Poromagia

Kirjoittaja Aihe: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta  (Luettu 2990 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ilpo

SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« : 08.07.07 - klo 18:15 »
***TOSIMIES ODYSSEY-SEALED kiinaksi***

***R1***    
   Naski vs. Aggro
   Ilpo vs. Visa
   Esa vs. Judge
   Parta vs. Rotisko

Parta skoraa anteen Mongrelin Rotiskon johonki jörssiin. Teemu kyykyttää CotH:lla. Jopa Arkki-Pro Esa
kysyy MWS:ltä neuvoa mitä vittua kortti tekee. Härdelli on perseestä ja karmeaa. Visa tietää melkeen loppuun asti
mitä kortit tekee muttei kuitenkaan. Pro-Esa ja Oni hitsaa nurkassa ja Oni ravaa spoilerilla nopeemmin ku
koveragemies nortilla.

Teemu hehkuttaa aggrolle voittavansa silmät kii eikä saa mitään aikaan. CotH meni jo. Rotisko tykkää kattoa mitä
Drawven Recruiter tekee...kuuteen kertaan. Visa on kännissä, Parta rulebendaa ja Joonas ei ole hetero.

Teemu yllättäen häviää, Joonas hävis, vintage mennään kiskoilla vitun paistit. Esa ja Parta hitsaa. Roimaalla
Acceptable Losses hanskassa. Teemu on perseestä mutta ammattimies luottaa vastuksen mulligointiin ja siihen
että tietää omat kortit kädessä. Manan Q sanoo, että pommit jää kouraan ja a-a:n 1/1 paskat kyykyttää.
Joonaksen voittoon ei usko kukaan, Visa on vaarallinen.

Judge ja Esa hitsaa. Kinnunen brassailee executella. Judge on yössä korttien kans ja Parta hitsaa jollain bouncella.
Coveragen kirjottaminen on yhtä hauskaa ku kullin seinään naulaaminen. MITÄ TÄÄ TEKEEp?!?! Opettele kortit turmo.
Röökitauko.

Esa tarjos koveragemiehellä suolatikkuja.

Helppoa.

Parta oksentaa Rotiskon syliin johon Roimaa vastaa 1d6 dmg myrkkytikarilla vasempaan kivekseen. Teemu foldaa kusemalla
lääniensä päälle. Joonas yrittää parrata päällystettyjä läänejä. Esa harjaa Judgea ja Judge yrittää vanhaa kikkaa
kierimällä hellyyttävästi ku kissanpentu. Partaki sai jo jotai aikaan: "mulla on foili pakassa". Joonas huutaa "MÄÄ
HÄVISIN". Lintu lentää ja hauki on kala. Visa on ice cold umpipäissään mutta moro Rikola.

Eka kierros jatkuu ja Parta ja Rotisko nostaa keskittyneenä toistensa taikoja. Magia leijuu vahvana ilmassa,
ilma on miellyttävän lämmin ja Visa haisee sopivasti etanolille.

Judge juo siideriä naama punasena mutta Esa harjaa. Kinnunen toivoo Lava Blisteristä mauttomuutta mutta harmiksensa
kortti on yhtä hyvä ku Joonas limitedissä. Joonas ilmottaaki just sopivasti "MÄÄ HÄVISIN".

Parta hitsaa Confessorin kans MITÄ TÄÄ TEKEEKÄÄ?! Rotisko jäätyy. Visa tietää voittavansa ja Esa on smooth. Judge
ja Teemu juo toistensa kyyneleitä. One format to rule them all, one format to bind them, one format to tell them
you all fucking suck dick.

Kaikki oottaa Judgea ja Esaa. Parta hitsaa vielä. Esa vei Vampiric Dragonin antesta. Parta hitsaa vieläki. Teemu käy
modaamassa coveragea ja Parta hitsaa vieläki. CotH on kuulema instant. Mä oon saunatonttu. Lopuks Parta hitsaa voittoon.

Haiskataa Rikola, mä meen nortille.

Judge ja Esa hitsaa vielä. Veikkauksen kertoimet Judgelle oli puoleltapäivin 8384298,75.

Oni vs. Esa jatkuu kiivaana.
Esa pelaa miehiä ja Oni ilmottaa smoothisti "sun" ku kädessä on Jörssi, Paska ja Turhuus. Veikkaus on kiva firma ja
Visa haisee vieläki miehelle.

Jotain tapahtuu. Esa pelaa anten ja Oni juo omia ruumiinnesteitään. Terveisiä Rikolalle tässä välissä.

Ante on riittävästi ja Esa jatkaa YLLÄTYSYLLÄTYS 1-0 tokalle rundille. Mutta kuka hommaa dekkiboksin Esan rareille?



***Round 2***

Visa vs. Parta
A-A vs. Esa
Naski vs. HOONAS
Judge vs. Rotisko


Parta hikoilee Steam Vinesin kanssa. Esa alottaa munalla. A-A digs. A-A ajaa jollai paskalla. Vintagepaistit turmoilee kilpaa.
JOS oisin pelannu oisin vienu n. 100-0. Judge opettaa coveragehomolle sääntöjä (Kamahl's Desire)."Aina tää nousee" -Teemu.
Joonas vastaa samalla mitalla..."tuo on vaarallinen jos se lentää...lentääkö se?".

Teemu summonoi Longin ja Smemmenin "tän mää tarvin". Hoonas vastaa "mää luulin häviäväni". Vitun vintage-turmot, Puris harjaa
ne nii pitää päänsä kii.

Esa ehdottaa kovewrakemiehelle notta ota lissää.

Passaa.

Esan läjä on täynnä polttoa. Pro tekee mitä non-pro ei tee.

A-A on ihan yössä. Joonas pelaa huonosti ja Teemu on Pentin kaveri. Judge ja Rotisko hitsaa nurkassa. Judge on näemmä Ujo Pissa.
Teemu säkkäilee permanentteja. Joonaksella ei kiinnosta. Joonas pelaa FB-Gush-Gush-Gush-Will-Gush-Gush...ja sit joku lyö ja Teemu harjaa
sataviistoistanolla. Eli Kaikkien Formaattien Kuningas avaa toisen pelin HOLOLLA!!1 Cartographer on mauton. Kädessä 6 lääniä ja normi kartturi.

"Mulla oli tämmönen käsi alotuksessa ja mä voitan tätä peliä koska mä oon pro, terkkuja Rikolalle ja Seinälle", -Hoonas.

Röökiä, 1 sec.   


Esa kritisoi jotai peliteknistä paskaa joka ei kiinnosta koska Joonas on nyt vitun keskittyny. Teemu jäätyy ja summonoi Smemmenin. Teemu uhraa sata
kiloa vintaasi-holoja ja nostaa...paskaa.

Visa alottaa väriQ-kädellä ja vetää kaljaa ihan vitusti. Sit summonoidaan Smemmen ja Rikolan Markku ja nostetaan...paskaa. Tampere on kuulema kaupunki
mutta mää en oo koskaan ainakaa kuullu. Vissin Pariisi on meidän sisarkaupunki.

Esa harjaa A-A:ta. Coveragemies on vuosisadan ääliö. Judge on Ujo ja hitsaa Rotiskon kanssa. Rotisko on kiusaantunu ja räplää kikkeliä hermostuneesti. Housuja ei sallita ellei
ne oo epix elven supah armoooor +25 jotka suojaa kiveksiä yhdynnältä.

Teemu johtaa mutta Arki Kunikas Jonas harjaa toista. Parta on tekemässä maratoonin runkun kalpenuttavaa urotekoa ja harjaamassa kunkku-Visaa.
Rotisoko prässää judgea mutta Judge on lannistumaton (Dedicated Martyr).
Ja sit taas sekotellaan. Terkkuja Rikolalle.

Teemun pakka on hyvä. "Nostan 8". "Ok".

A-A hitsaa jollai lentävällä Joonaksella ja Esa on hädässä. Roimaa kyselee jotai mautonta lappua samalla ku A-A hakkaa reikiä seinään.
Vintaasiturskat hajoilee kilpaa ja kukaan ei tiiä mitä tapahtuu. Hoonas yrittää pelata Loorusta mutta Teemu counteroi Willin. Kolme burnia,
nice combo mister. Joonas jäätyy kaks moksia ja recoup kädessä muttei punasta manaa.

Teemu painostaa Mongrelilla ja Joonas imee suonikasta elintä. Valkoset "cretut" on perseestä -Cpt.

"Vittu mä meen lämmittään sitä saunaa" -Joonas
"Et mee vielä ku häviät" -Teemu

Esa kyykyttää Sadistic Hypnotistilla. Hoonas imas munaa. Terkkuja Rikolalle.
 Täst' tulee vuosisadan raportti.
"Vittu että mulla on paska pooli" -Smemmen.

Judge hitsaa taas. Parta tuumaa "vittu että on helppo pelata ku tietää kaikki kortit". Arvatkaa kellä on ainoa läppäri spolerin kans...
tietäähän ne...

"Kai teil on vielä kakkoskierros menossa?" - Koverake
"Miten vitussa?"
"Eiku siis..sanokko uuestaan?"

Judge Ohtonen yrittää stabiloida tilannetta flying/prot green miehellä Werebearia (jolla on oikeus karhunkäsiin) ja elefanttitokenia vastaan.
Roimaa säkkäili ländejä togille, mutta ei kuollut kun oli Testament of Faith. Tosin coverageteamin mielestä testamentti on hyvä pahvi.

Visa etsii vihreällä riitillä käden täyteen ländiä. Hieno mies, tosin humalassa. Visa pelasi 0/0 Mortivoren pöytään ja Kinnunen suolailee kun Mortivore kuolisi. Tosin
spoileri ilmoittaa, että Mortivore laskee molemmista hautuumaista. Eli vore on 1/1. Deflection to salt! Hetken oli jo olo kirkas kun Aura Graftia luultiin
Psionic Giftiksi, mutta ei voi mitään. Grafti on paska ja sano ei UGlle. Loppujen lopuksi Mortivore vie pelin vaikka Sphere of Negro yrittää preventoida
kahta vauriota vuorossa. Graftattu eläinten hautuumaa ei auttanut. Kuten eräs pelaaja sanoi: sano ei UGlle (mee vittuun Mikko). Toivottavasti coveragetiimikin ottaa tästä
neuvosta mummon. Saunavuoro iski Kinnuselle ja halkoja kantamaan. Eli finaali on MM-sankareiden välinen.

Tätä turnausta sanottiin MM-kisaleiriksi, mutta eipä näyttänyt turtit (korttityyppi, josta Tarmogoyf kasvaa) oppivan mitään. Hoonas tilittää paskoista rareistaan kuten Cephalid Shrinestä, mutta
kaikkihan tietävät että pelitaidostahan tässä formaatissa on kysymys. Se, että voittaa Vampric Dragonin ja Fireboltin antessa ei ole mitään tekemistä
tuurin kanssa (Esa). Joonas vittuuntui koko formaattiin, että avasi kinky-Saviors boksin ja sutena avaa pusseja niin, että kassit kahisee ja munista on valkoista
poolissa. Sit se kylvi ympäriinsä niitä pusseja ja coveragetiimiä tuuraava mies avasi kiinalaisen Twinkastin (Esa). Sitten mies kertoikin, etteivät pussit
ollet lahjoja vaan avaamisapua. Kyllä mies on juoni, kun käytti muiden buustereiden avaamistuuria (kaikkihan tietävät, että jokaisella on elämän
alussa määrätty määrä onnea buustereiden kanssa: Esa). Ja Janikin hävisi näemmä 2-1 Roimaalle vuosiminuutin hitsauksessa. Taitaa mies olla itse Judge
Unworthy! (Esa...)


Parta ja Visa hitsaa vielä, Visa on juonu n. 6plo keittoa jo tässä matsissa. Kertooko se sit Visan pakan huonoudesta, Parran läjän huonoudesta vai
Tampereen mtg-piirien velttoudesta jäätäköön kysetäväksi. Terveisiä Rikolalle ja Ollille. Otetaanko kaljaa sit? Purksu, oot mun frendi (t ilpo).


***Round 3***


Mitä vittua, Parta tossa hitsaa A-A:n säestyksellä ja Aura Graft kyykyttää. "Oisin voinu hävitä jos en ois päässy eroon tästä paskasta kortista."

Rotiskolla ja TeeMulla ei tapahedu mitään. Joonas ei ole hetero. ITE OOT!

JoonAS HÄVIÄÄ "joka aukosta".

Teemu heittää mysteeristä läppää "can'T lose". Parta hitsaa vaihteeks. Vittu mä oon kännissä.

Kaikkien Formaattien Suuri Mestari Pro Joonas Rautiola foldasi 0-3 koko paskan. Suurimmat tekijät ympärilimboon olivat paska pelaaja, paskat peliliikkeet, pentin preesenssi, sekä uskomattoman ruma jätkä.
Random-tilitys by joonas: Mä en oo ruma, oon hyvä pelaamaan. Mulla oli paska pooli jne.

Sit tapahtu jotai. Evt, terkkuja Rikolalle. End.


G

Visa vei, tottakai-


Ollaan muuten soitettu Klamydian Vaasalaiset on homeperseitä jo noin 713 kertaa. Aina maistuu.


Vuoron saa saunareissu, johon porukka Judgea lukuunottamatta suunnistaa vallan innokkain mielin. Sauna on kuuma kuin saatanan helvetti ja ilpo ja naski-teemu pelaa saviorssin kinkki-mental-minimasteria. Kortit ei paljo saunasta tykänny. Ei mekään korteista.

Saunassa master-ideat alkaa muodostua. Rotisko päättää lähtä suunnistamaan joelle, noin 200 metrin päähän saunasta umpimehtään. Kahden metrin nokkospusikon jälkeen mies foldaa. Seuraa uusintayritys, johon jo asemansa vakiinnuttaneet mestariseikkailijat teemu, visa, aggro-ana ja ilpo osallistuvat: lähtään tietä pitkin joelle. Muutama sata metriä kävelyä ja koski häämöttää edessämme. Rantaan päästyämme vintagekarpaasit löytävät edestään jo harvinaisen tutun näyn: Kala 0-2moro. Annoimme kalalle tietysti nimen Juha. Minä, master-ilpo, heitin Visaa läpällä meidän Juhaisella frendillä ja visa viskasi Juhalla mua. Pyyhe haisee Juhalle ja se on tosi paska juttu, oikeesti. Kahlailtiin ja uitiin joen toiselle puolen ja takaisin, ja Visahan saa grandmaster-idean: otetaan Juha messiin. Mökille tultuamme iloinen Erkki ottaa meistä kuvan. Mageeta.

Vesi oli lämmintä, sauna oli lämmin, Juha oli kyvytön ja helppo, ilma oli perseestä ja kaljaa vielä riittää. Ei siis mitään hätää.

Random.tilanne-selostus: "headputilla sain sääsken!" T a-a.


Infinite-mana formaattia huomisen roskarareilla. Formattien apulaisprinssiä. Kinnunen voitti. On se mies sankari.





Lauantaiaamun sarastus by Joonas.


Herään aikaisin, sade ropisee kattoon, selkä on tehnyt backflipin thanks to paska sohva, krapulapaska odottaa (tosin ilman krapulaa, olen vieläki vähän tillin tallin). Meidän mökin ulkohuussi on parasta a-a-luokkaa, ja siksi siellä on oikeasti kiva välillä käydä ja olokin helpottuu heti kerralla, kun ydinjätteen tyhjennys on suoritettu. Erämies Roimaa on myös jaloillaan ja lähtään mökkiin hengaamaan. Tero huutelee Visaa krapulantuskissaan, annan turtille limsapullon ja mies hiljenee. Janillekin juomapullo kelpaa, samoin Ekille. Mikä ihme näissä aamuissa on vikana? Pojat sammuu uudestaan ja tietysti Roimaan kanssa alotellaan kisatestaus heti aamusta eli vintagea niin maan perkeleesti. Voitan pelejä, Rotisko ei. Mikään ei siis muutu, vaikka korvessa ollaankin. Taisin vahingossa yhden vintaasipelin hävitä, mutta sitten muistin, miten Rotisko laitetaan ruotuun: nostetaan paremmin, pelataan paremmin, mehustellaan enemmän. Helppoa.

Kansa herää, Tero on rapuloissaan, Visa on vieläki tuhannen seinät. Seuraa Aimo Minimasterointi featuring True Champion of all formats ja Rotisko. Alotetaan Time Spiraalilla, molemmilla on paskat raret, voitan helposti. Seuraavaksi Planar Chaos, ekapeli on helppo voitto. Tokassa Mikko paljastaa Damnationin ja tappaa mun poijjaat. Häviän pöljänä. Kolmas peli onkin tiukkaa settiä, kun on prizetkin tiedossa. Päätän siis voittaa ja voitan helposti. Damnation mulle. Lopuksi Future Sightiä, alotuskädessä on heti prizeä: punamusta FS:n duali. Samalla kun hehkutan ajelemalla Street Wraithilla kohti voittoa, Rotisko ja Parta julistaa mun prizen vaatimattomaksi. Käy siis jännäksi, vaikka voitan helposti ekan pelin. Tokassakin pelissä ajelen Wraithilla ja loput 15 damagea jyystän Poison Sliverillä ja 1/3 shadowilla. Helppoa. Saan Dualin lisäksi Tarmogoyffin, sillä voittaja vei kaikki kortit. Eli minä.




sm-kisatesti tosimies-kinkki-ody, Standings after round 3
 
                                            Tie 1    Tie 2    Tie 3  Matches
Rank Name                         Points     OMW%     PGW%     OGW%  P/W/D/B


   1 "oon niin sekasin", visa          9  55,5556  66,6667  55,7540  3/3/0/0
   2 Parta, Kinnunen                   6  66,6667  71,4286  55,5556  3/2/0/0
   3 Esa, Erkki                        6  55,5556  62,5000  45,8333  3/2/0/0
   4 roimaan, rotisko                  6  44,4444  66,6667  47,4206  3/2/0/0
   5 judge, ohtonen                    3  55,5556  37,5000  54,1667  3/1/0/0
   6 aggro, ana                        3  55,5556  33,3333  55,7540  3/1/0/0
   7 naski, teemu                      3  44,4444  28,5714  44,4444  3/1/0/0
   8 true champion, ilpo               0  55,5556  33,3333  45,8333  3/0/0/0

Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.

Poissa Teroin

Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #1 : 08.07.07 - klo 19:01 »
MAHTI RAPORTI KAIKI MAUSTE!1
23:35 <@Rancid-> lekahomo tarjoo muna pystyssä cursecalan foilista
23:35 < ilpo-> mulla on semmonen

23:10 <@teemuhy> surffaan muiden osaamisella

Poissa duracel

Re: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #2 : 08.07.07 - klo 19:16 »
Helekkarin hyvä ainaki tää eka osa!

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Nod

Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #3 : 08.07.07 - klo 21:42 »
Näistä eivät raportit paljoa parane.  ;D
Puumanaiset pelaavat vihreää.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #4 : 09.07.07 - klo 09:14 »
Jo formaatti on sellainen että raportti rakentuu lähes itsestään.

Lainaus
Vittu mä oon kännissä.

Tähän tämän raportin voikin tiivistää. Loistavaa settiä.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa mikko_r

Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #5 : 09.07.07 - klo 10:31 »
partis 1 - bore 0

Poissa teemuhy

Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #6 : 10.07.07 - klo 00:05 »
Ylivoimaa. Tästä jos sm-raportti parantaa, niin on kumma.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa ilpo

Vs: SM-kisatestit: osa 2 - ensi-ilta
« Vastaus #7 : 10.07.07 - klo 00:24 »
Eipä vissiin oteta läppäri taas mukaan (ja kaijjuttimet) sm-kisoihin. Saadaan tajunnanvirtaa feat. Rikola ja Ihonen plus randomit. Lisäksi voidaan soittaa koko kisojen läpi erästä vaasalaisista kertovaa biisiä. Myös kamera pitää ottaa. Sm-raportista voi saada kelvollisen vain runsaalla nestetankkauksella, muutaman elävän mtg-legendan läsnäololla ja messevillä kuvilla.
Lainaus käyttäjältä: nastaboi
Hankin Ramoneksen kokoelman, painonnostopenkin ja kuulapyssyn. Sitten pistän fisut pakkaseen ja opettelen postinumeroluettelon ulkoa.