Poromagia

Äänestys

mitä PC pelejä pelaat

BF2 (battlefield 2)
4 (9.3%)
BF2 SF (Battlefield 2 Special Force)
0 (0%)
WoW (World of Warcraft)
7 (16.3%)
SoF2 (Soldier of Fortune 2)
0 (0%)
Wolf ET (Wolfenstein Enemy Territory)
3 (7%)
Serious Samit (mikä tahan sa serious sam first encounter, second en counter, 2)
1 (2.3%)
MoH ( mikä tahansa medal of honor sarjan peli)
0 (0%)
muu (mikä kirjota viestinä)
28 (65.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 41

Äänestys päättynyt: 07.05.06 - klo 11:49

Kirjoittaja Aihe: mitä PC pelejä pelaatte  (Luettu 11731 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« : 07.05.06 - klo 11:49 »
niin siis mitä PC pelejä pelaatte. Ois kiva tietää että jos joku muukin pelais jotain pelejä mitä mä pelaan.

Poissa magic=)

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #1 : 07.05.06 - klo 11:54 »
Wow:ia olen pelannut, pitäs lisää aikaa hankkia.

Poissa Dark Knight

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #2 : 07.05.06 - klo 11:54 »
Heroes of the Might and Magic 3 ja sen lisälevyjä. Sitten on vielä Diablo 2 Lord of Destruction. Sudden Strike 2 on jääny vähän vähemmälle Starcraft Broodwarin kanssa.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa hiakala

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #3 : 07.05.06 - klo 12:02 »
Guild Wars

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #4 : 07.05.06 - klo 12:03 »
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Heroes of the Might and Magic 3 ja sen lisälevyjä. Sitten on vielä Diablo 2 Lord of Destruction. Sudden Strike 2 on jääny vähän vähemmälle Starcraft Broodwarin kanssa.

 Sudden Strike 2 kuinka vanha peli se on? en vaa oo koskaan kuullu semmosesta. vaikka oon tilannu 10 v pelit lehteä.
EDIT joitakin on ruvennu häirihtemään toi että oon tilannu 10v pelitlehteä tarkistin asian ja huomasin että ens kuussa tulee 10v täyteen että jos joku sai tosta nyt mielenrauhan

Poissa SonniEriksson

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #5 : 07.05.06 - klo 12:09 »
En tiedä lasketaanko nämä pc-peleiksi, mutta: Hattrick, Go, Deluxe ski jump ja Wok ovat ihan loistavia pelejä. =)

Varsinaisista pc-peleistä: Victoria, Space rangersit ja Crusader kings ovat ykkösiä. \o/

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #6 : 07.05.06 - klo 12:29 »
mää en omasta mielestäni laskis ht:tä enkä 1000 A.D:tä peleiks mutta kaine on pelejä siinä missä muutkin (9) täällä on paljon pelejä mitkä vaikuttaa olevan täysin unholassa en oo kuullu useimmistakaan noista.

Poissa mahonen

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #7 : 07.05.06 - klo 12:39 »
itse pelailen heroes 3 might and magicia ja sen lisälevyjä, diblo 2 ollu lainassa vähän aikaa sitäki tullu rämpytettyy.
ps. Tietääkö joku onko heroesissa nettipeli mahdollisuutta?
EDIT. löytyy myös warcraft 3 olen kylläkin jokseenkin kyllästnyt siihen. Ja age of empires 1 gold edititon johon olen myös vähän kyllästynyt =)

Poissa TseiCo

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #8 : 07.05.06 - klo 13:00 »
Kyllähän sillä on ollut, msn game zonessa olen sitä pelaillut koko lailla paljonkin. Mutta poistivat kyseisen pelin pelipalveluistaan tässä joku aika sitten, mutta muistaakseni sitä sai jotain muutakin kautta vielä pelattua, en vaan muista mitä. Pelissähän se näkyy.

Poissa mahonen

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #9 : 07.05.06 - klo 13:06 »
Lainaus käyttäjältä: "TseiCo"
Kyllähän sillä on ollut, msn game zonessa olen sitä pelaillut koko lailla paljonkin. Mutta poistivat kyseisen pelin pelipalveluistaan tässä joku aika sitten, mutta muistaakseni sitä sai jotain muutakin kautta vielä pelattua, en vaan muista mitä. Pelissähän se näkyy.

Ok. Itse olen yrittänyt sitä netissä pelata mutten ole ikinä älynnyt miten sitä voi sielä pelata =)
Ps.Pitää ostaa kyllä heroes 5 on meinaan sen verran hyvä pelisarja :)

Poissa Icirtus

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #10 : 07.05.06 - klo 13:07 »
Mutta missä on cs?

Ei vaiteskaan, itse pelailen koneella WarCraft kolmosta ja sen modia DotA:ta. Eilen yönä oli mahtava skaba Age of Empires kakkosessa. Wowia testasin muutaman päivän, mutta onneksi en sortunut siihen.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa hall0n

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #11 : 07.05.06 - klo 13:11 »
Heroes kolmosta silloin tällöin pelailen

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #12 : 07.05.06 - klo 13:43 »
Lainaus käyttäjältä: "icirtus"
Mutta missä on cs?

Ei vaiteskaan, itse pelailen koneella WarCraft kolmosta ja sen modia DotA:ta. Eilen yönä oli mahtava skaba Age of Empires kakkosessa. Wowia testasin muutaman päivän, mutta onneksi en sortunut siihen.

cs ei ole listassa koska en henkilö kohtaisesti tue sitä ja sitä paitsi se on maailman huonoin peli, täynnä cheatereita ja hackereita

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #13 : 07.05.06 - klo 13:47 »
heroes kolmosta ei enään käsittääkseni voi pelata mitenkään netissä kokeilin just äsken sitä gamespyn kautta jonka ois voinu tukea sitä mutta ei... en tiedä mitään enää miten nettipelin voi toteuttaa heroes3:ssa mutta ei maailma siihen kaadu. heroes kolmonen on mahtava peli kavereiden kanssa pelatessa...
olen vähän pettynyt heroes neloseen ja vitoseen ne eivät oikein toimineet kumpikaan...

Poissa Icirtus

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #14 : 07.05.06 - klo 13:48 »
Lainaus käyttäjältä: "hemuz"
cs ei ole listassa koska en henkilö kohtaisesti tue sitä ja sitä paitsi se on maailman huonoin peli, täynnä cheatereita ja hackereita


Kappas, en tiennytkään ;o Mutta laneissa, hyvässä seurassa, ihan pelattava peli.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #15 : 07.05.06 - klo 13:52 »
Lainaus käyttäjältä: "icirtus"
Lainaus käyttäjältä: "hemuz"
cs ei ole listassa koska en henkilö kohtaisesti tue sitä ja sitä paitsi se on maailman huonoin peli, täynnä cheatereita ja hackereita


Kappas, en tiennytkään ;o Mutta laneissa, hyvässä seurassa, ihan pelattava peli.

peli on pelattava mutta en tykkää hacks nolifeistä jota ei muuta tee kun jyystävät cs ja sit kun joku väläyttää että on cheatit olemassa ne alkaa wareta niitä ja sit koko peli on ihan perseestä.
laneilla peli on ihan hyvä mutta ei missään netissä.

Poissa McEwok

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #16 : 07.05.06 - klo 14:34 »
Diablo 2,Heroes of Might and Magicit,LucasArtsin seikkailupelit,Sid MeierŽs Pirates!,välillä Counter-Strike ja Counter-Strike Condition Zero.
niitä tulee pelailtua.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #17 : 07.05.06 - klo 15:13 »
Heros of might and Magic 4:sta, vaikka monet ovat erimieltä, pesee se minusta kolmosen mennen tullen. Toinen (ja lähes ainoa) peli mitä tuon lisäksi joskus pelaan on "Phantasie III - The Wrath of Nikodemus", jostain syystä tuon pelin jaksaa ainavain aloittaa uudestaan ja uudestaa, joskus pienenä amigalla tuota tuli eka kertoja pelattua.
Myös mulla on koneella legendaarinen lautapeli "Risk", jossa ihme ja kyllä on niin hyvä tekoäly että se on täysin pelattava ihan yksinkin, toisin, kuin eräässä monopolissa jonka joskus imutin koneelleni, teko äly oli niin viisas, ettei se koskaan myynyt pelaajalle sellaista katua, että se pelaaja olisi saanut kaikki 3 katua jostain väristä, vaikka sille itselle olisi tarjottu kaupassa myös puuttuvaa kolmatta pätkää jostain väristä, (ei edes erottajaa halvimman värin pätkään, ettei vaan kukaan saanut kaikkia yhdestä väristä) ja ääretöntä määrää rahaa. Näin pelit yleensä jumiutuivat siihen että juostiin vain lautaa ympäri eikä kukaan voinut rakentaa mitään minnekkään (9)

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #18 : 07.05.06 - klo 15:57 »
heroes 4 on liikaa kaupungeissa 2 päin menevää pikkusta säätämistä ja taistelussa ei mitään intoa jos hero osaa tapella ja miten ihmeessä jotkut KANAT osaa kävellä ite eteenpäin tai miten ne osaa mennä linnaan ja kaikkein turhinta heroes nelosessa on se että siinä yritetään #%#%& krafaa joka on aika surkeen näköstä. kaikkein kauheinta heroes nelosessa on se että jos jotkut tiput hyökkää sun linnaan ihan tosta vaan se on siis niin ärsyttävän tyhmää ja batlejen kuvakulmat on ihan pyllystä revittyjä. miks ne ei vaan voinu pysyä siinä loistavassa 2D batlessa joka oli pelattava ja helppokäyttönen?

Poissa TseiCo

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #19 : 07.05.06 - klo 16:01 »
Täytyy sanoa, että on kyllä yhdyssanat ja lauserakenteet nuorisolla hallussa... Pisteiden käyttö suorastaan esimerkillistä. ;)
EDIT: "3:mosta" XD

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #20 : 07.05.06 - klo 16:11 »
Lainaus käyttäjältä: "TseiCo"
Täytyy sanoa, että on kyllä yhdyssanat ja lauserakenteet nuorisolla hallussa... Pisteiden käyttö suorastaan esimerkillistä. ;)

Ei tarvii aukoa päätään. Mulla on pikkusen kiire pitää vahtia  tossa tommosta "vaahtosammutinta" kun oon tässä.

Poissa Dark Knight

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #21 : 07.05.06 - klo 16:34 »
Lainaus käyttäjältä: "hemuz"
Lainaus käyttäjältä: "Dark Knight"
Heroes of the Might and Magic 3 ja sen lisälevyjä. Sitten on vielä Diablo 2 Lord of Destruction. Sudden Strike 2 on jääny vähän vähemmälle Starcraft Broodwarin kanssa.

 Sudden Strike 2 kuinka vanha peli se on? en vaa oo koskaan kuullu semmosesta. vaikka oon tilannu 10 v pelit lehteä.


Alkuperäinen Sudden Strike on vuodelta 2000. Pelamaani Sudden Strike 2 on vuosimallia 2002. Outoa, että olet missannut tämän hemuz. Varsinkin, kun olet kirjoituksesi mukaan tilannut Pelit-lehteä jo kymmenen vuotta! (9)

On yllättävää, kuinka moni pelaa tota HOMAM:mia ja varsinkin sen kolmososaa. Hienoa. =D Se on hyvä peli se. =)
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Sammakko

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #22 : 07.05.06 - klo 16:37 »
Kyl se näin on HOMM 3 jyrää,vähän jännityksel odottelen sitä viimestä väännöstä. En vaan yksin kertasesti ole kerinnyt vielä testaamaan.
Elder Scroll 3:Oblivion on koukuttanut kunnolla. Hieno jatko hienolle pelille.

Poissa FIN hessu

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #23 : 07.05.06 - klo 18:45 »
pelaan 27/7 areenaa tai warcraft 3:mosta parhaat pelit maan päällä

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #24 : 07.05.06 - klo 20:06 »
Lainaus käyttäjältä: "hemuz"
heroes 4 on liikaa kaupungeissa 2 päin menevää pikkusta säätämistä ja taistelussa ei mitään intoa jos hero osaa tapella ja miten ihmeessä jotkut KANAT osaa kävellä ite eteenpäin tai miten ne osaa mennä linnaan ja kaikkein turhinta heroes nelosessa on se että siinä yritetään #%#%& krafaa joka on aika surkeen näköstä. kaikkein kauheinta heroes nelosessa on se että jos jotkut tiput hyökkää sun linnaan ihan tosta vaan se on siis niin ärsyttävän tyhmää ja batlejen kuvakulmat on ihan pyllystä revittyjä. miks ne ei vaan voinu pysyä siinä loistavassa 2D batlessa joka oli pelattava ja helppokäyttönen?


Täh? (9) En ymmärtäny tosta juuri sanaakaan (9)
Mitkä kanat? Ja siis... miks ei osais kävellä.... tiput, linnaan , mitä hä? (9)

Sekin on hienoa nelosessa, ettei heron tarvi enää hakea joukkoja linnasta vaan ne osaa itsekkin kävellä, että linnassa tarvii käydä vain opettelemassa uudet loitsut/hakemassa boonukset kun sille tuntuu/tarvis vaatii....

Loistava muutos se että battlet on enemmän 3d, ja vitosessa ne pitäs olla vielä hienommat, koko isolla kartalla likkuminenkin 3d (netistä löytyy hienoja screenshotteja), Muutenkin odotan vitosta kovasti, jossain sanottiin että se on periaatteessa 3 ja 4 välimuoto, tietenkin kovasti paranneltuna....

Ja sehän on loistavaa että herollakin tekee jotaa, ettei se vaan jumita hevosen selässä ruudun yläkulmassa ja anna plussia joukoille tai heitä loitsuja, esim Mightin hero, koska might häviää paljon siinä kun ei saa loitsuja (archmage millä on kaikki magia alat 5lvl on kyllä murskaava), niin vastaavasti kunnon barbaari on kovempi kuin dragoni, joka on kovajuttu.
Sekin on loistavaa nelosessa, ettei equipmenteilla/artifacteilla ole niin suuri paino kuin ennen....
Mut joo, nää nyt on maku asioita, ja tiedän kyllä että suurin osa pitää enemmän 3:sta kun 4:sta (9)

Poissa Bodom2

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #25 : 07.05.06 - klo 20:17 »
Call of duty 1
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa jambo

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #26 : 08.05.06 - klo 05:06 »
-Half-Life, Half-Life 2, Counter-Strike:Source, Halo, Disciples, Disciples 2, MTG: Battlegrounds, Warcraft3, Diablo2: LoD, jotain sellasta...

-DotA on muuten aika hauska wc-modi =D laneilla väännetty sitä, kuten myös vastikään innostuttiin jeejee Unreal Tournamenttia lanittamaan =D

-Ja CS on musta varsin hyvä peli sekä laneilla että netissä, en oo ikään cheatannu ja netissäki pärjään keskinkertaisesti vaan mutta silti se on ylihauskaa =) sourcessa on vielä kaikki niin hyvännäköistä.

-Onko kellään muuten kokemuksia noista Discipleseistä? Mitä mieltä? En oikeen ite enää kauheesti jaksa tahkota mutta tykkäsin joskus hulluna.
Jos sul on kaks nakkia ja sä jaat ne kahtia, mitä sää saat?!

Poissa hemuz

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #27 : 08.05.06 - klo 06:55 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
Lainaus käyttäjältä: "hemuz"
heroes 4 on liikaa kaupungeissa 2 päin menevää pikkusta säätämistä ja taistelussa ei mitään intoa jos hero osaa tapella ja miten ihmeessä jotkut KANAT osaa kävellä ite eteenpäin tai miten ne osaa mennä linnaan ja kaikkein turhinta heroes nelosessa on se että siinä yritetään #%#%& krafaa joka on aika surkeen näköstä. kaikkein kauheinta heroes nelosessa on se että jos jotkut tiput hyökkää sun linnaan ihan tosta vaan se on siis niin ärsyttävän tyhmää ja batlejen kuvakulmat on ihan pyllystä revittyjä. miks ne ei vaan voinu pysyä siinä loistavassa 2D batlessa joka oli pelattava ja helppokäyttönen?


Täh? (9) En ymmärtäny tosta juuri sanaakaan (9)
Mitkä kanat? Ja siis... miks ei osais kävellä.... tiput, linnaan , mitä hä? (9)

Sekin on hienoa nelosessa, ettei heron tarvi enää hakea joukkoja linnasta vaan ne osaa itsekkin kävellä, että linnassa tarvii käydä vain opettelemassa uudet loitsut/hakemassa boonukset kun sille tuntuu/tarvis vaatii....

Loistava muutos se että battlet on enemmän 3d, ja vitosessa ne pitäs olla vielä hienommat, koko isolla kartalla likkuminenkin 3d (netistä löytyy hienoja screenshotteja), Muutenkin odotan vitosta kovasti, jossain sanottiin että se on periaatteessa 3 ja 4 välimuoto, tietenkin kovasti paranneltuna....

Ja sehän on loistavaa että herollakin tekee jotaa, ettei se vaan jumita hevosen selässä ruudun yläkulmassa ja anna plussia joukoille tai heitä loitsuja, esim Mightin hero, koska might häviää paljon siinä kun ei saa loitsuja (archmage millä on kaikki magia alat 5lvl on kyllä murskaava), niin vastaavasti kunnon barbaari on kovempi kuin dragoni, joka on kovajuttu.
Sekin on loistavaa nelosessa, ettei equipmenteilla/artifacteilla ole niin suuri paino kuin ennen....
Mut joo, nää nyt on maku asioita, ja tiedän kyllä että suurin osa pitää enemmän 3:sta kun 4:sta (9)

se kana juttu oli varmaan vitun tyhmä bug mutta kuiteskin.
vitosen batle on ihan siedettävä mutta kaikkein hyödyllisisntä on se että saa tietää missä järjestyksessä mikä kin iskee suosittelen demoa ladatavaksi vaikka muutne en pidä heroes 5:sta.

Poissa Icirtus

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #28 : 08.05.06 - klo 11:08 »
Lainaus käyttäjältä: "jambo"
-DotA on muuten aika hauska wc-modi =D laneilla väännetty sitä, kuten myös vastikään innostuttiin jeejee Unreal Tournamenttia lanittamaan =D


Ah, vallan unohdin tuon UT:nkin, aivot nollille, viholliset hollille. Lepposa lani peli todellakin.
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa Vizzer

mitä PC pelejä pelaatte
« Vastaus #29 : 08.05.06 - klo 15:24 »
Pelailee sitä mikä milloinkin huvittaa, yleisesti otettuna siis wowi, nwn, batmud, Warhammer 40k, UT2004.