Kauppapaikka > Vaihto- ja kauppaongelmat

Ongelmia käyttäjän Barros kanssa

(1/9) > >>

HassuHannu:
Missä vaiheessa kannattaa huolestua myyjästä, joka lopettaa kommunikoinnin kuin seinään maksukuittauksen jälkeen? Tein 21.10 kaupat käyttäjänimen "barros" kanssa, loppusummana 74,5€. Kuittasin illalla klo 18 että maksu suoritettu, jonka jälkeen myyjästä ei ole kuulunut mitään. Kysyin myyjältä 21.10 klo 19 eli samana iltana vielä, että voisin ottaa samaan tilaukseen vielä kolme korttia ja maksaa niiden hinnan samalle tilille. Myyjä ei kommentoinut mitään. Laitoin seuraavana päivänä myyjälle osoitteeni ja pyysin kuittaamaan kun on lähettänyt.

Eilen laitoin jälleen kyselyä, että on ostajan kannalta huolestuttava tilanne kun myyjä feidaa itsensä maksusuorituksen jälkeen kommunikaatiosta. Kirjoitin, että olen ärtynyt, ottaa päästä. Kaupankäynnissä minulle tärkeää on hyvä kommunikaatio. Hän ei ole kommentoinut mitään, vaikka foorumiprofiilin perusteella on käynyt foorumilla päivittäin.

Minulla on ollut viimeisen 2 viikon aikana 6 korttikauppaa käynnissä, sekä ostajana että myyjänä mcm:ssä ja täällä, muut menneet hyvin, tämä hiertää ja ottaa päästä.

T. Samuli

Pifase:

--- Lainaus käyttäjältä: HassuHannu - 27.10.16 - klo 17:17 ---Missä vaiheessa kannattaa huolestua myyjästä, joka lopettaa kommunikoinnin kuin seinään maksukuittauksen jälkeen? Tein 21.10 kaupat käyttäjänimen "barros" kanssa, loppusummana 74,5€. Kuittasin illalla klo 18 että maksu suoritettu, jonka jälkeen myyjästä ei ole kuulunut mitään. Kysyin myyjältä 21.10 klo 19 eli samana iltana vielä, että voisin ottaa samaan tilaukseen vielä kolme korttia ja maksaa niiden hinnan samalle tilille. Myyjä ei kommentoinut mitään. Laitoin seuraavana päivänä myyjälle osoitteeni ja pyysin kuittaamaan kun on lähettänyt.

Eilen laitoin jälleen kyselyä, että on ostajan kannalta huolestuttava tilanne kun myyjä feidaa itsensä maksusuorituksen jälkeen kommunikaatiosta. Kirjoitin, että olen ärtynyt, ottaa päästä. Kaupankäynnissä minulle tärkeää on hyvä kommunikaatio. Hän ei ole kommentoinut mitään, vaikka foorumiprofiilin perusteella on käynyt foorumilla päivittäin.

Minulla on ollut viimeisen 2 viikon aikana 6 korttikauppaa käynnissä, sekä ostajana että myyjänä mcm:ssä ja täällä, muut menneet hyvin, tämä hiertää ja ottaa päästä.

T. Samuli

--- Lainaus päättyy ---
Tunnen tyypin ja oon välittänyt viestiä eteenpäin, että ottaa kontaktia.

ling:
Nykäsen jätkää huomenna hihasta jos tulee FNM:ään

Babu:
On paikallisia. Potkin sitä kuhan seuraavan kerran nään.

Edit: Olikin kaikki muut ehtineet ensin kommentoimaan. :1

HassuHannu:
Ok, ja kiitos. Päivitän tähän tilannetta miten kaupanteko etenee.
T. Samuli

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta