Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Asia, joka ilahdutti -ketju  (Luettu 2159294 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa pelakka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8160 : 18.12.17 - klo 11:29 »
NONNI! Saimme kaverin kanssa, Suomi 100 hengessä, valmiiksi ja painoon talvisotavärityskirjan!



https://www.facebook.com/talvisotalapsille/

Komiaa on. Ennustan kuitenkin, että joku pahoittaa tästä mielensä äänekkäästi. Minkälaista palautetta on tullut?

Valtaosa palaute on ollut hyvinkin myönteistä. On jopa kotiin soiteltu, kiitelty kirjan tekemisestä ja kyselty että mistä voi tilata. Harmistuneita kommentteja on tullut muutama. Jännästi paljon on myös kommentoitu juurikin noin että "tästä varmasti joku mielensä pahoittaa".

Värityskirjaa on kommentoitu mm. Ilta-Sanomain artikkelin yhteydessä:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005481830.html
"You're a funny guy, Sally I like you. That's why I'm going to kill you last"


https://www.inkedgaming.com/collections/artists-juha-harju

Poissa Yms

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8161 : 20.12.17 - klo 13:12 »
Ensimmäinen lukukausi Koreassa takana ja tänään oli muutto toiseen asuntolaan. Vielä kuusi kuukautta jäljellä!
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa Dethkrush

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8162 : 20.12.17 - klo 14:03 »
Metaltixin paketti tuli tänään. Liput plus t-paidat Wackeniin, taas mennään!

Poissa Samsson

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8163 : 20.12.17 - klo 23:36 »
Ensimmäinen lukukausi Koreassa takana ja tänään oli muutto toiseen asuntolaan. Vielä kuusi kuukautta jäljellä!
Komppaan! Ensimmäinen lukukausi uudessa koulussa tänään paketissa. Hyvät arvosanat ja kivat kokemukset so far. Tästä on ilo jatkaa! :)

Poissa Kavu

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8164 : 21.12.17 - klo 08:39 »
The Last Jedi oli kaikesta oikeinkatsojien mouhosta ja itkusta huolimatta oikein hyvä. Mitä nyt loppui puoli tuntia liian kauan. Rogue Onen tylsyys oli ehkä sopivasti madaltanut ennakko-odotuksia, mutta tämähän oli ensimmäinen SW Jedin paluun jälkeen joka oli sekä omaperäinen että hyvä. Kaikki välillä tehdyt ovat olleet vain toista näistä.

Poissa pelakka

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8165 : 21.12.17 - klo 14:30 »


Sen vielä lisään, että värityskirja on nyt saatavilla!

Suomen Turussa: Turun sarjakuvakauppa, Linnankatu 7 ja K-Supermarket Koivula.
Helsingissä: Turun sarjakuvakauppa, Porthaninkatu 9
ja
Sotakirjasto.net
"You're a funny guy, Sally I like you. That's why I'm going to kill you last"


https://www.inkedgaming.com/collections/artists-juha-harju

Poissa Animal

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8166 : 21.12.17 - klo 19:27 »
Toisella yrittämällä "SAP Certified Development Professional - SAP Hybris Commerce 6.2 Developer" sertifikointi läpi. Olen vissiin ensimmäinen meidän firmasta joka saa tuon Hybris 6.x devaajasertin. Hnnnngh. :D

Poissa JunioRcmf

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8167 : 22.12.17 - klo 00:06 »
Nähtävästi jo yli puoli vuotta vanha, mutta tuli itelle vasta ekaa kertaa vastaan: Star Wars feat. Tommy Wiseau

Poissa Assariah

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8168 : 25.12.17 - klo 23:53 »
Mennää takas Dominariaa :)
On normaalia olla epänormaali mutta on epänormaalia olla normaali
Assariah Have/Want

Poissa Temezy

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8169 : 26.12.17 - klo 00:56 »
Vanha kunnon Karn tullaan näkemään Dominariassa.  ;)
"I will flay the skin from your flesh and the flesh from your bones and scrape your bones dry. And still you will not have suffered enough."

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8170 : 28.12.17 - klo 00:36 »
-_-
« Viimeksi muokattu: 29.12.17 - klo 03:42 kirjoittanut yeou »

Poissa Tohtori

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8171 : 28.12.17 - klo 14:51 »
Riihimäkeläisen magic-eventin voittaminen toista kertaa putkeen!

Poissa laakkeer

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8172 : 29.12.17 - klo 03:42 »
Rökäletappion jälkeen jeskai controllilla cubessa yhtä osumaa lukuun ottamatta puhdas 3-0  :D  On tää sittenkin kivaa.

Poissa Pifase

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8173 : 29.12.17 - klo 14:07 »
Työttömät alkavat aktivoitumaan.

"Aktiivimalli johti sähköpostitulvaan kansanedustajille – työttömät hakevat heiltä töitä: ”Olisiko tiedossa basistin hommia missään”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005506104.html

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8174 : 30.12.17 - klo 15:51 »
Työttömät alkavat aktivoitumaan.

"Aktiivimalli johti sähköpostitulvaan kansanedustajille – työttömät hakevat heiltä töitä: ”Olisiko tiedossa basistin hommia missään”
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005506104.html

*facepalm*

erillinen asia:
ja mua ei ilahduta miten mun viestejä vaan poistellaan. ilmeisesti toinen vaihtoehto on kenkä?
mäkin voisin mennä leikkimään jumalaa kerjäläiselle.
toisessa kädessä on seteli, ja toisessa on samasta arvosta grillikylkeä.
kerjäläinen valitsee setelin. sytytän setelin tuleen. seteli muuttuu tuhkaksi.
kerjäläinen hamuilee nyt grillikylkeä. syön grillikyljen, ja kerjäläiselle ei jää mitään.
miksi tein näin kerjäläiselle? koska aikaisemmin hän valehteli minulle.
mitä minä tein ylläpidolle? tämä on yksi kysymykseni.

ylläpito poistaa minun viestin, tai heittää minut ulos täältä.
asia on selvä, fuckers.
mulle ei ole ihan sama. totuutta vaiennetaan taas uudestaan ja uudestaan.
miksi ihmiset haluavat niin kovasti kiistää sen mikä oikeasti tapahtui? - mikä ei tosin liity tänne mitenkään, vaan on täysin ulkopuolinen asia?
eikö tänne voi kirjoittaa edes faktoja ulkopuolisista asioista? tai jos ei faktoja, niin vähintäänkin omaa näkökulmaansa.
tähän olisi ihana saada vastaus.
mutta mitä minä silmissänne olen? vain joku ihminen, jolla näyttää olevan henkisiä ongelmia.
he katsovat minua alaspäin, ja kääntävät sitten selkänsä.

minä sitten kai odotan, että saan kenkää.
puff?
« Viimeksi muokattu: 30.12.17 - klo 15:56 kirjoittanut yeou »

Poissa Etheraven

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8175 : 31.12.17 - klo 04:00 »
Skyrim, sain kihlatulta joululahjaksi Switchille, olen pikkuhiljaa pääsemässä vauhtiin.

Poissa Prote

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8176 : 31.12.17 - klo 10:25 »
Perjantaina ensimmäiset MCM-myyntilistaukset, eilen kaksi myyntiä  ;D

edit: ja tänään jo kaksi lisää, stanulappujen myynti vissiin kannattaa.
« Viimeksi muokattu: 31.12.17 - klo 16:58 kirjoittanut Prote »

Poissa Nastaboi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8177 : 31.12.17 - klo 16:48 »
ja mua ei ilahduta miten mun viestejä vaan poistellaan. ilmeisesti toinen vaihtoehto on kenkä?

No sieltä lähti mm. viesti joka sisälsi väkivaltafantasioita kuvalaudalla ahdistelijoita kohtaan. Yksi väärä ei tee toista väärää oikeaksi jne. perusasioita.

Säännöistä voi lukea erilaisista sanktioista jos kiinnostaa. Voi myös hyväksyä, että turhat tai asiattomat kommentit poistetaan sen kummempia joka kerta selittelemättä (toki kysyä saa), tai voi vain olla kirjoittelematta jos tämä tuntuu kohtuuttomalta.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa yeou

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8178 : 31.12.17 - klo 20:03 »
ja mua ei ilahduta miten mun viestejä vaan poistellaan. ilmeisesti toinen vaihtoehto on kenkä?
No sieltä lähti mm. viesti joka sisälsi väkivaltafantasioita kuvalaudalla ahdistelijoita kohtaan. Yksi väärä ei tee toista väärää oikeaksi jne. perusasioita.

Säännöistä voi lukea erilaisista sanktioista jos kiinnostaa. Voi myös hyväksyä, että turhat tai asiattomat kommentit poistetaan sen kummempia joka kerta selittelemättä (toki kysyä saa), tai voi vain olla kirjoittelematta jos tämä tuntuu kohtuuttomalta.

ok... sellastako juttua mä kirjoitin? ._.
hyväksytään tän foorumin osalta mut täytyy pistää pimeä puoli vähän tiukempaan valvontaan. missaan liian paljon kaikkea kivaa.

edit: ah... aikaisemmin tänään... hän vihdoin katsoi minua... hymyilin hänelle spontaanisti... hän alkoi hymyillä takaisin.. ja sitten linja-auto jatkoi matkaansa... sellaisen jumalattaren näin tänään -huokaus-
mutta jos kysytään, mies vai nainen... miksi pitäisi valita? ok nyt nukkumaan
« Viimeksi muokattu: 03.01.18 - klo 17:52 kirjoittanut yeou »

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8179 : 06.01.18 - klo 14:58 »
Vitutusketjussa mainittu paketti tuli perille (sisältö oli custom Pusheen t-paita sisäpiirinvitsitekstillä).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jupu_

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8180 : 07.01.18 - klo 00:08 »


En tiennyt et Bertoncini voitti invitationalin.

Poissa Etheraven

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8181 : 07.01.18 - klo 16:52 »
Enemmän huvitti kuin ilahdutti mutta..

Tilasin puolenkuunpeleiltä pelin jossa piti olla lisäsisältöä, selvisi ettei sitä ollutkaan koska se olikin latauskoodin takana joka oli käytetty. Lähetin sitten pelin takaisin ja sain rahat takaisin, tilasin heiltä sen jälkeen saman pelin perusversion.
Sain täsmälleen saman pelin takaisin..  :D

Poissa Otus

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8182 : 11.01.18 - klo 23:25 »
Osassa Tampereen viikottaisista regular-turnauksista otettiin käyttöön pussipalkintojen tilalle "hessudollarit" krediittijärjestelmä.
"Life always shines brightest when people of like minds come together"

Poissa Maat

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8183 : 14.01.18 - klo 01:42 »
JOPELIX

Poissa Meltyman

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8184 : 14.01.18 - klo 09:07 »
http://epicstream.com/news/Magic-The-Gathering-Double-Faced-Foils-Misprinted-in-Brazils-Rivals-of-Ixalan-Prerelease-Events

Linkkikin kertoo, mutta varmaan ollut hauskaa pelata tuommoisia kortteja vastaan prellussa. Tuleekohan kallis keräilyharvinaisuus noistakin joku päivä....

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8185 : 17.01.18 - klo 23:47 »
Coca-Cola kastikkeessa tehty pihvirisotto oli mitä mainiointa.

Poissa mtg_96

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8186 : 18.01.18 - klo 00:12 »
Grapeshot <3 (Okei tendrils lasketaan kans)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8187 : 18.01.18 - klo 10:54 »
Coca-Cola kastikkeessa tehty pihvirisotto oli mitä mainiointa.

Nää on kaikki tuttuja sanoja mutta en silti ymmärrä tätä lausetta kokonaisuutena  :o
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Naabi

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8188 : 18.01.18 - klo 11:03 »
Coca-Cola kastikkeessa tehty pihvirisotto oli mitä mainiointa.

Nää on kaikki tuttuja sanoja mutta en silti ymmärrä tätä lausetta kokonaisuutena  :o

Coca-Cola toimii hyvin marinadeissa ja joissain kastikkeissa. Kannattaa joskus tsekkailla jotain reseptiä missä käytetään. Ainakin grillimarinadista tuli todella hyvää kun kola toi siihen sellasen makean puolen.
"A little learning is a dangerous thing; drink deep, or taste not the Pierian spring"

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Asia, joka ilahdutti -ketju
« Vastaus #8189 : 18.01.18 - klo 11:25 »
Coca-Cola kastikkeessa tehty pihvirisotto oli mitä mainiointa.

Nää on kaikki tuttuja sanoja mutta en silti ymmärrä tätä lausetta kokonaisuutena  :o

Jännimmät kokeilut syntyy, kun ei suunnittele mitään etukäteen ja opiskelijabudjetilla & -laiskuudella pitää tehdä kompromisseja ainesten suhteen. Maustamattomat pihvit olivat eltaantumassa, joten ne piti ensinnäkin paistaa. BBQ kastike oli loppu ja pelkkä suola + pippuri tuntui turhan askeettiselta, joten nakkasin sipulin ja paprikan kera sekaan balsamietikkaa ja kokista. Soijaakin lurautin, koska tuo makuja enemmän esiin. Sinälläähän tässä kokiksen sijaan olisi saman asian ajanut mikä tahansa siirappi, mutta teki mieli tehdä jännyyksiä. Tällaisenaan se maistui hieman valjulta, joten potkaisin setin käyntiin reiluhkolla annoksella srirachaa ja tasoittelin turauksella ketsuppia. Aikansa annoin porista miedolla ja totesin kastikkeen olevan mainiota, mutta jouduin pohtimaan lisuketta. Peruna olisi liian tylsä eikä kuoriminen kiinnostanut ja makaroni ei maistuisi miltään, joten riisi oli ainoa vaihtoehto. Lopulta päädyin keittämään riisit puoleen, heitin ne muiden joukkoon pannulle ja annoin kastikkeen imeytyä rauhassa riiseihin. Olettaisin, että lopputulosta voisi nimittää "pihvirisotoksi Coca-Cola kastikkeessa", mutta en ole käynyt kokkikouluja, joten termit ei ole ihan hanskassa.

Lopputulos oli herkullista ja vierestä toimitusta välillä ihmetelleet kämppikset maistoivat ja pitivät myös. Ja kuten edellä mainittua, niin kokis on aivan mainio aines marinadeihin.
« Viimeksi muokattu: 18.01.18 - klo 11:31 kirjoittanut Karjanvarastaja »