Kortit ja pakat > Spoileriarkisto

Alara reborn

(1/28) > >>

Schembo:
http://www.scribd.com/doc/13266660/Alara-Reborn-Final

Kaikki alara rebornin kortit tulevat olemaan multicoloreja. Ei värittömiä artifacteja tai landeja.
Minkähän laista settiä sitä osaisi odottaa?!? Odotettavissa olematon määrä eternal kortteja / vai pääsisiköhän sitä yllättymään iloisesti?


Spoiler link http://mtgsalvation.com/alara-reborn-spoiler.html

Temppi88:
Itseä ei ainakaan kovasti innosta tuo uusi sarja jos kerran kaikki on multicolor kortteja... Kaippa sitä prellussa pitää käydä ja ostaa lihavaboksi  8)

Chaosworm:
Ei valitettavasti tosiaan mitään ihmeempiä etikkakortteja ole luvassa, mahdollisesti jokunen Standard- ja Casual-lappu. Tosin, ikuiset käyttiksetkin ovat varsin mahdollisia, onhan niitä tullut aikaisemminkin ihan tässä lähiaikoina (tällä viitataan Doraniin ja Harmonic Sliveriin), että ei pidä toivoa heittää  ::)

Luultavasti minä aion kyseisen setin jättää kokonaan rauhaan, ellei se osoittaudu täysin käyttökelvottomaksi ja sitä saa älyttömän halvalla kasuaalipelien palkinnoksi. Alara-blokissa olisi pitänyt tulla Ravnica-tyyliin kaikki yhdistelmät, sinimustavihreää täppiländiä jäin Highlanderiin kaipailemaan. Paljon parempi olisi ollut, kuin se, että julkaistaan setillinen oletettavaa tuubaa, Noble Hierarch, Banefire, Nicol Bolas Planeswalker + käyttistä ja yksi setti oikeita kortteja, joissa niissäkin on tietysti se, että lähinnä T2-pelejä näkevät.

HerrFiske:
Hyvä uutinen! Itse aloitin juuri niihin aikoihin, kun Alara oli uusi. Kovasti olen toivonut, että itse varsinaisia Shardeja tuettaisiin, jotta kolmivärisen pakan pelaamisesta seuraavat hyödyt olisivat maksimaaliset.
Yksi asia, mitä tuolta setiltä toivon, olisi 5-manan B/R/G devouri droppi. Esperiin olisi mukava saada edes jotain, millä tehdä vahinkoa. :P

Meinaakohan muuten tuo "100%" multivärisyys, että myös 1-mana dropit ovat kaksivärisiä, tyyliin Shadowmoor? :-X

tutka:
Todennäköisempää on ettei ykkösdroppeja ole ollenkaan kuin että olisi hybridimanaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta