Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2165634 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8040 : 18.10.17 - klo 17:58 »
Lunskun linkkaaman modo-kokoelman jatko-osaan voi sitten tunkea ainakin:
Fatespinner - vihu häviää omassa upkeepissaan kun ei voi valita mitään
Spirespine - lätkäise tämä vihun täpätylle kavulle ja hyökkää -> ei voi valita blokkereita jotka kelpais modolle
Ad Nauseam - jos tuntuu siltä, että lifeloss meni liian pitkälle, paina undoa niin saat palautella kortteja pakan päälle
Skeletonize - kaada randomilla koko eventti mitä pelaat
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8041 : 18.10.17 - klo 21:54 »
https://goodgamery.com/2017/10/announcing-from-the-vault-magic-the-gathering-online/
Jatkanpa listaa:

Cannibalize
Choose two target creatures controlled by the same player. Exile one of those creatures and put two +1/+1 counters on the other.
If one of those creatures isn't on the battlefield, instead end the tournament and everyone in the venue has to go outside for 20 minutes.

Mirari
When Odyssey is released, remove this card from all boosters in limited events for 9 months and ban it from every format.

Millikin
0: Look at the top card of your library. If you want, you can put it into your graveyard. If you do, add C to your mana pool. Play this as a mana ability.
Chromatic Sphere:
0: Look at the top card of your library. If you want, you can draw it. If you do, sacrifice ~ and add one mana of any color to your mana pool. You need to be able to add C to your mana pool to do this. Play this as a mana ability.

Second Sunrise
Remove 10 minutes from your in-game clock. If you do, you win the game if you have sacrificed enough Eggs this turn.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa laakkeer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8042 : 20.10.17 - klo 19:06 »
Me too -kampanja.

Hienoa että vakava asia noussut pinnalle. Itseäni vain vähän aina mietityttää kun julkisesta uhriutumisesta tulee muoti-ilmiö ja asoita käsitellään somessa eikä viranomaisten kanssa.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8043 : 23.10.17 - klo 10:18 »
Huhut kaennimodon kuolemasta olivat vahvasti liioiteltuja. Suosittelemme olemaan vastaanottimien ääressä loppuviikosta.
« Viimeksi muokattu: 25.10.17 - klo 09:32 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa routa

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8044 : 23.10.17 - klo 16:31 »
Luulin että kun naputtelen paskat kansioista Magiccardbuyeriin sieltä napsahtaa joku ~200€ tarjous.

Olen positiivisesti yllättynyt kun tarjous olikin erittäin lähellä 600€.

Ihanko ois löytäny 400€ lojumasta maasta.
"Woran du dein Herz hängst, das ist dein Gott."

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8045 : 24.10.17 - klo 21:17 »
Sain Cupheadin mätkittyä läpi. Seuraavaksi sitten 200% achievementin kimppuun... ei
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Dashenroz

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8046 : 25.10.17 - klo 17:36 »
Sain Cupheadin mätkittyä läpi. Seuraavaksi sitten 200% achievementin kimppuun... ei

On muuten graafisesti todella upea peli.

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8047 : 26.10.17 - klo 09:04 »
Sain Cupheadin mätkittyä läpi. Seuraavaksi sitten 200% achievementin kimppuun... ei

On muuten graafisesti todella upea peli.
Musiikillisesti ehkä vielä vaikuttavampi, en ois ihan heti uskonut jammailevani tällaisen oldskool-kaman tahtiin.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa LoneFox

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8048 : 27.10.17 - klo 08:59 »
"F0r t3h lulz!"
Ja samalla levyllä on myös tämä oikeasti hyvä kappale.
God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8049 : 27.10.17 - klo 15:04 »
edit: luulin että tämä on vitutusketju. nyt tuli saatanan tyhmä olo.
älä klikkaa spoileria.
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 30.10.17 - klo 18:36 kirjoittanut yeou »

Poissa Lightstorm

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8050 : 28.10.17 - klo 01:29 »
Sain Cupheadin mätkittyä läpi. Seuraavaksi sitten 200% achievementin kimppuun... ei

Hieno peli kieltämättä, tuli vastaan lyhytelokuva jossa samanlaista grafiikkaa:

https://www.youtube.com/watch?v=tdz4DvDG_gg (This is our world by Steve Cutts, kesto 2:08)

« Viimeksi muokattu: 28.10.17 - klo 01:34 kirjoittanut Lightstorm »

Poissa HaccyZ

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8051 : 30.10.17 - klo 12:09 »
Entuudestaan tuntemattomaan peliliikkeeseen törmääminen Töölössä. Laadukkaan oloinen paikka, tilojen pienuudesta huolimatta.

Poissa mtg_96

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8052 : 30.10.17 - klo 13:03 »
Entuudestaan tuntemattomaan peliliikkeeseen törmääminen Töölössä. Laadukkaan oloinen paikka, tilojen pienuudesta huolimatta.

Nyt heräsi mielenkiinto, mikä kauppa kyseessä? Voisin käydä itekkin kattomassa

Poissa HaccyZ

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8053 : 30.10.17 - klo 17:41 »
Multiplayer.fi
(oli tosiaan itselle uusi, vaikka domainin perusteella ovatkin jo muutaman vuoden toimineet)

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8054 : 31.10.17 - klo 22:11 »
tasasin väliajoin tapahtuva viihde tällä foorumilla :D
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa leshrac

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8055 : 01.11.17 - klo 12:06 »
Kaverin paintilla piirtämät mtg-aiheiset karikatyyrit eri dekeistä ja niiden pelaajista.

Poissa kaMeli85

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8056 : 01.11.17 - klo 17:11 »
Opin tänään kaksi uutta faktaa miehistä ja naisista sekä heidän tekojensa vaikutuksista miehenä/naisena.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8057 : 02.11.17 - klo 20:41 »
Jonnet ei muista: Metsätorakat.dec
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Suppis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8058 : 02.11.17 - klo 20:59 »

Poissa Steep

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8059 : 02.11.17 - klo 23:52 »
Modern laillinen versio Four Horsemenistä. Pakkoja jo valmiiks liikaakin mut kai tää pitää kasaa.

https://www.youtube.com/watch?v=FusS_bm1XgY

Jos jollain judgella on tylsää ni vois kertoo miten toho pitäs suhtautuu jos joku alkaa pyörittää. Boardstate kuitenkin muuttuu koko ajan ni peli etenee

Poissa timis

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8060 : 02.11.17 - klo 23:56 »
Sain saunan valmiiksi.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8061 : 03.11.17 - klo 00:03 »
Niskalaukauksen uusi levy. Suunsoittaja biisi sai hymähtämään tahattomasti kun heti tuli mieleen partiksen viimeaikojen keskustelut "ottakaa vastuu omasta sananvapaudestanne" Kuilun partaalla biisi taas sai melkein miehisen kyyneleen aikaiseksi, biisi kun oli kuin omasta elämästä reväisty.

Lisäksi pääsee tarkastamaan bändin keikkakunnon ylihuomenna paikallisessa rokkiluolassa kerubissa  8)
« Viimeksi muokattu: 03.11.17 - klo 00:07 kirjoittanut Schembo »
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8062 : 03.11.17 - klo 00:05 »
Olli Saarinen sai tittelin (krhm. yksittäinen kommentti, vaikkakin varsin julkinen) Suomen fiksuin mies, vaikkei saanutkaan titteliä "Suomen fiksuin ihminen".
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa l4hlborg

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8063 : 03.11.17 - klo 10:01 »
Modern laillinen versio Four Horsemenistä. Pakkoja jo valmiiks liikaakin mut kai tää pitää kasaa.

https://www.youtube.com/watch?v=FusS_bm1XgY

Jos jollain judgella on tylsää ni vois kertoo miten toho pitäs suhtautuu jos joku alkaa pyörittää. Boardstate kuitenkin muuttuu koko ajan ni peli etenee

Infracture procedure guidesta slow playn alta löytyy tämmönen kiva antihorsemen fraasi:

"It is also slow play if a player continues to execute a loop without being able to provide an exact number of iterations and the expected resulting game state.
"

Ja vielä loopin määritelmä (mihinkä tämä kyllä osuu): "Occasionally the game gets into a state in which a set of actions could be repeated indefinitely (thus creating a “loop”)."

Elikäs koska decki on rakennettu silleen, että et voi taata voiton tapahtuvan minkään määrän loopin toistoja jälkeen, vastustaja tai judge voi eka kysästä: "mites monta kertaa ajattelit tehdä, ja miltä peli näyttää sillon?". Koska vastausta ei löydy, loopin pyörittäminen on slow playta.

Ja jos joku tulee turnaukseen pelaamaan 4horsemenii, niin seuraava hassu pätkä sääntöjä saattaa tulla voimaan: "If a judge believes a player is intentionally playing slowly to take advantage of a time limit, the infraction is Unsporting Conduct — Stalling." Josta rangaistus on dq. Vaikka teknisesti ottaen decki ei yritä voittaa aikarajalla vaan hölmöllä yhdistelmällä millejä, voidaan deckin valinnan takana epäillä-halua viivästyttää turnausta (mitä väkisinkin teet tarkoituksella, jos tiedät miten decki ja säännöt toimii).

Eli heppamiehiä pelaava saa joko a) olla tekemättä mitään deckillänsä b) lähteä kotiinsa. Tämä ilahduttaa kyllä : )

Poissa Rancid-

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8064 : 03.11.17 - klo 10:06 »
Toi moderni horsemen kyllä edistää asioita aktiivisesti, mutta on neljän kortin kombo joista yks on creature. Good luck with that.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Hopo

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8065 : 03.11.17 - klo 10:30 »
Epäpätevä kollega sai potkut ja minä sitä myöten uuden työhuoneen täynnä priimaa toimisto-loottia.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa luma

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8066 : 03.11.17 - klo 10:32 »
Modern laillinen versio Four Horsemenistä. Pakkoja jo valmiiks liikaakin mut kai tää pitää kasaa.

https://www.youtube.com/watch?v=FusS_bm1XgY

Jos jollain judgella on tylsää ni vois kertoo miten toho pitäs suhtautuu jos joku alkaa pyörittää. Boardstate kuitenkin muuttuu koko ajan ni peli etenee

Infracture procedure guidesta slow playn alta löytyy tämmönen kiva antihorsemen fraasi:

"It is also slow play if a player continues to execute a loop without being able to provide an exact number of iterations and the expected resulting game state.
"

Ja vielä loopin määritelmä (mihinkä tämä kyllä osuu): "Occasionally the game gets into a state in which a set of actions could be repeated indefinitely (thus creating a “loop”)."

Elikäs koska decki on rakennettu silleen, että et voi taata voiton tapahtuvan minkään määrän loopin toistoja jälkeen, vastustaja tai judge voi eka kysästä: "mites monta kertaa ajattelit tehdä, ja miltä peli näyttää sillon?". Koska vastausta ei löydy, loopin pyörittäminen on slow playta.

Koska minulta tätä intter netsien välityksellä kyseltiin, niin vahvistan ylläolevan oikeaksi vastaukseksi. Tokenien generointi vastustajalle ei auta kertomaan, montako kertaa meinaat looppia pyörittää, joten dekki ei ole yhtään sen turnauskelpoisempi kuin legacy-versiokaan.

Poissa Edvin

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Grilled food is only good for one day.
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8067 : 03.11.17 - klo 11:10 »
Modern laillinen versio Four Horsemenistä. Pakkoja jo valmiiks liikaakin mut kai tää pitää kasaa.

https://www.youtube.com/watch?v=FusS_bm1XgY

Jos jollain judgella on tylsää ni vois kertoo miten toho pitäs suhtautuu jos joku alkaa pyörittää. Boardstate kuitenkin muuttuu koko ajan ni peli etenee

Infracture procedure guidesta slow playn alta löytyy tämmönen kiva antihorsemen fraasi:

"It is also slow play if a player continues to execute a loop without being able to provide an exact number of iterations and the expected resulting game state.
"

Ja vielä loopin määritelmä (mihinkä tämä kyllä osuu): "Occasionally the game gets into a state in which a set of actions could be repeated indefinitely (thus creating a “loop”)."

Elikäs koska decki on rakennettu silleen, että et voi taata voiton tapahtuvan minkään määrän loopin toistoja jälkeen, vastustaja tai judge voi eka kysästä: "mites monta kertaa ajattelit tehdä, ja miltä peli näyttää sillon?". Koska vastausta ei löydy, loopin pyörittäminen on slow playta.

Koska minulta tätä intter netsien välityksellä kyseltiin, niin vahvistan ylläolevan oikeaksi vastaukseksi. Tokenien generointi vastustajalle ei auta kertomaan, montako kertaa meinaat looppia pyörittää, joten dekki ei ole yhtään sen turnauskelpoisempi kuin legacy-versiokaan.

Ihan vitsillä kait tuo pakka on kasattu, kun jos siitä olis halunnu oikeen pakan niin voittokeinona vois pelata vaikka Devil's Playtä kutistas turhia kortteja pois ja ei tarvis miettiä montako kertaa pitää pyörittää, että saa just oikeet vaan pakkaan  ::)

Poissa kasta

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8068 : 03.11.17 - klo 17:13 »
Tämä ilahdutti suuresti:

Poissa Klameros

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8069 : 03.11.17 - klo 23:57 »
Blizzcon! Paljon hyviä paljastuksia ja laadukasta e-sportsia.