kiihkoilun aiheuttaman ärsytyksen vuoksi on lähes yhtä ärsyttävää kuin kiihkoilu itse.

Lisätään vielä internetin "pop-psykologit" jotka vetävät esim. pelaamistyylistä johtopäätöksiä henkilön iästä, statuksesta, ominaisuuksista ja motivaatioista, yleensä naurettaviin stereotypioihin pohjautuen.

Ja sitten ne, joiden elämäntapana on vihata ja väheksyä muita kun siihen annetaan pieninkin tekosyy. Vitutusketjussa saa toki avautua, jos kokee sen aiheelliseksi. ;)
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa AnKKa

Vs: vitutusketju
« Vastaus #63 : 28.06.07 - klo 18:22 »
Vituttaa vittumaiset kaverit, mitkä ahdistelee mua kesälomallaki sillai, ettei saa yhtään rauhaa, ja sit pitää olla piilos niiltä, prkl!!!

Poissa Mikko

Vs: vitutusketju
« Vastaus #64 : 28.06.07 - klo 20:50 »
Mä olen intissä. Viikon päästä se tosin loppuu, ja elämä hymmyilee! Life's wonderful!

Poissa Elwood

Vs: vitutusketju
« Vastaus #65 : 28.06.07 - klo 21:05 »
Savolaeset immeeset, jotka sannoo "mie". Voe helevetti!

EDIT: Alempaan viestiin liittyen.

Lainaus
« Vastaus #67 : eilen kello 21:20 »
   
Lainaus
Lainaus käyttäjältä: Elwood - eilen kello 21:05
Savolaeset immeeset, jotka sannoo "mie". Voe helevetti!
Savolainen sanoi tieltä ojaan kaaduttuaan: "Mie oon tiieällä!" (en oikein tiennyt olisiko tuo pitänyt kirjoittaa miten, mutta lausuttaessa tajuaa että siinä kuuluu sekä e että ä.)

Eli pitäisi tietenkin oikeaoppisemmin sanoa "Minnoun ..." tai "Minnoon".

Tiieällä? Ei siihen ainakaan kahta iitä tule
« Viimeksi muokattu: 29.06.07 - klo 21:53 kirjoittanut Elwood »

Poissa Vilhis

Vs: vitutusketju
« Vastaus #66 : 28.06.07 - klo 21:20 »
Savolaeset immeeset, jotka sannoo "mie". Voe helevetti!

Savolainen sanoi tieltä ojaan kaaduttuaan: "Mie oon tiieällä!" (en oikein tiennyt olisiko tuo pitänyt kirjoittaa miten, mutta lausuttaessa tajuaa että siinä kuuluu sekä e että ä.)
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: vitutusketju
« Vastaus #67 : 28.06.07 - klo 21:23 »
Vähän kieltämättä vituttaa, kun ravnica-blokki tippuu standardista syksyllä!!

Poissa Karjanvarastaja

Vs: vitutusketju
« Vastaus #68 : 28.06.07 - klo 21:40 »
Vähän kieltämättä vituttaa, kun ravnica-blokki tippuu standardista syksyllä!!
Komppaan.
Ensimmäinen blokki josta kortteja aloin kunnolla keräämään ja pakkoja tekemään ja siten myös se parhain.
Edelliset Mirrodinit ja Kamigawat ovat haisevaa kuravelliä verrattuna Ravnicaan.

Nyt myös vituttaa se, että ei tee mieli ostaa kortteja, mutta tekee mieli ostaa läjittäin boostereita.
Eikä siinä ole mitään järkeä? Whah teh Faak?!
Vituttaa rumat ihmiset, jotka menevät tv:seen, jotta muokattaisiin nätiksi ja jälkeenpäin kirkuvat onnesta puolet perkeleen ohjelmasta.


Poissa Snowman

Vs: vitutusketju
« Vastaus #69 : 28.06.07 - klo 21:41 »
Lainaus
Edelliset Mirrodinit ja Kamigawat ovat haisevaa kuravelliä verrattuna Ravnicaan.

Tohon mirrodin kohtaa voi olla montaa eri mieltä

Poissa Dismissed

Vs: vitutusketju
« Vastaus #70 : 29.06.07 - klo 10:31 »
Eniten minua ärsyttävät Countter pakat ja kalakeitto! Sydämmeltäni vierähti juuri raskas "kivi". Kiitos... :P
Peli on ärsyttävän pitkä, ja kun omat Credut on joko countteroitu tai Bumeroitu, pelaaja täppää poolin täyteen, pelaa upheavalin ja kutsuu psychatogin.. Yhdyn, en pidä itsekään näistä jollen itse pelaa niilllä.

Poissa Nastaboi

Vs: vitutusketju
« Vastaus #71 : 29.06.07 - klo 13:41 »
Se kun vaihtopalautesysteemissä on "ostaja" oletusvalintana "vaihtajan" tai "valitse"-kehoituksen sijasta.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa olppari

Vs: vitutusketju
« Vastaus #72 : 29.06.07 - klo 15:36 »
vitutttaa akat jotka ei kestä sitä et niiden seurassa piereskelee ja sit vituttaa ku en voita ikinä kivi-paperi-sakset pelissä
"Vaikka elämä on nykyään niin kallista, on se siitä huolimatta hyvin suosittua."

Poissa henqsir

Vs: vitutusketju
« Vastaus #73 : 30.06.07 - klo 02:38 »
Vituttaa ku pitää olla kesäduunissa vittu puhelinmyynnissä, kun lukiolaiset ei kuulemma, vittu, osaa mitään, niin niitä ei voi muualle ottaa.
Vituttaa, ku se vähä, mitä siitä paskaduunista tienaan, menee tähän vitun korttipeliin.
Vituttaa tekopyhät, ylimieliset hipit ja jeesustelijat, joiden omassa pikku maailmassa on olemassa vaan se yks oikea vitun mielipide.
Vituttaa ku kaikki kaverit on joko sotahuudossa tai tuskassa, niin minä olen perjantai-lauantai-yönä kotona kirjottamassa vitutusketjuun tätä vitun viestiä.
Vituttaa ku pitäs alkaa lukemaan kirjotuksiin, että olis edes jonkinlaiset saumat päästä lääkikseen.
Vituttaa, ku vaikka lukisin kirjotuksiin, en kuitenkaan pääsis sinne vitun lääkikseen.
Vituttaa ku telkkarista ei tule muuta hyvää, ku penn & teller. Vituttaa, ku neki on kaikki ladattu ja nähty.
Vituttaa, ku en oo saanu naista useaan kuukauteen.
Vituttaa, ku en osaa pelata mtg:tä enkä kasata dekkiä.
Vituttaa ku ei ole omaa autoa.
Vituttaa, ku vuoden päästä pitää mennä inttiin, ja hiukset lyhenee puoli metriä.
Vituttaa, kun siellä intissä joutuu kohtaamaan sellasia vitun ylimielisiä idiootteja, joita onneksi lukiossa ei näe paljoa.
Vituttaa, kun lukiossa on vaan ylimielisiä idiootteja.
Vituttaa olla ylimielinen idiootti.

noni. helpotti..


Edit: Vituttaa, ku oikeasti ei edes, vittu, helpottanu.

Vituttaa myös se, että mua vituttaa mun omat, tähän vitun vastaukseen tekemät pilkkuvirheet.
Vituttaa pilkku-, ja yhdys sana virheet, mitä ihmiset tekee. Saatanan valopäät, opettelisivat suomea.

Edit 2: Vituttaa ne ihmiset, joiden mielestä mulla ei ole oikeutta valittaa sitä, miten perseestä elämä välillä on ihan siksi, että suurimmalla osalla maailman ihmisistä menee huonommin, kun mulla. Vitun tekopyhät hihhulit.
« Viimeksi muokattu: 30.06.07 - klo 03:59 kirjoittanut henqsir »

Poissa Icirtus

Vs: vitutusketju
« Vastaus #74 : 30.06.07 - klo 04:13 »
Vituttaa kun ei saa naiselta sitä lämpöä vaikka miten koittaisi.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Eetu

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Kuningas karismaattinen saa aina väkeä taakseen
Vs: vitutusketju
« Vastaus #75 : 30.06.07 - klo 12:06 »
Vituttaa kun ei saa naiselta sitä lämpöä vaikka miten koittaisi.
Vituttaa, ku en oo saanu naista useaan kuukauteen.

Tämähän on perin merkillistä. Karttavatko naiset muka noin voimakkaasti MtG:n pelaajia?

Itseäni tällä hetkellä vituttaa, kun nainen on töissä seuraavat pari viikkoa joka päivä jossain korvessa (kaukana) eikä nähdä sinä aikana... :'(

Vs: vitutusketju
« Vastaus #76 : 02.07.07 - klo 13:36 »
Dualeiden putoaminen typestä vituttaa mutta samalla myös on suuri helpotus kun ei aina tarvitse hommata niitä V*tun dualeita

Poissa mahonen

Vs: vitutusketju
« Vastaus #77 : 02.07.07 - klo 15:52 »
Vituttaa ku vasta tänään oli ensimmäinen työpäivä tänä kesänä. Vituttaa myös se että työpäivä on 8.5h. Eniten kuitenki vituttaa se, että Nokia N73 maksaa yli 400€  >:(

Edit: Muokattu selvemmäksi jottei ihmisten turhaa tarvisi vittuuntua.
« Viimeksi muokattu: 02.07.07 - klo 21:00 kirjoittanut mahonen »

Poissa miinin

Vs: vitutusketju
« Vastaus #78 : 02.07.07 - klo 16:21 »
Vituttaa ku oli ensimmäinen työpäivä tänä kesänä. Vituttaa myös se että työpäivä on 8.5h. Eniten kuitenki vituttaa se, että Nokia N73 maksaa yli 400€  >:(

Hieno asenne! Voi paska kun saan tehdä töitä - ja kyllä muuten korpeaa, kun en saa sitä kivaa puhelinta tekemättä mitään! Voipi kuulostaa kliséeltä, mutta mikä pirun kultalusikka suussa nykyään synnytään?

Eli tästä voisikin ketjun teemaan sopien todeta: vituttaa juuri tuollainen asenne.

Poissa mahonen

Vs: vitutusketju
« Vastaus #79 : 02.07.07 - klo 20:58 »
Ja herra Miinin käsittää (taasko?) väärin. Tuo ensimmäinen työpäivä vituttaa SIKSI, että se on VASTA nyt. Viime kesän olin kokonaan töissä ja nyt työt alkoivat vasta nyt.

Ps. Vituttaa myös ko. henkilöt jotka tekevät aina niin ihania johtopäätöksiä (melkein) jokaisesti viestistä jotka eivät ole heille tarpeeksi selviä.

Poissa Sammakko

Vs: vitutusketju
« Vastaus #80 : 02.07.07 - klo 20:59 »
Vituttaa tälläset maanantait.

Poissa instiqma

Vs: vitutusketju
« Vastaus #81 : 02.07.07 - klo 23:35 »
Vituttaa kesätyöpaikkojen vakiotyöntekijät, jotka ovat asenteelle " 'tun tampio, nää jutut pitäs tietää eikä kysellä". Ja myös se, kun toisten virheet sen suuremmin ajattelematta heitetään ekana vastaantulevan kesätyöntekijän syyksi.

Poissa jooniz

Vs: vitutusketju
« Vastaus #82 : 03.07.07 - klo 00:31 »
Vituttaa se, että viimeset 6 päivää olen pokerissa hävinnyt (käytännössä) kaikki tilanteet, joissa olen saanut chipit keskelle 80% (tai yli) suosikkina.
Vitun downswing!

Poissa miinin

Vs: vitutusketju
« Vastaus #83 : 03.07.07 - klo 02:20 »
Ja herra Miinin käsittää (taasko?) väärin. Tuo ensimmäinen työpäivä vituttaa SIKSI, että se on VASTA nyt. Viime kesän olin kokonaan töissä ja nyt työt alkoivat vasta nyt.

Tosiaan sehän ei viestistäsi millään tapaa käy ilmi, etenkin kun loppuosa puoltaa vahvahkosti omaa tulkintaani.

Poissa duracel

Re: vitutusketju
« Vastaus #84 : 03.07.07 - klo 08:54 »
Vituttaa tuollainen viestien editoiminen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa hall0n

Vs: vitutusketju
« Vastaus #85 : 03.07.07 - klo 11:15 »
Vituttaa kun jotkin asiat voisivat olla vain yksi vitun sama, mutta silti ihmiset jaksavat vittuuntua niistä.

Poissa Kavu

Vs: vitutusketju
« Vastaus #86 : 03.07.07 - klo 14:05 »
Mitä paremmin asiat ovat, sitä pienemmät asiat vituttavat. Ja sitä enemmän. Se vituttaa.

Poissa Poika

Vs: vitutusketju
« Vastaus #87 : 03.07.07 - klo 15:40 »
Vituttaa ku toiset heittää korttei ympäriinsä taloo ja toisten silmiin eikä siivoo niitä.

Poissa sCL

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • For a few seconds, this place was Armageddon.
Vs: vitutusketju
« Vastaus #88 : 07.07.07 - klo 17:11 »
Vituttaa, kun useamman tunnin jälkeen ainoat kädet mitä sai, oli KK ja QQ. Kurkoja vastassa tietenkin ainoa mitä jäljessä voi olla ja jätkäpari veti akoista ohi.

Poissa AnKKa

Vs: vitutusketju
« Vastaus #89 : 08.07.07 - klo 22:08 »
Vituttaa kun ei ole postimerkkejä.