Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander  (Luettu 2595 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa chibi

Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« : 01.11.10 - klo 17:15 »
Elikkäs kun ihmiset on sitä pyydellyt niin pelataanpa Highlanderia ensi sunnuntaina(7.11) alkaen klo 11. Paikalle saa toki saapua aiemminkin, itse menen ovet avaamaan 10 aikoihin.

Lokaationa toimii yllättäen Nuorisokahvila Scream

Saksalaisen highlanderin bannilista ja pakanrakennus-säännöt.

Osallistumismaksu 5e (tuokaa käteistä, paikalla ei ole kortinlukijaa!)

Palkintona:
Scarsin pusseja pojojen mukaan.

Ennakkoon ei tarvitse ilmoittautua, kyselyt saa lähettää sähköpostitse minulle osoitteeseen arttudsb(ät)hotmail(piste)com

« Viimeksi muokattu: 01.11.10 - klo 17:25 kirjoittanut chibi »
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #1 : 01.11.10 - klo 18:58 »
Mitäs sie nyt Arttu menit tekemään? Eihän tämmöisellä aikataululla pysty enää työvuorojaan mylläämään. Noh, löytyypi halukkaille lappua lainattavaksi. Tai jos on tarvetta niin gw agro ja gb animaattori ois ihan pakkana joutavana.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #2 : 01.11.10 - klo 20:49 »
Mitäs sie nyt Arttu menit tekemään? Eihän tämmöisellä aikataululla pysty enää työvuorojaan mylläämään. Noh, löytyypi halukkaille lappua lainattavaksi. Tai jos on tarvetta niin gw agro ja gb animaattori ois ihan pakkana joutavana.

Mie ottaisin tuon gw agron. Keskiviikkona fantsussa olen paikalla joten voit tuoda pakan.
Sanohan myös nimesi kun on hankala tietää kenellä on mikäkin foorumi-nikki.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #3 : 01.11.10 - klo 20:54 »
Mitäs sie nyt Arttu menit tekemään? Eihän tämmöisellä aikataululla pysty enää työvuorojaan mylläämään. Noh, löytyypi halukkaille lappua lainattavaksi. Tai jos on tarvetta niin gw agro ja gb animaattori ois ihan pakkana joutavana.

Mie ottaisin tuon gw agron. Keskiviikkona fantsussa olen paikalla joten voit tuoda pakan.
Sanohan myös nimesi kun on hankala tietää kenellä on mikäkin foorumi-nikki.

Yritän kammeta paikalle. Nicin takana piileskelee Terho Seppänen eli se mustiin pukeutuva pitkä tukkainen rättipää. Jos olet joskus leka turnauksen aikaan fantsulle eksynyt niin saatat tunnistaa. Jos et niin kantapeikot kyllä osaavat antaa minut ilmi.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #4 : 01.11.10 - klo 21:02 »
Jos saan tiedustella mitä gw agrossa kortteja olisi niin helpottaisi se pakkaan tutustumiseen.
Mie on sitten Marko Piipponen se pitkätukkainen hippi jolla on niittirannekkeet ja joku bändipaita päällä.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Genesis

Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #5 : 01.11.10 - klo 21:11 »
Mitäs sie nyt Arttu menit tekemään? Eihän tämmöisellä aikataululla pysty enää työvuorojaan mylläämään. Noh, löytyypi halukkaille lappua lainattavaksi. Tai jos on tarvetta niin gw agro ja gb animaattori ois ihan pakkana joutavana.

Mie ottaisin tuon gw agron. Keskiviikkona fantsussa olen paikalla joten voit tuoda pakan.
Sanohan myös nimesi kun on hankala tietää kenellä on mikäkin foorumi-nikki.

Offtopiccia taasen, mutta "voit tuoda pakan" on aika reilukerho meininkiä. En ite kehtaisi pyytää ketään tuomaan pakkaa fantsulle jos itse olen LAINAAMASSA sitä. Mutta terho on ilmeisen viitseliäs :P Jos joltain uupuu pakkaa niin itseltä voisi joutaa yksi pakka lainaan joko uw-fisu tai uGBW-pattern-rector deckki, kunhan eka arvon itse, että kummalla pelaan. Eli pakan puutteen vuoksi ei pidä jättää tulematta, varmasti saadaan pakka niitä tarvitseville lainaan.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #6 : 01.11.10 - klo 21:21 »
Offtopiccia taasen, mutta "voit tuoda pakan" on aika reilukerho meininkiä. En ite kehtaisi pyytää ketään tuomaan pakkaa fantsulle jos itse olen LAINAAMASSA sitä. Mutta terho on ilmeisen viitseliäs :P Jos joltain uupuu pakkaa niin itseltä voisi joutaa yksi pakka lainaan joko uw-fisu tai uGBW-pattern-rector deckki, kunhan eka arvon itse, että kummalla pelaan. Eli pakan puutteen vuoksi ei pidä jättää tulematta, varmasti saadaan pakka niitä tarvitseville lainaan.

Sori aloittelijan moka. En ole vielä aloittelijana perillä kirjoittamattomista säännöistä MTG-pelaajien keskuudessa.  :) Noh pitääpä seuraavan kerran sanoa saisinko, voisitko ja kiitos.  ;)
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Babu

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Creature - Goblin Brushwagg
Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #7 : 01.11.10 - klo 21:40 »
Sori aloittelijan moka. En ole vielä aloittelijana perillä kirjoittamattomista säännöistä MTG-pelaajien keskuudessa.  :) Noh pitääpä seuraavan kerran sanoa saisinko, voisitko ja kiitos.  ;)

Ei kohteliaisuus ole mikään salainen kirjoittamaton sääntö.

Olisikohan muuten kenelläkään omistuksessa isoa kasaa gobliineja miun RB Goblin 'Landeriin?
"eikö se nyt ole vanha fakta että monoliitit menee infiniteks jos niitä päin edes katsoo pahasti"
- luma; 09.04.2020 klo 19:30

Poissa Genesis

Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #8 : 01.11.10 - klo 23:23 »
Sori aloittelijan moka. En ole vielä aloittelijana perillä kirjoittamattomista säännöistä MTG-pelaajien keskuudessa.  :) Noh pitääpä seuraavan kerran sanoa saisinko, voisitko ja kiitos.  ;)

Ei kohteliaisuus ole mikään salainen kirjoittamaton sääntö.

Olisikohan muuten kenelläkään omistuksessa isoa kasaa gobliineja miun RB Goblin 'Landeriin?

Kannattaa kysyä samilta eli angel882 foorumilla. Pelaa gobboja joten kannattaa kysyä.

Sori aloittelijan moka. En ole vielä aloittelijana perillä kirjoittamattomista säännöistä MTG-pelaajien keskuudessa.  :) Noh pitääpä seuraavan kerran sanoa saisinko, voisitko ja kiitos.  ;)

Meh. En itekkään tienny että kuuluu johonkin kirjoittamattomiin sääntöihin. Mutta hyvä niitä yleisiä mtg-käytöstapoja on toki opiskellu jos ei tähän mennessä ole tarvinnut.

Poissa chibi

Vs: Joensuu Su 7.11 klo 11-> Highlander
« Vastaus #9 : 07.11.10 - klo 16:49 »
Paikalle eksyi 11 uskaliasta ylämaalaista, voiton vei kovan väännön jälkeen edellisyönä kasattu random WR aggro.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn