Poromagia

Kirjoittaja Aihe: 2+4 ja 0+1 ?  (Luettu 2644 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa bodom33

2+4 ja 0+1 ?
« : 13.01.12 - klo 08:23 »
Heips. Kirjauduin kännykällä tänne foorumille, mutta sain ilmoituksen että olen botti ja että laitteessani on virus. Normikäytäntökö vai?

Poissa FusionClock

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #1 : 13.01.12 - klo 09:36 »
Omalla puhelimella ainakin toimii. Mistä sitten johtuu, en tiedä. Jos käytössäsi on älypuhelin, voit kokeilla eri selainta. Nykyään taitaa olla jo kännyköihinkin viruksia, joten skannaaminen ei välttämättä ole pahitteeksi, en vain oikein osaa softista sanoa mitään.

Poissa Roinisto

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #2 : 13.01.12 - klo 09:47 »
Et tainnut lukea tuota varoitustekstiä kovin tarkkaan tai kokonaan? Erityisesti se kohta missä mainitaan vaihtuvat ip-osoitteet. (dynaaminen IP, kait. joku IT-nörtti voi korjata jos olen väärässä)

Itselläni on joskus tullut tuo sama mokkulayhtetyttä käyttäessä.

Poissa Kavu

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #3 : 13.01.12 - klo 10:12 »
Informatiiviset otsikot on poikaa.

Joskus yritin tulla Puolasta kännykällä partikselle ja tuli spambot-banniviestiä suuhun. Tämän jälkeen sitten en päässyt luurilla foorumille enää Suomestakaan. Sittemmin tosin tuota spambot-suojaa kevennettiin joka ratkaisi minun ongelmani. Varmaan tarkka lainaus foorumisoftan tarjoamasta viestistä auttaa ylläpitoa selvittämään tätä sun ongelmaa.

Poissa Blommis

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #4 : 13.01.12 - klo 11:31 »
Heips. Kirjauduin kännykällä tänne foorumille, mutta sain ilmoituksen että olen botti ja että laitteessani on virus. Normikäytäntökö vai?

Kävi sama kerran desire hd:lla, skannailin ja puhdas oli. Luma varmaan osaa vastata miten toi valitsee juuri mobiilikäyttäjät boteiksi.

Poissa luma

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #5 : 13.01.12 - klo 11:38 »
Tuo varoitusviesti ja matemaattiset tehtävät johtuvat siitä, että IP-osoitteestasi on 90 päivän sisällä tullut spammibotteja jollekin samaa suodatusta käyttävälle foorumille (tuhansia eri puolilla maailmaa). Kuten tekstissä sanotaan, omassa koneessasi ei välttämättä ole mitään vikaa, vaan syy voi löytyä vaihtuvasta IP-osoitteesta.

Poissa bodom33

Re: 2+4 ja 0+1 ?
« Vastaus #6 : 13.01.12 - klo 13:20 »
Ok. Eipä siinä sitten mitään. Kiitos vastauksista.