Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2284945 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8280 : 13.09.17 - klo 21:02 »
MCM-myyjät, jotka eivät tiedä mitä myyvät. Tänään löytyi postilaatikosta kauan odotettuja kirjeitä, ja jostain syystä alkuperäiset arabialaiset olivatkin muuttuneet Chroniclesin versioiksi ja Alphana myyty kortti olikin Betaa. Tappiot eivät hilukorteissa onneksi ole edes postikulujen vertaa, mutta vituttaa silti. Nyt täytyy lähteä uudelleen ostoksille ja odottaa sydän syrjällään taas se viikko tai kaksi.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8281 : 14.09.17 - klo 01:18 »
yksitoista 0.5 l olutta ja saaliina pieni hiprakka. Saanko teinivuoteni takaisin jolloin 2 sixpäkkiä riitti unohtamaan elämisen vaikeuden?
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8282 : 14.09.17 - klo 18:13 »
yksitoista 0.5 l olutta ja saaliina pieni hiprakka. Saanko teinivuoteni takaisin jolloin 2 sixpäkkiä riitti unohtamaan elämisen vaikeuden?

Ystäväni, tarvitset kombikannullisen eli metsurin polttoainepänikällisen jallua!
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8283 : 11.10.17 - klo 15:52 »
Nihkeää testata legacya cockatricessa ja modoon ei kauheasti uskalla laittaa rahaa kiinni...

Poissa Meltyman

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8284 : 13.10.17 - klo 10:40 »
Nihkeää testata legacya cockatricessa ja modoon ei kauheasti uskalla laittaa rahaa kiinni...
vissii hommataan se xmage

Poissa Naabi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8285 : 16.10.17 - klo 15:52 »
Polkupyörän polkimen laakerin hajoaminen, siitä johtuva polkimen kiertyminen polkiessa auki ja jengojen tuhoutuminen. Ilman toista poljinta kotia polkeminen ja hiton hiostava, mutta kylmä ilma.

Koitinpas tuossa äsken ottaa toisesta loppuunajetusta pyörästä sen polkimen irti tähän toiseen. Eihän se mihinkään liiku, aivan kuin hitsattu kiinni. No ajattelin, että sama kai sitten vaihtaa koko kampi, mutta ei löydy tähän hätään hylsyavainta, että saisi ensimmäisen tuhoutuneen kammen irti. Ei sitten vaiheta kampeakaan, voisi polkea tuolla surkealla pyörällä kauppaan ostaan osia.

Ketju poikki, voi perkele tätä elämää!
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Animal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8286 : 20.10.17 - klo 11:14 »
Otettiin Tiedolla käyttöön Office 365 (siirtymä Googlen mailipalveluista pois). Ja nyt ne forcetti että pitää olla VPN päällä että pystyt edes käyttämään mailia tai kalenteria, samalla paskoen ihmisten mobiililaitteiden synkkaukset. Taas saa hävetä, että on Tiedolla töissä ja kuinka päin helvettiä meiän sisäset prosessit ovat.

Poissa Hopo

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8287 : 20.10.17 - klo 12:05 »
Otettiin Tiedolla käyttöön Office 365 (siirtymä Googlen mailipalveluista pois). Ja nyt ne forcetti että pitää olla VPN päällä että pystyt edes käyttämään mailia tai kalenteria, samalla paskoen ihmisten mobiililaitteiden synkkaukset. Taas saa hävetä, että on Tiedolla töissä ja kuinka päin helvettiä meiän sisäset prosessit ovat.
Teillähän myös havaittiin, että johtokunta oli liian inhimillinen joten päätitte ottaa Skynetin mukaan päätöksentekoon.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8288 : 23.10.17 - klo 20:39 »
WoWiin liittyen, lyhyesti; toisissa peleissä tullaan toimeen, mut ihmisiä ei oo tarpeeks. Täällä ihmisiä on tarpeeks mut kukaan ei ikinä "ehdi" puhua rauhallisesti. Paitsi PvP:ssä. Ihmiset puhuu siellä. Mut ei PvE:ssä. PvE:t on kyrpiä. Tai no siis joo, kyllähän PvP:ssä sanotaan miten te kaikki kusette ja kuinka sä olet ihan paska, mutta se ei haittaa mitään koska ihmiset sentään PUHUU. Se on jo jumalauta edistystä!!! Että on jotain sosiaalista vitun kanssakäymistä.

Viime viikolla... Ihmiset kickas minut dungeon partysta, koska ne luuli että olen tankki. Vain siksi koska kysyin että olenko mä nyt tankki. Se vitun druidi karhupaska½!"#¤%& ihan turha olemassaolo. Sitten kun 1 wipe, ihmiset kickaa. MITÄVITTUA! Mä tulin sinne DPS:nä! Ja se druidi tuli tankkina! SAATANA!
...syvää hengitystä.

Ja nyt tänään. Healeri, joka tappaa quest giverin. Ihan vain siitä ilosta. MIKSI!? SADISTI HEALER!
Ja sitten. Healeri ihan taatusti tahallaan healaa huonosti, ryhmä wipee sen 3 kertaa. Quest giver respawnaa, todistan paljain silmin kuinka healer sen tappaa.
Todella sadistinen healeri. Mulle riittää, varoitin chättiä jo tarpeeks monta kertaa. Yritän järjestää healerille kick mutta kick on jo käynnissä - todennäköisesti muhun, koska mä PUHUIN. KYLLÄ. PUHMINEN ON RIKOS. PERKELE. Lähen pois koska mä en jaksa tollasta pelleilyä. Eikä mun tarvitte jaksaa.
Ne masokistit voi leikkiä sen sadistin kanssa likaisia pikku leikkejään, mä en halua olla osana sitä koska mulle ei siitä makseta.

Ihmeellisintä tässä on se että tämä kaikki paska tapahtuu vain minun rakastamalle pandamunkille. DH:lla jonotin vahingos tankkina, no ei mitään wipettiin vaan se 2 kertaa (tai 1 ja mä kuolin kahdesti koska tyhäm) eikä kukaan lähteny ryhmästä tai potkinu mua. Eikä kukaan muu SANONUT MITÄÄN! (minä tietysti pyysin anteeksi) Sit mä vaan jotenkin hoidin loput. Kaikki jees.
Pandamunkilla on paskin sosiaalinen tuuri ikinä PvE:ssä. Saa nähdä mitä tuleman pitää. Mulla on paha fiilis sen suhteen.

No sitten tää unirytmi on päin mäntyä. Mutta se onkin oma vika. Ihan turha kitistä.

Poissa Hamppa

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8289 : 23.10.17 - klo 21:00 »
WoWiin liittyen, lyhyesti; toisissa peleissä tullaan toimeen, mut ihmisiä ei oo tarpeeks. Täällä ihmisiä on tarpeeks mut kukaan ei ikinä "ehdi" puhua rauhallisesti. Paitsi PvP:ssä. Ihmiset puhuu siellä. Mut ei PvE:ssä. PvE:t on kyrpiä. Tai no siis joo, kyllähän PvP:ssä sanotaan miten te kaikki kusette ja kuinka sä olet ihan paska, mutta se ei haittaa mitään koska ihmiset sentään PUHUU. Se on jo jumalauta edistystä!!! Että on jotain sosiaalista vitun kanssakäymistä.

Viime viikolla... Ihmiset kickas minut dungeon partysta, koska ne luuli että olen tankki. Vain siksi koska kysyin että olenko mä nyt tankki. Se vitun druidi karhupaska½!"#¤%& ihan turha olemassaolo. Sitten kun 1 wipe, ihmiset kickaa. MITÄVITTUA! Mä tulin sinne DPS:nä! Ja se druidi tuli tankkina! SAATANA!
...syvää hengitystä.

Ja nyt tänään. Healeri, joka tappaa quest giverin. Ihan vain siitä ilosta. MIKSI!? SADISTI HEALER!
Ja sitten. Healeri ihan taatusti tahallaan healaa huonosti, ryhmä wipee sen 3 kertaa. Quest giver respawnaa, todistan paljain silmin kuinka healer sen tappaa.
Todella sadistinen healeri. Mulle riittää, varoitin chättiä jo tarpeeks monta kertaa. Yritän järjestää healerille kick mutta kick on jo käynnissä - todennäköisesti muhun, koska mä PUHUIN. KYLLÄ. PUHMINEN ON RIKOS. PERKELE. Lähen pois koska mä en jaksa tollasta pelleilyä. Eikä mun tarvitte jaksaa.
Ne masokistit voi leikkiä sen sadistin kanssa likaisia pikku leikkejään, mä en halua olla osana sitä koska mulle ei siitä makseta.

Ihmeellisintä tässä on se että tämä kaikki paska tapahtuu vain minun rakastamalle pandamunkille. DH:lla jonotin vahingos tankkina, no ei mitään wipettiin vaan se 2 kertaa (tai 1 ja mä kuolin kahdesti koska tyhäm) eikä kukaan lähteny ryhmästä tai potkinu mua. Eikä kukaan muu SANONUT MITÄÄN! (minä tietysti pyysin anteeksi) Sit mä vaan jotenkin hoidin loput. Kaikki jees.
Pandamunkilla on paskin sosiaalinen tuuri ikinä PvE:ssä. Saa nähdä mitä tuleman pitää. Mulla on paha fiilis sen suhteen.

No sitten tää unirytmi on päin mäntyä. Mutta se onkin oma vika. Ihan turha kitistä.

Ootko sie myty plussissa tuskaillu vai vasta levutuksessa :)?

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8290 : 23.10.17 - klo 23:32 »
Ootko sie myty plussissa tuskaillu vai vasta levutuksessa :)?

Mitä mä plussilla teen?
Levutusta joo. Munkki on nyt lvl 41.

Poissa Nastaboi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8291 : 24.10.17 - klo 09:33 »
Joku äänesti Tarpania vastaan Magic Bracketissa.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Preacher

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8292 : 24.10.17 - klo 12:20 »
Sukulaiset.
Tule tutustumaan aidon ja alkuperäisen MtG:n pariin Helsiniki Oldschool MtG 93/94-ryhmään: https://www.facebook.com/groups/1136687683129798 :)

Poissa mtg_96

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8293 : 24.10.17 - klo 15:18 »
Kaverin nuori systeri nukkui tänään pois :'(

Poissa Maat

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8294 : 28.10.17 - klo 19:18 »
deathfist

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8295 : 30.10.17 - klo 00:01 »
Stranger Thingsin kakkoskausi oli innoton. Toivottavasti ryhdistyisivät seuraavalle kaudelle.

Poissa leshrac

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8296 : 31.10.17 - klo 17:23 »
Kissojen paskalaatikon päivittäinen putsaus... sitten kun paskiaiset eivät edes viihdy sylissä. Lisäksi nirsoilevat ruuan suhteen. Toisella tuntuu olevan joku maaginen lahja jättää pökäleet karvoihin roikkumaan ja sitten juoksennellaan ympäri kämppää ja istutaan kangassohvilla ja sängyillä ja pöydillä..

Kissat, kissat vituttaa.

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8297 : 31.10.17 - klo 19:27 »
Vanhan auton vaihto uudempaan aiheuttaa jälleen melkoisesti harmaita hiuksia ja ärsyyntymistä kun käytetyn auton osto on turhan usein jos jonkinmoista sikasäkki kauppaa vaikka sitä kuinka kääntelisi ja vääntelisi.

Poissa Infrapunatulkku

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Sää tänään: käsittämätöntä perseilyä Itä-Suomessa
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8298 : 31.10.17 - klo 22:17 »
Vanhan auton vaihto uudempaan aiheuttaa jälleen melkoisesti harmaita hiuksia ja ärsyyntymistä kun käytetyn auton osto on turhan usein jos jonkinmoista sikasäkki kauppaa vaikka sitä kuinka kääntelisi ja vääntelisi.

Ite oon tehny melkeinpä periaatepäätöksen, etten juuri katselekaan yksityishenkilöiden tai pikkujobbarien tarjoamia autoja juuri tuon sika & säkki-yhdistelmän takia, isommasta liikkeestä saa oman kokemukseni mukaan helpommin setvittyä jos heti kaupan jälkeen ilmenee jotakin omituista. Jonkun euron saattaa kauppahinnassa hävitä, mutta tuo ainakin minulle edes näennäistä mielenrauhaa.

Lisäksi potentiaalisen kaupankohteen voi koeajolla viedä ulkopuoliselle pajalle kuntotarkastukseen. Tähän tosin menee euroja, joten ihan jokaiselle koeajettavalle ei välttämättä ole suositeltavaa.
Beep-boop, olen pösilö.

Poissa Nekron

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8299 : 31.10.17 - klo 23:14 »
Kissojen paskalaatikon päivittäinen putsaus... sitten kun paskiaiset eivät edes viihdy sylissä. Lisäksi nirsoilevat ruuan suhteen. Toisella tuntuu olevan joku maaginen lahja jättää pökäleet karvoihin roikkumaan ja sitten juoksennellaan ympäri kämppää ja istutaan kangassohvilla ja sängyillä ja pöydillä..

Kissat, kissat vituttaa.

Opeta ne pöntölle, niin minä tein.
Voisitko vastata painamalla "lainaus nappia" Kitos :)

Samaan sekavaan ketjuun postaaminen Nekronin ja kumppanien kanssa on tosin tunnetusti pelivirhe.

Poissa Klameros

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8300 : 01.11.17 - klo 15:23 »
Nuhaa ja kuumetta ollut pari päivää, nyt taisi lykätä vielä korvatulehduksen.

Poissa Omnicun

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8301 : 01.11.17 - klo 15:43 »
Kyrsii kovasti tämä armaan foorumimme pulppuavien keskusteluketjujen lukottaminen "epäkelpojen" mielipiteiden takia, ja sitä kautta moderaattorivallan väärinkäyttö henkilökohtaisten mieltymysten ja ärsyyntymiskynnyksen mukaan.

Poissa Gagis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8302 : 01.11.17 - klo 15:50 »
Kyrsii kovasti tämä armaan foorumimme pulppuavien keskusteluketjujen lukottaminen "epäkelpojen" mielipiteiden takia, ja sitä kautta moderaattorivallan väärinkäyttö henkilökohtaisten mieltymysten ja ärsyyntymiskynnyksen mukaan.
Miten niin väärinkäyttö? Yksityiset voorumit on yksinvaltaisia.

Ei paskaa omalla takapihallaan kukaan jaksa katsella.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Animal

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8303 : 01.11.17 - klo 16:03 »
Duunissa ylitöitä yöaikaan, gradun kirjottaminen viivästyny, opinto-oikeus loppuu joulukuussa ja naama sulaa arkeen. Onneks kohta tulee viel jotku loppuvuoden kikypaskatkin t. sibul

Oispa kaliaa.

EDIT! Unohdin ne vitun tornikirjeet jotka sekottaa marras-joulukuun vielä enemmänkin. Taidan kolmoskaljan sijaan mennä suoraan Alkon valikoimiin.
« Viimeksi muokattu: 01.11.17 - klo 16:10 kirjoittanut Animal »

Poissa Omnicun

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8304 : 01.11.17 - klo 16:15 »
Kyrsii kovasti tämä armaan foorumimme pulppuavien keskusteluketjujen lukottaminen "epäkelpojen" mielipiteiden takia, ja sitä kautta moderaattorivallan väärinkäyttö henkilökohtaisten mieltymysten ja ärsyyntymiskynnyksen mukaan.
Miten niin väärinkäyttö? Yksityiset voorumit on yksinvaltaisia.

Ei paskaa omalla takapihallaan kukaan jaksa katsella.

Mun käsittääkseni tässä kuitenkin yritetään olla koko kansan MtG-foorumi, eikä minkään pienen piirin neppailua, jossa piiriin kuulumattomat on kuokkavieraita, joiden mielipiteillä ei ole väliä. Väärinkäyttö on kyseessä siis sikäli, että olen ainakin tähän saakka uskonut jopa tämän "yksityisen" foorumin moderaattoreilla olevan jonkin sortin, ikään kuin "foorumin perustuslaissa" annettu päämäärä toimia yhteisen hyvän eteen. Vai miksi modeoikeuksia on jaettu? Merkiksi VIP-statuksesta tai jotta moderaattoreilla itsellään olisi kivempaa spärdäillä foorumilla menemään? Tuskin.

Ite en ainakaan pitkään aikaan oo lähtemässä mihinkään, mutta hyvä se on silti ottaa huomioon, että tarpeeksi itsekeskeisellä perseilyllä ylläpidon taholta kansa kyllä jossain kohtaa tajuaa valita vaihtoehtoja MtGSuomen ulkopuolelta heti kun joku sellaista keksii tarjota. Sittepä on hiekkalaatikko vapaana. Ja se muuten olisi todella epäoikeudenmukaista esimerkiksi niitä modeja kohtaan, jotka ottaa vastuunsa vakavasti ja yrittää rakentaa tästä meille kaikille hyvää paikkaa. Toivotaan, ettei tämä kuitenkaan ole kehityskulku.

Poissa Yms

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8305 : 01.11.17 - klo 16:44 »
Vituttaa ajatus siitä, että ihmiset joita olen pitkään pitänyt fiksuina ja rationaalisina ihmisinä tekevät tyhmiä ja impulsiivisia päätöksiä ilman että edes jaksaisivat yrittää perustella niitä.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Nuorukain

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8306 : 01.11.17 - klo 17:23 »
Opin tänään kaksi uutta "faktaa" sukupuolista.

*sensuroitua, sensuroitua, sensuroitua*

Poissa Lightstorm

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8307 : 01.11.17 - klo 20:40 »
Vanhan auton vaihto uudempaan aiheuttaa jälleen melkoisesti harmaita hiuksia ja ärsyyntymistä kun käytetyn auton osto on turhan usein jos jonkinmoista sikasäkki kauppaa vaikka sitä kuinka kääntelisi ja vääntelisi.

Ite oon tehny melkeinpä periaatepäätöksen, etten juuri katselekaan yksityishenkilöiden tai pikkujobbarien tarjoamia autoja juuri tuon sika & säkki-yhdistelmän takia, isommasta liikkeestä saa oman kokemukseni mukaan helpommin setvittyä jos heti kaupan jälkeen ilmenee jotakin omituista. Jonkun euron saattaa kauppahinnassa hävitä, mutta tuo ainakin minulle edes näennäistä mielenrauhaa.

Lisäksi potentiaalisen kaupankohteen voi koeajolla viedä ulkopuoliselle pajalle kuntotarkastukseen. Tähän tosin menee euroja, joten ihan jokaiselle koeajettavalle ei välttämättä ole suositeltavaa.

Kiitos mielipiteestä! Joo samoilla periaatteilla itse tullut tehtyä kauppoja ja todennut hyväksi.

Edellinen auto palveli kuusi vuotta ja vain viimeinen vuosi oli huonohko (auto kylläkin jo iäkäs ja paljon ajettu). Nykyinen ostettu samalta myyjältä, mutta siitä kosahti alkuunsa turbo (myyjäfirma kustansi 70%) ja sitten on ollut jos jonkinmoista pientä vikaa kun puolen vuoden "takuu" oli mennyt. Isoimpana huolena satunnainen ongelma kiihdytyksissä kun kaasu reagoi välillä hitaasti tai lähes olemattomasti, toisinaan pelittää taas hyvin. Lisäksi olisi tarkoitus vaihtaa dieselistä bensaan.

Poissa yeou

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8308 : 02.11.17 - klo 08:41 »
varoitus: kiroilua ja muuta sellaista, mutta toivottavasti ei mitään henkilökohtaista
(click to show/hide)
Huomaatte varmaan, että olin eri kannalla tekstin kirjoittamisen alussa kuin sen lopussa. Asian miettiminen on sen arvoista.
« Viimeksi muokattu: 02.11.17 - klo 08:52 kirjoittanut yeou »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #8309 : 02.11.17 - klo 12:24 »
Pitäkää tunkkinne, saatana.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?