Kortit ja pakat > Turnauspakat ja limited

Miten tehään hyvä turnauskelpoinen dekki jos ei halua olla nyyppä :) ?

<< < (2/4) > >>

Enterorrhexis:
Myöhemmin sitä kuitenkin tulee opittua (not!) että yksittäisinä ostettuna useimmissa tapauksissa (melkein aina!) pääset halvemmalla kuin että yrittäisit niitä haluttuja lappuja repiä pusseista.

Pyltsi:
Ja noiden sivujen korttihintoja ei myöskään kannata tuijottaa sinänsä liikaa, vaan kannataa katsoa korttien nimet ja sitten esim MCM:stä katsoa paljolla niitä olisi myynnissä.

höpömies:
Aika ässä sivu on Mtgtop8.com.

Löytyy kilpailullisista formaateista käytännössä kaikkien turnausten vähintään top8 -dekkilistat.

Suosittelen!

Polari:

--- Lainaus käyttäjältä: Willi4m - 21.06.13 - klo 10:51 ---Pelaanko väärää peliä ja/tai kannattaako minun pysyä siellä dräftäämisessä ja keittiönpöydällä jos noiden netdeckien "est. price: 150$+" hintalaput saavat aikaan "NOPENOPENOPE..."-reaktion?

Onneksi turpaanottaminen itseäni paremmilta ei ole oikeastaan koskaan tehnyt arpia sieluun, ehkä mä pärjään  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä ja kyllä. Magic on ihan saatanan kallis peli, mikä piilotetaan sen taakse että maksat siitä vähän kerrallaan. Hinnan saa kyllä rationalisoitua sunk cost fallacyn motivoimana ja sopivien vertailukohtien avulla, mutta jos meinaat omistaa riittävän kokoelman aktiiviseen turnauspelaamiseen niin $150 ei ole kovin iso rahasumma.

yugular:

--- Lainaus käyttäjältä: Willi4m - 21.06.13 - klo 10:51 ---Pelaanko väärää peliä ja/tai kannattaako minun pysyä siellä dräftäämisessä ja keittiönpöydällä jos noiden netdeckien "est. price: 150$+" hintalaput saavat aikaan "NOPENOPENOPE..."-reaktion?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvät pakat suosituissa formaateissa ovat todella kalliita ja jos 200e on paljon rahaa pahvinpaloihin niin kannattaa lopettaa. Pauper on käsittääkseni ainoa todella halpa formaatti, mutta sitä pelataan vain modossa. Pauperissakin osa tier1 pakoista kustantaa yli 50 tiksua (1tix=1USD, karkeasti)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta